Dacht het welquote:Op maandag 13 februari 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
ik had niet door dat ik sluiter was
haha nee ik zag het net opeens en zie dat je nog lang gewacht hebtquote:Op maandag 13 februari 2023 11:11 schreef bpi het volgende:
Monique gaat het niet hebben doorgehad. TT goed voor je?
dat zou wel leuk zijn.. bij de eerste freeze wordt rob afgevoerd en bij de tweede komt er een leuk iemand binnenquote:Op maandag 13 februari 2023 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die freeze opdracht was ook in andere BB's. Daar gebeurde er ook iets tijdens de freeze. Kwamen mensen binnen. Mochten niet reageren.
Ohhh dat klinkt wel leuk!quote:Op maandag 13 februari 2023 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die freeze opdracht was ook in andere BB's. Daar gebeurde er ook iets tijdens de freeze. Kwamen mensen binnen. Mochten niet reageren.
ja altijd in italienquote:Op maandag 13 februari 2023 11:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
kijk vanaf 2015 ned.realityquote:Op maandag 13 februari 2023 11:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
waarom kijk je als oostenrijker de Nederlandse BB eigenlijk ?
In Oostenrijk hebben we ook niet echt leuke reality. Dan moet je bij de Duitse meekijken, maar dat is ook minder leuk.quote:
Daar was zeker goed over nagedacht. Dat was eigenlijk het enige wat hij kon doen om haar een beetje te helpen.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:19 schreef Hoylei het volgende:
Zit even wat filmpjes terug te kijken en Michelangelo heeft Chiara gewoon vrij duidelijk uitgelegd waarom hij de nominiatie bij haar had gezet. Hij had er toch echt wel over nagedacht en klinkt wel logisch. Was gewoon een tactische zet.
de duitsen hebben nur trashtv onzinquote:Op maandag 13 februari 2023 11:20 schreef Hoylei het volgende:
[..]
In Oostenrijk hebben we ook niet echt leuke reality. Dan moet je bij de Duitse meekijken, maar dat is ook minder leuk.
ripdeal in BBquote:Op maandag 13 februari 2023 11:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel dat er chocolade is geript aldus Ali
Ge zijt te rap content ;-)quote:Op maandag 13 februari 2023 11:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha nee ik zag het net opeens en zie dat je nog lang gewacht hebt![]()
Ik vind alles prima!
Kunt ge moeilijk nen "blonde" noemen. Is bij mij ook de rosse.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:23 schreef ben34567 het volgende:
Chiara noemde Ias gisteren 'die rosse'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |