Het is roddel maar wat ze zeggen klopt wel.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:26 schreef Lillfex het volgende:
Roddel roddel roddel Gaan ze weer Ik kom nog maar net terug en weet dat gezeik van die twee. Laten we eerlijk wezen het is Chiara week bij Febo deze week. Ik moet er van kotsen.
gewon op opnieuw klikkenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:26 schreef mario390 het volgende:
videoland zegt me altijd ik zoll
stoppen met kijken
op de tv? even de app opnieuw opstarten of installeren. Ik heb dat ook vaker.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:26 schreef mario390 het volgende:
videoland zegt me altijd ik zoll
stoppen met kijken
Ze is ook wel echt heel erg 2 facedquote:Op zondag 12 februari 2023 21:26 schreef suzi1 het volgende:
lins schoot jol bijna dod met haar ogern
Vind ik niet maar goed jij mag jouw mening hebbenquote:Op zondag 12 februari 2023 21:27 schreef bpi het volgende:
[..]
Het is roddel maar wat ze zeggen klopt wel.
Verschrikkelijkquote:Op zondag 12 februari 2023 21:28 schreef Monique___ het volgende:
ze kan wel goed toneelspelen.. ik dacht dat ze eerlijk was eerder op de dag tegen charlotte.
nu zit ze chiara in de kont
Is gewoon een kontenkruiper waait met alle winden meequote:Op zondag 12 februari 2023 21:28 schreef Monique___ het volgende:
ze kan wel goed toneelspelen.. ik dacht dat ze eerlijk was eerder op de dag tegen charlotte.
nu zit ze chiara in de kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |