over_hedge in F&S / [HBO] The Last of Us (2023) #3: Fungus Amongus lees ff terugquote:Op maandag 20 februari 2023 16:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lijkt me goed idee. Je mag van mij wel beetje globaal wat vertellen, maar niet letterlijk de inhoud. Denk dat de meeste mensen 'm vanavond kijken, dus lijkt me goed plan.
Niet waar? Das een grapje toch?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:29 schreef FundsAreSafu het volgende:
Heel mooi die communistische propaganda, kunnen dezelfde mensen als bij aflevering drie weer ziedend zijn
Die mensen zullen ook vast boos zijn dat Mariaquote:Op maandag 20 februari 2023 18:29 schreef FundsAreSafu het volgende:
Heel mooi die communistische propaganda, kunnen dezelfde mensen als bij aflevering drie weer ziedend zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de "ophef" bij de Left Behind aflevering van volgende week is ook al voorspelbaar
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Het was ook een grapje, maar er zullen vast wel mensen boos worden zoals altijdquote:Op maandag 20 februari 2023 19:01 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Niet waar? Das een grapje toch?
Ha, gelukkig.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was ook een grapje, maar er zullen vast wel mensen boos worden zoals altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:31 schreef Funzel het volgende:
Toffe aflevering weer, leuk om Tommy weer te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 20 februari 2023 14:31 schreef Funzel het volgende:
Toffe aflevering weer, leuk om Tommy weer te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.corrigeer me vooral als ik het mis heb
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
OverigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.corrigeer me vooral als ik het mis hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of herinner ik het me ook anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:16 schreef Breekfast het volgende:
Wow. Zouden ze echt serieus zo ver gaan afwijken van de game?
die gaat niet dood johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
OverigensCorrect, ik denk dat ze dat soort dingen geschrapt hebben omdat het anders teveel van het zelfde wordt en tijd/geld. Echter had het nu niet echt misstaan denk ik. We gaan wel snel door sommige zaken heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.corrigeer me vooral als ik het mis hebquote:Op maandag 20 februari 2023 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of herinner ik het me ook anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:16 schreef Breekfast het volgende:
Wow. Zouden ze echt serieus zo ver gaan afwijken van de game?
Game spoiler voor iets dat nog gaat komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoiler game 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even de turbo erop gezet voor mn gevoel maar goed weggezet voor de komende aflevering.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
![]()
The Last of UsKin(s01e06 - 2023)9.3action, adventure, drama, horror, sci-fi, thriller59TV-MAn/aPedro Pascal, Bella Ramsey, Lamar JohnsonAfter ignoring the advice of locals, Joel and Ellie descend deeper into dangerous territory in search for the Fireflies - and TommyGoede aflevering weer8.8SPOILER: vs gameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:55 schreef Momo het volgende:
Spoiler game 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie aflevering weer, ook mooi om te zien hoe Bella echt een 14jarige neer weet te zetten die heel nieuwsgierig is en wil leren en tegelijkertijd ook heel stoer wil zijn.
Ze wil leren overleven, ook zonder Joel.
En zoals ze op dat paard zat, heel stoer van "kijk mij, ik kan dit"![]()
![]()
Vind haar echt perfect haar rol vervullen ja. Af en toe ook gewoon kleine gelaatsuitdrukkingen of blikken die ze naar Joel werpt. Mooi om te zienquote:Op maandag 20 februari 2023 22:16 schreef SiGNe het volgende:
Mooie aflevering weer, ook mooi om te zien hoe Bella echt een 14jarige neer weet te zetten die heel nieuwsgierig is en wil leren en tegelijkertijd ook heel stoer wil zijn.
Ze wil leren overleven, ook zonder Joel.
En zoals ze op dat paard zat, heel stoer van "kijk mij, ik kan dit"“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: