Die suïcide had ik niet gedacht. Maar op een of andere manier hebben ze m'n naïviteit goed weten te vormen. Ik dacht echt misschien fixt Ellie het wel met haar bloed. Hoe dom dat ook was. En ik verwachte ook niet echt dat ie zo snel turnde.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het nogal voorspelbaar wat daar zou gebeuren.
Ik hèb teveel walking dead gekeken denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]ik verwachte ook niet echt dat ie zo snel turnde.
bij de Horror genre is het .atuurlijk een dingetje om het slecht te laten eindigen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:25 schreef corehype het volgende:
Wat ik altijd van het zombie genre zie... Of het nou Resident evil, All of us are dead, train to Busan of Walking dead... er is nooit een happy ending.
De zombies zijn er. Zij worden de meerderheid. En je kan er niks aan doen.
Terwijl in het echte leven corona al voorbij is en het dichtsbijzijndste wat neerkomt bij zombies, de rabies is. Wat ook niet echt de meerderheid wordt
Het zijn broers jonguh...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:19 schreef Discombobulate het volgende:
Vond de dood van Henry en suicide van z'n pa echt tering heavy.
I Am Legendquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:25 schreef corehype het volgende:
Wat ik altijd van het zombie genre zie... Of het nou Resident evil, All of us are dead, train to Busan of Walking dead... er is nooit een happy ending.
De zombies zijn er. Zij worden de meerderheid. En je kan er niks aan doen.
Terwijl in het echte leven corona al voorbij is en het dichtsbijzijndste wat neerkomt bij zombies, de rabies is. Wat ook niet echt de meerderheid wordt
28 days/weeks later zijn ook echt hele goede pareltjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat World War Z betreft; de film is een slappe afspiegeling van een zeer origineel boek. Aanrader.quote:
Ging over dat er nooit happy endings waren bij zombie films, maar deze 2 hadden dat wel imo.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:55 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Wat World War Z betreft; de film is een slappe afspiegeling van een zeer origineel boek. Aanrader.
Hoe zo, deze aflevering leek behoorlijk op die van de gamequote:Op maandag 20 februari 2023 13:22 schreef Che_ het volgende:
Show wijkt steeds meer af van het verhaal, is er een reden dat de makers dat gedaan hebben?
Als ze part 2 niet volgen is dat goed nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je denkt dat ze het verhaal van deel 2 niet gaan volgen ben je delusioneel omdat enkel een groepje internet nerds boos werden.
Please niet straks weer 4 paginas vol over wokequote:Op maandag 20 februari 2023 13:26 schreef Momo het volgende:
Als je denkt dat ze het verhaal van deel 2 niet gaan volgen ben je delusioneel omdat enkel een groepje internet nerd boos werden.
quote:Op maandag 20 februari 2023 13:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe zo, deze aflevering leek behoorlijk op die van de gameIk denk dat niet, hoop gewoon dat ze ook hier en daar wat aanpassingen maken in het verhaal. Doen ze nu ook al en I don't mind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je denkt dat ze het verhaal van deel 2 niet gaan volgen ben je delusioneel omdat enkel een groepje internet nerds boos werden.
Is ook logisch om bepaalde scenes te schrappen of aan te passen of extra scenes te maken om achtergronden van bepaalde personages te laten zien. Anders zouden sommige stukken combat veel te langdradig worden. In het kern van de verhaallijn gaan ze echt niet schrappen.quote:Op maandag 20 februari 2023 13:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik denk dat niet, hoop gewoon dat ze ook hier en daar wat aanpassingen maken in het verhaal. Doen ze nu ook al en I don't mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Danny op 20-02-2023 15:20:57 ]
Hebben we hier vorige week al niet een hele discussie over gehadquote:Op maandag 20 februari 2023 14:41 schreef miss_sly het volgende:
Spoilers op de dag van de uitzending lijkt me toch niet teveel gevraagd?
Idd, het topic mijden op de dag van de uitzending lijkt me net zo makkelijk. Kan diegene die hem wel gezien heeft er gewoon over discussiëren.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hebben we hier vorige week al niet een hele discussie over gehad
Lijkt me goed idee. Je mag van mij wel beetje globaal wat vertellen, maar niet letterlijk de inhoud. Denk dat de meeste mensen 'm vanavond kijken, dus lijkt me goed plan.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:41 schreef miss_sly het volgende:
Spoilers op de dag van de uitzending lijkt me toch niet teveel gevraagd?
Kijk je ook op teletekst als je de voetbaluitslagen niet wilt zien? Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op maandag 20 februari 2023 16:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lijkt me goed idee. Je mag van mij wel beetje globaal wat vertellen, maar niet letterlijk de inhoud. Denk dat de meeste mensen 'm vanavond kijken, dus lijkt me goed plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |