prima!!quote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wil je nog 1 x lezen ?
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Vraag ik me ook af. Sjairon??quote:Op zondag 12 februari 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Over wie heeft Chiara het nu? Sluwe jongen maar niet te vertrouwen?
vermoed de messias?quote:Op zondag 12 februari 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Over wie heeft Chiara het nu? Sluwe jongen maar niet te vertrouwen?
Charon en zij is wel te vertrouwen he Zij is ook een grote slangquote:Op zondag 12 februari 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Over wie heeft Chiara het nu? Lieve jongen maar niet te vertrouwen?
Denk het wel maar was ook niet zeker.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Charon en zij is wel te vertrouwen he Zij is ook een grote slang
super en danquote:
Shayronquote:Op zondag 12 februari 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Over wie heeft Chiara het nu? Lieve jongen maar niet te vertrouwen?
Als ik bart zo hoor welquote:Op zondag 12 februari 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het wel maar was ook niet zeker.
vermoed dat de balletjes erin moeten blijven zitten. alles wat over blijft gaat bij de potquote:Op zondag 12 februari 2023 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
super en dan
Het ene spel is nog maar net ten einde , en het volgende bied zich aan.
Jackpot challenge
Ieder balletje is 25 euro waard , en iedereen moet 2 x 30 minuten
het is een een lange opdracht die vannacht doorgaat
zijn er al spelregels? moeten ze balletjes vangen?
Nee joh dan had ze wel een pin op netzoals Charlotte met een vrijstelling. Was het maar waarquote:
Chiara, wie is dat?? ken ik niet, ik ken alleen iemand die zo dom is dat ze daar iedereen van zich afstoot met haar sluw arrogant gedragquote:Op zondag 12 februari 2023 18:21 schreef mario390 het volgende:
houd op met typen chiara is nominiert
julie weten het niet
Als t waar is, dan ben je echt slechtquote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
oh jolien ligt alleen op de rode kamer alleen voor de informatie volgens Chiara
Dat is ook hoorquote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
oh jolien ligt alleen op de rode kamer alleen voor de informatie volgens Chiara
In de game room stonden de 10 zuilen, en er waren kaartjes met "halve nominatie" "halve vrijstelling" en "5 coins". Shayron heeft dus de eerste opstelling mogen maken. Ieder na hem mocht 1 ding wijzigen, maar niet bij zichzelf.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:21 schreef mario390 het volgende:
houd op met typen chiara is nominiert
julie weten het niet
Zij is een phython Chayron is een adder.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Charon en zij is wel te vertrouwen he Zij is ook een grote slang
Dat kan ze mogen allebei wieberen van mijquote:Op zondag 12 februari 2023 18:26 schreef marky het volgende:
[..]
Zij is een phython Chayron is een adder.
snap ik niet dan want ze lult ook over chiara tegen charlottequote:
Zou wel geweldig zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:21 schreef engine het volgende:
Jason heeft nagedacht en wil naar de rode kamer.
ballen zitten vastgeklemd en vallen niet als je ze niet tegenhoud.quote:
quote:
Nog niks van gehoord.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:32 schreef Fikkert2 het volgende:
Weten we al wat die zwarte ballen betekenen?
Bart had zijn hand er in Mich heeft zijn hand er gewoon onder liggenquote:
Ja weet ook niet zo goed hoe hij denkt te gaan vangen met de bolle kant van de handschoen.quote:
Denk het ook dat dat niet magquote:Op zondag 12 februari 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Weer een SL volgens mij mag Bart niet helpen
Hij is wel creatiefquote:Op zondag 12 februari 2023 18:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
toch kan ik hier wel om lachen
Nee, er was ze vorige SL al verteld dat ze alleen een hand mogen gebruikenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Weer een SL volgens mij mag Bart niet helpen
Jolien is slimmer dan dat sommige denkenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:44 schreef Joke43 het volgende:
Chiara zei net dat jolien alleen op die kamer ligt om ze af te luisteren.
Hoop dat het ook zo is.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:44 schreef Joke43 het volgende:
Chiara zei net dat jolien alleen op die kamer ligt om ze af te luisteren.
5000 euro aan balletjes zit er in de pot als het goed isquote:Op zondag 12 februari 2023 18:54 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel kunnen ze hiermee eigenlijk verdienen? Is dat al bekend?
ja zoiets hoorde ik toen straks ook vandaar dat chiara zei dat sjairon er maar moest gaan staan 24 uurquote:Op zondag 12 februari 2023 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
5000 euro aan balletjes zit er in de pot als het goed is
En dat kan bij het jackpot bedrag komen? Of er af als het valt?quote:Op zondag 12 februari 2023 18:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
5000 euro aan balletjes zit er in de pot als het goed is
het vermoeden is dat de balletjes in de bak moeten blijven. elk balletje is 25 euro, en wat eruit valt dus niet gewonnen kan worden. maar er zitten ook zwarte ballen in, wat die betekenen is onbekendquote:Op zondag 12 februari 2023 18:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat kan bij het jackpot bedrag komen? Of er af als het valt?
Inderdaad. Zwak wel van BB. Wel gun ik het jason om iets meer mee naar huis te nemen op het einde.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:55 schreef Lux069 het volgende:
Denk dat alles wat eruit valt van de jackpot af gaat. Waarom zouden ze nu ineens weer geld erbij kunnen verdienen?
Ja hoorde ik ook. Begreep ook niet waar het over ging.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:57 schreef Joke43 het volgende:
Ali tegen Bart, graag normaal antwoorden aub. Klonk boos. Weet niet waar t over ging.
Ali heeft deze middag zijn ware aard laten zien. Raar kereltje hoor.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:57 schreef Joke43 het volgende:
Ali tegen Bart, graag normaal antwoorden aub. Klonk boos. Weet niet waar t over ging.
Vgm over een waarschuwing iets verstond het niet helemaalquote:Op zondag 12 februari 2023 18:57 schreef Joke43 het volgende:
bart heeft haar geseind niet de doos te pakken, heeft ook charlotte geseind wel de doos te pakkenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:58 schreef ben34567 het volgende:
We zullen het zien in de uitzending maar ik denk nog altijd dat febo Chiara gered heeft door de pinnen in een doos te steken eenmaal ze zagen wie de nominatie gekregen had; in plaats van er een automatische vrijstelling/nominatie van te maken. Ze wisten dat Chiara ging weten dat het een nominatie ging zijn en dus de doos zou afwijzen.
Ik denk dat BB een beetje 'bang' is dat als er te weinig overblijft, er teveel spontaan vertrekken. In het eerste seizoen gebeurde dat ook, alleen werkte het toen andersom. Alhoewel er een paar zijn die van mij prima weg mogenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:56 schreef bpi het volgende:
[..]
Inderdaad. Zwak wel van BB. Wel gun ik het jason om iets meer mee naar huis te nemen op het einde.
Plastieken balletjes van lood gemaakt.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:58 schreef -river- het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet, je hand 30 min onder dat ding houden, of zijn die ballen mega zwaar?
zeker voor een f3 coureur / fitnessgoeroe moet het toch niet zo moeilijk zijn lijkt mequote:Op zondag 12 februari 2023 18:58 schreef -river- het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet, je hand 30 min onder dat ding houden, of zijn die ballen mega zwaar?
Dat was na die Twitter berichten toen.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk dat BB een beetje 'bang' is dat als er te weinig overblijft, er teveel spontaan vertrekken. In het eerste seizoen gebeurde dat ook, alleen werkte het toen andersom. Alhoewel er een paar zijn die van mij prima weg mogen
ali ook.. top duo buurman en buurman staan buitenquote:Op zondag 12 februari 2023 18:59 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ias, krijg het voor elkaar en laat alle ballen eruit donderen
Dat is de militair in hem.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:57 schreef engine het volgende:
Netjes van Bart dat hij er wel bij blijft staan.
10.000,00 euro van de pot van Chaironquote:Op zondag 12 februari 2023 18:54 schreef Ireth het volgende:
Hoeveel kunnen ze hiermee eigenlijk verdienen? Is dat al bekend?
Ik weet het niet exact meer, maar ik kan me voorstellen dat als de pot te laag wordt het voor velen geen zin meer heeft.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:00 schreef bpi het volgende:
[..]
Dat was na die Twitter berichten toen.
quote:Op zondag 12 februari 2023 19:01 schreef engine het volgende:
Biggie brother ik ben in je huis
En ik voel me thuis
Inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zeker voor een f3 coureur / fitnessgoeroe moet het toch niet zo moeilijk zijn lijkt me
Hoeveel mensen jij hier ook zieeeeetquote:
Ik denk dat je even moet verversenquote:
Je staat met je hand boven je schouder, na minuut of 10 beginnen je spieren al te verzuren in deze houding. (Probeer zelf maar eens je hand omhoog te houden in 1 houding boven je schouder.)quote:Op zondag 12 februari 2023 18:58 schreef -river- het volgende:
tja dat weet je niet.. je weet toch niet tegenover wie ze kwam te staan dan.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:09 schreef ben34567 het volgende:
Het was tactisch dom om de vrijstelling aan Charlotte te geven. Zij liep sowieso al geen risico om weggestemd te worden door het publiek deze week en nu mag ze niet meedoen aan het PON spel waardoor rood minder kans heeft om die te winnen. Beter zet je de vrijstelling bij iemand van de andere kamer
denk eerder dat het door het gesprek gister in de dbk is. begreep dat de psych her en der wat heeft vertelt waardoor sommige bewoners gister bedrukt naar buiten zijn gekomen?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:10 schreef -river- het volgende:
Ik krijg geen hoogte van Chiara, na vertrek van kakkelien lijkt ze aardiger tegen de bewoners sws aardig tegen MA.
Aha, ja vond het al vreemd.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk eerder dat het door het gesprek gister in de dbk is. begreep dat de psych her en der wat heeft vertelt waardoor sommige bewoners gister bedrukt naar buiten zijn gekomen?
MA had volgens mij vanmorgen ook een berekening gemaakt, die heb ik 4 of 5 pp pd horen zeggen?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Haha Jason heeft gerekend....hij komt uit op 2,7 pita per dag per man
poah lekker bakje kwark met pindakaasquote:Op zondag 12 februari 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Haha Jason heeft gerekend....hij komt uit op 2,7 pita per dag per man
die heeft ze ook al om haar vinger heen zitten.,.. en die had hij van jolien gepiktquote:Op zondag 12 februari 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Jason verteld Chiara even tussen neus en lippen door dat hij de vrijstelling aan haar had gegeven.
Chiara "oh wat lief, dank je wel"
Zoals ik het zie trekken ze juist heel erg naar elkaar toe de laatste dagen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heeft ze ook al om haar vinger heen zitten.,.. en die had hij van jolien gepikt
quote:Op zondag 12 februari 2023 19:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ga Cos![]()
agh de sleepzakzemelaar weer kreupel![]()
betekend dat hij ook niet mee doet
met dat spel/ gedoe buiten ?
Je weet niet wat je eetquote:Op zondag 12 februari 2023 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker paprikaatje kraken tussen de kaakjes van sjiara
Gele paprika zo te zienquote:
haha ze hebben hele kist vol paprika gekregen. en sjiara vertelde laatst dat ze thuis ook veel paprika at, ze houd er erg vanquote:
ze heeft eergisteren nog een paar keer gezegd (toen ze zo'n shit dag had) dat ze zich gruwelijk aan alles van jason ergert! maar dan ook alles! dus..quote:Op zondag 12 februari 2023 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals ik het zie trekken ze juist heel erg naar elkaar toe de laatste dagen.
Ach dat is al twee dagen terugquote:Op zondag 12 februari 2023 19:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft eergisteren nog een paar keer gezegd (toen ze zo'n shit dag had) dat ze zich gruwelijk aan alles van jason ergert! maar dan ook alles! dus..
Arme jongen, ze trekt hem zo haar web in.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:33 schreef engine het volgende:
Jason krijgt een pita van Chiara geloof ik. Ze beginnen maatjes te worden
over wie ging het?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:36 schreef engine het volgende:
Jolien en Chiara gaan weer smoezen op de bank
Ziet er inderdaad niet florisant uitquote:
echt?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:33 schreef BBERTJE het volgende:
+1 voor Jason verstelling aan Chiara gegeven
omdat ze die challenge hebben mag dat denk ikquote:Op zondag 12 februari 2023 19:37 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahaha dat shot van Rob. Ze mogen dit jaar echt wel veel slapen hoor, dat heb ik niet eerder zo gezien
Ondanks z’n leeftijd is hij nog ontzettend fit, en ook mentaal is hij helemaal klaar voor de strijd.quote:
wellicht nu onder het mom van het spel wat vannacht doorgaat.. hoorde char net zeggen dat ze lindsy zo gaat wakker maken (zijn aan de beurt)quote:Op zondag 12 februari 2023 19:37 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahaha dat shot van Rob. Ze mogen dit jaar echt wel veel slapen hoor, dat heb ik niet eerder zo gezien
Zijn er meer gaan slapen dacht ik omdat ze vannacht door moeten.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wellicht nu onder het mom van het spel wat vannacht doorgaat.. hoorde char net zeggen dat ze lindsy zo gaat wakker maken (zijn aan de beurt)
Ik moest ze niet in het begin, maar weet haar vrouwtje te staan in de keuken.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:38 schreef engine het volgende:
ChaCha maakt een heerlijke pita![]()
[ afbeelding ]
Enkel als er drank is, is hij fit.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hebben we hem ooit anders gezien ?
gisteravond .. .quote:Op zondag 12 februari 2023 19:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hebben we hem ooit anders gezien ?
omdat het van chiara gespeeld is.. die weet dat jason populair is.. normaals ze zei eergisteren zich gruwelijk te irriteren aan hem. Ze is het huis ingekomen en zei over zichzelf dat ze goed is om fake vriendelijk te doen..quote:Op zondag 12 februari 2023 19:42 schreef ben34567 het volgende:
Had niet verwacht een beginnende vriendschap tussen Chiara en Jason te zien op het scherm terwijl ze hem alleen kon afsnauwen en nomineren de eerste weken
Chiara gaat voor de benefits. Ziet ook wel dat Jason buiten huis populair is.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:42 schreef ben34567 het volgende:
Had niet verwacht een beginnende vriendschap tussen Chiara en Jason te zien op scherm terwijl ze hem alleen kon afsnauwen en nomineren de eerste weken
Ohja! Drong even niet tot me door, val net weer in. Leuk zo'n nachtspel!quote:Op zondag 12 februari 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wellicht nu onder het mom van het spel wat vannacht doorgaat.. hoorde char net zeggen dat ze lindsy zo gaat wakker maken (zijn aan de beurt)
hij doet nu de 48 uur decubitus gamequote:Op zondag 12 februari 2023 19:42 schreef Angelique61 het volgende:
VRaag me af of Rob ook meedoet met het spel
Is eigenlijk stil bewegend meubilair van het BB-huis.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:42 schreef Angelique61 het volgende:
Mogen ze meer doen. En liefst een paar dagen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:44 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ohja! Drong even niet tot me door, val net weer in. Leuk zo'n nachtspel!
dat dacht ik eerst ook maar langs de andere kant kan ze zo moeilijk verbergen wanneer iets of iemand haar irriteert. Ik geloof niet dat ze echt zo goed kan faken als ze zelf beweert.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
omdat het van chiara gespeeld is.. die weet dat jason populair is.. normaals ze zei eergisteren zich gruwelijk te irriteren aan hem. Ze is het huis ingekomen en zei over zichzelf dat ze goed is om fake vriendelijk te doen..
Nee joh, die probeert alle records te verbreken mbt niets doenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:42 schreef Angelique61 het volgende:
Ze gaat langzaam beseffen dat haar irritante broertje haar redding kan zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze heeft eergisteren nog een paar keer gezegd (toen ze zo'n shit dag had) dat ze zich gruwelijk aan alles van jason ergert! maar dan ook alles! dus..
Had gehoopt die rot kop van Grace nooit meer te zienquote:Op zondag 12 februari 2023 18:54 schreef bpi het volgende:
Eerste was al geflopt met hun. Waarom dan toch verder doen?
[ twitter ]
Ze moeten Rob ff op zijn zij rollen zodat zijn luchtwegen vrij blijft, straks stikt die in zijn tongquote:
Ik dacht dat ze brood gingen maken.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
jason gaat maar weer even hoofd pannenkoek spelen
ja ik had het foutquote:Op zondag 12 februari 2023 19:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze brood gingen maken.
tarkan hequote:Op zondag 12 februari 2023 19:49 schreef suzi1 het volgende:
sik sik dom dom oid zong ali toch af en toe?
Kapot is zoals Rob, dus doe maar rustiger aan.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:48 schreef suzi1 het volgende:
ik lach me kapot hier. altijd gedacht dat het iets anders betekende. de helft klopt
Chiara is naar Jason toegetrokken nadat MA het voor hem op nam en vertelde dat hij zijn Mattie is. Chiara bespeelt MA én Jason zodat ze haar niet wegstemmen. Jason is alleen geen emotionele speler, dus die stemt zoals hij zelf wil 😊quote:Op zondag 12 februari 2023 19:33 schreef engine het volgende:
Jason krijgt een pita van Chiara geloof ik. Ze beginnen maatjes te worden
kun jij even in duolingo topic cursus gaan lopen te doenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:51 schreef suzi1 het volgende:
eerlijk is heerlijk, heerlijk is eerlijk sik sik am am
Ali valt staand slapend in slaap.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:51 schreef Monique___ het volgende:
lindsy voelt zich niet goed.
ali neemt haar half uur over hij wil dat ze terug naar binnen gaat en gaat slapen.
Benieuwd of ie Chayron erop zou durven zetten. Buiten begreep ie net dat Chayron glashard tegen hen aan het liegen was en hij was dan wel benieuwd wat de kijker daarvan zou vinden als ie op de bank zou komen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:50 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Chiara is naar Jason toegetrokken nadat MA het voor hem op nam en vertelde dat hij zijn Mattie is. Chiara bespeelt MA én Jason zodat ze haar niet wegstemmen. Jason is alleen geen emotionele speler, dus die stemt zoals hij zelf wil 😊
Het is gek met Ali, soms denk ik: ik word niet goed van die jongen, hij kán toch niet echt zo zijn en dan doet hij iets zoals dit en denk ik weer: het is een goeie gastquote:Op zondag 12 februari 2023 19:51 schreef Monique___ het volgende:
lindsy voelt zich niet goed.
ali neemt haar half uur over hij wil dat ze terug naar binnen gaat en gaat slapen.
o heb ik gemist denk?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Benieuwd of ie Chayron erop zou durven zetten. Buiten begreep ie net dat Chayron glashard tegen hen aan het liegen was en hij was dan wel benieuwd wat de kijker daarvan zou vinden als ie op de bank zou komen.
Was schijnbewegingquote:
ik denk dat het echt een goeie gast is. gevoelig mannetjequote:Op zondag 12 februari 2023 19:52 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Het is gek met Ali, soms denk ik: ik word niet goed van die jongen, hij kán toch niet echt zo zijn en dan doet hij iets zoals dit en denk ik weer: het is een goeie gast
Ik zou 'n zinken emmer naast hem zetten, en daar 'n super kanonslag in gooien.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou 'n xinken emmer naast hem zetten, en daar 'n super kanonslag in gooien.
Wakker worden ouwe! Slapen doe je maar thuis
quote:Op zondag 12 februari 2023 19:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
whut ?? !
omg zal toch niet
quote:
nee die heeft zich alleen even omgekleed en ligt al in bed ondertussenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
whut ?? !
omg zal toch niet
snap echt niet dat hij hiermee wegkomtquote:Op zondag 12 februari 2023 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou 'n zinken emmer naast hem zetten, en daar 'n super kanonslag in gooien.
Wakker worden ouwe! Slapen doe je maar thuis
meer alco dr in ..quote:Op zondag 12 februari 2023 19:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee die heeft zich alleen even omgekleed en ligt al in bed ondertussen
Dat Chayron Jason weer nominatie had gegeven bij dat spel en de rest vd blauwe kamer.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:55 schreef suzi1 het volgende:
waar kan ik de leugen van sharon tegen jason zien of lezen. of iemand die me verteld welke leugen wij al wisten, maar nu ook duidelijk is voor jason?
Ik denk niet dat het liefde is maar dat ze elkaar wel ineens kunnen waarderen de laatste paar dagenquote:
+1 ik heb dit ook gemist!quote:Op zondag 12 februari 2023 19:55 schreef suzi1 het volgende:
waar kan ik de leugen van sharon tegen jason zien of lezen. of iemand die me verteld welke leugen wij al wisten, maar nu ook duidelijk is voor jason?
De stagiairs mogen ook een nachtje zich bewijzenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:58 schreef Hunter het volgende:
Wel leuk voor de nachtploeg.
Normaal zouden ze zich nu opmaken om te gaan slapen
Gaat zijn diploma van leraar niet halen. Alhoewel... in belgie geven ze tegenwoordig de diplomas verpleegkunde en leraar bij het aangekochte wasmiddel.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik denk dat het echt een goeie gast is. gevoelig mannetje
ze zingen een liedje (van lang geleden) ali tegen ias: toen was je nog een chromosoom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |