prima!!quote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wil je nog 1 x lezen ?
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Vraag ik me ook af. Sjairon??quote:Op zondag 12 februari 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Over wie heeft Chiara het nu? Sluwe jongen maar niet te vertrouwen?
vermoed de messias?quote:Op zondag 12 februari 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Over wie heeft Chiara het nu? Sluwe jongen maar niet te vertrouwen?
Charon en zij is wel te vertrouwen he Zij is ook een grote slangquote:Op zondag 12 februari 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Over wie heeft Chiara het nu? Lieve jongen maar niet te vertrouwen?
Denk het wel maar was ook niet zeker.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 18:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Charon en zij is wel te vertrouwen he Zij is ook een grote slang
super en danquote:
Shayronquote:Op zondag 12 februari 2023 18:19 schreef engine het volgende:
Over wie heeft Chiara het nu? Lieve jongen maar niet te vertrouwen?
Als ik bart zo hoor welquote:Op zondag 12 februari 2023 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het wel maar was ook niet zeker.
vermoed dat de balletjes erin moeten blijven zitten. alles wat over blijft gaat bij de potquote:Op zondag 12 februari 2023 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
super en dan
Het ene spel is nog maar net ten einde , en het volgende bied zich aan.
Jackpot challenge
Ieder balletje is 25 euro waard , en iedereen moet 2 x 30 minuten
het is een een lange opdracht die vannacht doorgaat
zijn er al spelregels? moeten ze balletjes vangen?
Nee joh dan had ze wel een pin op netzoals Charlotte met een vrijstelling. Was het maar waarquote:
Chiara, wie is dat?? ken ik niet, ik ken alleen iemand die zo dom is dat ze daar iedereen van zich afstoot met haar sluw arrogant gedragquote:Op zondag 12 februari 2023 18:21 schreef mario390 het volgende:
houd op met typen chiara is nominiert
julie weten het niet
Als t waar is, dan ben je echt slechtquote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
oh jolien ligt alleen op de rode kamer alleen voor de informatie volgens Chiara
Dat is ook hoorquote:Op zondag 12 februari 2023 18:23 schreef Joyce-43 het volgende:
oh jolien ligt alleen op de rode kamer alleen voor de informatie volgens Chiara
In de game room stonden de 10 zuilen, en er waren kaartjes met "halve nominatie" "halve vrijstelling" en "5 coins". Shayron heeft dus de eerste opstelling mogen maken. Ieder na hem mocht 1 ding wijzigen, maar niet bij zichzelf.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:21 schreef mario390 het volgende:
houd op met typen chiara is nominiert
julie weten het niet
Zij is een phython Chayron is een adder.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Charon en zij is wel te vertrouwen he Zij is ook een grote slang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |