quote:Op zondag 12 februari 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
Mirthe waarom onthoud ik niks
Rupie omdat je bent geėvolueerd bent van een vis in een mens
quote:Op zondag 12 februari 2023 13:56 schreef greysbones het volgende:
Mirthe waarom onthoud ik niks
Rupie omdat je bent geėvolueerd bent van een vis in een mens
Aandachtquote:Op zondag 12 februari 2023 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
Als er 2 samen 1 liedje aan het zingen zijn, waarom zou je daar dan als 3e figuur met een ander liedje overheen willen schreeuwen?
Omdatquote:Op zondag 12 februari 2023 13:57 schreef KinKiJan het volgende:
Als er 2 samen 1 liedje aan het zingen zijn, waarom zou je daar dan als 3e figuur met een ander liedje overheen willen schreeuwen?
Toen gisteren JW in z'n T-shirt zat moest de kachel ook opgestookt worden.. vandaar egotripper..quote:Op zondag 12 februari 2023 13:52 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
die meiden hebben meestal ook geen warme kleren aan laat ze dat eerst doen voordat ze hout gaan stoken
Dat is nog het boeiendste van deze dag.quote:Op zondag 12 februari 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
Eten en wat gaan we dan filmen
Erik
Ik dacht dat je een grapje maakte.quote:
Nee dusquote:Op zondag 12 februari 2023 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte.
quote:
Dat vond ik wel meevallen ,maar hij had wel gelijkquote:
Welke muis? Zijn er inmiddels wel meerquote:Op zondag 12 februari 2023 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik zeg zet een grijze muis op de stip
Hoop dat ze er 3 moeten nominerenquote:Op zondag 12 februari 2023 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik zeg zet een grijze muis op de stip
Erik, Jappie, Sas,Bern o.aquote:Op zondag 12 februari 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welke muis? Zijn er inmiddels wel meer
Jappie voegt idd weinig meer toe, dient als kruik voor Wendy en verder zie je hem amper. Liogt een beetje op de kussens bovenquote:Op zondag 12 februari 2023 14:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen ,maar hij had wel gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |