[/quote]quote:Op zondag 12 februari 2023 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 12 februari 2023 00:15 schreef GayGuy het volgende:
Wie heeft er onlyfans???
[/quote]quote:Op zondag 12 februari 2023 00:18 schreef Kodiak100 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 12 februari 2023 00:15 schreef GayGuy het volgende:
Wie heeft er onlyfans???
Chayron zal er ook wel tussen zitten.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart noemde 3 namen aan Rob : Ali en Lindsey en ???
Heb ik ook niet kunnen verstaan (ik gok Chayron)quote:Op zondag 12 februari 2023 00:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Chayronquote:Op zondag 12 februari 2023 00:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Present.quote:
Hij kan niet weten dat zijn stemmen deze week komen omdat iedereen echt Jacqueline weg wilde hebben. Ik had dit al een beetje verwacht, die gaat de volgende nominatie echt vol vertrouwen in haha.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob tegen Jason: jij kan zomaar de winnaar worden, maar ik kan dat ook.![]()
Yeah ..fuck you, ouwe gek
Ah jij kent die ook ?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:22 schreef suzi1 het volgende:
hahha kewl, praga kahn heeft bart t over
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:23 schreef BB-King het volgende:
Rob tegen Jason: "Jij kan zomaar de winnaar worden maar ik ook!"
Suzi is house kenner.quote:
bei der Mutterquote:Op zondag 12 februari 2023 00:24 schreef odie22 het volgende:
waar is die buutenlander als er duits wordt gezongen![]()
Muziek conjo.quote:
Ja, lolquote:Op zondag 12 februari 2023 00:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hij kan niet weten dat zijn stemmen deze week komen omdat iedereen echt Jacqueline weg wilde hebben. Ik had dit al een beetje verwacht, die gaat de volgende nominatie echt vol vertrouwen in haha.
ben er eh hierquote:Op zondag 12 februari 2023 00:24 schreef odie22 het volgende:
waar is die buutenlander als er duits wordt gezongen![]()
Klinkt zoals onze kanarievogel die denkt dat hij onze poes deze nacht gaat versieren.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:25 schreef odie22 het volgende:
mimi denkt lesley te versieren vannacht![]()
Ik ga even tuinhuisen.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:28 schreef Schakeltopia het volgende:
dit is het moment om even te gaan plassen
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Klinkt zoals onze kanarievogel die denkt dat hij onze poes deze nacht gaat versieren.
charlottequote:Op zondag 12 februari 2023 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
Uuurenlang schminken en nu laat op de avond voor "gek" lopen in een après ski outfit. Wat is BB toch een heerlijke rls om te volgen.
Rob blijft in een straal van max een meter bij de drankquote:
Geniet van het levenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
Uuurenlang schminken en nu laat op de avond voor "gek" lopen in een après ski outfit. Wat is BB toch een heerlijke rls om te volgen.
Hebben ook eens wat te doenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:30 schreef BB-King het volgende:
Prachtige benen en lucht shots door de regie tijdens de polonaise.
Alles wordt uit de kast getrokken.
zeker lacht zich de regiequote:Op zondag 12 februari 2023 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
Want het duurt toch maar even...quote:
ik heb nur zachte geluidquote:Op zondag 12 februari 2023 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee! Er zit een knop op je Teevee.....
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:32 schreef tassie127 het volgende:
Ik gun het ze maar gun mezelf ook nachtrust! Tot morgen cossers 😂
Ik vind dat 'n gluiperig eng jongetje, niet te vertrouwenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ias wil kotsend zijn nest in...had hij tegen Rob gezegd
Eensquote:Op zondag 12 februari 2023 00:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind dat 'n gluiperig eng jongetje, niet te vertrouwen
Zelfde gevoel hier.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
videoland he!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:29 schreef suzi1 het volgende:
alles is hier weer bijna aan t vastlopen :/
Ik vertrouw ze daar zo ver als dat ik ze ziequote:Op zondag 12 februari 2023 00:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oma Nijn is ook team Jason!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze daar zo ver als dat ik ze zie![]()
Keek alleen tv en vond Jason het prettigst en eigenlijk nog steeds.
Heb jij gebeld dan?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:36 schreef BB-King het volgende:
Komt daar zo politie aan de deur vanwege geluidsoverlast.
#teamJasonquote:Op zondag 12 februari 2023 00:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vertrouw ze daar zo ver als dat ik ze zie![]()
Keek alleen tv en vond Jason het prettigst en eigenlijk nog steeds.
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:36 schreef BB-King het volgende:
Komt daar zo politie aan de deur vanwege geluidsoverlast.
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:37 schreef Krambo het volgende:
Rob is best te pruimen met een paar drankjes op
Ben benieuwd of ze hem morgenochtend rechtop krijgenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:37 schreef Krambo het volgende:
Rob is best te pruimen met een paar drankjes op
Pardon?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze hem morgenochtend rechtop krijgen
Rob of kleine Rob?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Met tramadol erin gaat het vast lukkenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oma is mijn liefste toen ik op FOK! kwam.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
inderdaad pappa is zo weer thuis. volgende week
Wil hij wel een 25 jaar oude knappe verpleegsterquote:Op zondag 12 februari 2023 00:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]Rob
Die moet vast uit bed geholpen worden door de thuiszorg.
Ah oké.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]Rob
Die moet vast uit bed geholpen worden door de thuiszorg.
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik ken oma ook al vanaf begin. En de hummer doet het nog steeds vertelde ze vd weekquote:Op zondag 12 februari 2023 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oma is mijn liefste toen ik op FOK! kwam.
Wat lief en leuk om te lezen.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oma is mijn liefste toen ik op FOK! kwam.
Ach heeft de nachtploeg ook wat te doenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:42 schreef odie22 het volgende:
ik heb zo het idee dat het heul laat wordt vannacht
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik ken oma ook al vanaf begin. En de hummer doet het nog steeds vertelde ze vd week![]()
Tourtocht naar de camping deze zomer
1 blauw pilletjequote:Op zondag 12 februari 2023 00:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Interesseert haar allemaal niets.. zei ze!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:43 schreef suzi1 het volgende:
chi zei iets van, ik heb dit niet gehoord. ze wil er niet over meelullen denk. gelijk heeft ze
pillen en alcoholquote:Op zondag 12 februari 2023 00:44 schreef suzi1 het volgende:
rob gaat deze nacht iedereen in zn kamer kussen, daar is hij aan toe
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:44 schreef suzi1 het volgende:
Wel toch, hij had het genomen en toen kwam de alcoholquote:Op zondag 12 februari 2023 00:45 schreef Angelique61 het volgende:
Rob heeft geen tramadol genomen omdat de alcohol eraan kwam, ze wisten het dus ppff
Hij zou mijn reet mogen kussenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:44 schreef suzi1 het volgende:
Ik zou buiten gaan slapenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:44 schreef suzi1 het volgende:
Wel genomen inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2023 00:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wel toch, hij had het genomen en toen kwam de alcohol
nee jacq , hij had wel genomenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:45 schreef Angelique61 het volgende:
Rob heeft geen tramadol genomen omdat de alcohol eraan kwam, ze wisten het dus ppff
Oh ok dan heb ik het verkeerd gehoordquote:Op zondag 12 februari 2023 00:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wel toch, hij had het genomen en toen kwam de alcohol
geeft niks meid , het is feestquote:Op zondag 12 februari 2023 00:46 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Oh ok dan heb ik het verkeerd gehoord
Nou hij is alweer knorrig aan 't worden hahahaquote:Op zondag 12 februari 2023 00:44 schreef suzi1 het volgende:
Echt hoor.quote:
aka de gemiddelde doorgetankte feestcafe bezoekerquote:Op zondag 12 februari 2023 00:50 schreef ben34567 het volgende:
Rob is iemand die heel agressief wordt als een man hem per ongeluk aanraakt
🤣quote:Op zondag 12 februari 2023 00:54 schreef Kodiak100 het volgende:
MA weet je wanneer ik miljonair ben tegen Chiara
Als ik jou heb
mimi wil een grote bos hout veur de deurquote:Op zondag 12 februari 2023 00:57 schreef Schakeltopia het volgende:
mimi verstopt blok hout in bed
[ afbeelding ]
Die wil kotsend naar bedquote:Op zondag 12 februari 2023 00:58 schreef Krambo het volgende:
Ias met z'n ad'jes
Die gaat spijt krijgen
Stream 2?quote:Op zondag 12 februari 2023 01:01 schreef Kodiak100 het volgende:
MA heeft geen interesse in Chiara volgens hemzelf
lekker bezigquote:Op zondag 12 februari 2023 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpjes van 2000 tot 2400 uur staan online ....
Ik denk eerlijk gezegd, dat MA sowieso niet op vrouwen valt...quote:Op zondag 12 februari 2023 01:01 schreef Kodiak100 het volgende:
MA heeft geen interesse in Chiara volgens hemzelf
quote:Op zondag 12 februari 2023 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpjes van 2000 tot 2400 uur staan online ....
Volgens mij is hij dat al jaren gewend,. alleen niet onder zijn kussen.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat word een mopperrob als hij straks dat houtblok aantreft in zijn bed
Hij heeft hele verhalen over meisjes maar neem ze soms wel met een korrel zoutquote:Op zondag 12 februari 2023 01:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd, dat MA sowieso niet op vrouwen valt...
Niets tegen he! Maar ik heb zo'n vermoeden.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft hele verhalen over meisjes maar neem ze soms wel met een korrel zout
Dus zou zo maar kunnen
Zou zomaar kunnen. Zijn only fans verhaal waarin hij zijn fitness fotos wou posten schreeuwt ook niet echt 'hetero' want meestal zijn de bezoekers daarvan mannenquote:Op zondag 12 februari 2023 01:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd, dat MA sowieso niet op vrouwen valt...
Sinds het begin heeft 'Mister lover-lover' al last van overcompensatie, naar mijn mening. Maar wat ik wel kwalijk vind is ALS dat zo is, palm dan niet vrouw na vrouw in, die je met een 'trauma' achterlaat. En ik denk dat Chiara het doorheeft.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Zijn only fans verhaal waarin hij zijn fitness fotos wou posten schreeuwt ook niet echt 'hetero' want meestal zijn de bezoekers daarvan mannen
Ja misschien voelt Chiara aan dat hij voor de mannen is en heeft ze daardoor een betere band met hem dan de andere mannen in het huis (want is minder bedreigend)quote:Op zondag 12 februari 2023 01:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sinds het begin heeft 'Mister lover-lover' al last van overcompensatie, naar mijn mening. Maar wat ik wel kwalijk vind is ALS dat zo is, palm dan niet vrouw na vrouw in, die je met een 'trauma' achterlaat. En ik denk dat Chiara het doorheeft.
Precies. Ik denk echt dat ze het weet en daarom rustig die flirts aan gaat, want van de rest accepteert ze ze echt niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja misschien voelt Chiara aan dat hij voor de mannen is en heeft ze daardoor een betere band met hem dan de andere mannen in het huis (want is minder bedreigend)
Ja tegen een brede mooiboy als Danny doet ze afstandelijk maar een klein mannetje als Mich met babyface vindt ze plots wel aantrekkelijk. Ik geloof het toch niet echt maar wie weetquote:Op zondag 12 februari 2023 01:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies. Ik denk echt dat ze het weet en daarom rustig die flirts aan gaat, want van de rest accepteert ze ze echt niet.
quote:Op zondag 12 februari 2023 01:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Straks gaat Mimi op tafel liggen en krijst naar Chaira dat ze zijn luier moet verschonen
en daarna aan de borst wil
Precies dat. Ze kijkt hem ook constant aan met een blik van 'prima jochie'. Het valt me al even op.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:12 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja tegen een mooiboy als Danny doet ze afstandelijk maar een klein mannetje als Mich met babyface vindt ze plots wel aantrekkelijk. Ik geloof het toch niet echt maar wie weet
Ik denk het wel. En nogmaals, echt ... absoluut niets mis mee, maar over-compenseer het niet.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:14 schreef suzi1 het volgende:
mwah denk niet dat mi homo is. wel een beetje typisch italia.
maar dat is ook weer een eeuw geleden dat ik die heb meegemaakt
Ik knip ook vrolijk om hem heenquote:Op zondag 12 februari 2023 01:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die mijd ik vandaag en lukt vrij aardig
wie nietquote:Op zondag 12 februari 2023 01:15 schreef Krambo het volgende:
Ali begint ook een beetje moe te worden van Ias
Ik ook niet. Mijn gaydar doet precies niksquote:Op zondag 12 februari 2023 01:14 schreef suzi1 het volgende:
mwah denk niet dat mi homo is. wel een beetje typisch italia.
maar dat is ook weer een eeuw geleden dat ik die heb meegemaakt
Ze ziet hem, denk ik, eerder als een klein broertje. Michelangelo is gewoon hetero volgens mij en ijdel zoals de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies dat. Ze kijkt hem ook constant aan met een blik van 'prima jochie'. Het valt me al even op.
Hmm .. nou ja, ik kan het mis hebben uiteraard.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn gaydar doet precies niks
Hier ook doodse stilte als dat jochie in beeld komtquote:Op zondag 12 februari 2023 01:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
ik vind het alleen vreemd dat ze zo close en handtastelijk is met Mich maar zo koud met de andere mannen is (die toch wel beter bij haar zouden passen). Oftewel heeft die kerel insane versierskills oftewel ziet ze hem als de niet bedreigende kleine broer of homovriend.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze ziet hem, denk ik, eerder als een klein broertje. Michelangelo is gewoon hetero volgens mij en ijdel zoals de jeugd van tegenwoordig.
Mijne ook niet. Het is een leuk joch, maar geen homo. Gewoon Italiaans en voor 'ons' overdreven met zijn uiterlijk in de weer.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, mijn gevoel is niet het gevolg van zijn ijdelheid, of zijn uiterlijk of doen en laten. Puur om hoe Chiara zich vrij voelt om hem heen.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze ziet hem, denk ik, eerder als een klein broertje. Michelangelo is gewoon hetero volgens mij en ijdel zoals de jeugd van tegenwoordig.
mijne doet ook niks, maar ik vind hem wel een gladdequote:Op zondag 12 februari 2023 01:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou, dit dus.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ik vind het alleen vreemd dat ze zo close en handtastelijk is met Mich maar zo koud met de andere mannen is (die toch wel beter bij haar zouden passen). Oftewel heeft die kerel insane versierskills oftewel ziet ze hem als de niet bedreigende kleine broer of homovriend.
hahahaquote:Op zondag 12 februari 2023 01:18 schreef Krambo het volgende:
Klapje van de hamer voor Angelo incoming
No problem hoor. Chill.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, mijn gevoel is niet het gevolg van zijn ijdelheid, of zijn uiterlijk of doen en laten. Puur om hoe Chiara zich vrij voelt om hem heen.
Ze heeft toch gezecht dat m-a het type man is waar ze op valt... alleen m-a is te jong en te klein... op den duur merk je daar niks meer vanquote:Op zondag 12 februari 2023 01:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ik vind het alleen vreemd dat ze zo close en handtastelijk is met Mich maar zo koud met de andere mannen is (die toch wel beter bij haar zouden passen). Oftewel heeft die kerel insane versierskills oftewel ziet ze hem als de niet bedreigende kleine broer of homovriend.
Ias vind ik trouwens ook heel handtastelijk toe naar Ali maar zal meer een sterke bromance zijnquote:
Hij staat niet om de haverklap vanalles te scherenquote:Op zondag 12 februari 2023 01:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
mijne doet ook niks, maar ik vind hem wel een gladde
Zeker met wat alcohol er inquote:Op zondag 12 februari 2023 01:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze heeft toch gezecht dat m-a het type man is waar ze op valt... alleen m-a is te jong en te klein... op den duur merk je daar niks meer van
Kan ook ijdelheid zijnquote:Op zondag 12 februari 2023 01:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij staat niet om de haverklap vanalles te scheren![]()
[ afbeelding ]
fijn dromen odiequote:Op zondag 12 februari 2023 01:22 schreef odie22 het volgende:
ik ga lekker mijn bedje in, dromen van jolientjeeeeeeeeee![]()
![]()
Ik versta er geen hol vanquote:Op zondag 12 februari 2023 01:25 schreef suzi1 het volgende:
hahah sry maar ik kan echt lachen zo om een ias
IMO is hij een hele lieve en sympathieke Italiaan die mensen graag op hun gemak stelt. Pakt vaak 1 op 1 momentjes met mensen. Wenst iedereen altijd zeer uitgebreid goedenacht. Flirt er lustig op los.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, mijn gevoel is niet het gevolg van zijn ijdelheid, of zijn uiterlijk of doen en laten. Puur om hoe Chiara zich vrij voelt om hem heen.
Dáár gaat mijn gaydar dus wel op af.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ias vind ik trouwens ook heel handtastelijk toe naar Ali maar zal meer een sterke bromance zijn
Eerste feestje waren ze ook al aangeschoten... maar nu zijn er meer en veel ver heenquote:Op zondag 12 februari 2023 01:27 schreef Krambo het volgende:
MA gaat de strijkplank een beurt geven..
Is het niet de badjas van Chaira waar die op ligt te rittenquote:Op zondag 12 februari 2023 01:27 schreef Krambo het volgende:
MA gaat de strijkplank een beurt geven..
Ja en chiara noemt datquote:Op zondag 12 februari 2023 01:27 schreef b_engeltje het volgende:
Ias flikkert om met de schommelstoel
Ik kan het mis hebben, het was puur mijn gevoel om hoe Chiara met hem omgingquote:Op zondag 12 februari 2023 01:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
IMO is hij een hele lieve en sympathieke Italiaan die mensen graag op hun gemak stelt. Pakt vaak 1 op 1 momentjes met mensen. Wenst iedereen altijd zeer uitgebreid goedenacht. Flirt er lustig op los.
quote:Op zondag 12 februari 2023 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dáár gaat mijn gaydar dus wel op af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |