#WaterminInquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat wordt geen PSV meer kijken dus. Ik trek dat echt niet met de grabbelaar in de goal.
Emmengodenquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom in de FC Emmen trein.
Jawel. Ten opzichte van Drommels ben je al snel een geweldenaar.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:40 schreef Caland het volgende:
Zo'n geweldenaar was die Benitez toch ook niet.
(oké, Drommels is wel echt een bak slechter)
Volgens mij is Benitez gewoon de beste keeper in de Eredivisie.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Ten opzichte van Drommels ben je al snel een geweldenaar.
niet eens de beste geblesseerde keeperquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij is Benitez gewoon de beste keeper in de Eredivisie.
Dan gaat ‘ie wel heel vaak als een mongooltje naar de hoek. De beste keeper van Nederland heeft die 2-2 van Feyenoord altijd.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
1. Unnerstalquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik schat hem toch wat hoger in dan Benitez, de bondscoach van Argentinië ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
1. Unnerstal
2. Bijlow
3. Benitez
Die Argentijn van Ajax heeft wel goeie reflexes maar oogt heel onzeker. Kan ook niet meevoetballen.
Leef je nogquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
1. Unnerstal
2. Bijlow
3. Benitez
Die Argentijn van Ajax heeft wel goeie reflexes maar oogt heel onzeker. Kan ook niet meevoetballen.
Ontloopt elkaar niet zoveel. Benitez had meer punten moeten pakken voor PSV, Rulli wisselt mooie reddingen af met fouten. Beide geen toplevel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik schat hem toch wat hoger in dan Benitez, de bondscoach van Argentinië ook.
Jazeker maat, kan weer inloggenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Leef je nog![]()
Geen Noppert noemen
En Bijlow is gewoon niet geschikt voor topsport, die is nog meer van glas dan Robben ooit was.quote:Op donderdag 2 maart 2023 14:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar niet zoveel. Benitez had meer punten moeten pakken voor PSV, Rulli wisselt mooie reddingen af met fouten. Beide geen toplevel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |