Waarom lees ik dit soort dingen nu elke keer met de stem van Aliquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners
Ik nodig jullie graag uit in de buiten game area
doe jij sv?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners
Ik begrijp jullie verwarring en zelfs jullie ontgoocheling
Want februari is de maand van de Gluwein en apreski
Er is nu niets
Maar daar kan verandering in komen
Deze week is het all or nothing
Deze groep is bitter slecht in luisterenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:09 schreef Ireth het volgende:
Wat een groep ouwehoeren toch eigenlijkWas dat in 2022 en 2021 nou ook zo erg??
langs de andere kant levert dat ook geen leuke tv op als er geen feestje is dus kdenk wel dat febo paar detailfouten onder ogen zal zienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:15 schreef BB-King het volgende:
Een foutje is makkelijk gemaakt en het is all or nothing.
Waarschijnlijk geen feestje dus. Wel een streamlock uiteraard.
nee we ziojn terugquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:15 schreef Ireth het volgende:
Oke, SL dus tijd om mijn nest in te duiken
Ja geen idee wat ze aan het doen zijn eigenlijkquote:
Liveshow niet de moeite. Meest voorspelbare van alle seizoenen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:20 schreef Hoylei het volgende:
Wil de liveshow terugkijken en die doet t ook al niet op videoland...
zucht
ze maken de foto na he dat is het doelquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:22 schreef engine het volgende:
Ik heb geen idee wat ze aan het doen zijn maar leuk dat we nog mee mogen kijken
inde uitzending van de live is de foto getoond. op het eind van de showquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:25 schreef ledn81 het volgende:
was op zoek of ik hele foto op beeld heb, maar nog niet gevonden
[ afbeelding ]
Lig je boven in bed, videoland installeren, inloggen, stream starten, 3 reclame blokken doorstaan en we zijn er! Hoever zijn ze??quote:
Die had ik toevalligquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
inde uitzending van de live is de foto getoond. op het eind van de show
ze zijn nog bezig met bouwen. ze hebben net 1 minuut foto kijken gekocht voor een coin. alleen mimi mag het nu zienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lig je boven in bed, videoland installeren, inloggen, stream starten, 3 reclame blokken doorstaan en we zijn er! Hoever zijn ze??
Die spuit al jaren in poedervorm gok ik...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:31 schreef Jockari het volgende:
En Rob maar ejaculeren !
[ afbeelding ]
@Ireth !!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die spuit al jaren in poedervorm gok ik...
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Echt, ik moet na dit seizoen in therapie, alleen al om jouw opmerkingen!
okquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Wil iemand wat caps in het SV zetten?
Ik ben daar niet zo handig mee.
Ze kunnen nog geen seconde hun muil houden of stil staanquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:37 schreef Ireth het volgende:
Laat ze maar ff half uurtje staan, ze zijn eindelijk een beetje stil...
Voor hun doen is dit al heerlijk rustigquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kunnen nog geen seconde hun muil houden of stil staan
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:41 schreef Ireth het volgende:
Ja hoor, feestje gewonnen.. gooi er maar drank in![]()
Rob gaat enthousiast mee feesten, verrekt dan vast weer het een of ander waardoor die de halve week de doperwten kan claimen in de hoek van de bank...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
Zo issie beterquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:43 schreef ben34567 het volgende:
leuk feestje maar kan het wat stiller met dat gekrijs Jolien ?
Misschien heeft Rob nog wat in zijn tank over.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:44 schreef Ireth het volgende:
Ze hadden in de tussentijd wel ff de tuin vol kunnen ejaculeren met poedersneeuw....
Feestje omdat we ein-de-lijk van Sjak verlost zijn. Volgende week komt DJ Tiesto draaien omdat Rob dan vertrokken isquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:45 schreef mario390 het volgende:
hoezo komt bb altijd nach de exitshow met
deze dingen?
Dat ligt er maar net aan wie er mag nomineren. Persoonlijk zie ik liever Chayron eerst ophoepelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Feestje omdat we ein-de-lijk van Sjak verlost zijn. Volgende week komt DJ Tiesto draaien omdat Rob dam vertrokken is
Heb ff Tiesto gebeld, in dat geval kom ie zelfs gratis!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:48 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wie er mag nomineren. Persoonlijk zie ik liever Chayron eerst ophoepelen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heb ff Tiesto gebeld, in dat geval kom ie zelfs gratis!
Heb nog steeds een addblocker en werkt nog steeds voor Videoland schijnbaar want nooit reclame… of zijn er meer abbo vormenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lig je boven in bed, videoland installeren, inloggen, stream starten, 3 reclame blokken doorstaan en we zijn er! Hoever zijn ze??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dansjes van Lindsey en Michelangelo 😂🐱❤️
Gluwein en bierquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:51 schreef B00STER het volgende:
Hebben ze nou alleen warme chocomel, of ook alcohol?
Ik heb de goedkoopste van 5 euro pm. Heb bij streamwissel of opstart altijd 3 reclames.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Heb nog steeds een addblocker en werkt nog steeds voor Videoland schijnbaar want nooit reclame… of zijn er meer abbo vormen
?
Je hebt 3 opties de goedkoopste is met reclamequote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:51 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Heb nog steeds een addblocker en werkt nog steeds voor Videoland schijnbaar want nooit reclame… of zijn er meer abbo vormen
?
Te veel choco ga je zo lekker smakelijk van kotsenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:51 schreef B00STER het volgende:
dat waren mijn handen. glijdendquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:51 schreef Ireth het volgende:
Btw, @:suzi1 als je vanacht weer die koude poten tegen mij neerlegt ga je maar naar de blauwe kamer hoor!
Ja, bier en gluhweinquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:51 schreef B00STER het volgende:
Dat smaakt alleen de eerste keer lekker...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Te veel choco ga je zo lekker smakelijk van kotsen
Alleen als die ijskoud isquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat smaakt alleen de eerste keer lekker...
sjarlotje ookquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:54 schreef Krambo het volgende:
MA die kt die Glühwein alsof het water is, dat gaat vast goed komen
DJ Triesto moet geld bijbetalen om te komen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:53 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat 1 keer
dj triesto komt
Word weer kotsenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:54 schreef Krambo het volgende:
MA die drinkt die Glühwein alsof het water is, dat gaat vast goed komen
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:55 schreef Ireth het volgende:
Heb je eindelijk een feestje sta je in het uitverkoop-assortiment van Bever Zwerfsport uit 1980 te hossen...
Godsamme mens, je kost me mijn complete garderobe inmiddelsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:55 schreef Ireth het volgende:
Heb je eindelijk een feestje sta je in het uitverkoop-assortiment van Bever Zwerfsport uit 1980 te hossen...
Oma in tha house.quote:
Ik heb stream op staan met a forrest van The Cure loeiend in de koptelefoon op de achtergrond. Dus voor mijquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:55 schreef PunkieePie het volgende:
Is deze muziek ook helemaal doorgedrongen naar België???
Ja hoor. Hier vieren we ook carnaval enzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:55 schreef PunkieePie het volgende:
Is deze muziek ook helemaal doorgedrongen naar België???
Morgen de hele dag op de pleequote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:56 schreef Schakeltopia het volgende:
vervelend die buikpijn van sjairon
🤣🤣quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:55 schreef Ireth het volgende:
Ik haat carnaval als vlamingquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:57 schreef bpi het volgende:
[..]
Ja hoor. Hier vieren we ook carnaval enzo.
Nee heb ik de goedkoopste maar nooit reclames bij streamwussels. Kijk ook geen tv want we hebben alleen digitennne hier dus klote ontvangst. Ik kijken alles via laptop op mijn tv aangeslotenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de goedkoopste van 5 euro pm. Heb bij streamwissel of opstart altijd 3 reclames.
Boeien, lekker feesie tochquote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:58 schreef ben34567 het volgende:
deze opdracht kon/mocht toch niet mislukken want ze waren tijdens de opdracht alles aan het installeren
Liggen al 3 lijken in volgens Rob.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
gaat er straks nog iemand in de hottub voor x coins?
daarom juistquote:Op zondag 12 februari 2023 00:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Liggen al 3 lijken in volgens Rob.
Zo riekt het.
Het zal mij altijd doen denken aan de warming-up van Maradonna.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:01 schreef Ireth het volgende:
Ah dit nummer brings back memories aan Jan Rap en Zijn Maat met een erg jonge Paul de Leeuw
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:00 schreef suzi1 het volgende:
t lijkt verdomme wel de zwarte variant van cartman
Goedkoopste is 1,99quote:Op zaterdag 11 februari 2023 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb de goedkoopste van 5 euro pm. Heb bij streamwissel of opstart altijd 3 reclames.
eeeh neequote:Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef freaky40 het volgende:
Rob is echt een beetje de BB Ruud van deze tijd daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja deed ze net met chiaraquote:Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef PunkieePie het volgende:
Nu is mijn vraag: kan Jolien hierop twerken?
Jawel, maat..quote:Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
rob zal wel balen dat er voor hem geen meezingers in zitten
Maar dan minder knuffelbaar?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef freaky40 het volgende:
Nou met Rob toch echt geen "ff knuffelen!" hoor!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef freaky40 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:03 schreef Jockari het volgende:
Volgend lied speciaal op verzoek van Robgeen partyhitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:04 schreef B00STER het volgende:
Je voelt je overigens pas echt oud als je al deze teksten kunt meezingen...
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:04 schreef B00STER het volgende:
ik sta er steeds weer van te kijken dat die jongelui daar die songs kennenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:04 schreef B00STER het volgende:
Je bent zelf lekker.quote:
Ik ook eigenlijk!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik sta er steeds weer van te kijken dat die jongelui daar die songs kennen
Anton aus Tirol is natuurlijk ook geen hoogvlieger om mee te zingen.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik sta er steeds weer van te kijken dat die jongelui daar die songs kennen
Goed opgevoed!quote:Op zondag 12 februari 2023 00:06 schreef odie22 het volgende:
had net een feestje en daar zong de jeugd van 20 lekker mee met meatloaf![]()
Nou heb in december een abo voor 1,99 afgesloten.quote:
Maar die leeft dan ook niet meer natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:06 schreef odie22 het volgende:
had net een feestje en daar zong de jeugd van 20 lekker mee met meatloaf![]()
hij zong ook niet livequote:Op zondag 12 februari 2023 00:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar die leeft dan ook niet meer natuurlijk.
Volgens mij placebo-alcohol.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:08 schreef TheLuckyman het volgende:
Voor de 1ste keer dat ik de streams om deze tijd aangooi en hun zijn in dezelfde staat als mij.. neem aan dat ze alcohol hebben?
= aktieprijsquote:Op zondag 12 februari 2023 00:07 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou heb in december een abo voor 1,99 afgesloten.
Wel met soms reclame tijdens streamwissel,niet altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 12 februari 2023 00:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
= aktieprijsTrusten @IrethSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BB Ruud was meer van het Knuffeluhhh, Rob meer van het zuipuhhh en zeuruhhhquote:Op zondag 12 februari 2023 00:02 schreef freaky40 het volgende:
Die was snel vergetenquote:Op zondag 12 februari 2023 00:11 schreef odie22 het volgende:
maar even serieus, hoe reageerde iedereen met het vertrek van jackass, waren ze emotioneel
![]()
![]()
Nope. Niks gemist. Iedereen opgelucht.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:11 schreef odie22 het volgende:
maar even serieus, hoe reageerde iedereen met het vertrek van jackass, waren ze emotioneel
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |