Ja, dus “ik heb een stap terug gedaan dit keer” is de perfecte dekmantel. De rest wilde al een kist. Anders had hij er zelf nog eentje mee kunnen nemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
De mol wil toch juist dat er kisten gekozen worden?
Maar zij hoeven die laatste 5 vragen niet te beantwoorden, dus lijkt me dat hun resultaten niet meetellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet toch? Als Daniel of Jurre het slechtst gemaakt hebben gaat er niemand naar huis?
Nee toch? Dat zou dan alleen de enige zijn geweest die z'n scherm te zien kreeg, maar als die niet de slechtste was zou die dan groen zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er maar één een kist had meegenomen dan had diegene eruit gelegen
Nee toch. Als die de test niet het slechts heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als er maar één een kist had meegenomen dan had diegene eruit gelegen
Goed punt wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar zij hoeven die laatste 5 vragen niet te beantwoorden, dus lijkt me dat hun resultaten niet meetellen.
Ik denk eerder dat de mol niet als eerste een kist wil hebben. Want stel niemand daarna een kist (uiteraard is die kans heel klein) dan heeft het programma een probleem.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:22 schreef DaMart het volgende:
Anke heeft natuurlijk gezegd dat ze geen kist moesten meenemen de eerste keer... kan zijn dat ze dat als mol zei om Daniël in bescherming te nemen vanuit hun bondje... en daarom op dag 2 ook maar een kist heeft gepakt.
Of mijn punten in de app worden weer gehalveerd.
Die theorie is al de deur uit doordat je als enige meer vragen krijgt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee toch. Als die de test niet het slechts heeft gemaakt?
Ranomi.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
Wie nam nog meer als eerste de koffer? Soy en ?
Als de mol als eerste een koffer pakt bestaat de kans dat diegene als enige geen vrijstelling heeft en dat kan niet
Toch denk ik dat daar een plan B voor was. Dat één met een stoel niet gelijk het einde zou zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die theorie is al de deur uit doordat je als enige meer vragen krijgt.
Iddquote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als Nabil rood krijgt. Dan zijn heel veel mensen punten kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |