abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207952631
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:21 schreef AchJa het volgende:

[..]
Oa Nederland was ook geen failed state maar moest na WW2 ook met het Marshallplan weer op de been geholpen worden. Daarbij zijn nav WW2 de VN en de NATO opgericht.
Als de oorlog voorbij is, worden ze onderdeel van de EU en zullen de andere EU-landen zorgen dat ze weer opgelapt worden. Ik denk dat dat nu het plan is als ze zo doorgaan met de hervormingen.
pi_207952658
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:24 schreef AchJa het volgende:

[..]
Opzich wel bijzonder dat er volgas op de oorlogstrom geslagen wordt en geen wapen zwaar genoeg is om de Rus eruit te trappen. Maar daarna mogen ze het uitzoeken... :')
We moeten dat maar eerst eens afwachten.
Er liggen tientallen zo niet honderden miljarden klaar voor de wederopbouw.
Oekraine moet vooral (blijven) laten zien dat ze het kunnen en willen.
Blijven vechten, corruptie aanpakken, werken aan Europese integratie.
Dan komen ze er wel.
pi_207952671
Ik wil helemaal niet dat die Servische honden de EU in gaan :{w
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207952683
Alsof we met Hongarije nog niet genoeg problemen hebben.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 11 februari 2023 @ 18:31:26 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207952697
quote:

[..]
Opzich wel bijzonder dat er volgas op de oorlogstrom geslagen wordt en geen wapen zwaar genoeg is om de Rus eruit te trappen. Maar daarna mogen ze het uitzoeken... :')
Er wordt niet op de oorlogstrom geslagen. Niet door het westen. Maar ja, we laten de Russen natuurlijk ook niet zo huishouden. Dus Oekrane helpen we wel.

Ik snap verder niet echt wat je nou precies bedoelt met je "er is geen plan voor na afloop" opmerkingen. Je weet nu toch ook nog niet wat de situatie zal zijn als Rusland opgeeft? Wanneer dat is. Of ze volledig verschroeide aarde gaan toepassen in de Krim en Donbass. Dus je kunt nog maar weinig concreets doen in dat opzicht. En daarnaast laat je je ook in de kaarten kijken door Rusland als je dat nu al gaat bespreken. En je loopt daardoor kans om de westerse alliantie te splijten. Want reken maar dat Moskou dan verschillen van mening gaat uitbuiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ulx op 11-02-2023 18:39:29 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207952713
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:30 schreef eudaemonia het volgende:
Alsof we met Hongarije nog niet genoeg problemen hebben.
Wel eens. Servi lijkt mij een soort Paard van Troje, net als Hongarije soms is.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 18:47:38 #8
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207952873
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Overnemen, de gronsdstoffen eruit trekken en de bevolking behandelen als slaven. ^O^
VOC mentaliteit _O_
pi_207952889
quote:

[..]
Volgens mij is wel met enige regelmaat in het nieuws geweest dat ze ook al bezig zijn met de wederopbouwplannen. En dan bedoel ik niet alleen Oekraine zelf maar ook het buitenland.
pi_207952950
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:31 schreef Ulx het volgende:

Er wordt niet op de oorlogstrom geslagen. Niet door het westen. Maar ja, we laten de Russen natuurlijk ook niet zo huishouden. Dus Oekrane helpen we wel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
Volgens mij is wel met enige regelmaat in het nieuws geweest dat ze ook al bezig zijn met de wederopbouwplannen. En dan bedoel ik niet alleen Oekraine zelf maar ook het buitenland.
Ik reageer hier op he:

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:22 schreef Joppiez het volgende:
Vervelend maar allemaal wel overkomelijk
Het is "vervelend"...
  zaterdag 11 februari 2023 @ 18:53:25 #11
6484 ExTec
pi_207952963
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:48 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ik weet dat de EU het e.e.a. aan het doen is, laatst nog toezegging van aantal miljard van noorwegen, maanden terug waren landen al bezig met "donor steden" bekend maken; dus welk land zich ging inspannen voor welke stad weer opbouwen, enz.

Ik krijg de indruk dat er redelijk goed nagedacht wordt over hoe verder na de oorlog. Het is wel weinig concreet over politiek gevoelige dingen zoals lidmaatschap EU en NAVO. Maar de verdere stappen qua dat volgen wel als oekraine daar ook aan toe is.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 18:58:41 #12
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207953027
Die solovyev is echt volslagen dronken, hij praat met dubbele tong
Na de oorlog heeft ie heel wat uit te leggen
twitter

.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207953035
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:53 schreef ExTec het volgende:

Ik weet dat de EU het e.e.a. aan het doen is, laatst nog toezegging van aantal miljard van noorwegen, maanden terug waren landen al bezig met "donor steden" bekend maken; dus welk land zich ging inspannen voor welke stad weer opbouwen, enz.

Ik krijg de indruk dat er redelijk goed nagedacht wordt over hoe verder na de oorlog. Het is wel weinig concreet over politiek gevoelige dingen zoals lidmaatschap EU en NAVO. Maar de verdere stappen qua dat volgen wel als oekraine daar ook aan toe is.
Als je dit soort avonturen aan gaat moet je ook een end-state definieren en de wat daarna. Gezien het westerse track record wordt daar over het algemeen niet heel goed over nagedacht. Ik durf te wedden dat het na deze oorlog per direct weer business as usual wordt en we de boel de boel laten.
pi_207953053
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:58 schreef michaelmoore het volgende:
Die solovyev is echt volslagen dronken, hij praat met dubbele tong
Na de oorlog heeft ie heel wat uit te leggen
[ twitter ]

.

Ach die man lult ook maar wat om stoer (denkt hij) over te komen en voor de kijkcijfers. Het is soms geinig te zien wat voor debiels ze nu weer uitkramen maar echt waarde heeft het niet.
  Overall beste user 2022 zaterdag 11 februari 2023 @ 19:02:28 #15
3928 Ulx
pi_207953068
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:59 schreef AchJa het volgende:

[..]
Als je dit soort avonturen aan gaat moet je ook een end-state definieren en de wat daarna. Gezien het westerse track record wordt daar over het algemeen niet heel goed over nagedacht. Ik durf te wedden dat het na deze oorlog per direct weer business as usual wordt en we de boel de boel laten.
Heb je het nu over Rusland? Die zijn een avontuur aangegaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 19:04:48 #16
6484 ExTec
pi_207953103
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:59 schreef AchJa het volgende:

[..]
Waar zie je gaten? ;)

Want qua een hoop dingen ben ik het eens met andere poster, oekraine lijkt geen failed state. En economisch lijken we wel plannen te hebben.
pi_207953106
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:02 schreef Ulx het volgende:
Heb je het nu over Rusland? Die zijn een avontuur aangegaan.
Nee natuurlijk niet. Ik heb het over de militaire steun en hulp. Als je dit soort commitments aangaat moet je ook een vervolgplan klaar hebben liggen. Dat is wat ik bedoel. Niet lukraak vanalles naar binnen kruien in de hoop dat Oekraine het wel gaat "winnen" om vervolgens maar even te kijken wat er gaat gebeuren.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 19:05:34 #18
6484 ExTec
pi_207953115
There ain't no such thing, as pad publicity.

twitter
pi_207953139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 11:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische promo om Amerikanen te werven voor Wagner :')

https://www.businessinsid(...)cruit-us-vets-2023-2
[ twitter ]
Die Amerikaanse Noek ook echt _O-

Lachwekkend, want op de Russische staatsomroep zijn ze openlijk aan het fantaseren om een noek op Washington te gooien.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_207953192
Waarom moet Europa verzinnen wat we met Oekrane willen?

Oekrane geeft aan in de eu te willen en de kans is groot dat ze dat na de oorlog nog willen. Dan valt er goed te praten over hervormingen.

Tegen die tijd is het goed investeren dunkt me.

Ijzer smeden als het heet is.
pi_207953202
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:04 schreef ExTec het volgende:
Waar zie je gaten? ;)

Want qua een hoop dingen ben ik het eens met andere poster, oekraine lijkt geen failed state. En economisch lijken we wel plannen te hebben.
Ik betwijfel of de concrete plannen er zijn. Maar goed, dat is een aanname.
pi_207953218
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet. Ik heb het over de militaire steun en hulp. Als je dit soort commitments aangaat moet je ook een vervolgplan klaar hebben liggen. Dat is wat ik bedoel. Niet lukraak vanalles naar binnen kruien in de hoop dat Oekraine het wel gaat "winnen" om vervolgens maar even te kijken wat er gaat gebeuren.
Is men daar al niet mee bezig? Ze praten al over waterstof en Oekrane wil graag bij de EU met alle voorwaarden die daar aan vast zitten.
  Overall beste user 2022 zaterdag 11 februari 2023 @ 19:12:10 #23
3928 Ulx
pi_207953226
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Vervolgplannen zijn er. Wederopbouw van Oekrane. Verdere integratie richting NATO en EU, in ieder geval een roadmap maken. Veel meer kan er op het moment niet.

Wat te doen met Rusland is lastiger.
pi_207953268
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 18:19 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
De Russische bevolking dus ook??
Wat bedoel je daarmee?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 11 februari 2023 @ 19:16:18 #25
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207953275
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:00 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Ach die man lult ook maar wat om stoer (denkt hij) over te komen en voor de kijkcijfers. Het is soms geinig te zien wat voor debiels ze nu weer uitkramen maar echt waarde heeft het niet.
zoontje lief Tommy is Heeeeel anders en zeker niet tegen de LGBTAYX+ gemeenschap
https://analisa.io/profile/tomovyov/post/2973656913393487241

twitter

https://www.instagram.com/tomovyov/?hl=en

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 11-02-2023 19:23:01 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')