Denk niet dat Jolien dit over een kwartiertje vergeten isquote:
Misschien kan die bij Rob er in krijgen dat vanavond samen met Jacq de poort uit lopen het beste voor iedereen is.quote:
Hahaha, dus rob komt zo weer zen uit DBK en 10 minuten later weer te hoge bloeddrukquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob zit bij de psycholoog dus nog even wachten op de confrontatie
haha ik hier ook.. had al weg willen zijn maar moet nog aankleden, pan water staat te kokenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:01 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik ben mijn " in actie komen" steeds met een kwartier aan het uitstellen...
😂😂😂😂😂😂😂quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ik hier ook.. had al weg willen zijn maar moet nog aankleden, pan water staat te koken
Haar bloed gaat op deze manier over het kookpunt.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
roddellien nu naar char![]()
chiara en jaq ; mensen vinden het wellicht raar dat u 3 weken rustig bent geweest en nu druk.
rodellien dat ze zich nu eindelijk goed voelt!
char vindt het jammer omdat ze nu eindelijk los is (rodelllien)
Ook geen water gezien vanmorgen zekerquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:04 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
😂😂😂😂😂😂😂
Ik ga nu aankleden en ondertussen luister ik mee. Ik doe een Lesley 😊
dat ze heeft terug gehoord dat hij haar gister blijkbaar vergeleek met chelsea, hij vond haar te druk.quote:
Het grootste nepwijf daar is chiara, ben ook erg benieuwd wat voor een slangen moves ze gaat maken als sjaakelien weg is, kan ze mooi de schuld aan sjaakelien gevenquote:
Maar vind wel dat ze gelijk heeft op veel punten..quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte rodelt er ook lekker op los
haha meerderen hier zitten te wachten op het gesprekquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:05 schreef Ireth het volgende:
Over 20 minuten moet ik naar mijn trein
Ach, ze doet het in ieder geval netjes met een zakdoek die daarna weggegooid wordtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:01 schreef Monique___ het volgende:
gatverdamme waarom laten ze best vaak zien hoe jolien haar neus leegpeutert met een zakdoek voor de spiegel..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:06 schreef suzi1 het volgende:
met wat geluk komt er toch geen praatje tussen jol en rob
Jij hebt een trein?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:05 schreef Ireth het volgende:
Over 20 minuten moet ik naar mijn trein
Dat verbaasd me nou eigenlijk totaal niet...quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
Chiara is niet nep, zou een mogelijk bondje voor mij zijn als ik bewoner was bv
ik vertrouw Chiara 100%, meer dan een draaierige slang die met alle winden meelult Jolien
Ze doet een robjequote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:07 schreef Dragonbullet het volgende:
Jezus, ze gaat nu eerst IEDEREEN alles vertellen..
Dit gesprek krijgt nog een staartje, met op mijn woorden 😏quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:12 schreef Ireth het volgende:
Hij zweert het... oke, dit dooft als een opgebrande kaars....
Ik ga mijn tas inpakken
Ach hebben we wat te doen vandaagquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:13 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Dit gesprek krijgt nog een staartje, met op mijn woorden 😏
Ja maar mijn baas zal het niet accepteren dat ik ff rob en Jolien wil volgen achter de kassaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:13 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Dit gesprek krijgt nog een staartje, met op mijn woorden 😏
Vind ik jammer voor Chelsea 2quote:
😂 Misschien na de eliminatie met koud biertjequote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar mijn baas zal het niet accepteren dat ik ff rob en Jolien wil volgen achter de kassa
De waarheid komt altijd boven hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:16 schreef suzi1 het volgende:
zo die heeft weer zn witte voeten terug. die rob
Jolien gelooft hem toch niet, ze lult nu wel mee maar straks gaat ze verslag doen bij chachaquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:16 schreef suzi1 het volgende:
zo die heeft weer zn witte voeten terug. die rob
+1quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:16 schreef engine het volgende:
Dat gegil word ik af en toe wel een beetje zenuwachtig van
😂😂😂😂😂😂😂quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:18 schreef Ireth het volgende:
Nu hoop ik eigenlijk dat rob de strijkbout op zijn overhempie heeft laten staan....
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:18 schreef Ireth het volgende:
Nu hoop ik eigenlijk dat rob de strijkbout op zijn overhempie heeft laten staan....
WHAHAquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:18 schreef Ireth het volgende:
Ja mooi hequote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien lult het zo weer door naar Charlotte
Iasquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:19 schreef xdiashalizx het volgende:
Weet iemand wie dit tegen Jolien heeft gezegd?
En rob gaat het hier de hele dag over hebben met zijn bank mattiesquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien lult het zo weer door naar Charlotte
Weer twee streams hetzelfdequote:
Jaaa dit komt er nog aan!! Zin inquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Wat een mooie stream gaat het worden als de bewoners worden geconfronteerd met hun uitspraken op het scherm
Zie: je eerdere post 😂quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:26 schreef Fikkert2 het volgende:
Rob weet het verhaal weer naar hem toe te draaien
ohhh jeahhhhquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Wat een mooie stream gaat het worden als de bewoners worden geconfronteerd met hun uitspraken op het scherm
Dat lijkt zo, zo speelt ze het altijdquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, ze gelooft en vertrouwd de meest sneaky persoon daar!
Chayron?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, ze gelooft en vertrouwd de meest sneaky persoon daar!
ah, ja dan zij er wel wat mensen die op de vlucht willen,.. rob, chiara chayron charlotte MAquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:29 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Over de video's van uitspraken die nog gedeeld worden
Dan kijk ik een andere BB dan jouquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:30 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb alle BB’s gevolgd, maar ik geloof dat ik dit wel de saaiste vind. Als ik een dag niet kijk, heb ik niets spraakmakends gemist.. dat was voorheen wel anders
Je zou bijna wensen dat Rob en sjak daarbij aanwezig zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Ook, en ook Chiara...die mensen hebben zo'n moeite om objectief naar zichzelf te kijken, alles is goed aan ze!quote:
Nou hopen dat Jolien het aan Bart gaat vragen en die de waarheid zegtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:32 schreef ledn81 het volgende:
Rob : "Ik zei nog tegen Bart, zo leuk hoe die Jolien is opgebloeid"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leugenaar
Denk het, het is naar mijn idee niet de leukste groepquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan kijk ik een andere BB dan jou
Echt Onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:32 schreef ledn81 het volgende:
Rob : "Ik zei nog tegen Bart, zo leuk hoe die Jolien is opgebloeid"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leugenaar
🤮🤮🤮🤮🤮🤮quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:33 schreef engine het volgende:
Knuffeltje![]()
Beste met je voort. Meen ik oprecht.
Niet eens flauw zeg!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar mijn baas zal het niet accepteren dat ik ff rob en Jolien wil volgen achter de kassa
Inderdaad vooral veel vervelende zelf ingenomen personages.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:30 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb alle BB’s gevolgd, maar ik geloof dat ik dit wel de saaiste vind. Als ik een dag niet kijk, heb ik niets spraakmakends gemist.. dat was voorheen wel anders
Ik hoop toch stiekem dat ze die kamer tegen elkaar probeert uit te spelen, ben bang dat ze naief isquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:35 schreef Joyce-43 het volgende:
En dan gaat ze weer bij de verkeerde staan om verslag uit te brengen
Al een tijdje, geen idee vanaf wanneerquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:39 schreef Ireth het volgende:
Sinds wanneer staat die melding er? Zie hem nu pas![]()
[ afbeelding ]
In het blauwe vak nu 2-3 dagenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:39 schreef Ireth het volgende:
Sinds wanneer staat die melding er? Zie hem nu pas![]()
[ afbeelding ]
Waar hebben we dat eerder gehoord?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:43 schreef engine het volgende:
Als JacJac mag blijven, dan gaat het gebeuren, oh oh oh
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gehoord?
Vast ook een heel ondernemersplan voor haar BB carrierequote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft een hele insta foto strategie
Met gestrekt been er in!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:43 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Waar hebben we dat eerder gehoord?
Haha heeft ze het over zichzelfquote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze kunnen heel goed manipuleren aldus Chiara
Ik begrijp wel dat Rob last heeft van een stijve nek, de hele dag bankhangen in die gore ochtendjas, die vent doet letterlijk helemaal niets dan alleen maar saggerijnig zitten te wezen. Vreselijke vent, snel eruit. Ik schaam me voor de ouderen terwijl ik stukken ouder ben dan hij.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:35 schreef ledn81 het volgende:
Kan de rest ff opbokken. Ik wil nu deze 2 even 1 op 1 horen![]()
[ afbeelding ]
Niet te geloven!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:37 schreef Fikkert2 het volgende:
Chiara: 'ik vind dat ook niet iets voor rob om te zeggen'![]()
![]()
gaat ze in haar ondergoed zitten dan ?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:49 schreef xdiashalizx het volgende:
Jacq laat haar lingerie zien die ze vanavond aandoet, ja, daar zitten we op te wachten
Welk gesprek?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha meerderen hier zitten te wachten op het gesprek
Wat is er nu weer met hem?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:57 schreef -river- het volgende:
Zo, naar stream 2 want op 1 is een jankende chayron.
Niet op mijn stream 1quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:57 schreef -river- het volgende:
Zo, naar stream 2 want op 1 is een jankende chayron.
Gesprek van vannacht loopt niet zoals verwacht d3ze ochtend 🙄😮💨quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hopen op een blindedarmontsteking
Jij bent gemeen!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hopen op een blindedarmontsteking
Het is zaterdag sommige blijven er in lopen tot ze zich klaarmaken voor de liveshowquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
12.00 Uur en nog steeds in de ochtendjas en dat terwijl je in een spelshow zit.
Dat was de vorige keer wel even anders volgens mij. Zijn daar geen regels voor?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is zaterdag sommige blijven er in lopen tot ze zich klaarmaken voor de liveshow
De psycholoog is er en daar mag je ook in je badjas heen
Geen regels voorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer wel even anders volgens mij. Zijn daar geen regels voor?
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vind je ?
Ons laten luisteren naar dat geouwehoer van Chayron is pas gemeen
Ja ze stinken, douchen is San ook een optie.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vraagt aan Jacq of ze haar deo’s achter wil laten
Jolien zit in de zeldde positie als Jason. Jolien kan alleen veel slechter haar mond houden.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:06 schreef ben34567 het volgende:
Jolien volgt de tactiek van aan beide kanten staan; maar zal uiteindelijk aan geen enkele kant meer staan
Jesus, je weet toch aan wat voor programma je meedoet? Dat gezeur over familie missen etc. En bovendien ziet je familie je toch 24/7.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara vraagt aan jacq of ze haar moeder wil laten weten dat het goed gaat een kus en knuffel, en dat jacq haar moeder binnen was. Dat ze eist dat ze naar het hek komen
whaaaaa allebei gelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien gaat zich straks insmeren met bruin zonder zon
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: Jason heeft schoenmaat 47 1/2.
Jaqueline: Wanneer je zo groot bent dan kan je geen maat 36 hebben, dan val je om.
Jolien zou beter ook in de tuin gaan lopen wanneer rood begint te roddelen; of doen alsof ze slaapt. Jason en Ali zijn slimmer.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:11 schreef marky het volgende:
[..]
Jolien zit in de zeldde positie als Jason. Jolien kan alleen veel slechter haar mond houden.
Stoofvlees moet wel even opquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:25 schreef GayGuy het volgende:
Ze beginnen daar wel erg vroeg aan het koken van het avondeten, hè? Of is dit een "tussendoortje"?
Ze eten al vanaf dag 3 smiddags warm savonds broodquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:25 schreef GayGuy het volgende:
Ze beginnen daar wel erg vroeg aan het koken van het avondeten, hè? Of is dit een "tussendoortje"?
Weg met deze inhoudsloze personen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte en Lindsey gaan naar buiten
Leuk.. beetje meer gaan trekken aan haarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte is boos
Snap er niets van
😁💥quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Al die frustraties gaan binnenkort een kookpunt bereiken
2 faced Jokerlienquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Charlotte heeft gelijk, Jolien lult met 2 winden mee, en ja vanmorgen tegen Charlotte ook over die 2 klagen en dan net lachen enzo met hun.
Ik begrijp charlotte heel goed en vind het top dat ze der op aan spreekt!
Charlotte moet niet miepen, roddelt er ook lekker op losquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:39 schreef Joyce-43 het volgende:
Charlotte heeft gelijk, Jolien lult met 2 winden mee, en ja vanmorgen tegen Charlotte ook over die 2 klagen en dan net lachen enzo met hun.
Ik begrijp charlotte heel goed en vind het top dat ze der op aan spreekt!
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
En 2 streams zonder geluid
O en nu sl
quote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:41 schreef ledn81 het volgende:
Ze maken er echt een teringzooi van vandaag
Is zo, het verschil is dat chiara en co er veel zelf bij verzintquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte moet niet miepen, roddelt er ook lekker op los
Ik doe m voor de lichaamstaalquote:Op zaterdag 11 februari 2023 12:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
1 buiten Charlotte, jolien en Lindsey aan kletsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |