abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:15:02 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_208219391
Pasta carbonara :9
Blik erwtensoep :+
disclaimer
  Moderator/colorchick vrijdag 3 maart 2023 @ 15:17:57 #202
382129 crew  Donna
pi_208219414
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef BE het volgende:
Iemand een tip voor avondeten?
Keywords: Lekker, veel, niet te moeilijk.
En nee een bak sla is niet waar ik op doel. :D

Moe en koud en geen inspiratie. ;)
Wij bestellen pizza. Ben ook moe en koud en zin in pizza. :X
pi_208219463
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef BE het volgende:
Iemand een tip voor avondeten?
Keywords: Lekker, veel, niet te moeilijk.
En nee een bak sla is niet waar ik op doel. :D

Moe en koud en geen inspiratie. ;)
Pad thai verspakket. Staat binnen 15 min op tafel.

Morgen weer een 'officiële' weegdag. Ben benieuwd, gezien mijn uitspattingen afgelopen weekend.

Vandaag:
O: proteinepudding
T: ananas
L: broodje beenham (want onderweg)
T: klein stukje chocolade
D: quiche met veel groente
T: appel

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinuts op 03-03-2023 15:40:40 ]
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:38:47 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208219591
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 15:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Wij bestellen pizza. Ben ook moe en koud en zin in pizza. :X
Ik krijg echt net een sms met een korting‘s code van mijn favoriete bestel pizza-toko :D

@Pinuts ga ik naar op zoek!
pi_208219634
Ik denk dat de schade van deze vakantieweek meevalt. Sowieso geen friet etc op. En veel gelopen en gezommen (telt een kleuter en een 9jarige door de lucht gooien in een zwembad als zwemmen?)

Dit weekend magere gerechten, zondag, maandag en dinsdag eet ik in de trein en in Londen. Maar alvast op voorsorteren.

Zo sporten....geen zin maar ik weet dat ik morgen nog minder zin heb.
  vrijdag 3 maart 2023 @ 15:55:34 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208219726
Pad Thai it is! *O*
Kinderen gaan vast piepen maar die pakken maar een boterham ;)
pi_208230860
Deze week was ik op vakantie en ben ik niet bezig geweest met mijn gewicht. Ik heb veel lekkers gegeten, maar ook veel bewogen (elke dag tussen de 12 en 20k stappen) Vanochtend dus erg nieuwsgierig naar hoe het ervoor staat.

Vorige week: 62.4
Vanochtend: 62.3

Valt me alles mee. Vanaf maandag begin ik met ronde 2 van het afvallen.

Ronde 1, doel: paar kilo afvallen voor de vakantie. Gelukt! Van 64.2 naar 62.3 dus bijna 2 kilo afgevallen in een maand tijd.

Ronde 2, doel: binnen een maand nog ruim 2 kilo afvallen, zodat ik me in de lente fijn voel in luchtige kleding en mijn lente & zomergarderobe weer pas.

[ Bericht 2% gewijzigd door Avelie op 04-03-2023 08:23:34 ]
pi_208231836
Hier gisteren wijn,sushi, B&J chocolade en nog meer bier. 2 kilo zwaarder *O*
pi_208234197
Vandaag mijn maandelijkse weegmoment gehad. Wel iets hoger dan de afgelopen weken, maar nog steeds -1,2 kg tov vorige maand. Dus dat is prima. Vandaag lekker hele volleybalwedstrijd spelen (mede positiespeler is er niet, dus ik mag de hele wedstrijd :D)

O: kvarg
L: boterham met 2 eieren, ham en kaas
T: ananas
D: orzo met kipgehakt
S: volleybal
T: popwork chips.
Ondanks de hele zak (85 gram) toch netjes maar 1600 kcal vandaag, dus dan voel ik me ook altijd minder schuldig :P
  zaterdag 4 maart 2023 @ 14:02:21 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208234619
Hier lijkt iig toch wel iets te gebeuren qua mijn mindset. *O* (Altijd na 1 maart :') )

Hier wordt op zaterdag altijd zooi uit de airfryer gegeten en meestal kies ik dan wat anders, maar dan in de trant van brood met gebakken ei ofzo, of tartaartjes grillen met een courgette gegrild. Ook niet echt enorm inspirerend. :+

Maar nu zag ik een verspakket tomatenrisotto (vega) liggen dus daar ga ik vanavond voor. *O*

Lopen sla ik even over vandaag. Van de week in de middag gegaan en dat viel me vies tegen, blijkbaar ben ik echt beter als ik dat meteen als ik uit bed kom doe. :o
pi_208247441
Happy me. Heb iets van 5 jaar geleden een hele mooie fijne trui gekocht. Maar na een half jaar ongeveer nooit meer aangedaan omdat ie toch wel strak om mijn buik zat. En vanmorgen dacht ik weer eens proberen en hij zat perfect. Dus nu heb ik er een 'nieuwe' trui bij *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinuts op 05-03-2023 11:03:48 ]
  Moderator zondag 5 maart 2023 @ 09:44:41 #212
5428 crew  miss_sly
pi_208247452
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 09:42 schreef Pinuts het volgende:
Happy me. Heb iets van 5 jaar geleden een hele mooie fijne trui gekocht. Maar na een half jaar ongeveer nooit meer aangedaan omdat ie toch wel strak om mijn buik. En vanmorgen dacht ik weer eens proberen en hij zat perfect. Dus nu heb ik er een 'nieuwe' trui bij *O*
Zulke dingen zijn nog mooier dan de getalletjes op een weegschaal *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208261778
Fijn Pinuts! Altijd leuk is dat, beetje shoppen in eigen kast :)

Hier dit weekend helemaal van het padje. Vanochtend mezelf gedwongen om op de weegschaal te staan, om te voorkomen dat ik ga struisvogelen en over 2 maanden weer terug bij af ben. Schade: +0.6
Zo heerlijk motiverend om Libra dan gelijk 6 jaar bij de datum voor bereikte streefgewicht op telt :')
pi_208261790
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef SilverEyes het volgende:
Fijn Pinuts! Altijd leuk is dat, beetje shoppen in eigen kast :)

Hier dit weekend helemaal van het padje. Vanochtend mezelf gedwongen om op de weegschaal te staan, om te voorkomen dat ik ga struisvogelen en over 2 maanden weer terug bij af ben. Schade: +0.6
Zo heerlijk motiverend om Libra dan gelijk 6 jaar bij de datum voor bereikte streefgewicht op telt :')
Als je zo doorgaat dan wel ja o|O

Grapje :* Libra is best een bitch zo nu en dan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208261906
Zaterdag 62.3
Vanochtend 61.9

Vandaag begint voor mij de tweede ronde met als doel nog eens 2 kilo af te vallen. Ik hoop over een maand weer onder de 60kg te wegen.

Focus op:
- intermittent fasting, alleen eten tussen 11 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds (16:8).
- drie maaltijden per dag met veel groente, fruit, eiwitten, klein beetje koolhydraten is ok, maar niet te veel.
- veel water drinken, koffie en thee, maar geen suikerdrankjes en alcohol.
-veel bewegen: fietsen, wandelen, hardlopen, zwemmen, skaten, steppen maakt niet uit wat het is, als het maar beweging is.
pi_208261929
Long story, Londen gaat niet door vanwege stakingen en niet rijdende treinen, dat zal wel wat schelen in kilo's denk ik.....

Maar goed, komende vrijdag heb ik weer een meting. Maar ik voel dat al mijn broeken minder strak zitten en mijn lievelingsbroek zit inmiddels wat los. Verloofde zei het ook 'je broek gaat flubberen!'

Helaas best wat last van mijn darmen momenteel, ik denk de spanning van het Londen gedoe.

Even kijken wat ik vanavond eet, ik had voor verloofde en kinderen een makkelijk maaltje bedacht en de boodschappen gedaan. AVG'tje, maar dat vinden mijn darmen niet zo fijn nu. Dus het wordt iets rijsterigs denk ik.
  Moderator maandag 6 maart 2023 @ 09:49:10 #217
5428 crew  miss_sly
pi_208262368
Voorjaarsvakantie weer voorbij. Het was nogal druk met werken, sporten en klussen, maar ook niet al te scherp op eten gelet. Geen schade, dus dat is mooi.

Ik had echt een heerlijke sportweek: twee keer gewone powerwalk, een keer een powerwalk xl en drie keer krachttraining O+ Dit krijg ik qua tijd niet iedere week rond, helaas, maar het was wel echt heel erg fijn zo.

En door de krachttraining zie ik wel echt vorm in mijn schouders komen. Dus ook al doet mijn gewicht niets, mijn uiterlijk gelukkig wel.
pi_208286520
'We gaan de training wat opvoeren vanaf vandaag'

Sodeknetter zeg, ik hoop dat ik morgen mijn kopje koffie nog op kan tillen.

Blijft wel een heerlijke tijd om te trainen meteen nadat de kinderen naar school zijn gebracht.

Wat goed miss_sly! Fijn dat je al zoveel verschil ziet.
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 11:21:43 #219
5428 crew  miss_sly
pi_208286732
Lekker, opvoeren! Tandje meeer dan je denkt dat je kunt O+

Ik train ook het liefste 's ochtends. Kind naar school, werk opstarten, uurtje of twee werken en dan trainen. Lunchen meteen na de training.

Ik heb nu al een paar dagen rommelende darmen. Klein buikgriepje denk ik. Ik vond het alleen zo vreemd dat ik pas vanaf een uur of 14 regelmatig naar de wc moet, maar vanochtend bedacht ik me dat dat eigenlijk helemaal niet gek is: ik eet immers pas wat tussen 12-12.30 uur :')

Wel goed op de weegschaal vanochtend :P
  woensdag 8 maart 2023 @ 20:18:56 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_208293339
Zo! Ik vandaag voor het eerst sinds lang gewoon lekker meegesnoept en gegeten bij een uitvaart. :o
Beginnen met een Kamphuisen stroopwafel en na terugkomst van de begraafplaats, in de natte sneeuw, zonder paraplu een heerlijk broodje kroket! O+ En toen nog een, want ik moest en zou de vega-versie ook proberen van de cateraar. :D O+
Bij thuiskomst bleek de bami heel vies zout, maar goed, ik heb vanmiddag genoeg op zeg maar. :D

Het is en blijft nog steeds retedruk, krijg amper tijd om adem te halen, slaap is echt voor mietjes en dan blijft er uiteindelijk toch wel minder ruggegraat over. :+
pi_208295075
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef BE het volgende:
Zo! Ik vandaag voor het eerst sinds lang gewoon lekker meegesnoept en gegeten bij een uitvaart. :o
Beginnen met een Kamphuisen stroopwafel en na terugkomst van de begraafplaats, in de natte sneeuw, zonder paraplu een heerlijk broodje kroket! O+ En toen nog een, want ik moest en zou de vega-versie ook proberen van de cateraar. :D O+
Bij thuiskomst bleek de bami heel vies zout, maar goed, ik heb vanmiddag genoeg op zeg maar. :D

Het is en blijft nog steeds retedruk, krijg amper tijd om adem te halen, slaap is echt voor mietjes en dan blijft er uiteindelijk toch wel minder ruggegraat over. :+
Als de kroketten maar lekker waren :7

En het is gewoon bekend dat goede keuzes maken veel moeilijker is als je moe bent en veel aan je hoofd hebt :* Straks gewoon weer. Als het rustiger is. En je kan slapen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208297239
Maandag: 61.9
Vanochtend: 61.5

Het gaat er nu rustig maar gestaag af, hopelijk kan ik deze lijn vasthouden.

Ik vind mijn werkdagen een stuk makkelijker vol te houden dan het weekend en als ik thuis ben met de kinderen.

Hoe ervaren jullie dat?
pi_208297258
Gisteren hele dag leeggepist. Voelde al een mooie score aankomen.
-1.6 *)
pi_208297568
Ik vind het ook wel weer eens tijd voor een drop. 2 weken geleden in het weekend niet netjes gegeten. En mijn gewicht is nog steeds hoger dan voor die tijd. En ik weet dat ik goed sport/eet en voel ook zeker verandering dus ik ga lekker door. Maar zou fijn zijn als die weegschaal dat weer eens even bevestigd.
pi_208297575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 07:40 schreef Avelie het volgende:
Ik vind mijn werkdagen een stuk makkelijker vol te houden dan het weekend en als ik thuis ben met de kinderen.

Hoe ervaren jullie dat?
Same. Door de week heb ik ritme. In het weekend minder. En in het weekend staan er ook meer leuke dingen zoals borrels en etentjes gepland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')