Wij bestellen pizza. Ben ook moe en koud en zin in pizza.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef BE het volgende:
Iemand een tip voor avondeten?
Keywords: Lekker, veel, niet te moeilijk.
En nee een bak sla is niet waar ik op doel.
Moe en koud en geen inspiratie.
Pad thai verspakket. Staat binnen 15 min op tafel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:12 schreef BE het volgende:
Iemand een tip voor avondeten?
Keywords: Lekker, veel, niet te moeilijk.
En nee een bak sla is niet waar ik op doel.
Moe en koud en geen inspiratie.
Ik krijg echt net een sms met een korting‘s code van mijn favoriete bestel pizza-tokoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij bestellen pizza. Ben ook moe en koud en zin in pizza.
Zulke dingen zijn nog mooier dan de getalletjes op een weegschaalquote:Op zondag 5 maart 2023 09:42 schreef Pinuts het volgende:
Happy me. Heb iets van 5 jaar geleden een hele mooie fijne trui gekocht. Maar na een half jaar ongeveer nooit meer aangedaan omdat ie toch wel strak om mijn buik. En vanmorgen dacht ik weer eens proberen en hij zat perfect. Dus nu heb ik er een 'nieuwe' trui bij
Als je zo doorgaat dan wel jaquote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef SilverEyes het volgende:
Fijn Pinuts! Altijd leuk is dat, beetje shoppen in eigen kast
Hier dit weekend helemaal van het padje. Vanochtend mezelf gedwongen om op de weegschaal te staan, om te voorkomen dat ik ga struisvogelen en over 2 maanden weer terug bij af ben. Schade: +0.6
Zo heerlijk motiverend om Libra dan gelijk 6 jaar bij de datum voor bereikte streefgewicht op telt
Als de kroketten maar lekker warenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef BE het volgende:
Zo! Ik vandaag voor het eerst sinds lang gewoon lekker meegesnoept en gegeten bij een uitvaart.
Beginnen met een Kamphuisen stroopwafel en na terugkomst van de begraafplaats, in de natte sneeuw, zonder paraplu een heerlijk broodje kroket!En toen nog een, want ik moest en zou de vega-versie ook proberen van de cateraar.
![]()
![]()
Bij thuiskomst bleek de bami heel vies zout, maar goed, ik heb vanmiddag genoeg op zeg maar.
Het is en blijft nog steeds retedruk, krijg amper tijd om adem te halen, slaap is echt voor mietjes en dan blijft er uiteindelijk toch wel minder ruggegraat over.
Same. Door de week heb ik ritme. In het weekend minder. En in het weekend staan er ook meer leuke dingen zoals borrels en etentjes gepland.quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:40 schreef Avelie het volgende:
Ik vind mijn werkdagen een stuk makkelijker vol te houden dan het weekend en als ik thuis ben met de kinderen.
Hoe ervaren jullie dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |