Zo is het altijd al geweest en daar kom je pas achter als je streams kijktquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:27 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat zeker! Mensen gaan dat wel zien uiteindelijk maar als je streams de hele dag op hebt, en je ziet een totaal vertekend beeld in de uitzendingen, dan gaan mijn haren overeind staan! Zoveel geknip en geplak!
BB zou hem moeten testen. Wil je het echt ZO graag? dan kost het je 10k, maar dan van het geld dat je al gewonnen hebt en vervolgens terug in de pot gaat. In plaats van geld UIT de pot.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:18 schreef Schakeltopia het volgende:
sjairon wil dat ze hem laten winnen. wat een sneuneus
Ja ik weet het! Maar lijkt me extra op te vallen de laatste dagen😂quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zo is het altijd al geweest en daar kom je pas achter als je streams kijkt
En dan zien we nog niet alles, vaak SL of 2 streams op dezelfde mensen, zelfs op 1 persoon die staat af te wassen somsquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:32 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja ik weet het! Maar lijkt me extra op te vallen de laatste dagen😂
Yep ik weet het! Staat de hele dag aan hier. Kunnen we niet gewoon terug naar de eerste bb met Ruud en Bart en Sabine. Of die met die zwangere? Dit is gewoon compleet geregisseerd…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En dan zien we nog niet alles, vaak SL of 2 streams op dezelfde mensen, zelfs op 1 persoon die staat af te wassen soms
Het was niet voor niets dat ze (voor zover wij konden zien) dan ook geen woord tegen hem zei in de videoboodschapquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Eindelijk houd Chayron zijn klep dicht
Pffff zo vermoeiend die man
Arme vrouw die met hem door het leven moet
Tanja?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:37 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Yep ik weet het! Staat de hele dag aan hier. Kunnen we niet gewoon terug naar de eerste bb met Ruud en Bart en Sabine. Of die met die zwangere? Dit is gewoon compleet geregisseerd…
Dat is waarquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het was niet voor niets dat ze (voor zover wij konden zien) dan ook geen woord tegen hem zei in de videoboodschap
De goede oude tijd waarin een RLS nog shock tv mocht zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:41 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja die ja! Dat was tenminste nog interessant. Dit is gewoon tv vullen
Dat heb ik gemist, meende ze dat serieus of maakte ze een grapje?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:44 schreef Hoylei het volgende:
Hightlight van vandaag (eigenlijk gisteren) was toch wel Jacqueline die voorspelt dat Rob veilig is en dat het tussen haar een Jason gaat...
Ik hoop dat Geraldine alvast een printje heeft gemaakt van de daadwerkelijke uitslag!
Ik zou zeggen, oordeel zelfquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, meende ze dat serieus of maakte ze een grapje?
Ze heeft vandaag wel meer gezegd waarbij ik dachtquote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, meende ze dat serieus of maakte ze een grapje?
Ja dat dus! Veel interessanter dan die woke lui van tegenwoordig die moeten stoppen met roken om überhaupt mee te mogen doen. Zijn zogenaamd gezond en vervolgens zit je met een stijve Rob opgescheept 😂quote:Op zaterdag 11 februari 2023 00:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De goede oude tijd waarin een RLS nog shock tv mocht zijn
Een rokende zwangere in het huis de halve natie was er mee bezig.
Dat was nog eens echte RLS tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |