abonnement Unibet Coolblue
pi_208483066
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
De Democraten betreft inderdaad een partij vol totaalidioten en ideologen, dat weten we inmiddels. En wat doet de cast van De cast van Ted Lasso daar? Die marketingcampagnes met allerlei bekendheden iedere keer is bijzonder om te aanschouwen.

Nu is het even afwachten wat er vandaag gaat gebeuren. Zou Trump inderdaad worden gearresteerd? Ik denk dat we dan allerlei feestende corpulente individuen met groen en roze haar in de Amerikaanse starten krijgen. Ik zou er zelf eigenlijk weinig problemen mee hebben. Hopelijk maakt dat volledig baan voor DeSantis.
Weer iemand die de andere partij uitmaakt voor wat hij zelf is _O-

Sowieso mensen in Nederland die zich bezighouden met de Amerikaanse verkiezingen en "demo-republikein". Alsof de mensen in Amerika weten waar Nederland ligt. Die denken dat Nederland de hoofdstad van Denemarken is.
pi_208484033
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:36 schreef Bjj1989 het volgende:

[..]
Sowieso mensen in Nederland die zich bezighouden met de Amerikaanse verkiezingen en "demo-republikein". Alsof de mensen in Amerika weten waar Nederland ligt. Die denken dat Nederland de hoofdstad van Denemarken is.
Ik vind dat maar een rare opmerking, aangezien je al meerdere posts in deze reeks hebt geplaatst. Je zou toch niet verwachten dat iemand met die instelling hier zou posten.

Tenzij het compulsief is, uiteraard.
pi_208485251
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 17:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]
Mss heeft dat iets te maken met dress-codes afhankelijk van het weer en dat het niet gebruikelijk is om rangen op overjassen te dragen? :D
[..]

Ah daar wachtte ik al op, onze fact-check b0t. Als ik nep facts wil kan ik zelf ook wel googlelen hoor. Totaal niet gelezen wat voor rare deboonk theorieën de maniakken weer hebben verzonnen van de factcheckclub.

Tijdens Obama's 2009 inauguration was het -2 en tijdens Biden was het +12 en zonnetje scheen. Debonk dat maar eens dan.

Echt je gelooft alles wat ze voorkauwen he. Misschien heeft het iets te maken met dat het een hollywood film was? met "militairen" ingehuurd door een castingbureau. Slechte bollywood film.

Zelfs als clown Bassie er had gestaan ipv Biden (wat wss beter is voor de economie en USA) dan had jij vast nog een fact-checker gevonden ergens op het grote web die een gegronde reden heeft dat Bassie een stand-in was voor Biden tijdens de inauguratie omdat Biden covid had of bang was voor MAGA leden. Zulke hersenkronkels maken de factcheckers.

[ Bericht 4% gewijzigd door epicbeardman op 21-03-2023 20:46:41 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_208486431
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 20:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ah daar wachtte ik al op, onze fact-check b0t. Als ik nep facts wil kan ik zelf ook wel googlelen hoor. Totaal niet gelezen wat voor rare deboonk theorieën de maniakken weer hebben verzonnen van de factcheckclub.

Tijdens Obama's 2009 inauguration was het -2 en tijdens Biden was het +12 en zonnetje scheen. Debonk dat maar eens dan.

Echt je gelooft alles wat ze voorkauwen he. Misschien heeft het iets te maken met dat het een hollywood film was? met "militairen" ingehuurd door een castingbureau. Slechte bollywood film.

Zelfs als clown Bassie er had gestaan ipv Biden (wat wss beter is voor de economie en USA) dan had jij vast nog een fact-checker gevonden ergens op het grote web die een gegronde reden heeft dat Bassie een stand-in was voor Biden tijdens de inauguratie omdat Biden covid had of bang was voor MAGA leden. Zulke hersenkronkels maken de factcheckers.
Hier Obama 2009 ook met overjas en dus zonder ranking:


Bij Biden was het trouwens 42 °F = 5.5 °C en geen 12+ zoals jij beweert. Ook koud dus ....

Gedebunked ^p^

Maar blijf het gerust geloven hoor, moet jij weten. Het heeft alleen niets met de werkelijkheid te maken.

En nee het mooie aan fact checkers is nou juist dat iedereen die feiten kan controleren. Ook jij! Dat is nou juist een voorwaarde bij feiten itt meningen. Jouw filmpje toont geen feiten, je gaat af op wat de commentator je vertelt. Dat had je kunnen weten als je zelf verder had gekeken en niet meteen geloofd had wat je zo graag wil horen :)

Het is ook gewoon niet logisch. Waarom zou Biden in godsnaam acteurs inzetten en als hij dat al zou doen waarom zou hij dan ook niet de moeite nemen om de rankings aan te laten brengen als dat gebruikelijk is :? _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 21-03-2023 22:32:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208487735
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 21:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hier Obama 2009 ook met overjas en dus zonder ranking:


Bij Biden was het trouwens 42 °F = 5.5 °C en geen 12+ zoals jij beweert. Ook koud dus ....

Gedebunked ^p^

Maar blijf het gerust geloven hoor, moet jij weten. Het heeft alleen niets met de werkelijkheid te maken.

En nee het mooie aan fact checkers is nou juist dat iedereen die feiten kan controleren. Ook jij! Dat is nou juist een voorwaarde bij feiten itt meningen. Jouw filmpje toont geen feiten, je gaat af op wat de commentator je vertelt. Dat had je kunnen weten als je zelf verder had gekeken en niet meteen geloofd had wat je zo graag wil horen :)

Het is ook gewoon niet logisch. Waarom zou Biden in godsnaam acteurs inzetten en als hij dat al zou doen waarom zou hij dan ook niet de moeite nemen om de rankings aan te laten brengen als dat gebruikelijk is :? _O-
Kijk als het alleen de rankings waren die opvielen, maar het is en + en + en + en. Als er zo veel dingen niet kloppen moet je gaan afvragen hoe realistisch het allemaal was.

Het is corona waardoor "de massa" niet kan komen.
Het is volledig hermetisch afgesloten behalve voor bepaalde "journalisten"
Militair personeel wat normaal met trots hen behaalde rangen en honours niet dragen omdat ze het koud hebben.
Mondkapjes ookal is er genoeg afstand voor iedereen (is ook een soort van dictatoriale statement, maar tevens komt het identificatie ten goede van de militairen)
De FBI heeft tal van national guards verwijderd voor de inauguratie i.v.m. "andere gedachten"
De 21 schoten van de kanonnen gaan verkeerd. (ze geven hem een overlijdens saluut)
Heel Washington DC leeg.

Juist de rankings zijn belangrijk omdat zodoende de militairen zijn te identificeren en te kijken wat voor rangen er om hem heen staan en de president steunen.

twitter

En ja ik heb de "fact" checkers onder deze video gelezen, dus bespaar jezelf de moeite. Zo veel leger maar ondertussen wisten ze toch dat niemand kwam opdagen, want dat zag je bij de rally's al.

Alles stonk zoals de Biden crime familie nog steeds stinkt. Met hen zaakjes in Oekraine in 2014, daarvoor en heden, Burisma, China, Hunters enge laptop met hele enge plaatjes met minderjarigen.

Maar topic van Trump arrestatie is hot. Wantja, goede afleiding van dat de banken crashen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_208487763
twitter


Militairen trainen jaren op dit soort dingen, jaren, het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het allemaal expres deden omdat ze Biden niet serieus nemen (zoals iedereen zou moeten doen)

De inauguratie vond zelfs 15 minuten te vroeg plaats, dat zou bij een echte inauguratie ook niet gebeuren.

Als je de diepte in wil gaan, hier een expert -> alle informatie staat hier over de fake inauguratie.
Foto's van de bands, tot aan de salutes, tot aan de militairen die met de rug naar biden stonden

https://thedocuments.info(...)Derek%20Johnson%20v4

[ Bericht 5% gewijzigd door epicbeardman op 21-03-2023 23:17:03 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_208487957
Ok ik ben er wel weer klaar mee. Ik geloof niet dat we het eens worden :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208488002
Uit de PDF



https://thedocuments.info(...)Derek%20Johnson%20v4

Dit is het echte BNW werk :)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 22 maart 2023 @ 02:34:36 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208488655
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ver-arrestatie-trump

Trump zou worden aangeklaagd over vermeend administratief gesjoemel, ruim zes jaar geleden, toen hij nog presidentskandidaat was. Het zou geen ernstig misdrijf zijn.

:D

Tenzij je geen Trump heet dan draai je voor 5+ jaar de nor in.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208488731
DeSantis is nu 'controlled opposition' volgens Junior :D

twitter

twitter


[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 22-03-2023 05:00:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 22 maart 2023 @ 06:14:06 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208488936
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2023 04:15 schreef Kijkertje het volgende:
DeSantis is nu 'controlled opposition' volgens Junior :D

[ twitter ]
[ twitter ]
Heerlijk Trump en desantis alvast pre modder aan het gooien.
Waarom nemen ze niet gewoon een emmer stront mee naar het debat en de gene die schoonste er uit komt wint.

Het frappante aan de hele Amerikaanse verkiezingen is dat het niet altijd de gene met de meeste stemmen is die wint.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208490989
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
De Democraten betreft inderdaad een partij vol totaalidioten en ideologen, dat weten we inmiddels.
Verwar je nu Democraten niet met republikeinen?

Dan zou je statement namelijk kunnen kloppen.
  woensdag 22 maart 2023 @ 11:43:51 #213
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208492239
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 10:09 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Verwar je nu Democraten niet met republikeinen?

Dan zou je statement namelijk kunnen kloppen.
Nee hoor, ik had het correct verwoord. Het lijkt er dus eerder op dat jij zelf wat in de war bent mbt deze twee partijen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208493251
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2023 11:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, ik had het correct verwoord. Het lijkt er dus eerder op dat jij zelf wat in de war bent mbt deze twee partijen.
Ik ben bang van niet. Als je ziet waar republikeinen voor staan tegenwoordig, is dat best beangstigend. Negeren bewijs / wetenschap, denken prolife te zijn, totdat je geboren bent, geschiedenis willen veranderen. Negeren het verleden.

Scarry stuff, weten we ook vanuit het verleden.

Gelukkig zijn er gewoon normale republikeinen, maar de grote die nu allemaal op de voorgrond komen, hebben enge ideeën.

Maar democraten gaan wel erg ver met de hele woke onzin.Maar dat komt nog niet in de buurt van wat alle republikeinen allemaal doen.
  woensdag 22 maart 2023 @ 13:01:11 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208493302
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:36 schreef Bjj1989 het volgende:

[..]
Weer iemand die de andere partij uitmaakt voor wat hij zelf is _O-

Sowieso mensen in Nederland die zich bezighouden met de Amerikaanse verkiezingen en "demo-republikein". Alsof de mensen in Amerika weten waar Nederland ligt. Die denken dat Nederland de hoofdstad van Denemarken is.
Kwam gisteren nog het volgende tegen op een Amerikaans conspiracy telegram kanaal.


The fbi trying to stop me finding old Zealand
.

En mensen gingen er nog veel op in ook..
Niet een er van kon vertellen dat Zeeland in Nederland lag.
De eerste keer dat ik me voorstelde dacht er een zelfs aan Pennsylvania Dutch, maar goed daar kom ik nog een beetje inkomen.
Wat wel heel bizar is aangezien veel Amerikaanse steden afgeleid zijn van Europese steden..

Europeanen doen het niet al te veel beter als we op een kaart alle 50 staten aan moeten wijzen.
Denk dat ik er misschien 30 haal ofzo.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208493826
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2023 13:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Geschiedenis veranderen?
Als je op scholen boeken gaat veranderen of verbieden omdat ze je niet aanstaan, of niet bij je achterban passen. Dan ben je geschiedenis aan het veranderen.

quote:
-Knip-
Ik gebruik voornamelijk kanalen die de R ook zelf gebruiken om hun onzin te verkondigen. Bijvoorbeeld Twitter.

Maar ik ga inderdaad wel liever uit van betrouwbare media.

quote:
But in Florida, textbooks have become hot politics, part of Gov. Ron DeSantis’s campaign against what he describes as “woke indoctrination” in public schools, particularly when it comes to race and gender. Last year, his administration made a splash when it rejected dozens of math textbooks, citing “prohibited topics.

In a summary of its findings submitted to the state last month, the group complained that a McGraw Hill fifth-grade textbook, for example, mentioned slavery 189 times within a few chapters alone.

nother objection: An eighth-grade book gave outsize attention to the “negative side” of the treatment of Native Americans, while failing to give a fuller account of their own acts of violence, such as the Jamestown Massacre of 1622, in which Powhatan warriors killed more than 300 English colonists
A publisher removed references to Rosa Parks' race in a draft of its textbook to comply with Florida's laws, NYT reports
Race verwijderen? Terwijl is juist het punt was waar het om draait?

NAMPA, IDAHO, SCHOOL DISTRICT REMOVES OVER 20 BOOKS FROM SCHOOLS


Banned in the USA: The Growing Movement to Censor Books in Schools


Maar als je betere bronnen heb, dan lees ik die graag natuurlijk waarin je kunt aangeven dat dit onzin is.

Ik denk dat dit toch ook ernstige dingen zijn, die Texas woman almost dies because she couldn’t get an abortion. Ze zijn altijd erg eigen keuzes, behalve als het hun niet uitkomt dan moet de overheid het gaan regelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 22-03-2023 23:14:27 ]
  woensdag 22 maart 2023 @ 13:55:35 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208493935
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2023 13:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
-Knip-
https://www.pewresearch.o(...)ing-how-its-changed/

Over het algemeen zijn het republikeinen die boeken op school willen veranderen veelal over evolutie bijvoorbeeld.

Oh en natuurlijk de stemfraude die niet heeft plaatsgevonden.
:P

[ Bericht 11% gewijzigd door Jippie op 22-03-2023 23:16:57 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 22 maart 2023 @ 13:58:44 #218
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208493975
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 13:48 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Als je op scholen boeken gaat veranderen of verbieden omdat ze je niet aanstaan, of niet bij je achterban passen. Dan ben je geschiedenis aan het veranderen.
[..]
Ik gebruik voornamelijk kanalen die de R ook zelf gebruiken om hun onzin te verkondigen. Bijvoorbeeld Twitter.

Maar ik ga inderdaad wel liever uit van betrouwbare media.
[..]
A publisher removed references to Rosa Parks' race in a draft of its textbook to comply with Florida's laws, NYT reports
Race verwijderen? Terwijl is juist het punt was waar het om draait?

NAMPA, IDAHO, SCHOOL DISTRICT REMOVES OVER 20 BOOKS FROM SCHOOLS


Banned in the USA: The Growing Movement to Censor Books in Schools


Maar als je betere bronnen heb, dan lees ik die graag natuurlijk waarin je kunt aangeven dat dit onzin is.

Ik denk dat dit toch ook ernstige dingen zijn, die Texas woman almost dies because she couldn’t get an abortion. Ze zijn altijd erg eigen keuzes, behalve als het hun niet uitkomt dan moet de overheid het gaan regelen.
Ja, dit is dus precies wat ik al zei: iets te veel MSM. Bedankt voor het bevestigen van mijn post. En overigens is het verbieden van een boek niet hetzelfde als het veranderen van de geschiedenis, ook hier sla je weer de plank helemaal mis.

En als het over wetten gaat kan ik je trouwens aanraden de teksten van een (voorgestelde) wet zelf te lezen en niet wat sommige media daarover beweren. Anders zouden we moeten geloven dat scholieren het slavernijverleden in de sommige staten niet meer mag bespreken en dat het woord 'gay' in Florida bij wet verboden is. Dit soort narratieven zijn enkel bedoeld om de Republikeinse Partij en diens politici te demoniseren. En mensen zoals jij lijken daar met open ogen in te trappen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208495970
Complot gespot!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208496035
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2023 13:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, dit is dus precies wat ik al zei: iets te veel MSM. Bedankt voor het bevestigen van mijn post. En overigens is het verbieden van een boek niet hetzelfde als het veranderen van de geschiedenis, ook hier sla je weer de plank helemaal mis.

En als het over wetten gaat kan ik je trouwens aanraden de teksten van een (voorgestelde) wet zelf te lezen en niet wat sommige media daarover beweren. Anders zouden we moeten geloven dat scholieren het slavernijverleden in de sommige staten niet meer mag bespreken en dat het woord 'gay' in Florida bij wet verboden is. Dit soort narratieven zijn enkel bedoeld om de Republikeinse Partij en diens politici te demoniseren. En mensen zoals jij lijken daar met open ogen in te trappen.
Je kunt dus eigenlijk verder niets onderbouwen of laten zien waar de claims niet kloppen?

Het begin met boeken.... Want dan lees je er niets meer over en vergeet men het verleden, of je filtered eigenlijk wat je wilt laten vergeten.
En je mag gewoon nog praten over gay in florida, welk op een gepaste manier. De "Don’t Say Gay" gaat wel heel ver. Maar dat is een hele ander topic.

Maar Republikeinse Partij is momenteel erg gevaarlijk aan het doen met hun ideeën en wetten, zolang het maar in hun visie past.
Dat zie je eigenlijk ook in de meeste stemming terug. Als de Democraten iets willen doen, stemmen (bijna) alle republieken meestal tegen, gewoon om een statement te maken ongeacht de gevolgen.

Insuline is daar een mooi voorbeeld van.
  woensdag 22 maart 2023 @ 17:28:24 #221
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208496536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 16:47 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Je kunt dus eigenlijk verder niets onderbouwen of laten zien waar de claims niet kloppen?

Het begin met boeken.... Want dan lees je er niets meer over en vergeet men het verleden, of je filtered eigenlijk wat je wilt laten vergeten.
Wat zou er dan bijvoorbeeld uit het verleden vergeten moeten worden?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 16:47 schreef Rolfieo het volgende:
Maar Republikeinse Partij is momenteel erg gevaarlijk aan het doen met hun ideeën en wetten, zolang het maar in hun visie past.
Dat zie je eigenlijk ook in de meeste stemming terug. Als de Democraten iets willen doen, stemmen (bijna) alle republieken meestal tegen, gewoon om een statement te maken ongeacht de gevolgen.

Insuline is daar een mooi voorbeeld van.
Waarom zouden de Republikeinen mee moeten stemmen met de Democraten? Dit is een vreemd uitgangspunt. Beide partijen hebben compleet verschillende ideeën over de inrichting van de maatschappij en jij lijkt te verwachten dat het ondanks dit de taak is van de Republikeinen om mee te helpen Democratisch beleid te implementeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208496852
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 19:32 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik vind dat maar een rare opmerking, aangezien je al meerdere posts in deze reeks hebt geplaatst. Je zou toch niet verwachten dat iemand met die instelling hier zou posten.

Tenzij het compulsief is, uiteraard.
Hoe bedoel je dit precies qpj?
Ik reageer toch gewoon op Nederlanders of niet? Mij boeit demo-repu helemaal geen moer..

Zondag met Lubach had hier nog een mooi item over, jaren geleden. Dat wij allemaal de Amerikaanse verkiezingen in het oog houden, maar niet weten wat er bij onze buren (Duitsland en België) gebeurt.


Leer hier maar van.
  woensdag 22 maart 2023 @ 18:41:07 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208497475
De VS is inderdaad interessant vanwege de culturele invloeden van het land. Die weten helaas altijd vrij snel (West) Europa te bereiken en worden overigens ook bewust driftig geïmporteerd door verscheidene links en progressieve partijen en politici.

BLM was daar natuurlijk inderdaad een uitstekend voorbeeld van. Doordat er in Amerika een zwarte burger was overleden aan vermeend racistisch politiegeweld, zag je ineens door heel Europa schuimbekkende en snikkende mensen op de straat omdat er hier zogenaamd ook ineens overal racisme en politiegeweld zou zijn.

Opmerkelijk genoeg betreft dit veelal hetzelfde type mens dat de informatievoorziening van onder andere comedians haalt. Dat benadrukt meteen waar het mis gaat. Veel van dit soort overgedreven hysterie weet gehoor te vinden bij een bepaald goedgelovig soort mens dat zich op basis van emotie en niet kritisch nadenken, laat meeslepen in bepaalde narratieven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208498820
-Knip-

Weer goede punten opgesomd door onze held. PS dont shoot the messenger

[ Bericht 43% gewijzigd door Jippie op 22-03-2023 23:04:30 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator woensdag 22 maart 2023 @ 20:52:19 #225
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208500077
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2023 13:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Geschiedenis veranderen? Hmm, het blijkt inderdaad dat je beide partijen helemaal door elkaar hebt gehaald. Je angst voor de Republikeinen is dus ongegrond en zal waarschijnlijk een resultaat zijn van iets te veel links en progressieve MSM.
Deze post zet meer neer hoe we als bepaalde kant tegen de andere kant aankijken. En ook op een duidelijke manier wel. Misschien heeft deze kant van het welles/nietes spelletje niks in BNW te zoeken maar meer in NWS of POL.

Het jammere is een beetje dat we dingen naar BNW verschuiven die heel goed in andere topics passen. En deze post van Howard is er 1 van. En men hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar het moet wel gezegd kunnen worden mijn inziens.
Lach met een schone bips
pi_208500594
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Deze post zet meer neer hoe we als bepaalde kant tegen de andere kant aankijken. En ook op een duidelijke manier wel. Misschien heeft deze kant van het welles/nietes spelletje niks in BNW te zoeken maar meer in NWS of POL.

Het jammere is een beetje dat we dingen naar BNW verschuiven die heel goed in andere topics passen. En deze post van Howard is er 1 van. En men hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar het moet wel gezegd kunnen worden mijn inziens.
Het probleem is een beetje dat de agenda van MAGA-rechts voor een groot deel uit complottheorieen bestaat ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator woensdag 22 maart 2023 @ 21:40:39 #227
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208500642
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2023 21:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het probleem is een beetje dat de agenda van MAGA-rechts voor een groot deel uit complottheorieen bestaat ;)
Maar is dat BNW? Het is leuk dat het hier zo weggezet is, maar is dat BNW?
Lach met een schone bips
pi_208500719
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar is dat BNW? Het is leuk dat het hier zo weggezet is, maar is dat BNW?
Dat de Democraten fraude gepleegd zouden hebben bij de vorige algemene verkiezingen? Ja.

Dat de Democraten hun tegenstander in de verkiezingen (Trump) uit de weg willen ruimen? Ja

Dat de Democraten CRT op scholen onderwijzen? Ja

Dat de Democraten kinderen 'groomen' op scholen? Ja

Etc etc .....

Is allemaal BNW :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator woensdag 22 maart 2023 @ 21:51:55 #229
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208500765
quote:
84s.gif Op woensdag 22 maart 2023 21:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat de Democraten fraude gepleegd zouden hebben bij de vorige algemene verkiezingen? Ja.

Dat de Democraten hun tegenstander in de verkiezingen (Trump) uit de weg willen ruimen? Ja

Dat de Democraten CRT op scholen onderwijzen? Ja

Dat de Democraten kinderen 'groomen' op scholen? Ja

Etc etc .....
Heeft mijn inziens allemaal niks met BNW te maken :) Dat is POL of NWS :) En zou beter daar op een normale manier besproken kunnen worden.

Het echte BNW is al een poos ondergesneeuwd geraakt door dit soort zaken, en het heeft er ook niet aan meegeholpen dat die zaken dus in BNW terecht zijn gekomen. En we hebben er allemaal aan meegewerkt, maar het is geen BNW zoals BNW ooit bedoelt was.
Lach met een schone bips
pi_208500794
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Heeft mijn inziens allemaal niks met BNW te maken :) Dat is POL of NWS :) En zou beter daar op een normale manier besproken kunnen worden.

Het echte BNW is al een poos ondergesneeuwd geraakt door dit soort zaken, en het heeft er ook niet aan meegeholpen dat die zaken dus in BNW terecht zijn gekomen. En we hebben er allemaal aan meegewerkt, maar het is geen BNW zoals BNW ooit bedoelt was.
Dat is nou precies wat ik al tijden roep. Het enige wat je ermee bereikt is een safe space voor MAGA-rechts :Y

Maar het blijven complottheorieen en dat is waar BNW voor bedoeld is toch? :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator woensdag 22 maart 2023 @ 21:58:57 #231
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208500834
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2023 21:54 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is nou precies wat ik al tijden roep. Het enige wat je ermee bereikt is een safe space voor MAGA-rechts :Y

Maar het blijven complottheorieen en dat is waar BNW voor bedoeld is toch? :P
Niet als een uitlaatklep, dat is bij het maken van BNW nooit de insteek geweest denk ik. Maar het makkelijk wegschuiven van lastige dingen naar BNW heeft wel BNW gemaakt tot wat het is geworden. En ik hoop dat het weer veranderd naar wat BNW hoort te zijn.

En ik denk dat in de andere sub fora ze daar ook kritischer naar zouden moeten kijken, je kan niet alles wat even moeilijk is naar BNW gooien.
Lach met een schone bips
pi_208500870
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Niet als een uitlaatklep, dat is bij het maken van BNW nooit de insteek geweest denk ik. Maar het makkelijk wegschuiven van lastige dingen naar BNW heeft wel BNW gemaakt tot wat het is geworden. En ik hoop dat het weer veranderd naar wat BNW hoort te zijn.

En ik denk dat in de andere sub fora ze daar ook kritischer naar zouden moeten kijken, je kan niet alles wat even moeilijk is naar BNW gooien.
Tja politiek en complottheorieen zijn nu eenmaal nauw met elkaar verweven. Waar is de grens?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator woensdag 22 maart 2023 @ 22:07:11 #233
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208500901
quote:
12s.gif Op woensdag 22 maart 2023 22:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja politiek en complottheorieen hebben zijn nu eenmaal nauw met elkaar verweven. Waar is de grens?
Die grens zou niet moeten zijn iedereen in BNW weg te stoppen als het een beetje lastig gaat worden :) Dan zou men het gesprek aan moeten gaan over bovenstaande zaken toch?

Maar goed, ik ga zo dutten.. En alles wat ik zei was ook als user niet als Mod :) Meer mijn inkijk erop :)
Lach met een schone bips
pi_208500928
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die grens zou niet moeten zijn iedereen in BNW weg te stoppen als het een beetje lastig gaat worden :) Dan zou men het gesprek aan moeten gaan over bovenstaande zaken toch?

Maar goed, ik ga zo dutten.. En alles wat ik zei was ook als user niet als Mod :) Meer mijn inkijk erop :)
In BNW kan je van alles beweren zonder dat er om enigszins betrouwbare bron daarvoor gevraagd kan worden. In NWS en zeker in POL kan dat wel. Dan haken de meeste BNW-ers al af.

Slaap lekker.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 22 maart 2023 @ 23:05:15 #235
485843 crew  Jippie
pi_208501387
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2023 19:49 schreef epicbeardman het volgende:
-Knip-

Weer goede punten opgesomd door onze held. PS dont shoot the messenger
De messenger post dit willens en wetens, niet doen :R
pi_208501516
Hoe dichter men bij de waarheid komt, des te intensiever de censuur.
pi_208501517
quote:
2s.gif Op woensdag 22 maart 2023 23:05 schreef Jippie het volgende:

[..]
De messenger post dit willens en wetens, niet doen :R
Waarom mag dit niet? doet dit pijn bij iemand hier? waarom mocht alles over Trump? maar dit niet over Biden. Raakt het jullie persoonlijk? Het zijn namelijk gewoon feiten. Niet eens een conspiracy.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 23 maart 2023 @ 00:26:00 #238
485843 crew  Jippie
pi_208501723
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 23:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom mag dit niet? doet dit pijn bij iemand hier? waarom mocht alles over Trump? maar dit niet over Biden. Raakt het jullie persoonlijk? Het zijn namelijk gewoon feiten. Niet eens een conspiracy.
Doe even normaal en lees de topic-pointer, sinds enkele maanden wordt daar op gemod.
En voor politiek kun je een deur verder, we gaan er hier geen bashtopic van maken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 23 maart 2023 @ 00:29:13 #239
485843 crew  Jippie
pi_208501728
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2023 23:29 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoe dichter men bij de waarheid komt, des te intensiever de censuur.
Het is voor mij een kleine moeite om dit topic te sluiten als er een bashtopic van wordt gemaakt. Jullie kunnen veel beter dan simpel hullie/zullie links/rechts gezwets.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 23-03-2023 01:09:43 ]
  donderdag 23 maart 2023 @ 14:41:20 #240
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208506493
quote:
12s.gif Op woensdag 22 maart 2023 22:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
In BNW kan je van alles beweren zonder dat er om enigszins betrouwbare bron daarvoor gevraagd kan worden. In NWS en zeker in POL kan dat wel. Dan haken de meeste BNW-ers al af.

Slaap lekker.
Een 'betrouwbare' bron. Je bedoelt dat hier in tegenstelling tot NWS en voornamelijk POL, ook bronnen welkom zijn van rechtgeoriënteerde en conservatieve media? Dat heeft dus met politieke affiliatie te maken, niet met betrouwbaarheid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208506930
quote:
14s.gif Op donderdag 23 maart 2023 14:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een 'betrouwbare' bron. Je bedoelt dat hier in tegenstelling tot NWS en voornamelijk POL, ook bronnen welkom zijn van rechtgeoriënteerde en conservatieve media? Dat heeft dus met politieke affiliatie te maken, niet met betrouwbaarheid.
Volgens links georiënteerde factcheckers is het allemaal fake news ja :{w
pi_208507136
quote:
12s.gif Op woensdag 22 maart 2023 22:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
In BNW kan je van alles beweren zonder dat er om enigszins betrouwbare bron daarvoor gevraagd kan worden. In NWS en zeker in POL kan dat wel. Dan haken de meeste BNW-ers al af.

Slaap lekker.
Dat zeg ik ook al jaren. - Knip-

[ Bericht 22% gewijzigd door Jippie op 23-03-2023 16:30:29 ]
pi_208507175
quote:
14s.gif Op donderdag 23 maart 2023 09:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Een bijzondere reactie op de stelling dat de censuur intensiever wordt naarmate men dichter bij de waarheid komt.

Men moet natuurlijk niet mensen de mogelijkheid geven na te denken en zich af te vragen of ze wel aan de juiste kant staan. - Knip-
En vraag jij dat weleens? Vragen rechtse mensen dit weleens?

Ik kom bij zowel links als rechts en bij rechts heb je extreem het idee dat zij alles weten en dat linkse mensen schaapjes zijn die alles voor zoete koek slikken.. Terwijl ik linkse mensen juist veel meer belezen vind en meer de zaken van meerdere kanten bekijken.. Bij rechtse figuren is MSM meteen verdacht..

Jouw eerste zinnetje kun je overigens echt voor alles gebruiken en misbruiken.. Dan kun je de grootste onzin verkondigen en als mensen dit zeggen zeggen "hoe meer je bij de waarheid komt hoe meer ze je censureren". In plaats van toe te geven dat het inderdaad onzin is wat je verkondigt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 23-03-2023 16:31:28 ]
pi_208507810
quote:
14s.gif Op donderdag 23 maart 2023 14:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een 'betrouwbare' bron. Je bedoelt dat hier in tegenstelling tot NWS en voornamelijk POL, ook bronnen welkom zijn van rechtgeoriënteerde en conservatieve media? Dat heeft dus met politieke affiliatie te maken, niet met betrouwbaarheid.
Er word zeker met 2 maten gemeten.
Indien er nu filmpjes naar buitenkomen van Trump waar hij hetzelfde gedrag zou vertonen als Biden deed, en of als zijn Donald JR's laptop geleaked was met dat soort absurde content. Mag het wel in eens in NWS/POL.

Dan moet je eens zien hoe gek de anti-Trump crew wordt. Topics vol. Het feit dat geen enkele newsoutlet zich er aan durft te branden zegt wel genoeg in wat voor wereld we leven op dit moment. De democraten hebben zo veel macht, is natuurlijk niet zo gek als je ook een verkiezing kan stelen. (je nieuws outlet gaat failliet en diegene die er wat over schrijft kan zijn/haar carriere gedag zeggen)

Waarom zouden ze stoppen met de steal? volgende verkiezingen zullen de democraten wederom dezelfde tactieken en mensen in de juiste posities hebben om weer gewoon te winnen stelen.

Moet je ook nagaan als Twitter niet gekocht was door Elon, wat voor censuur er ondertussen had plaatsgevonden. Wat een held.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 23 maart 2023 @ 17:24:14 #245
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208508197
Ik heb die tekst even bekeken. We weten helaas dat men in de VS obsessief is als het om het concept van 'ras' gaat. Het valt ook op dat in dat wetsvoorstel 'white supremacy' helemaal niet wordt gedefinieerd. Het blijft wel erg zorgwekkend dat men binnen progressieve kringen serieus denkt dat dit nu een groter probleem is dan een paar decennia geleden. Zo zie je toch maar weer hoe de MSM de perceptie van een groep goedgelovige lezers kan beïnvloeden:



'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208508357
quote:
14s.gif Op donderdag 23 maart 2023 16:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Er word zeker met 2 maten gemeten.
Indien er nu filmpjes naar buitenkomen van Trump waar hij hetzelfde gedrag zou vertonen als Biden deed, en of als zijn Donald JR's laptop geleaked was met dat soort absurde content. Mag het wel in eens in NWS/POL.

Dan moet je eens zien hoe gek de anti-Trump crew wordt. Topics vol. Het feit dat geen enkele newsoutlet zich er aan durft te branden zegt wel genoeg in wat voor wereld we leven op dit moment. De democraten hebben zo veel macht, is natuurlijk niet zo gek als je ook een verkiezing kan stelen. (je nieuws outlet gaat failliet en diegene die er wat over schrijft kan zijn/haar carriere gedag zeggen)

Waarom zouden ze stoppen met de steal? volgende verkiezingen zullen de democraten wederom dezelfde tactieken en mensen in de juiste posities hebben om weer gewoon te winnen stelen.

Moet je ook nagaan als Twitter niet gekocht was door Elon, wat voor censuur er ondertussen had plaatsgevonden. Wat een held.
-Knip-

Er is geen enkel bewijs van fraude bij de Am verkiezingen.. Wat een belachelijk idee was dit ook van Trump "ik ga winnen, en anders is er gefraudeerd"/ Als Biden dit had beweerd zou je hem terecht uitlachen..

En wat heeft Elon Musk precies gedaan voor twitter dat echt goed is? De man ontsloeg allerlei mensen om ze drie dagen daarna weer terug te vragen. Een en al chaos bij die vent..

-Knip-

[ Bericht 9% gewijzigd door Jippie op 23-03-2023 21:29:50 ]
  donderdag 23 maart 2023 @ 17:49:53 #247
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208508412
quote:
13s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
Ik heb die tekst even bekeken. We weten helaas dat men in de VS obsessief is als het om het concept van 'ras' gaat. Het valt ook op dat in dat wetsvoorstel 'white supremacy' helemaal niet wordt gedefinieerd. Het blijft wel erg zorgwekkend dat men binnen progressieve kringen serieus denkt dat dit nu een groter probleem is dan een paar decennia geleden. Zo zie je toch maar weer hoe de MSM de perceptie van een groep goedgelovige lezers kan beïnvloeden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Toevoegend: ook een schrikbarend effect van zulke narratieven. Bijna 70% van zwarte Amerikanen denkt dus nu oprecht dat het racisme is dat hen weerhoudt van het succesvol zijn in de VS. Well done MSM!

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208509202
twitter


Ik weet niet of ik hier om moet lachen of huilen, omdat het waar is. De taliban, nu zou Elon Musk wel boze democraten achter zich aan krijgen waarom Taliban nog op Twitter mag zitten. Maarja dat mochten ze ook al voor Elon.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 23 maart 2023 @ 21:31:36 #249
485843 crew  Jippie
pi_208511419
quote:
2s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:42 schreef Bjj1989 het volgende:

[..]
-Knip-

Er is geen enkel bewijs van fraude bij de Am verkiezingen.. Wat een belachelijk idee was dit ook van Trump "ik ga winnen, en anders is er gefraudeerd"/ Als Biden dit had beweerd zou je hem terecht uitlachen..

En wat heeft Elon Musk precies gedaan voor twitter dat echt goed is? De man ontsloeg allerlei mensen om ze drie dagen daarna weer terug te vragen. Een en al chaos bij die vent..

-Knip-
Persoonlijke aanvallen en het BNW -bashen wordt hier niet op prijs gesteld. :{w
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 23 maart 2023 @ 21:34:12 #250
485843 crew  Jippie
pi_208511460
quote:
13s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Toevoegend: ook een schrikbarend effect van zulke narratieven. Bijna 70% van zwarte Amerikanen denkt dus nu oprecht dat het racisme is dat hen weerhoudt van het succesvol zijn in de VS. Well done MSM!

[ twitter ]
Echt 'garantie op succes' is het ook niet.
pi_208513438
Ray Epps eist een rectificatie en excuus van Tucker Carlson

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208513451
Het beeldhouwwerk David van Michelangelo is nu ook al pornografisch :')

twitter

Tijd om het vijgenblad weer af te stoffen!


En dit Congreslid wil dat kerken 'openbare' bibliotheken gaan bouwen :X



DeSantis is wel voor wetgeving die journalisten verbiedt 'anonieme' bronnen te gebruiken zodat ze geen (voor hem) ongewenste informatie kunnen publiceren :|W

twitter


[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 24-03-2023 05:43:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208519808
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 03:00 schreef Kijkertje het volgende:
Ray Epps eist een rectificatie en excuus van Tucker Carlson

[ twitter ]
Of hij nou wel of geen FBI rol had Ray Epps was een van de grootste aanstichters van het hele gebeuren. Maar omdat hij nu achter Carlson aangaat krijgt hij natuurlijk alle steun ondanks zijn gigantische bijdrage aan "de ergste gebeurtenis in de Amerikaanse politiek"( :') )

De vijand van de vijand is een vriend. Wat opzichtelijk weer van flippie.
pi_208521721
twitter


Wat een lachwekkende administratie is het toch
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_208526075
Goh rechtse media die Trump aan het fact checken zijn :D

twitter

En Trump die alvast DeSantis-aanhangers aan het uitsluiten is voor een baantje valt ook niet zo goed:

twitter


[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 25-03-2023 01:21:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208526128
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2023 17:13 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Of hij nou wel of geen FBI rol had Ray Epps was een van de grootste aanstichters van het hele gebeuren. Maar omdat hij nu achter Carlson aangaat krijgt hij natuurlijk alle steun ondanks zijn gigantische bijdrage aan "de ergste gebeurtenis in de Amerikaanse politiek"( :') )

De vijand van de vijand is een vriend. Wat opzichtelijk weer van flippie.
Nee hij was helemaal niet één van de grootste aanstichters en hij krijgt ook niet nu ineens 'alle steun' vanwege Carlson. Epps was een beetje sneu MAGA-figuur (en ex-voorzitter van de Oath Keepers) waarvan er zoveel zijn die in de leugens van Trump getrapt is. Het was al heel lang bekend dat hij het slachtoffer was van een complottheorie dat hij een FBI-agent was in de pogingen van rechts om de schuld af te schuiven op anderen (Antifa! FBI!). Die foto is ook uit een artikel van bijna een jaar geleden :{w

En opzichtelijkig van flippie Filipkowski? :')

Deze is al van hem uit oktober 2021:

twitter

twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 25-03-2023 01:06:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208535184
quote:
13s.gif Op donderdag 23 maart 2023 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
Ik heb die tekst even bekeken. We weten helaas dat men in de VS obsessief is als het om het concept van 'ras' gaat. Het valt ook op dat in dat wetsvoorstel 'white supremacy' helemaal niet wordt gedefinieerd. Het blijft wel erg zorgwekkend dat men binnen progressieve kringen serieus denkt dat dit nu een groter probleem is dan een paar decennia geleden. Zo zie je toch maar weer hoe de MSM de perceptie van een groep goedgelovige lezers kan beïnvloeden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bijzonder om te zien hoe die toename precies na Occupy Wall Street plaatsvindt. Logisch uiteraard, want Occupy Wall Street was de nagel aan de doodskist van de klassenstrijd die het volk bezig moest houden. En tsja, dan moeten onze (verdeel en) heersers iets anders uit de hoge hoed toveren om de aandacht te verleggen, En voila, de rassenstrijd wordt afgestofd en het marketingteam verandert alles dat zwart, bruin, gekleurd etc zegt, naar blank.

En dan mogen we de trickle down economics van de elite meemaken. Het beleid is bepaald en via de denktanks, academici en dubieuze organisaties als de (Anti) Defamation League en Southern Poverty Law Center wordt het beleid witgewassen. Vervolgens wordt door via de nieuwsorganisaties die men gemakshalve bezit de nieuwe ideologie toegepast en vanuit de universiteiten komen vers geïndoctrineerde soja-eters vol overtuiging wel even vertellen hoe slecht blanken zijn.

Er is echt niets organisch aan de trends die de meer Democraten gezinden volgen, en ik snap ook niet waarom ze zich zo laten gebruiken. Voor mij is het een beetje te veel in strijd met hun standpunten omtrent slavernij. Tenzij ze uiteraard met een lange adem spelen en hun eigen reparations van hun meesters willen. Dat vereist dan natuurlijk wel dat ze die eerst identificeren.
pi_208535707
twitter


Fijn dat anderen het af en toe ook doorhebben.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_208572483
twitter


Wauw, wat een marionet is het ook, zoals ik altijd hebt geroepen is het echt een seniele gek.
Het is Obama's 3rde periode.

Legendarische beelden dit.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  woensdag 29 maart 2023 @ 11:48:44 #260
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208577905
De Blauwen gaan zich schijnbaar nu al bemoeien met het interne beleid van Israël. Een zorgwekkende ontwikkeling.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208587826
'Vredesduif' Trump:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208587843
twitter

Maar het blijft natuurlijk gewoon Biden's schuld! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208587847
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Wauw, wat een marionet is het ook, zoals ik altijd hebt geroepen is het echt een seniele gek.
Het is Obama's 3rde periode.

Legendarische beelden dit.
Legendarisch? :D

Je denkt dat dit een speciale behandeling voor Biden is of zo :?

Spoiler: dit soort officiele bezoeken van hoogwaardigheidsbekleders zijn altijd tot in de puntjes gechoreografeerd :{w

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 30-03-2023 05:41:32 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208589281
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Wauw, wat een marionet is het ook, zoals ik altijd hebt geroepen is het echt een seniele gek.
Het is Obama's 3rde periode.

Legendarische beelden dit.
_O- wat een idioot. hoop dat iemand hem snel uit zn lijden verlost.
#GoBankrupt4Ukraine
pi_208589286
twitter
#GoBankrupt4Ukraine
  donderdag 30 maart 2023 @ 11:02:51 #266
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208589478
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2023 04:39 schreef Kijkertje het volgende:
'Vredesduif' Trump:

[ twitter ]
Ahhh, erg interessant dit. En als ze het bij de Rolling Stone schrijven, dan moet het wel waar zijn natuurlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 10:44 schreef QAnonn het volgende:

[..]
_O- wat een idioot. hoop dat iemand hem snel uit zn lijden verlost.
Ach, die man kan er zelf ook niets aan doen. Het is vooral sneu om te zien hoe hij op zijn oude dag hier nog voor wordt misbruikt. Dit benadrukt ook het schrijnende gebrek aan goede politici binnen Democratische kringen. Mede daarom is de structurele tactiek van deze partij vooral de politieke tegenstander de demoniseren. Zodra de schijnwerpers op hun eigen politici en het belachelijke beleid zijn gericht is er namelijk weinig reden meer tot juichen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 30 maart 2023 @ 11:06:32 #267
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208589525
En om daar even verder op te haken, dit zou bijvoorbeeld één van de meest getalenteerde politici bij de Democraten zijn. Intersectioneel heeft ze veel te bieden en kijk deze diepe filosofische analyse eens! 'Don't get it twisted, it's all projection!'

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208592763
De shaman is vrijgelaten.

twitter
pi_208593246
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:23 schreef ReplaR het volgende:
De shaman is vrijgelaten.

[ twitter ]
Dit is niet waar.
pi_208597595
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:23 schreef ReplaR het volgende:
De shaman is vrijgelaten.

[ twitter ]
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 18:13 schreef The_End het volgende:

[..]
Dit is niet waar.
En het heeft ook niets met Tucker Carlson's misinformatie te maken

twitter

quote:
A Bureau of Prisons spokesman wouldn't comment specifically on Chansley's case, but noted in a statement to CBS News that the 2018 law known as the First Step Act changed how frequently federal inmates can earn sentence reductions, with credits last calculated in March.

Chansley regained prominence this month, when his case was the subject of a series of programs on Tucker Carlson's primetime Fox News show.

At his sentencing hearing in 2021, Chansley called his actions "indefensible" and said he had "no excuse."

"I am in no way shape or form a dangerous criminal. I am not a violent man. I am not an insurrectionist. I am certainly not a domestic terrorist," Chansley told the judge. "I am nothing like these criminals that I have been incarcerated with."


[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 30-03-2023 23:31:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208597829
quote:
10s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]
En het heeft ook niets met Tucker Carlson's misinformatie te maken

[ twitter ]
[..]

Om vervolgens in het gequote stukje "A Bureau of Prisons spokesman wouldn't comment specifically on Chansley's case" maar te negeren.

Hoe trek jij die conclusie terwijl de specifieke informatie niet wordt gegeven? Is dit Kijkertje-misinformatie versus Carlson-misinformatie?
pi_208597861
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 00:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Om vervolgens in het gequote stukje "A Bureau of Prisons spokesman wouldn't comment specifically on Chansley's case" maar te negeren.

Hoe trek jij die conclusie terwijl de specifieke informatie niet wordt gegeven? Is dit Kijkertje-misinformatie versus Carlson-misinformatie?
Specifieke informatie mogen ze natuurlijk niet geven maar het feit dat hij daarna wijst op de normale gang van zaken bij goed gedrag zegt genoeg. Daarbij heb ik al veel eerder (al voor Tucker's misinformatie) berichten gelezen dat Chansley sws vervroegd zou worden vrijgelaten om die reden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208597944
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 21:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Wauw, wat een marionet is het ook, zoals ik altijd hebt geroepen is het echt een seniele gek.
Het is Obama's 3rde periode.

Legendarische beelden dit.
Dit worden pas echt legendarische beelden:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 31 maart 2023 @ 01:14:17 #274
485843 crew  Jippie
pi_208598019

Een grand jury in Manhattan stemde voor een strafrechtelijke aanklacht tegen de voormalige Amerikaanse president Trump. Dat maakte zijn verdediging bekend. Nooit eerder in de Amerikaanse geschiedenis is een voormalige Amerikaanse president strafrechtelijk aangeklaagd.

Volgens de verdediging van Donald Trump heeft een grand jury in Manhattan voor gestemd om de voormalige Amerikaanse president strafrechtelijk aan te klagen.Trump-advocaat Susan Necheles bevestigde donderdagavond relevante berichten in de media. Joe Tacopina, een andere advocaat van Trump, vertelde de AP dat hem was verteld dat de jury had besloten over de eerste aanklacht tegen een voormalige president in de geschiedenis van de VS. De exacte omschrijving van de aanklacht is nog niet bekend.

De aanklacht, die tot nu toe achter slot en grendel is gehouden door het verantwoordelijke parket, zal waarschijnlijk in de komende dagen worden gepubliceerd, meldt de "New York Times", daarbij verwijzend naar verschillende mensen die bekend zijn met de zaak.

Trump betrokken bij zwijggeldaffaire

Een proces en een mogelijke veroordeling die de Republikein enkele jaren gevangenisstraf zou kunnen opleveren, zouden zijn plannen om opnieuw president te worden in gevaar kunnen brengen - als men kijkt naar de steun van zijn partij. Puur juridisch gezien zou Trump theoretisch ook als veroordeelde crimineel zich kandidaat kunnen stellen voor de presidentsverkiezingen van 2024, benadrukken juridische experts.Trump heeft elke beschuldiging ontkend en heeft het onderzoek ook in het openbaar afgekraakt. Een andere bron zei dat Trump zich naar verwachting zelf in de komende week bij de autoriteiten zou aangeven, aldus het AP. Deze persoon wenste anoniem te blijven.

De zonen van Trump spreken van politieke vervolging

Trumps zoon Eric zei op het online platform Truth Social dat de aanklacht gericht was tegen een "politieke tegenstander in een verkiezingsjaar". Ook de oudste zoon van Trump, Donald Trump Jr., schreef op Truth Social dat de regering actie onderneemt tegen haar "politieke vijanden".

De grand jury onderzoekt al maanden beschuldigingen van zwijggeldbetalingen door Trump aan pornoactrice Stormy Daniels en voormalig Playmate Karen McDougal. Volgens hun verklaringen hadden beiden seksuele ontmoetingen met Trump – wat hij ontkent. Het is bijvoorbeeld de vraag of de geldstromen in strijd waren met de wetgeving inzake campagnefinanciering.

  vrijdag 31 maart 2023 @ 06:42:22 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208598396
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:23 schreef ReplaR het volgende:
De shaman is vrijgelaten.

[ twitter ]
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 10:45 schreef QAnonn het volgende:
[ twitter ]
Nice hoe voelt het weer om op vrije voeten te zijn. :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 maart 2023 @ 06:45:06 #276
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208598412
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 00:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dit worden pas echt legendarische beelden:

[ afbeelding ]
Momenteel hebben ze een bejaarde in het Witte huis, een ex-president die nog steeds een rand debiel is.
En land heeft de zoveelste school shooting dit jaar al weer gehad.

https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/news/uk-65092102.amp

De toekomstige president kandidaten voorspellen ook niet veel soeps..

Wat een pannenkoeken land is het toch ook.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208599140
Tsja, na de Russia-hoax en de impeachment-farce gaat Links wederom voor de krantenkoppen. Dat er wederom geen resultaat zal worden behaald zal uiteraard weer worden genegeerd en de lessen zullen niet worden geleerd.

Men zegt wel eens dat een ezel zich niet twee maal aan dezelfde steen stoot, maar volgens mij is dat spreekwoord bedacht voor dat deze ezel werd ontdekt:
pi_208599479
Echt helemaal niemand cared om de de Trump zaak behalve diegene die TDS hebben. Als ze zich nou eens druk maakte om de administratie die Amerika op dit moment sloopt.

Maarja orangemanbad zit er diep in, dag en nacht zijn mensen bezig met Trump. :D 8)7 Die types wisselen ook om de week weer naar een andere badman. Dan is het putinmanbad, dan is het teslamanbad, dan is het bbbvrouwbad, dan is het thierrybad.

Altijd maar woede en onvrede in hen leven.

Communisten zijn het, het is een wanhoopspoging omdat ze bang zijn dat ze niet weer de verkiezingen kunnen stelen. Daarom moeten ze maar op een andere manier de tegenstand trachten aan te pakken. O-) Wanhoop.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_208599633
Vandaag leerde ik dat Trump TDS heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 31-03-2023 10:09:08 ]
  vrijdag 31 maart 2023 @ 10:43:12 #280
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208600111
Oehh, Trump dus toch aangeklaagd. Het zal vannacht feest zijn geweest in Blauwe kringen. Kyle Griffin die met blauwe pompoms door de gangen van MSNBC aan het dansen was en Maggie Haberman die in het kantoor van de New York Times een fles champagne kon ontkurken. Dit is immers waar de jounalisten activisten het voor doen.

Het is even afwachten wat er nu verder gaat gebeuren. Het zal waarschijnlijk wel weer aflopen met een sisser, dit uiteraard tot grote frustratie van de Democraten en diens trouwe adepten.
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 09:37 schreef epicbeardman het volgende:
Echt helemaal niemand cared om de de Trump zaak behalve diegene die TDS hebben. Als ze zich nou eens druk maakte om de administratie die Amerika op dit moment sloopt.

Maarja orangemanbad zit er diep in, dag en nacht zijn mensen bezig met Trump. :D 8)7 Die types wisselen ook om de week weer naar een andere badman. Dan is het putinmanbad, dan is het teslamanbad, dan is het bbbvrouwbad, dan is het thierrybad.

Altijd maar woede en onvrede in hen leven.

Communisten zijn het, het is een wanhoopspoging omdat ze bang zijn dat ze niet weer de verkiezingen kunnen stelen. Daarom moeten ze maar op een andere manier de tegenstand trachten aan te pakken. O-) Wanhoop.
Het hilarische is dan ook nog dat die woede altijd wordt geprojecteerd op de rechterkant van het politieke spectrum.
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 08:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel een goede afleiding van het terrorisme dat uit de transgender-demografie komt. Dat dan weer wel.
Schijnbaar is de transgender gemeenschap 'under attack'. Een hele opmerkelijke uitspraak net één dag die aanslag.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208600677
De mensen die de Democraten goed gezind zijn vieren inderdaad feest. Hoe dit vooral overkomt op de achterban van Trump en in het verlengde de Republikeinen laat zich wel raden.
pi_208603721
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 11:32 schreef Chivaz het volgende:
De mensen die de Democraten goed gezind zijn vieren inderdaad feest. Hoe dit vooral overkomt op de achterban van Trump en in het verlengde de Republikeinen laat zich wel raden.
Volgens mij is her voornamelijk triest, maar het gebeurt wel met een reden moeten we niet vergeten.

Trump kan zoveel liegen als hij wilt, maar de waarheid komt er een keer boven water. Of republikeinen het leuk vinden of niet.

Dit is niet het eerste of laatste onderzoek wat er tegen hem loopt, waarin duidelijk bewijs tegen Trump is.
pi_208606579


Lachwekkend die alcoholist Pelosi

NY Times’ take on Trump indictment is straight-up politi-porn for the ‘walls are closing in’ crowd

Dit, het is een soort van copium porn dat ze deze keer Trump echt hebben, lachwekkende show is het.

Wat natuurlijk ook een doel is van het Witte Huis en de democraten is dat ze nu de "MAGA" aanhang uit de tent proberen te lokken om echt over te gaan tot actie. Je weet maar nooit of er een gek tussen zit die iets zou doen. Och en als een gekkie het niet doet dan kunnen ze altijd nog een false flag creëren zoals J6.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_208607106
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Lachwekkend die alcoholist Pelosi

NY Times’ take on Trump indictment is straight-up politi-porn for the ‘walls are closing in’ crowd

Dit, het is een soort van copium porn dat ze deze keer Trump echt hebben, lachwekkende show is het.

Wat natuurlijk ook een doel is van het Witte Huis en de democraten is dat ze nu de "MAGA" aanhang uit de tent proberen te lokken om echt over te gaan tot actie. Je weet maar nooit of er een gek tussen zit die iets zou doen. Och en als een gekkie het niet doet dan kunnen ze altijd nog een false flag creëren zoals J6.
Een mooi kijkje in het referentiekader van Pelosi. En haar ideologisch gelijken denken op dezelfde manier. Vijanden van het volk zijn het. Het volk moet zich immers stil houden en maximaal te worden belast, als brave slaven horigen. En die horigen, die zijn altijd schuldig. Soms zelfs wanneer ze het tegendeel bewijzen. Ik weet niet waarom, maar die praktijken van Pelosi en de Democraten doen me een beetje denken aan de Stasi.
pi_208608054
Dus een beetje zoals Hillary Clinton? Trump was een beetje voorbarig met 'lock her up'?
  vrijdag 31 maart 2023 @ 22:39:11 #286
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208608954
Haha, dit is natuurlijk genieten.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208610961
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 22:39 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, dit is natuurlijk genieten.

[ twitter ]
Mijn god wat triest. Wat een zieke figuren.
pi_208612160
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 22:39 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, dit is natuurlijk genieten.

[ twitter ]
Is dit genieten? Of eigenlijk triest? Het laat wel het beeld zien, wat steeds normaler aan het worden is bij de Republikeinen en helemaal bij haar. Grote mond, waarheid verdraaien en vooral niet eerlijk zijn. Het is iets wat steeds normaler aan het worden is bin Republikeinen.
  zaterdag 1 april 2023 @ 12:09:17 #289
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208613743
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 09:44 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Is dit genieten? Of eigenlijk triest? Het laat wel het beeld zien, wat steeds normaler aan het worden is bij de Republikeinen en helemaal bij haar. Grote mond, waarheid verdraaien en vooral niet eerlijk zijn. Het is iets wat steeds normaler aan het worden is bin Republikeinen.
Dit is genieten. En van de waarheid verdraaien en niet eerlijk zijn is geen sprake. Dat soort dingen moet je vooral in Democratische kringen zoeken. Deze vrouw doet dit nota bene omdat AOC openlijk over haar heeft zitten liegen. En dat is niets opmerkelijks voor AOC, dat doet ze eigenlijk aan de lopende band. Neem bijvoorbeeld ook de Instagram video die hier op de vorige pagina is geplaatst. Ook weer een leugen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208614565
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 april 2023 12:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is genieten. En van de waarheid verdraaien en niet eerlijk zijn is geen sprake. Dat soort dingen moet je vooral in Democratische kringen zoeken. Deze vrouw doet dit nota bene omdat AOC openlijk over haar heeft zitten liegen. En dat is niets opmerkelijks voor AOC, dat doet ze eigenlijk aan de lopende band. Neem bijvoorbeeld ook de Instagram video die hier op de vorige pagina is geplaatst. Ook weer een leugen.
Waarover heeft AOC precies gelogen?
  zaterdag 1 april 2023 @ 15:21:34 #291
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208615796
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 13:08 schreef The_End het volgende:

[..]
Waarover heeft AOC precies gelogen?
Dat wordt in dat video uitgelegd. En die andere video staat op de vorige pagina.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208616396
twitter


Bidens administratie heeft dus betaald voor de aanklacht, communisten. Dit maakt Trump alleen maar sterker :D
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_208616541
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 april 2023 15:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat wordt in dat video uitgelegd. En die andere video staat op de vorige pagina.
Nee, daarin wordt alleen gezegd dat er gelogen is. Niet wat en er wordt ook geen bewijs voor getoond.
pi_208616554
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 13:08 schreef The_End het volgende:

[..]
Waarover heeft AOC precies gelogen?
Ze heeft helemaal niet gelogen. Libs of TikTok is dat account dat niet anders doet dan dubieuse filmpjes posten om hun transfobe mentaliteit uit te dragen:

twitter

quote:
The Boston Children’s Hospital threats started after Libs of TikTok posted a video on August 11 of a doctor at Boston Children’s Hospital talking about gender-affirming hysterectomies, claiming the procedure was being offered to “young girls,” though the doctor did not say the procedure was offered to children. The post has been retweeted by conservative influencers and liked thousands of times. The account, operated by Chaya Raichik, shares anti-LGBTQ content and has become influential in conservative media. Some far-right Republicans in recent months have increasingly sought to restrict trans people’s access to gender-affirming care, which includes a range of treatments such as hormone therapy and counseling. The care is recommended by several medical associations, including the American Academy of Pediatrics, for young people with gender dysphoria. Republican lawmakers have tried to clamp down on transgender youth participation in sports as well. Right-wing harassment of LGBTQ populations promoted on social media has also nearly escalated to violence: In June, authorities arrested 31 members of the white nationalist organization Patriot Front near a pride event in Idaho, alleging they planned to start a riot.
Het is gewoon de zoveelste poging om de discussie over het 'gevaar' van de medische behandeling transgender kinderen aan te zwengelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 01-04-2023 17:35:42 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208616814
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Bidens administratie heeft dus betaald voor de aanklacht, communisten. Dit maakt Trump alleen maar sterker :D
Dat staat er toch niet?
pi_208617352
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Bidens administratie heeft dus betaald voor de aanklacht, communisten. Dit maakt Trump alleen maar sterker :D
Dat staat in geen verhouding met het bedrag dat de overheid juist ontvangen heeft van datzelfde DA's Ofiice. Geeft ze dat dan ook het recht om zich te bemoeien met federale zaken? Nee natuurlijk niet :')

twitter

Jim Jordan begrijpt blijkbaar niet hoe de scheiding der machten in een rechtsstaat werkt :')

twitter

quote:
For starters, Congress has no business meddling with any ongoing investigation at any level. In response to an outrageous letter from House Judiciary Chairman Jim Jordan (R-Ohio) demanding Bragg testify about a case under consideration by a New York grand jury concerning New York law, Bragg's office wrote, "Consistent with these constitutional obligations, the DA's Office is cognizant of the Justice Department's consistence policy 'of not providing Congress with non-public information about investigations.' "

Bragg's office made the constitutional case succinctly:

Congress is not the appropriate branch to review pending criminal matters. As the Supreme Court noted in Watkins, "Congress [is not] a law enforcement or trial agency. These are functions of the executive and judicial departments of government." 354 U.S. at 187. "[T]he power [of Congress] to investigate must not be confused with any of the powers of law enforcement; those powers are assigned under our Constitution to the Executive and the Judiciary." Quinn v. United States, 349 U.S. 155, 161 (1955).

Congress is not a supercharged prosecutorial supervisor. In our system of separation of powers, the duty to investigate and prosecute rests with the executive branch, either at the state or federal level. Attempts to politicize prosecutions and turn prosecutors into lackeys of right-wing legislatures represent a dangerous trend that strikes at the heart of the impartial administration of justice and the rule of law.
Maar goed zo'n kop plaatsen van een onbetrouwbare bron als Breitbart werkt zoals gewoonlijk weer prima bij de totaal niet kritische lezertjes en Jim Jordan maakt daar handig gebruik van.

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 01-04-2023 18:25:23 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208619175
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:52 schreef Kijkertje het volgende:
Maar goed zo'n kop plaatsen van een onbetrouwbare bron als Breitbart werkt zoals gewoonlijk weer prima bij de totaal niet kritische lezertjes en Jim Jordan maakt daar handig gebruik van.
Dit is een ietwat rare opmerking. Zeker wanneer die in eenzelfde post wordt geplaatst waar een opiniestuk van Jennifer Rubin/Washington Post staat. Die sneer naar de bron, (een ad hominem nietwaar?), doet jouw punt geen goed.

Mijn advies: minder confirmation bias en meer naar een logische conclusie redeneren. Dat is intellectueel integerder.
pi_208621271
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 april 2023 20:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dit is een ietwat rare opmerking. Zeker wanneer die in eenzelfde post wordt geplaatst waar een opiniestuk van Jennifer Rubin/Washington Post staat. Die sneer naar de bron, (een ad hominem nietwaar?), doet jouw punt geen goed.

Mijn advies: minder confirmation bias en meer naar een logische conclusie redeneren. Dat is intellectueel integerder.
Nog steeds de ad hominem-fallacy niet begrijpen nadat ik dat al tig keer uitgelegd heb -O-

Nope kritiek op een persoon/ de bron hebben is geen ad hominem als je daarbij ingegaan bent op de argumenten die gemaakt worden wat ik dus wel gedaan heb en jij hier (alweer) niet doet.

En het is helemaal niet intellectueel integer om naar een conclusie toe te redeneren of die nou wel of niet 'logisch' is in jouw ogen. Dat is zoiets als beweren dat God bestaat en ieder argument dat daarbij past als 'bewijs' poneert voorbijgaand aan allerlei andere factoren die daarbij in tegenspraak zijn. Context dus.

Mijn advies: verdiep je eerst eens in de motivatie achter de scheiding der machten die van toepassing is in de rechtsstaat, lees dan het uitstekend onderbouwde (met uitspraken van de Supreme Court daarover) artikel/opiniestuk van Rubin, geef dan aan waarom haar argumenten onjuist zijn en die van Breitbart juist. Pas dan ben je intellectueel integer bezig.

Oftewel: ga nu eindelijk eens een keer op de inhoud in :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 01-04-2023 22:12:22 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 22:44:42 #299
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208621893
B:)B (popcornemoji)
Lach met een schone bips
  zaterdag 1 april 2023 @ 22:54:47 #300
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208622061
quote:
85s.gif Op zaterdag 1 april 2023 22:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nog steeds de ad hominem-fallacy niet begrijpen nadat ik dat al tig keer uitgelegd heb -O-

Nope kritiek op een persoon/ de bron hebben is geen ad hominem als je daarbij ingegaan bent op de argumenten die gemaakt worden wat ik dus wel gedaan heb en jij hier (alweer) niet doet.

En het is helemaal niet intellectueel integer om naar een conclusie toe te redeneren of die nou wel of niet 'logisch' is in jouw ogen. Dat is zoiets als beweren dat God bestaat en ieder argument dat daarbij past als 'bewijs' poneert voorbijgaand aan allerlei andere factoren die daarbij in tegenspraak zijn. Context dus.

Mijn advies: verdiep je eerst eens in de motivatie achter de scheiding der machten die van toepassing is in de rechtsstaat, lees dan het uitstekend onderbouwde (met uitspraken van de Supreme Court daarover) artikel/opiniestuk van Rubin, geef dan aan waarom haar argumenten onjuist zijn en die van Breitbart juist. Pas dan ben je intellectueel integer bezig.

Oftewel: ga nu eindelijk eens een keer op de inhoud in :{w
Nee hoor, meid. Je creëert gewoon een dubbele standaard waar jij wel smalend over bepaalde bronnen en journalisten mag spreken, maar je tegelijkertijd verwacht dat niemand dit doet bij de dingen die jij post. Helaas, maar zo werkt het gewoon niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')