Weer iemand die de andere partij uitmaakt voor wat hij zelf isquote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
De Democraten betreft inderdaad een partij vol totaalidioten en ideologen, dat weten we inmiddels. En wat doet de cast van De cast van Ted Lasso daar? Die marketingcampagnes met allerlei bekendheden iedere keer is bijzonder om te aanschouwen.
Nu is het even afwachten wat er vandaag gaat gebeuren. Zou Trump inderdaad worden gearresteerd? Ik denk dat we dan allerlei feestende corpulente individuen met groen en roze haar in de Amerikaanse starten krijgen. Ik zou er zelf eigenlijk weinig problemen mee hebben. Hopelijk maakt dat volledig baan voor DeSantis.
Ik vind dat maar een rare opmerking, aangezien je al meerdere posts in deze reeks hebt geplaatst. Je zou toch niet verwachten dat iemand met die instelling hier zou posten.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:36 schreef Bjj1989 het volgende:
[..]
Sowieso mensen in Nederland die zich bezighouden met de Amerikaanse verkiezingen en "demo-republikein". Alsof de mensen in Amerika weten waar Nederland ligt. Die denken dat Nederland de hoofdstad van Denemarken is.
Ah daar wachtte ik al op, onze fact-check b0t. Als ik nep facts wil kan ik zelf ook wel googlelen hoor. Totaal niet gelezen wat voor rare deboonk theorieën de maniakken weer hebben verzonnen van de factcheckclub.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 17:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Mss heeft dat iets te maken met dress-codes afhankelijk van het weer en dat het niet gebruikelijk is om rangen op overjassen te dragen?
[..]
Hier Obama 2009 ook met overjas en dus zonder ranking:quote:Op dinsdag 21 maart 2023 20:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah daar wachtte ik al op, onze fact-check b0t. Als ik nep facts wil kan ik zelf ook wel googlelen hoor. Totaal niet gelezen wat voor rare deboonk theorieën de maniakken weer hebben verzonnen van de factcheckclub.
Tijdens Obama's 2009 inauguration was het -2 en tijdens Biden was het +12 en zonnetje scheen. Debonk dat maar eens dan.
Echt je gelooft alles wat ze voorkauwen he. Misschien heeft het iets te maken met dat het een hollywood film was? met "militairen" ingehuurd door een castingbureau. Slechte bollywood film.
Zelfs als clown Bassie er had gestaan ipv Biden (wat wss beter is voor de economie en USA) dan had jij vast nog een fact-checker gevonden ergens op het grote web die een gegronde reden heeft dat Bassie een stand-in was voor Biden tijdens de inauguratie omdat Biden covid had of bang was voor MAGA leden. Zulke hersenkronkels maken de factcheckers.
Kijk als het alleen de rankings waren die opvielen, maar het is en + en + en + en. Als er zo veel dingen niet kloppen moet je gaan afvragen hoe realistisch het allemaal was.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 21:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hier Obama 2009 ook met overjas en dus zonder ranking:
Bij Biden was het trouwens 42 °F = 5.5 °C en geen 12+ zoals jij beweert. Ook koud dus ....
Gedebunked![]()
Maar blijf het gerust geloven hoor, moet jij weten. Het heeft alleen niets met de werkelijkheid te maken.
En nee het mooie aan fact checkers is nou juist dat iedereen die feiten kan controleren. Ook jij! Dat is nou juist een voorwaarde bij feiten itt meningen. Jouw filmpje toont geen feiten, je gaat af op wat de commentator je vertelt. Dat had je kunnen weten als je zelf verder had gekeken en niet meteen geloofd had wat je zo graag wil horen![]()
Het is ook gewoon niet logisch. Waarom zou Biden in godsnaam acteurs inzetten en als hij dat al zou doen waarom zou hij dan ook niet de moeite nemen om de rankings aan te laten brengen als dat gebruikelijk is![]()
![]()
Heerlijk Trump en desantis alvast pre modder aan het gooien.quote:Op woensdag 22 maart 2023 04:15 schreef Kijkertje het volgende:
DeSantis is nu 'controlled opposition' volgens Junior![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Verwar je nu Democraten niet met republikeinen?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
De Democraten betreft inderdaad een partij vol totaalidioten en ideologen, dat weten we inmiddels.
Nee hoor, ik had het correct verwoord. Het lijkt er dus eerder op dat jij zelf wat in de war bent mbt deze twee partijen.quote:Op woensdag 22 maart 2023 10:09 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Verwar je nu Democraten niet met republikeinen?
Dan zou je statement namelijk kunnen kloppen.
Ik ben bang van niet. Als je ziet waar republikeinen voor staan tegenwoordig, is dat best beangstigend. Negeren bewijs / wetenschap, denken prolife te zijn, totdat je geboren bent, geschiedenis willen veranderen. Negeren het verleden.quote:Op woensdag 22 maart 2023 11:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had het correct verwoord. Het lijkt er dus eerder op dat jij zelf wat in de war bent mbt deze twee partijen.
Kwam gisteren nog het volgende tegen op een Amerikaans conspiracy telegram kanaal.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 18:36 schreef Bjj1989 het volgende:
[..]
Weer iemand die de andere partij uitmaakt voor wat hij zelf is![]()
Sowieso mensen in Nederland die zich bezighouden met de Amerikaanse verkiezingen en "demo-republikein". Alsof de mensen in Amerika weten waar Nederland ligt. Die denken dat Nederland de hoofdstad van Denemarken is.
Als je op scholen boeken gaat veranderen of verbieden omdat ze je niet aanstaan, of niet bij je achterban passen. Dan ben je geschiedenis aan het veranderen.quote:
Ik gebruik voornamelijk kanalen die de R ook zelf gebruiken om hun onzin te verkondigen. Bijvoorbeeld Twitter.quote:-Knip-
A publisher removed references to Rosa Parks' race in a draft of its textbook to comply with Florida's laws, NYT reportsquote:But in Florida, textbooks have become hot politics, part of Gov. Ron DeSantis’s campaign against what he describes as “woke indoctrination” in public schools, particularly when it comes to race and gender. Last year, his administration made a splash when it rejected dozens of math textbooks, citing “prohibited topics.”
In a summary of its findings submitted to the state last month, the group complained that a McGraw Hill fifth-grade textbook, for example, mentioned slavery 189 times within a few chapters alone.
nother objection: An eighth-grade book gave outsize attention to the “negative side” of the treatment of Native Americans, while failing to give a fuller account of their own acts of violence, such as the Jamestown Massacre of 1622, in which Powhatan warriors killed more than 300 English colonists
https://www.pewresearch.o(...)ing-how-its-changed/quote:
Ja, dit is dus precies wat ik al zei: iets te veel MSM. Bedankt voor het bevestigen van mijn post. En overigens is het verbieden van een boek niet hetzelfde als het veranderen van de geschiedenis, ook hier sla je weer de plank helemaal mis.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:48 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Als je op scholen boeken gaat veranderen of verbieden omdat ze je niet aanstaan, of niet bij je achterban passen. Dan ben je geschiedenis aan het veranderen.
[..]
Ik gebruik voornamelijk kanalen die de R ook zelf gebruiken om hun onzin te verkondigen. Bijvoorbeeld Twitter.
Maar ik ga inderdaad wel liever uit van betrouwbare media.
[..]
A publisher removed references to Rosa Parks' race in a draft of its textbook to comply with Florida's laws, NYT reports
Race verwijderen? Terwijl is juist het punt was waar het om draait?
NAMPA, IDAHO, SCHOOL DISTRICT REMOVES OVER 20 BOOKS FROM SCHOOLS
Banned in the USA: The Growing Movement to Censor Books in Schools
Maar als je betere bronnen heb, dan lees ik die graag natuurlijk waarin je kunt aangeven dat dit onzin is.
Ik denk dat dit toch ook ernstige dingen zijn, die Texas woman almost dies because she couldn’t get an abortion. Ze zijn altijd erg eigen keuzes, behalve als het hun niet uitkomt dan moet de overheid het gaan regelen.
Je kunt dus eigenlijk verder niets onderbouwen of laten zien waar de claims niet kloppen?quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, dit is dus precies wat ik al zei: iets te veel MSM. Bedankt voor het bevestigen van mijn post. En overigens is het verbieden van een boek niet hetzelfde als het veranderen van de geschiedenis, ook hier sla je weer de plank helemaal mis.
En als het over wetten gaat kan ik je trouwens aanraden de teksten van een (voorgestelde) wet zelf te lezen en niet wat sommige media daarover beweren. Anders zouden we moeten geloven dat scholieren het slavernijverleden in de sommige staten niet meer mag bespreken en dat het woord 'gay' in Florida bij wet verboden is. Dit soort narratieven zijn enkel bedoeld om de Republikeinse Partij en diens politici te demoniseren. En mensen zoals jij lijken daar met open ogen in te trappen.
Wat zou er dan bijvoorbeeld uit het verleden vergeten moeten worden?quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:47 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Je kunt dus eigenlijk verder niets onderbouwen of laten zien waar de claims niet kloppen?
Het begin met boeken.... Want dan lees je er niets meer over en vergeet men het verleden, of je filtered eigenlijk wat je wilt laten vergeten.
Waarom zouden de Republikeinen mee moeten stemmen met de Democraten? Dit is een vreemd uitgangspunt. Beide partijen hebben compleet verschillende ideeën over de inrichting van de maatschappij en jij lijkt te verwachten dat het ondanks dit de taak is van de Republikeinen om mee te helpen Democratisch beleid te implementeren.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:47 schreef Rolfieo het volgende:
Maar Republikeinse Partij is momenteel erg gevaarlijk aan het doen met hun ideeën en wetten, zolang het maar in hun visie past.
Dat zie je eigenlijk ook in de meeste stemming terug. Als de Democraten iets willen doen, stemmen (bijna) alle republieken meestal tegen, gewoon om een statement te maken ongeacht de gevolgen.
Insuline is daar een mooi voorbeeld van.
Hoe bedoel je dit precies qpj?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 19:32 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een rare opmerking, aangezien je al meerdere posts in deze reeks hebt geplaatst. Je zou toch niet verwachten dat iemand met die instelling hier zou posten.
Tenzij het compulsief is, uiteraard.
Deze post zet meer neer hoe we als bepaalde kant tegen de andere kant aankijken. En ook op een duidelijke manier wel. Misschien heeft deze kant van het welles/nietes spelletje niks in BNW te zoeken maar meer in NWS of POL.quote:Op woensdag 22 maart 2023 13:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geschiedenis veranderen? Hmm, het blijkt inderdaad dat je beide partijen helemaal door elkaar hebt gehaald. Je angst voor de Republikeinen is dus ongegrond en zal waarschijnlijk een resultaat zijn van iets te veel links en progressieve MSM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |