abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208483066
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
De Democraten betreft inderdaad een partij vol totaalidioten en ideologen, dat weten we inmiddels. En wat doet de cast van De cast van Ted Lasso daar? Die marketingcampagnes met allerlei bekendheden iedere keer is bijzonder om te aanschouwen.

Nu is het even afwachten wat er vandaag gaat gebeuren. Zou Trump inderdaad worden gearresteerd? Ik denk dat we dan allerlei feestende corpulente individuen met groen en roze haar in de Amerikaanse starten krijgen. Ik zou er zelf eigenlijk weinig problemen mee hebben. Hopelijk maakt dat volledig baan voor DeSantis.
Weer iemand die de andere partij uitmaakt voor wat hij zelf is _O-

Sowieso mensen in Nederland die zich bezighouden met de Amerikaanse verkiezingen en "demo-republikein". Alsof de mensen in Amerika weten waar Nederland ligt. Die denken dat Nederland de hoofdstad van Denemarken is.
pi_208484033
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:36 schreef Bjj1989 het volgende:

[..]
Sowieso mensen in Nederland die zich bezighouden met de Amerikaanse verkiezingen en "demo-republikein". Alsof de mensen in Amerika weten waar Nederland ligt. Die denken dat Nederland de hoofdstad van Denemarken is.
Ik vind dat maar een rare opmerking, aangezien je al meerdere posts in deze reeks hebt geplaatst. Je zou toch niet verwachten dat iemand met die instelling hier zou posten.

Tenzij het compulsief is, uiteraard.
pi_208485251
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 17:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]
Mss heeft dat iets te maken met dress-codes afhankelijk van het weer en dat het niet gebruikelijk is om rangen op overjassen te dragen? :D
[..]

Ah daar wachtte ik al op, onze fact-check b0t. Als ik nep facts wil kan ik zelf ook wel googlelen hoor. Totaal niet gelezen wat voor rare deboonk theorieën de maniakken weer hebben verzonnen van de factcheckclub.

Tijdens Obama's 2009 inauguration was het -2 en tijdens Biden was het +12 en zonnetje scheen. Debonk dat maar eens dan.

Echt je gelooft alles wat ze voorkauwen he. Misschien heeft het iets te maken met dat het een hollywood film was? met "militairen" ingehuurd door een castingbureau. Slechte bollywood film.

Zelfs als clown Bassie er had gestaan ipv Biden (wat wss beter is voor de economie en USA) dan had jij vast nog een fact-checker gevonden ergens op het grote web die een gegronde reden heeft dat Bassie een stand-in was voor Biden tijdens de inauguratie omdat Biden covid had of bang was voor MAGA leden. Zulke hersenkronkels maken de factcheckers.

[ Bericht 4% gewijzigd door epicbeardman op 21-03-2023 20:46:41 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_208486431
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 20:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ah daar wachtte ik al op, onze fact-check b0t. Als ik nep facts wil kan ik zelf ook wel googlelen hoor. Totaal niet gelezen wat voor rare deboonk theorieën de maniakken weer hebben verzonnen van de factcheckclub.

Tijdens Obama's 2009 inauguration was het -2 en tijdens Biden was het +12 en zonnetje scheen. Debonk dat maar eens dan.

Echt je gelooft alles wat ze voorkauwen he. Misschien heeft het iets te maken met dat het een hollywood film was? met "militairen" ingehuurd door een castingbureau. Slechte bollywood film.

Zelfs als clown Bassie er had gestaan ipv Biden (wat wss beter is voor de economie en USA) dan had jij vast nog een fact-checker gevonden ergens op het grote web die een gegronde reden heeft dat Bassie een stand-in was voor Biden tijdens de inauguratie omdat Biden covid had of bang was voor MAGA leden. Zulke hersenkronkels maken de factcheckers.
Hier Obama 2009 ook met overjas en dus zonder ranking:

Bij Biden was het trouwens 42 °F = 5.5 °C en geen 12+ zoals jij beweert. Ook koud dus ....

Gedebunked ^p^

Maar blijf het gerust geloven hoor, moet jij weten. Het heeft alleen niets met de werkelijkheid te maken.

En nee het mooie aan fact checkers is nou juist dat iedereen die feiten kan controleren. Ook jij! Dat is nou juist een voorwaarde bij feiten itt meningen. Jouw filmpje toont geen feiten, je gaat af op wat de commentator je vertelt. Dat had je kunnen weten als je zelf verder had gekeken en niet meteen geloofd had wat je zo graag wil horen :)

Het is ook gewoon niet logisch. Waarom zou Biden in godsnaam acteurs inzetten en als hij dat al zou doen waarom zou hij dan ook niet de moeite nemen om de rankings aan te laten brengen als dat gebruikelijk is :? _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 21-03-2023 22:32:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208487735
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 21:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hier Obama 2009 ook met overjas en dus zonder ranking:

Bij Biden was het trouwens 42 °F = 5.5 °C en geen 12+ zoals jij beweert. Ook koud dus ....

Gedebunked ^p^

Maar blijf het gerust geloven hoor, moet jij weten. Het heeft alleen niets met de werkelijkheid te maken.

En nee het mooie aan fact checkers is nou juist dat iedereen die feiten kan controleren. Ook jij! Dat is nou juist een voorwaarde bij feiten itt meningen. Jouw filmpje toont geen feiten, je gaat af op wat de commentator je vertelt. Dat had je kunnen weten als je zelf verder had gekeken en niet meteen geloofd had wat je zo graag wil horen :)

Het is ook gewoon niet logisch. Waarom zou Biden in godsnaam acteurs inzetten en als hij dat al zou doen waarom zou hij dan ook niet de moeite nemen om de rankings aan te laten brengen als dat gebruikelijk is :? _O-
Kijk als het alleen de rankings waren die opvielen, maar het is en + en + en + en. Als er zo veel dingen niet kloppen moet je gaan afvragen hoe realistisch het allemaal was.

Het is corona waardoor "de massa" niet kan komen.
Het is volledig hermetisch afgesloten behalve voor bepaalde "journalisten"
Militair personeel wat normaal met trots hen behaalde rangen en honours niet dragen omdat ze het koud hebben.
Mondkapjes ookal is er genoeg afstand voor iedereen (is ook een soort van dictatoriale statement, maar tevens komt het identificatie ten goede van de militairen)
De FBI heeft tal van national guards verwijderd voor de inauguratie i.v.m. "andere gedachten"
De 21 schoten van de kanonnen gaan verkeerd. (ze geven hem een overlijdens saluut)
Heel Washington DC leeg.

Juist de rankings zijn belangrijk omdat zodoende de militairen zijn te identificeren en te kijken wat voor rangen er om hem heen staan en de president steunen.

twitter

En ja ik heb de "fact" checkers onder deze video gelezen, dus bespaar jezelf de moeite. Zo veel leger maar ondertussen wisten ze toch dat niemand kwam opdagen, want dat zag je bij de rally's al.

Alles stonk zoals de Biden crime familie nog steeds stinkt. Met hen zaakjes in Oekraine in 2014, daarvoor en heden, Burisma, China, Hunters enge laptop met hele enge plaatjes met minderjarigen.

Maar topic van Trump arrestatie is hot. Wantja, goede afleiding van dat de banken crashen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_208487763
twitter

Militairen trainen jaren op dit soort dingen, jaren, het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze het allemaal expres deden omdat ze Biden niet serieus nemen (zoals iedereen zou moeten doen)

De inauguratie vond zelfs 15 minuten te vroeg plaats, dat zou bij een echte inauguratie ook niet gebeuren.

Als je de diepte in wil gaan, hier een expert -> alle informatie staat hier over de fake inauguratie.
Foto's van de bands, tot aan de salutes, tot aan de militairen die met de rug naar biden stonden

https://thedocuments.info(...)Derek%20Johnson%20v4

[ Bericht 5% gewijzigd door epicbeardman op 21-03-2023 23:17:03 ]
pi_208487957
Ok ik ben er wel weer klaar mee. Ik geloof niet dat we het eens worden :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208488002
Uit de PDF

https://thedocuments.info(...)Derek%20Johnson%20v4

Dit is het echte BNW werk :)
  woensdag 22 maart 2023 @ 02:34:36 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208488655
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ver-arrestatie-trump

Trump zou worden aangeklaagd over vermeend administratief gesjoemel, ruim zes jaar geleden, toen hij nog presidentskandidaat was. Het zou geen ernstig misdrijf zijn.

:D

Tenzij je geen Trump heet dan draai je voor 5+ jaar de nor in.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208488731
DeSantis is nu 'controlled opposition' volgens Junior :D

twitter

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 22-03-2023 05:00:18 ]
  woensdag 22 maart 2023 @ 06:14:06 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208488936
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2023 04:15 schreef Kijkertje het volgende:
DeSantis is nu 'controlled opposition' volgens Junior :D

[ twitter ]
[ twitter ]
Heerlijk Trump en desantis alvast pre modder aan het gooien.
Waarom nemen ze niet gewoon een emmer stront mee naar het debat en de gene die schoonste er uit komt wint.

Het frappante aan de hele Amerikaanse verkiezingen is dat het niet altijd de gene met de meeste stemmen is die wint.
pi_208490989
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
De Democraten betreft inderdaad een partij vol totaalidioten en ideologen, dat weten we inmiddels.
Verwar je nu Democraten niet met republikeinen?

Dan zou je statement namelijk kunnen kloppen.
  woensdag 22 maart 2023 @ 11:43:51 #213
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208492239
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 10:09 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Verwar je nu Democraten niet met republikeinen?

Dan zou je statement namelijk kunnen kloppen.
Nee hoor, ik had het correct verwoord. Het lijkt er dus eerder op dat jij zelf wat in de war bent mbt deze twee partijen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208493251
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2023 11:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, ik had het correct verwoord. Het lijkt er dus eerder op dat jij zelf wat in de war bent mbt deze twee partijen.
Ik ben bang van niet. Als je ziet waar republikeinen voor staan tegenwoordig, is dat best beangstigend. Negeren bewijs / wetenschap, denken prolife te zijn, totdat je geboren bent, geschiedenis willen veranderen. Negeren het verleden.

Scarry stuff, weten we ook vanuit het verleden.

Gelukkig zijn er gewoon normale republikeinen, maar de grote die nu allemaal op de voorgrond komen, hebben enge ideeën.

Maar democraten gaan wel erg ver met de hele woke onzin.Maar dat komt nog niet in de buurt van wat alle republikeinen allemaal doen.
  woensdag 22 maart 2023 @ 13:01:11 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208493302
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:36 schreef Bjj1989 het volgende:

[..]
Weer iemand die de andere partij uitmaakt voor wat hij zelf is _O-

Kwam gisteren nog het volgende tegen op een Amerikaans conspiracy telegram kanaal.

The fbi trying to stop me finding old Zealand
.

En mensen gingen er nog veel op in ook..
Niet een er van kon vertellen dat Zeeland in Nederland lag.
De eerste keer dat ik me voorstelde dacht er een zelfs aan Pennsylvania Dutch, maar goed daar kom ik nog een beetje inkomen.
Wat wel heel bizar is aangezien veel Amerikaanse steden afgeleid zijn van Europese steden..

Europeanen doen het niet al te veel beter als we op een kaart alle 50 staten aan moeten wijzen.
Denk dat ik er misschien 30 haal ofzo.
pi_208493826
quote:
14s.gif Op woensdag 22 maart 2023 13:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Geschiedenis veranderen?
Als je op scholen boeken gaat veranderen of verbieden omdat ze je niet aanstaan, of niet bij je achterban passen. Dan ben je geschiedenis aan het veranderen.

quote:
-Knip-
Ik gebruik voornamelijk kanalen die de R ook zelf gebruiken om hun onzin te verkondigen. Bijvoorbeeld Twitter.

Maar ik ga inderdaad wel liever uit van betrouwbare media.

quote:
But in Florida, textbooks have become hot politics, part of Gov. Ron DeSantis’s campaign against what he describes as “woke indoctrination” in public schools, particularly when it comes to race and gender. Last year, his administration made a splash when it rejected dozens of math textbooks, citing “prohibited topics.

In a summary of its findings submitted to the state last month, the group complained that a McGraw Hill fifth-grade textbook, for example, mentioned slavery 189 times within a few chapters alone.

nother objection: An eighth-grade book gave outsize attention to the “negative side” of the treatment of Native Americans, while failing to give a fuller account of their own acts of violence, such as the Jamestown Massacre of 1622, in which Powhatan warriors killed more than 300 English colonists
A publisher removed references to Rosa Parks' race in a draft of its textbook to comply with Florida's laws, NYT reports
Race verwijderen? Terwijl is juist het punt was waar het om draait?

NAMPA, IDAHO, SCHOOL DISTRICT REMOVES OVER 20 BOOKS FROM SCHOOLS

Banned in the USA: The Growing Movement to Censor Books in Schools

Maar als je betere bronnen heb, dan lees ik die graag natuurlijk waarin je kunt aangeven dat dit onzin is.

Ik denk dat dit toch ook ernstige dingen zijn, die Texas woman almost dies because she couldn’t get an abortion. Ze zijn altijd erg eigen keuzes, behalve als het hun niet uitkomt dan moet de overheid het gaan regelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 22-03-2023 23:14:27 ]
  woensdag 22 maart 2023 @ 13:55:35 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208493935
quote:

[..]
-Knip-
https://www.pewresearch.o(...)ing-how-its-changed/

Over het algemeen zijn het republikeinen die boeken op school willen veranderen veelal over evolutie bijvoorbeeld.

Oh en natuurlijk de stemfraude die niet heeft plaatsgevonden.
:P

[ Bericht 11% gewijzigd door Jippie op 22-03-2023 23:16:57 ]
  woensdag 22 maart 2023 @ 13:58:44 #218
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208493975
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 13:48 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Als je op scholen boeken gaat veranderen of verbieden omdat ze je niet aanstaan, of niet bij je achterban passen. Dan ben je geschiedenis aan het veranderen.
[..]
Ik gebruik voornamelijk kanalen die de R ook zelf gebruiken om hun onzin te verkondigen. Bijvoorbeeld Twitter.

Maar ik ga inderdaad wel liever uit van betrouwbare media.
[..]
A publisher removed references to Rosa Parks' race in a draft of its textbook to comply with Florida's laws, NYT reports
Race verwijderen? Terwijl is juist het punt was waar het om draait?

NAMPA, IDAHO, SCHOOL DISTRICT REMOVES OVER 20 BOOKS FROM SCHOOLS

Banned in the USA: The Growing Movement to Censor Books in Schools

Maar als je betere bronnen heb, dan lees ik die graag natuurlijk waarin je kunt aangeven dat dit onzin is.

Ik denk dat dit toch ook ernstige dingen zijn, die Texas woman almost dies because she couldn’t get an abortion. Ze zijn altijd erg eigen keuzes, behalve als het hun niet uitkomt dan moet de overheid het gaan regelen.
Ja, dit is dus precies wat ik al zei: iets te veel MSM. Bedankt voor het bevestigen van mijn post. En overigens is het verbieden van een boek niet hetzelfde als het veranderen van de geschiedenis, ook hier sla je weer de plank helemaal mis.

En als het over wetten gaat kan ik je trouwens aanraden de teksten van een (voorgestelde) wet zelf te lezen en niet wat sommige media daarover beweren. Anders zouden we moeten geloven dat scholieren het slavernijverleden in de sommige staten niet meer mag bespreken en dat het woord 'gay' in Florida bij wet verboden is. Dit soort narratieven zijn enkel bedoeld om de Republikeinse Partij en diens politici te demoniseren. En mensen zoals jij lijken daar met open ogen in te trappen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208495970
Complot gespot!

twitter
pi_208496035
quote:
10s.gif Op woensdag 22 maart 2023 13:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, dit is dus precies wat ik al zei: iets te veel MSM. Bedankt voor het bevestigen van mijn post. En overigens is het verbieden van een boek niet hetzelfde als het veranderen van de geschiedenis, ook hier sla je weer de plank helemaal mis.

En als het over wetten gaat kan ik je trouwens aanraden de teksten van een (voorgestelde) wet zelf te lezen en niet wat sommige media daarover beweren. Anders zouden we moeten geloven dat scholieren het slavernijverleden in de sommige staten niet meer mag bespreken en dat het woord 'gay' in Florida bij wet verboden is. Dit soort narratieven zijn enkel bedoeld om de Republikeinse Partij en diens politici te demoniseren. En mensen zoals jij lijken daar met open ogen in te trappen.
Je kunt dus eigenlijk verder niets onderbouwen of laten zien waar de claims niet kloppen?

Het begin met boeken.... Want dan lees je er niets meer over en vergeet men het verleden, of je filtered eigenlijk wat je wilt laten vergeten.
En je mag gewoon nog praten over gay in florida, welk op een gepaste manier. De "Don’t Say Gay" gaat wel heel ver. Maar dat is een hele ander topic.

Maar Republikeinse Partij is momenteel erg gevaarlijk aan het doen met hun ideeën en wetten, zolang het maar in hun visie past.
Dat zie je eigenlijk ook in de meeste stemming terug. Als de Democraten iets willen doen, stemmen (bijna) alle republieken meestal tegen, gewoon om een statement te maken ongeacht de gevolgen.

Insuline is daar een mooi voorbeeld van.
  woensdag 22 maart 2023 @ 17:28:24 #221
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208496536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 16:47 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Je kunt dus eigenlijk verder niets onderbouwen of laten zien waar de claims niet kloppen?

Het begin met boeken.... Want dan lees je er niets meer over en vergeet men het verleden, of je filtered eigenlijk wat je wilt laten vergeten.
Wat zou er dan bijvoorbeeld uit het verleden vergeten moeten worden?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 16:47 schreef Rolfieo het volgende:
Maar Republikeinse Partij is momenteel erg gevaarlijk aan het doen met hun ideeën en wetten, zolang het maar in hun visie past.
Dat zie je eigenlijk ook in de meeste stemming terug. Als de Democraten iets willen doen, stemmen (bijna) alle republieken meestal tegen, gewoon om een statement te maken ongeacht de gevolgen.

Insuline is daar een mooi voorbeeld van.
Waarom zouden de Republikeinen mee moeten stemmen met de Democraten? Dit is een vreemd uitgangspunt. Beide partijen hebben compleet verschillende ideeën over de inrichting van de maatschappij en jij lijkt te verwachten dat het ondanks dit de taak is van de Republikeinen om mee te helpen Democratisch beleid te implementeren.
pi_208496852
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 19:32 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik vind dat maar een rare opmerking, aangezien je al meerdere posts in deze reeks hebt geplaatst. Je zou toch niet verwachten dat iemand met die instelling hier zou posten.

Tenzij het compulsief is, uiteraard.
Hoe bedoel je dit precies qpj?
Ik reageer toch gewoon op Nederlanders of niet? Mij boeit demo-repu helemaal geen moer..

Zondag met Lubach had hier nog een mooi item over, jaren geleden. Dat wij allemaal de Amerikaanse verkiezingen in het oog houden, maar niet weten wat er bij onze buren (Duitsland en België) gebeurt.

Leer hier maar van.
  woensdag 22 maart 2023 @ 18:41:07 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208497475
De VS is inderdaad interessant vanwege de culturele invloeden van het land. Die weten helaas altijd vrij snel (West) Europa te bereiken en worden overigens ook bewust driftig geïmporteerd door verscheidene links en progressieve partijen en politici.

BLM was daar natuurlijk inderdaad een uitstekend voorbeeld van. Doordat er in Amerika een zwarte burger was overleden aan vermeend racistisch politiegeweld, zag je ineens door heel Europa schuimbekkende en snikkende mensen op de straat omdat er hier zogenaamd ook ineens overal racisme en politiegeweld zou zijn.

Opmerkelijk genoeg betreft dit veelal hetzelfde type mens dat de informatievoorziening van onder andere comedians haalt. Dat benadrukt meteen waar het mis gaat. Veel van dit soort overgedreven hysterie weet gehoor te vinden bij een bepaald goedgelovig soort mens dat zich op basis van emotie en niet kritisch nadenken, laat meeslepen in bepaalde narratieven.
pi_208498820
-Knip-

Weer goede punten opgesomd door onze held. PS dont shoot the messenger

[ Bericht 43% gewijzigd door Jippie op 22-03-2023 23:04:30 ]
  woensdag 22 maart 2023 @ 20:52:19 #225
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_208500077
quote:

[..]
Geschiedenis veranderen? Hmm, het blijkt inderdaad dat je beide partijen helemaal door elkaar hebt gehaald. Je angst voor de Republikeinen is dus ongegrond en zal waarschijnlijk een resultaat zijn van iets te veel links en progressieve MSM.
Deze post zet meer neer hoe we als bepaalde kant tegen de andere kant aankijken. En ook op een duidelijke manier wel. Misschien heeft deze kant van het welles/nietes spelletje niks in BNW te zoeken maar meer in NWS of POL.

Het jammere is een beetje dat we dingen naar BNW verschuiven die heel goed in andere topics passen. En deze post van Howard is er 1 van. En men hoeft het er niet mee eens te zijn. Maar het moet wel gezegd kunnen worden mijn inziens.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')