Ja primaquote:
Ook wel een optie.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dat Zoe ook wel een nominatie verdiend voor gele-kaarten-pakker-to-be.
Mexx had zich weer kunnen misdragen want die gele kaart was alweer vervallenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind dat Zoe ook wel een nominatie verdiend voor gele-kaarten-pakker-to-be.
Daar heeft ze nu weinig meer aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx had zich weer kunnen misdragen want die gele kaart was alweer vervallen
Compleet onduidelijk. Lijken nog steeds na een maand te vervallen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:53 schreef Frummelie het volgende:
Die hele kaarten vervallen toch niet meer...
Als je dacht dat het niet dommer kon na Leila dan is daar toch altijd weer Mexx en het was haar uiteraard van harte gegundquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heeft ze nu weinig meer aan.![]()
![]()
Nou dan snap ik er niks meer van...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Compleet onduidelijk. Lijken nog steeds na een maand te vervallen.
Je hoeft alleen maar terug te kijken naar wat Kenzy voorlasquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan snap ik er niks meer van...
Het mooie was dat ze nog mee weg te komen ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je dacht dat het niet dommer kon na Leila dan is daar toch altijd weer Mexx en het was haar uiteraard van harte gegund
Heb ik niet meegekregen...quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar terug te kijken naar wat Kenzy voorlas
Evaaaaquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:45 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb eigenijk geen idee wie er voor gedonder gaat zorgen... er moet wel iemand opstaan anders is er ook geen zak aan...
'Tweede gele kaart, binnen één maand...'quote:
Heeft iemand bij kamer 5 tegen hem gezegd dat hij weer moet gaan zingen ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:56 schreef Charmian het volgende:
Dat niemand daar in die loods zegt: MARTIN HOU JE FOKKING MUIL!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |