Een week (of twee weken) eerder had toch geen wezenlijk ander beeld gegeven? Bovendien mag je er vanuit gaan dat je toppers zich op eender welk moment plaatsen en dat een uitschieter vaak gaat om het laatste plaatsje op een afstand of op een onderdeel waar Nederland toch al geen top is. En tijdens dit toernooi hoorde je alsnog dat er allerlei mensen hard aan het doortrainen waren, tot een Snellink die zich niet eens wist te plaatsen aan toe.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Probleem is natuurlijk, dat je de plaatsingswedstrijden dusdanig wilt hebben qua timing dat je niet opeens mensen ergens naartoe stuurt die dan uit vorm zijn. Die timing lijkt me belangrijker dan al dan niet in de weg zitten van een WB. Uiteindelijk gaat het toch om de eindtoernooien in het schaatsen.
Winnende tijden antigenotquote:
Zal vooral veel geld kosten lijkt me.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Winnende tijden antigenot
Is die ijsmeester in Tomaszow nou gewoon heel slecht of wat is de reden? Ga gewoon eens in de leer bij die van Thialf ofzo
Als de omstandigheden voor iedereen gelijk zijn hoeft het toch niet allemaal perfect Thialfijs te zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Winnende tijden antigenot
Is die ijsmeester in Tomaszow nou gewoon heel slecht of wat is de reden? Ga gewoon eens in de leer bij die van Thialf ofzo
Dat is zo, maar ik vind zeker de middenafstanden een stuk leuker om naar te kijken als de omstandigheden goed zijn. Voor de 1500m zijn de allrounders nu zo erg in het voordeel dat er een stuk minder kanshebbers overblijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als de omstandigheden voor iedereen gelijk zijn hoeft het toch niet allemaal perfect Thialfijs te zijn?
Gepiekt vorige week op het NK?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:25 schreef hhh38 het volgende:
Roest wint niet
Dacht dit ideale omstandigheden waren voor hem, maar toch gewoon 2x een seconde verval
Ongeveer wel:quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:27 schreef hhh38 het volgende:
Ik stoor me aan "Kungshuig", is dat hoe je het uitspreekt @:Felagund?
Is ook ongeveer 15 jaar jonger.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Nu die andere oma.
Deze kan nog wél behoorlijk schaatsen.
Dat zegt meer over Pechstein dan over Sablikova.quote:
Als ze ook een keer wat wil winnen dan denk ik toch dat ze vlakkere schema's moet leren rijden.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:51 schreef hhh38 het volgende:
Toch niet volledig kapot gegaan, ik vind het een mooie instelling
Het WK is straks weer in Heerenveen, dan kom je weg met deze tactiek. Al denk ik dat het ook dan niet genoeg is voor een podiumplek.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 18:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ze ook een keer wat wil winnen dan denk ik toch dat ze vlakkere schema's moet leren rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |