Avond 1quote:25 artists will compete in San Remo! (22 "big" artists + 3 San Remo Giovani winners)
The covers' night will take place on Friday, February 10th!
During the first two nights the songs will be voted by the press.
During the third night the televote (50%) and the demoscopic jury (50%) will vote for the competing songs.
On Friday and on Saturday's #Sanremo2023 final all the juries will vote again (33% press, 33% demoscopic jury, 34% televote)
The San Remo2023 winner will represent Italy at Eurovision2023.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
De versie met orkest blijft wel de beste
GMTAquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
Zitti e buoni versie met violen is de beste versie
Het verbaast me nog steeds dat ze opeens populair waren in Amerika. Niet dat ze niet goed zijn hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:03 schreef Em31 het volgende:
Snap wel dat ze populair zijn, maar zelf heb ik er toch altijd maar weinig mee
Geliket en gerapporteerd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die wil je even in het badpakken?
Nou nou nouquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die wil je even in het badpakken?
Terechte klachtquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
En toch zie je verder echt vrijwel nooit echte rock of metal in San Remo
Nee, het is in principe ook best lastig dat genre te vertalen naar zo’n podium. Dat geldt ook wel voor het ESF zelf.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
En toch zie je verder echt vrijwel nooit echte rock of metal in San Remo
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een niveau Greys, altijd als Strani of Fred aanwezig is.
Ja ja Fred en ik zijn weer de boosdoenersquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gaat ook zo gewillig op de knietjes altijd
Die gedachte had ik net ook, kan nooit dat dat echt is met zoveel bewegingenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Zij wiebelt altijd zoveel dat ik altijd het gevoel heb dat ze helemaal niet speelt
Het antistranitisme en de fredvrees vieren weer hoogtijquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja ja Fred en ik zijn weer de boosdoeners
Hij bedoelt om te bidden Strani, jeetjequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja ja Fred en ik zijn weer de boosdoeners
Goed moment gekozen om binnen te vallenquote:
Kijk, dit is het effect van een imago opbouwen!quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij bedoelt om te bidden Strani, jeetje
Ik moest hier harder om lachen dan ik graag had gezienquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hoor, Victoria is van de ChristenUniequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja of iets met achtbanen, weet niet zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kijk, dit is het effect van een imago opbouwen!
Het is ook maar bas, hequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Zij wiebelt altijd zoveel dat ik altijd het gevoel heb dat ze helemaal niet speelt
Zelfde ontwerper als het Turijn-podium.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
Die wolf van plenitude heeft zes poten, maar daar hoor je helemaal niemand over
Dat is wel een overvloed aan poten, jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
Die wolf van plenitude heeft zes poten, maar daar hoor je helemaal niemand over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |