Nee, het is in principe ook best lastig dat genre te vertalen naar zo’n podium. Dat geldt ook wel voor het ESF zelf.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
En toch zie je verder echt vrijwel nooit echte rock of metal in San Remo
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een niveau Greys, altijd als Strani of Fred aanwezig is.
Ja ja Fred en ik zijn weer de boosdoenersquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gaat ook zo gewillig op de knietjes altijd
Die gedachte had ik net ook, kan nooit dat dat echt is met zoveel bewegingenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Zij wiebelt altijd zoveel dat ik altijd het gevoel heb dat ze helemaal niet speelt
Het antistranitisme en de fredvrees vieren weer hoogtijquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja ja Fred en ik zijn weer de boosdoeners
Hij bedoelt om te bidden Strani, jeetjequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja ja Fred en ik zijn weer de boosdoeners
Goed moment gekozen om binnen te vallenquote:
Kijk, dit is het effect van een imago opbouwen!quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij bedoelt om te bidden Strani, jeetje
Ik moest hier harder om lachen dan ik graag had gezienquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hoor, Victoria is van de ChristenUniequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja of iets met achtbanen, weet niet zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kijk, dit is het effect van een imago opbouwen!
Het is ook maar bas, hequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Zij wiebelt altijd zoveel dat ik altijd het gevoel heb dat ze helemaal niet speelt
Zelfde ontwerper als het Turijn-podium.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
Die wolf van plenitude heeft zes poten, maar daar hoor je helemaal niemand over
Dat is wel een overvloed aan poten, jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
Die wolf van plenitude heeft zes poten, maar daar hoor je helemaal niemand over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |