Avond 1quote:25 artists will compete in San Remo! (22 "big" artists + 3 San Remo Giovani winners)
The covers' night will take place on Friday, February 10th!
During the first two nights the songs will be voted by the press.
During the third night the televote (50%) and the demoscopic jury (50%) will vote for the competing songs.
On Friday and on Saturday's #Sanremo2023 final all the juries will vote again (33% press, 33% demoscopic jury, 34% televote)
The San Remo2023 winner will represent Italy at Eurovision2023.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
De versie met orkest blijft wel de beste
GMTAquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
Zitti e buoni versie met violen is de beste versie
Het verbaast me nog steeds dat ze opeens populair waren in Amerika. Niet dat ze niet goed zijn hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:03 schreef Em31 het volgende:
Snap wel dat ze populair zijn, maar zelf heb ik er toch altijd maar weinig mee
Geliket en gerapporteerd.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die wil je even in het badpakken?
Nou nou nouquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die wil je even in het badpakken?
Terechte klachtquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
En toch zie je verder echt vrijwel nooit echte rock of metal in San Remo
Nee, het is in principe ook best lastig dat genre te vertalen naar zo’n podium. Dat geldt ook wel voor het ESF zelf.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:10 schreef Momo het volgende:
En toch zie je verder echt vrijwel nooit echte rock of metal in San Remo
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een niveau Greys, altijd als Strani of Fred aanwezig is.
Ja ja Fred en ik zijn weer de boosdoenersquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gaat ook zo gewillig op de knietjes altijd
Die gedachte had ik net ook, kan nooit dat dat echt is met zoveel bewegingenquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Zij wiebelt altijd zoveel dat ik altijd het gevoel heb dat ze helemaal niet speelt
Het antistranitisme en de fredvrees vieren weer hoogtijquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja ja Fred en ik zijn weer de boosdoeners
Hij bedoelt om te bidden Strani, jeetjequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja ja Fred en ik zijn weer de boosdoeners
Goed moment gekozen om binnen te vallenquote:
Kijk, dit is het effect van een imago opbouwen!quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij bedoelt om te bidden Strani, jeetje
Ik moest hier harder om lachen dan ik graag had gezienquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hoor, Victoria is van de ChristenUniequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja of iets met achtbanen, weet niet zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kijk, dit is het effect van een imago opbouwen!
Het is ook maar bas, hequote:Op donderdag 9 februari 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
Zij wiebelt altijd zoveel dat ik altijd het gevoel heb dat ze helemaal niet speelt
Zelfde ontwerper als het Turijn-podium.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
Die wolf van plenitude heeft zes poten, maar daar hoor je helemaal niemand over
Dat is wel een overvloed aan poten, jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:15 schreef H_T het volgende:
Die wolf van plenitude heeft zes poten, maar daar hoor je helemaal niemand over
Absoluut niet!quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oftewel, ze is maar een prutser en we kunnen zonder haar?
Eén van m'n favorieten, ondanks de autotune.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:17 schreef molloot200 het volgende:
Madame ook nog niet gehoord, ik vond haar lied toen ze de vorige keer meedeed wel goed (2021 denk ik?).
Ik weet eigenlijk ook niet meer wat er verder gebeurd is vanavond, zit bij m'n gedachten nog bij dat optreden van net.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Absoluut niet!
Maar wie merkt het als ze toevallig een keer een nootje mist? Zolang het maar een beetje ongeveer klopt, klinkt bas meestal wel prima, joh, dus dan kan je lekker het beest uithangen op het podium.
Hebben @:Strani en ik ook wat om te bekijken
quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, nog een jaartje te vroeg.
Ik heb geen zin in het EAFquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet jinxen ditquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze heeft nog wel naakter op het podium gestaanquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:20 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Victoria heeft sowieso een ingewikkelde relatie met kleding.
Die ster hoort op dat witte stuk inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:20 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Victoria heeft sowieso een ingewikkelde relatie met kleding.
Nouja ze stond wel tweede achter Marcoquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Oké ik baal nu al dat dit niet gaat winnen
Of derde ik twijfel nuquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja ze stond wel tweede achter Marco
*krijgt sprankjes hoop*quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja ze stond wel tweede achter Marco
Daarachter verschuift het ook zo nu en dan, maar Marco staat op 1.55 (65%) kans.quote:
Derde toch?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:24 schreef Cee het volgende:
Gewoon voor het vierde jaar op rij een winnaar dat begint met Ma.
Oh wow dat vind ik wel hoog hoor voor het nummer van Tananai. Ik vond het wel mooi, maar ook weer niet top 3-mooi.quote:
Als je het lijstje op NL Wikipedia van Italiaanse resultaten op het Songfestival ziet zie je onder elkaar wel:quote:
Madiodatoquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:24 schreef Cee het volgende:
Diodato telt wel mee hoorquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je het lijstje op NL Wikipedia van Italiaanse resultaten op het Songfestival ziet zie je onder elkaar wel:
Mahmood
Maneskin
Mahmood & Blanco
Marco Mengoni (of Madame)
Ja eens, maar die staat niet tussen het rijtje op Wikipedia want die heeft geen resultaat neergezet op een Songfestivalquote:
Madonna?quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:24 schreef Cee het volgende:
O die. Wow, die is veranderdquote:Op donderdag 9 februari 2023 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gast van dat vlinder nummer van vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |