SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Waarom precies?quote:
OUTquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom precies?
Heel erg jammer vandaag. Wedstrijd eigenlijk verloren na de 0-1, toen was in een klap alle geloof en voetbal weg. Tot die tijd was het best een degelijke pot met een aantal redelijke kansen.
Bedoeling was toch juist dat Bruggink “opgeleid” zou worden door Streuer en die sowieso zou blijven?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:05 schreef Caland het volgende:
Streuer en Jans weg na dit seizoen
Bruggink wordt de nieuwe technische man zegt hij zojuist, met wat ondersteuning.
Streuer zei wel dat als hij zou blijven, Jans ook zou blijven. Dus 1 vd 2 kon nietquote:Op zondag 12 februari 2023 19:05 schreef trein2000 het volgende:
Jans en Streuer weg einde van het seizoen. Vertel Jans logisch, houdbaarheidsdatum van een trainer ligt wel vaker rond de 3 jaar. Maar Streuer is wel jammer, al blijft hij op de achtergrond betrokken.
Bruggink had het erover dat hij het sowieso nog niet in zijn eentje kan, dus wellicht dat Streuer op de achtergrond blijft. Maar ik ben geen insiderquote:Op zondag 12 februari 2023 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoeling was toch juist dat Bruggink “opgeleid” zou worden door Streuer en die sowieso zou blijven?
Wel een risico als club om je trainer en technische directeur tegelijk te laten gaan.
Streuer blijft betrokken hè? Gaat de nieuwe man ondersteunen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bedoeling was toch juist dat Bruggink “opgeleid” zou worden door Streuer en die sowieso zou blijven?
Wel een risico als club om je trainer en technische directeur tegelijk te laten gaan.
Staat gewoon in het perscommuniquéquote:Op zondag 12 februari 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Bruggink had het erover dat hij het sowieso nog niet in zijn eentje kan, dus wellicht dat Streuer op de achtergrond blijft. Maar ik ben geen insider
Ah. Ik keek ESPNquote:Op zondag 12 februari 2023 19:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Staat gewoon in het perscommuniqué
Ah, ik ging af op het bericht hierquote:Op zondag 12 februari 2023 19:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Streuer blijft betrokken hè? Gaat de nieuwe man ondersteunen.
Dit ja, lees het net op de site van de Tubantia, zo stappen er na dit seizoen ineens drie figuren op... vraag me af wie ervoor in de plaats komen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
echt een (hele) flinke aderlating, ook omdat Van der Kraan niet heel lang meer blijft...
alle lof voor Streuer en Jans, zij zijn (mede) verantwoordelijk voor de stabiliteit die er de afgelopen jaren is gekomen. gerichte aankopen, herkenbaar team, goed spel en gewoon geen gekke dingen
En waarom stapt in een keer iedereen op? Waar is de RvC?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit ja, lees het net op de site van de Tubantia, zo stappen er na dit seizoen ineens drie figuren op... vraag me af wie ervoor in de plaats komen.
Kan een controlerend orgaan iets doen tegen mensen die zelf ontslag nemen?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En waarom stapt in een keer iedereen op? Waar is de RvC?
Aflopende contracten die niet verlengd worden? Volgens mij kun je daar weinig aan doen.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze stappen niet op, maar verlengen hun aflopende contract niet.. dan kun je als RvC misschien hooguit waarschuwen dat het geen ideale situatie is dat de contracten van je belangrijke personen tegelijk aflopenquote:Op zondag 12 februari 2023 19:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat lopende het seizoen de financiele man ook al weg ging (naar verluid overigens omdat hij niet op een lijn lag met Kraan). Van je statutaire directie op 28 december heb je op 28 mei na je laatste wedstrijd geen een man meer over en dan ook nog geen hoofdtrainer. Dan kun je me meer vertellen, maar dan is er of iets gebeurd of je hebt zitten slapen als RvC.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze stappen niet op, maar verlengen hun aflopende contract niet.. dan kun je als RvC misschien hooguit waarschuwen dat het geen ideale situatie is dat de contracten van je belangrijke personen tegelijk aflopen
Ja, wel bijzonder dat ze allemaal zomaar vertrekken, het lijken me ook geen mensen die ergens anders een veel betere aanbieding hebben liggen. Ook wel gek dat er helemaal geen reden naar buiten is gekomen.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat lopende het seizoen de financiele man ook al weg ging (naar verluid overigens omdat hij niet op een lijn lag met Kraan). Van je statutaire directie op 28 december heb je op 28 mei na je laatste wedstrijd geen een man meer over en dan ook nog geen hoofdtrainer. Dan kun je me meer vertellen, maar dan is er of iets gebeurd of je hebt zitten slapen als RvC.
https://www.telegraaf.nl/(...)irecteur-van-der-zeequote:
Van beide begrijp ik het wel. Twente moet komende zomer een heel groot deel van de selectie vervangen vanwege aflopende contract en danwel waarschijnlijk verkopen. Dan begin je feitelijk weer op 0 en moet je maar zien of je weer in de top 5 eindigt.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:05 schreef trein2000 het volgende:
Jans en Streuer weg einde van het seizoen. Vertel Jans logisch, houdbaarheidsdatum van een trainer ligt wel vaker rond de 3 jaar. Maar Streuer is wel jammer, al blijft hij op de achtergrond betrokken.
Dat klinkt een beetje als wat er bij ons gebeurde. En je zag wat dat aan het begin van het seizoen deed..quote:Op zondag 12 februari 2023 21:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat lopende het seizoen de financiele man ook al weg ging (naar verluid overigens omdat hij niet op een lijn lag met Kraan). Van je statutaire directie op 28 december heb je op 28 mei na je laatste wedstrijd geen een man meer over en dan ook nog geen hoofdtrainer. Dan kun je me meer vertellen, maar dan is er of iets gebeurd of je hebt zitten slapen als RvC.
Streuer zou 1 jaar blijven en hweft toch een paar keer verlengd. Dat die weg zou gaan is geen verrassing. Dat Jans dan meegaat verbaast me ook niets.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, wel bijzonder dat ze allemaal zomaar vertrekken, het lijken me ook geen mensen die ergens anders een veel betere aanbieding hebben liggen. Ook wel gek dat er helemaal geen reden naar buiten is gekomen.
Ik vind het dit jaar niet zoveel eigenlijk, ze winnen ook nauwelijks een uitwedstrijd. En je hebt niets om op te bouwen dus na deze zomer zullen ze ver terugzakken.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:14 schreef freaky40 het volgende:
Twente begint een beetje teveel in zichzelf te geloven volgens mij....
Ik ben er zo ongelofelijk klaar mee. We hebben er een stel ontiegelijke mongolen tussen zitten van wie je de SCC direct moet doorknippen en nooit meer een nieuwe verstrekken. Brengen de club in diskrediet, we worden in rap tempo het nieuwe Feyenoord en daar zit werkelijk niemand op te wachten.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:57 schreef DrMarten het volgende:
De "supporters" staan er weer lekker op
En dan straks weer zielig doen als er stadionverboden worden uitgedeeld.
Het kaartenhuis stort behoorlijk in ja. Apart.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Brenet uit de selectie gezet. Gaat lekker in Enschede.
Dat is toch (bijna) altijd zo als een trainer in de winterstop al zijn vertrek aankondigt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het kaartenhuis stort behoorlijk in ja. Apart.
Volgens Ome Ron nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch (bijna) altijd zo als een trainer in de winterstop al zijn vertrek aankondigt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Brenet uit de selectie gezet. Gaat lekker in Enschede.
Kalma erin knallen, vallen er eindelijk ook paar doelpunten aan onze kant.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gristus te paardhttps://www.rtvoost.nl/ni(...)ine-en-misidjan-ziek
Zal mij benieuwen met welke elf leu we aan de aftrap verschijnen...
Kleurlozer bestaat niet. Wel genoten van Ron Jans in Studio Voetbal.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
Bruggink is officieel weer terug bij de club
Ron had nooit weg moeten kunnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kleurlozer bestaat niet. Wel genoten van Ron Jans in Studio Voetbal.
Als het warmer weer was hield ik een tuinfeest.quote:
Heb ook gemerkt dat als jij niet kijkt, het stukken beter gaat met de FC. Zeker de uitwedstrijdquote:Op maandag 20 maart 2023 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was door de F1 en Red Dead Redemption 2 compleet vergeten dat we om 20:00 tegen AZ moesten spelen, gooi de stream rond 21:15 aan, zie dat we 2-0 voorstaan en even later ligt de 2-1 in het netje. Ik moet ECHT niet meer gaan kijken
Ik zag het ook wel gewoon gebeuren, gelukkig lag Pleg een keer goed in de weg, en stond die ene knakker buitenspelquote:Op maandag 20 maart 2023 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
puike overwinning![]()
al had ik wel het idee dat gelijkmaker nog ging vallen, want we liepen weer mooi ver naar achteren...
Alleen de blessuretijd in de hoop dat we toch nog gingen scoren.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
@:drizzt_dourden jij zit te kijken zeker.
Ja helaasquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen de blessuretijd in de hoop dat we toch nog gingen scoren.
Kweenie, heb een stream opgestart, maar die is nog niet livequote:Op zondag 9 april 2023 12:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
Kijk je vandaag @:drizzt_dourden ?
We hebben de punten hard nodig namelijk
Ben voor het eerst dit jaar in Enschede en kan niet kijken, meteen scoort vlap. Hele seizoen op gewachtquote:Op zondag 9 april 2023 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was dat trouwens niet Vlap z'n eerste van het seizoen?
(Ja ik ben aan het kiekn)
15 punten uit 15 uitwedstrijden. Zelfs Vitesse, Fortuna en Heerenveen doen dat beter (lol)quote:Op zondag 16 april 2023 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was weer eens ontzettend kut. Drie (!) afgekeurde goals, dan weet je dat dat pleurisutrecht er eentje in gaat knallen, want we lijden daar bijna altijd puntverlies. En wat was dat gedoe met een extra bal in het veld? Even expres een aanval om zeep helpen? Ik dacht dat als er voorwerpen vanuit het publiek op het veld werden gegooid dat de wedstrijd dan stilgelegd werd?
Iddquote:Op zondag 16 april 2023 18:56 schreef fetX het volgende:
[..]
15 punten uit 15 uitwedstrijden. Zelfs Vitesse, Fortuna en Heerenveen doen dat beter (lol)
quote:Op zondag 16 april 2023 19:32 schreef DrMarten het volgende:
https://www.tubantia.nl/f(...)ziekenhuis~a9851578/
Raar dat ze nu ineens zo op de privacy zijnquote:Op zondag 16 april 2023 19:42 schreef Frutsel het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)tuatie-nu-stuk-beter
gaat blijkbaar beter, gelukkig maar
Dat begrijp ik als je club zichzelf ziet als een DIRECTE CONCURRENT van de aankomende landskampioen waar ze niet aan verkopenquote:Op zondag 23 april 2023 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
plek 4 gaan we zeker weten niet meer halen, plek 5 vraag ik me afdan eindig je het seizoen toch (ietwat) in mineur......
Ach...quote:Op zondag 30 april 2023 08:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Vreselijk triest nieuws. Zaterdag is Youri Petrov, oud-speler van FC Twente, op 48-jarige leeftijd overleden. De voormalige spits overleed in een hospice in Nederland, zo meldt het Russische Gazeta.
Over de doodsoorzaak is nog geen mededeling gedaan. Petrov maakte een moeilijke tijd door na zijn voetballoopbaan. Hij raakte door een alcoholverslaving alles kwijt.
In de zomer van 1995 nam FC Twente de Rus over van RKC Waalwijk. Hij tekende in Enschede een contract voor drie jaar, maar er wordt voortijdig afscheid van hem genomen nadat er problemen ontstonden door zijn alcoholgebruik.
https://www.twentefans.nl(...)-leeftijd-overleden/
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zerrouki naar Feyenoord, dat er maar veel geld betaald mag worden.
https://www.voetbalprimeu(...)naar-ajax-halen.htmlquote:Feyenoord maakt naar verluidt zeven miljoen euro en bonussen over naar Enschede. Zerrouki en Feyenoord hebben al een mondelinge overeenstemming bereikt over een verbintenis tot medio 2028.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zal wel een 50% doorverkoop clausule aanhangen ofzo, anders doe je dit niet.
Blij met de aankoop?quote:
Is toch zo, je gaat toch niet met een lager bedrag dan eerder geboden akkoord zo vroeg in de lente.quote:
Moet je maar geen afspraken maken met speler.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Is toch zo, je gaat toch niet met een lager bedrag dan eerder geboden akkoord zo vroeg in de lente.
Twente zal ook wel snel geld nodig hebben om ook meteen toe te kunnen slaan. Beetje de situatie waar Feyenoord vorige zomer in zat.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Is toch zo, je gaat toch niet met een lager bedrag dan eerder geboden akkoord zo vroeg in de lente.
Ik weet niet wat er is afgesproken met de speler verder.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet je maar geen afspraken maken met speler.
Misschien dat er 10/15% doorverkoop op zit, maar meer dan dat echt niet.
Dat zal goed kunnen, zeker zolang er nog geen nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt is.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente zal ook wel snel geld nodig hebben om ook meteen toe te kunnen slaan. Beetje de situatie waar Feyenoord vorige zomer in zat.
Stiekem was er verder eigenlijk niet veel animo voor deze speler.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zal wel een 50% doorverkoop clausule aanhangen ofzo, anders doe je dit niet.
Dat is wat anders dan geld klaar hebben liggen om uit te geven, dat is meestal wat meer waard.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Dat zal goed kunnen, zeker zolang er nog geen nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt is.
Al staat Twente er goed/gezond voor qua terugbetalingen / financiële huishouding.
Olympique Marseille en PSV schijnbaar..verder is de transfermarkt nog niet op gang, als Feyenoord hem zo graag willen, kunnen ze ook maandje wachten. Maar misschien wil zerrouki enkel naar Feyenoord. Dan is het een simpel verhaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stiekem was er verder eigenlijk niet veel animo voor deze speler.
Geen idee hoe het verder werkt in de voetballerij met betaling of dat direct gebeurt op moment van bekendmaking of dat er een termijn op zit van 90 dagen zoals bij andere bedrijven.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan geld klaar hebben liggen om uit te geven, dat is meestal wat meer waard.
quote:Toen Ramiz Zerrouki vrijdagmiddag het spelershome binnenwandelde op het trainingscomplex van FC Twente, werd hij door zijn wachtende ploeggenoten verwelkomd met het lijflied van zijn nieuwe club: Hand in Hand Kameraden. Iedereen gunt hem de overstap, zoveel werd wel duidelijk bij het eerste presentje dat hij kreeg nadat het grote nieuws van zijn overstap naar Feyenoord bekend was geworden.
Arne Slot zou zich hard hebben gemaakt voor de komst van Zerrouki, schrijft het Algemeen Dagblad. 'Feyenoord verdiende de speler daarom ook het meest', zegt Streuer. 'En het belangrijkste van alles: Ramiz wilde zelf het liefst naar Feyenoord.' Volgens Streuer kan er een club komen die 50 miljoen biedt, maar als een speler zelf niet wil, dan houdt het uiteindelijk op.
Ja zat de eerste 60 minuten toch andere dingen ernaast te doen opquote:Op zondag 7 mei 2023 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
70 minuten aankutten en dan 3-0 winnen. Best
Behalve die halve zolen op de tribune. Fuck off met dat biergooien en die spreekkoren. (En dan heb ik het niet over Jasper in oranje, dat is humor)quote:
Ik zag niet wie bier gooide, best kans dat het gewoon uit vreugde de lucht in ging vanwege de 2-0, en kon amper verstaan wat ze zongenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Behalve die halve zolen op de tribune. Fuck off met dat biergooien en die spreekkoren. (En dan heb ik het niet over Jasper in oranje, dat is humor)
“Jasper is een hoerenjong”.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag niet wie bier gooide, best kans dat het gewoon uit vreugde de lucht in ging vanwege de 2-0, en kon amper verstaan wat ze zongen
Ik check net Voetbalzone en lees dat De Cil met een leeg bekertje naar de scheids rende, tja...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Jasper is een hoerenjong”.
En het was ook niet een bekertje. Die ballenmeisjes hadden er al een paar keer wat weggehaald.
Doe het gewoon niet. Je weet wat de gevolgen zijn. Wat mij betreft ontruimen we gewoon het hele vak daar de volgende keer. Het zijn ook altijd dezelfde twee vakken die het probleem zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sneeuwvlokjesgeneratie. Kijk, je moet de keeper van een tegenstander (of een ingooier van de tegenstander) niet met bier gaan bekogelen, want dan is 1) zonde van het bier, en 2) gewoon sneu, maar als je als een mietje met een leeg bekertje naar de scheids rent dan mag je echt oprotten hoor
Die hij moest ontwijken omdat ie hem anders op zijn kop had gehad.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik check net Voetbalzone en lees dat De Cil met een leeg bekertje naar de scheids rende, tja...
Veel succes met het ontruimen van die vakken. Als je denkt dat dat mogelijk is zonder de veiligheid van 1000en anderen in gevaar te brengen ben je echt bijzonder wereldvreemd.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doe het gewoon niet. Je weet wat de gevolgen zijn. Wat mij betreft ontruimen we gewoon het hele vak daar de volgende keer. Het zijn ook altijd dezelfde twee vakken die het probleem zijn.
Je kunt Berghuis wel uit Feyenoord halen maar Feyenoord niet uit Berghuis.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt Berghuis wel uit FeyenoordRotterdam halen maar Feyenoord Rotterdam niet uit Berghuis.
Doe maar een stadionverbod, raar gedrag.
Scheen iemand kanker zwarte te hebben geroepen over Brobbey. Dat maakt het wel net ff iets anders. Al blijft het geen slimme actie.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt Berghuis wel uit Feyenoord halen maar Feyenoord niet uit Berghuis.
Ah dan mag je er op slaan? Onzin.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Scheen iemand kanker zwarte te hebben geroepen over Brobbey. Dat maakt het wel net ff iets anders. Al blijft het geen slimme actie.
Nee natuurlijk is dat niet oké, verre van.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah dan mag je er op slaan? Onzin.
Als het nu hem zelf betreft en je doet het uit emotie dan is dat wel een verzachtende omstandigheid. Maar dit is gewoon achterlijk gedrag.
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt Berghuis wel uit Feyenoord halen maar Feyenoord niet uit Berghuis.
Na een mooie overwinning even de racist uithangen tegen de tegenstander vind ik persoonlijk nog een stukje achterlijker. Dat soort tuig mag wat mij betreft ook gewoon een stadionverbod krijgen.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah dan mag je er op slaan? Onzin.
Als het nu hem zelf betreft en je doet het uit emotie dan is dat wel een verzachtende omstandigheid. Maar dit is gewoon achterlijk gedrag.
Ram als supporter eens iemand. Krijg je gewoon een SV. Ook als er eerst wat gezegd is tegen je kameraad. Eigenrichting is ook in een stadion verboden.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Na een mooie overwinning even de racist uithangen tegen de tegenstander vind ik persoonlijk nog een stukje achterlijker. Dat soort tuig mag wat mij betreft ook gewoon een stadionverbod krijgen.
Verrassend..quote:Op maandag 29 mei 2023 01:22 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het racisme-verhaal is kennelijk ook al weer ingetrokken?
Kippenvel hoor gisteren.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)clubicoon-wout-brama
Kats mooi
Zijn de mooiste momenten. Hoop dat hij nog lang bij de FC werkzaam blijft.quote:
Vervelend schopploegje. Heel belangrijke goal dus. Met schoppen en ontregelen komen ze er niet zondag.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik was al begonnen met typen over matige tweede helft, beetje afgebluft door Heerenveen etc.
maar Ugalde verandert het sentiment toch wel even een beetje![]()
maar niet bij ons waarschijnlijk, want ¤ 5.000.000 koopsom en een non-EU salaris.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 04:54 schreef Shivo het volgende:
Ugalde wordt de volgende Ruiz. Of N’kufo. Of de perfekte mix.
Daar zitten de groeibriljantjesquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Veel geld voor iemand die een jaartje leuk meedoet in de KKD...
Meer dan een miljoen is veel geld voor een jong talent met een zeer goed (volledig) seizoen in de benen? Als je die gok al niet meer kunt nemen blijft enkel huren van grote clubs over.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Veel geld voor iemand die een jaartje leuk meedoet in de KKD...
Winterstop?quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:39 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/n(...)twente-fan~abab512e/
Berghius heeft wat langer winterstop naar aanleiding van die klap.
Zie TT.quote:
Zeker. Sparta is de enige ploeg die ons goed aan het werk zet dit seizoen.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Europa
bovenliggende partij vanmiddag, niet altijd goed, vaak wat slordig (voorin) en ook best wat kansen weggegeven. maar terechte winnaar playoffs lijkt me
80 euro bier in de handquote:Op maandag 12 juni 2023 19:39 schreef Frutsel het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)gaat-viraal?twit=121
Toppertje hoor
Joaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vinden jullie Leon ten Voorde ook zon mongool?
Dit is allemaal wel goed te bereiken. Geen Kazachstan of Azerbeidzjan ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:06 schreef Frutsel het volgende:
FC Twente weet woensdagmiddag wie het treft in de tweede voorronde van de Conference League. Er zijn nog zeven mogelijke tegenstanders over voor de Tukkers.
- AGF Aarhus (Den)
- KA Akureyi (Isl) - Connah's Quay Nomads FC (Wal)*
- Hammarby Fotboll (Swe)
- Vikingur (FRO) - Inter Club dÉscaldes (And)*
- FC Haka Valkeakoski (Fin) - Crusaders FC (Nir)*
Oh dat brengt memories terug, mijn eerste Europeese uitwedstrijd. 1997, how time flies.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:06 schreef Frutsel het volgende:
FC Twente weet woensdagmiddag wie het treft in de tweede voorronde van de Conference League. Er zijn nog zeven mogelijke tegenstanders over voor de Tukkers.
- AGF Aarhus (Den)
En dat spreek je uit als IE EN GWE DEquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:21 schreef Momo het volgende:
Hammarby hoort toch bij de wijk Enskede in Stockholm ?
Idd dat wordt weer niks. Scheelt zoveel als je midden in je competitie zit.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
Zitten wel midden in de competitie. Kan nog wel eens vervelend worden met een heel nieuw team.
Die pot heb ik op TV gezienquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:13 schreef tcr het volgende:
[..]
Oh dat brengt memories terug, mijn eerste Europeese uitwedstrijd. 1997, how time flies.
maar hij was/is wel een goede Spanjaardquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
Pleguezuelo is exit.
Hij deed me altijd denken aan t Garcia tijdperk. Toen in de fc alleen maar goedkope Spanjaarden van Ted zaten.
Zeker, daarom is hij als enige over gebleven.quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar hij was/is wel een goede Spanjaard
Ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Ugalde? die is de investering (forse transfersom + non-EU salaris) waard vind / denk je?
Zeker. Geef hem basisplaats en hij tikt ze er allemaal in.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Ugalde? die is de investering (forse transfersom + non-EU salaris) waard vind / denk je?
Zeker ik hoop dat hij de sterren van de hemel speelt en geen blessures krijgt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
en mooie stap voor Černý trouwens, is hem gegund
Sowieso zie je nu de vruchten van het hebben van contracten ipv al die huurspelers.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hilgers voor 3 jaar verlengd. Dat gaat geld opleveren.
Maar ook richting volgens seizoen belangrijk. De as van het elftal is dan toch redelijk intact gebleven. Keeper, Proper, hilgers, Sadilek, Vlap, Wolfshoven en hopelijk Ugalde. Dat is best lekker als je in juli al weer voor het echie speelt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hilgers voor 3 jaar verlengd. Dat gaat geld opleveren.
Wolfshoven?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ook richting volgens seizoen belangrijk. De as van het elftal is dan toch redelijk intact gebleven. Keeper, Proper, hilgers, Sadilek, Vlap, Wolfshoven en hopelijk Ugalde. Dat is best lekker als je in juli al weer voor het echie speelt.
GENOT.quote:
Eenvoudig en strakquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)e-per-ongeluk-gelekt
Zéker! Ben benieuwd naar uitshirt nuquote:
Vier keer Pure Energie en een windmolentje + zonnetje is net even wat ergerquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 keer dat electramat erop is wel een beetje veel
Van de regen in de drup.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vier keer Pure Energie en een windmolentje + zonnetje is net even wat erger
Lekker manquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartje vak 305 gescoord voor tegen Hammerby![]()
Oja, goede. Moest ook wat kaarten halen voor Zweedse maten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartje vak 305 gescoord voor tegen Hammerby![]()
Ik vond dat shirt uit de jaren '90 wel strak, ff opzoekenquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:22 schreef bambino het volgende:
Mooi dat het weer helemaal rood is. Die witte strepen waren in mijn optiek niet heel mooi.
En Elektramat is leuke sponsor. Mooi bedrijf, uit de regio. Dus niks mis mee.
Nostalgiequote:Op donderdag 13 juli 2023 11:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond dat shirt uit de jaren '90 wel strak, ff opzoeken
edit, deze dus:
[ afbeelding ]
Matig clubje. Spelen geen eens Bundesliga.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
De mooiste generale repetitie van het jaar bij Twente, het vriendschapduel.
Door dik en dun. Vrienden voor altijd.
[ afbeelding ]
Goede bijdrage.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Matig clubje. Spelen geen eens Bundesliga.
Wat hebben die neuzen hier nou weer te zoeken?quote:
quote:De Schalke-aanhangers zouden bevriende Twentse fans willen steunen en de Ajax-supporters zouden de Zweedse Hammarby IF-aanhang willen versterken
Gewoon een gigantische club in Duitsland hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Matig clubje. Spelen geen eens Bundesliga.
quote:
Wat een ongelofelijk vervelende mensen zeg. Zowel op het veld als op de tribunes.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:20 schreef Momo het volgende:
Mooi winst weerWas niet zo onder de indruk van de Zweden
Dit zou je normaal gezien uit gewoon moeten winnen. Maar ja, kunstgras.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:20 schreef Momo het volgende:
Mooi winst weerWas niet zo onder de indruk van de Zweden
Capuchonvolk wat er vanaf het begin op uit was. Nooit meer in de Veste toelaten.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Capuchonvolk wat er vanaf het begin op uit was. Nooit meer in de Veste toelaten.
Opgeruimd staat netjes.
Ik zal verslag doen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:46 schreef ReMcOrE het volgende:
op het veld was het gezellig, ook na het laatste fluitsignaal en tijdens de ererondeen laten we het over die halve garen op de tribune maar niet hebben
denk dat de mensen komende week in Zweden nog wel wat te verduren krijgen.
Maar zeg eens eerlijk. De politie heeft twee dagen achter die lui aangelopen. En Twente en de politie laten vervolgens 200 fanatieke lui toe op de hoofdtribune zonder enige vorm van bewaking? Ik zag dat en had voor de wedstrijd al aangekondigd dat het knokken zou worden. Zelfs een blinde zag dit nog en de veiligheidsorganisatie laat het gebeuren.quote:
Ja dat was niet zo handig, onbegrijpelijk inderdaad. Als ze eenmaal binnen zijn is het te laat natuurlijk, maar bijzonder dat ze zo georganiseerd als groep naar die plek konden komen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar zeg eens eerlijk. De politie heeft twee dagen achter die lui aangelopen. En Twente en de politie laten vervolgens 200 fanatieke lui toe op de hoofdtribune zonder enige vorm van bewaking? Ik zag dat en had voor de wedstrijd al aangekondigd dat het knokken zou worden. Zelfs een blinde zag dit nog en de veiligheidsorganisatie laat het gebeuren.
Neemt op geen enkele manier weg dat het capuchonvolk dat meent die lui te lijf te moeten gaan ongelofelijk kokkie volk is dat volledig verantwoordelijk is en nooit meer in een stadion toegelaten moet worden. Opgeruimd staat netjes.
Denk dat ze die kaarten direct van de club hebben gekregen. Die zullen wel geen sponsoren/familie hebben willen plaatsen daar en dus alle harde kern de kaarten gekregen. Zullen wel van die banden met bestuur hebben net als in argentinie/italie etc. dat eigenlijk de supporters de baas zijn. Kan elke wedstrijd fout gaan want bij europese potjes moeten ze altijd paar honderd afstaan. Net als bij AZ en in verleden ook wel eens bij PSV e.d.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat was niet zo handig, onbegrijpelijk inderdaad. Als ze eenmaal binnen zijn is het te laat natuurlijk, maar bijzonder dat ze zo georganiseerd als groep naar die plek konden komen.
Twente is verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion. Als je dit ziet gebeuren moet je ingrijpen, Uefa-regels of geen uefa-regels. Desnoods bel je de burgemeester voor een bevel en ben je gedekt.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk dat ze die kaarten direct van de club hebben gekregen. Die zullen wel geen sponsoren/familie hebben willen plaatsen daar en dus alle harde kern de kaarten gekregen. Zullen wel van die banden met bestuur hebben net als in argentinie/italie etc. dat eigenlijk de supporters de baas zijn. Kan elke wedstrijd fout gaan want bij europese potjes moeten ze altijd paar honderd afstaan. Net als bij AZ en in verleden ook wel eens bij PSV e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Ja, zoals het lijkt gaat het om 250 kaarten voor sponsoren, maar dan nog moet je zoiets toch wel zien gebeuren van te voren ipv als ze al in het stadion zitten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Denk dat ze die kaarten direct van de club hebben gekregen. Die zullen wel geen sponsoren/familie hebben willen plaatsen daar en dus alle harde kern de kaarten gekregen. Zullen wel van die banden met bestuur hebben net als in argentinie/italie etc. dat eigenlijk de supporters de baas zijn. Kan elke wedstrijd fout gaan want bij europese potjes moeten ze altijd paar honderd afstaan. Net als bij AZ en in verleden ook wel eens bij PSV e.d.
Nah, tot voor een half jaar geleden kon je op elke fictieve naam clubcards van Twente aanvragen zonder enige ID-controle en voor slechts vijf euro. Heb er hier vier liggen, en ook wat kaarten geregeld voor wat Zweden. Systeem daar is gewoon zo lek als een mandje.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er zaten el plukjes her en der. Maar dat was het probleem niet, die gedroegen zich. Het ging echt om die groep van 200 man op de hoofdtribune die bijvoorbeeld ook stond en niet zat, zodat ze nogal duidelijk herkenbaar waren.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, tot voor een half jaar geleden kon je op elke fictieve naam clubcards van Twente aanvragen zonder enige ID-controle en voor slechts vijf euro. Heb er hier vier liggen, en ook wat kaarten geregeld voor wat Zweden. Systeem daar is gewoon zo lek als een mandje.
Dat laatste sowieso, haal die spelers van het veld. Niks ereronde in zulke omstandigheden. En ik kan nog wel wat maatregelen verzinnen, waar was de beveiliging om die lui weg te geleiden? Maar ze zagen er ook echt uit als doorgesnoven tokkies. Dat zie je bij de ingang toch ook lijkt me.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zoals het lijkt gaat het om 250 kaarten voor sponsoren, maar dan nog moet je zoiets toch wel zien gebeuren van te voren ipv als ze al in het stadion zitten.
Dat zo'n veiligheidscoördinator denkt als ze er allemaal zitten 'ja, ik ga nu niets meer doen' kan ik me ook nog weer voorstellen. Al duurde het ook wel weer ontzettend lang voordat er een keer ME dat vak op kwam, je weet ongeveer zeker dat het na afloop uit de hand gaat lopen, zet ze dan alvast klaar bij de trappen.
Tsja, succes voor de mensen die daar volgende week nog heen moetenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zaten el plukjes her en der. Maar dat was het probleem niet, die gedroegen zich. Het ging echt om die groep van 200 man op de hoofdtribune die bijvoorbeeld ook stond en niet zat, zodat ze nogal duidelijk herkenbaar waren.
Ik ga. Althans dat is het plan. Morgen en de komende dagen maar eens in alle rust overwegen of ik hier wel zin in heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, succes voor de mensen die daar volgende week nog heen moeten
En op ticketswap kon je vandaag ook makkelijk aan kaarten komen. Zo zijn er altijd wel manieren (gelukkig maar soms ongelukkigquote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nah, tot voor een half jaar geleden kon je op elke fictieve naam clubcards van Twente aanvragen zonder enige ID-controle en voor slechts vijf euro. Heb er hier vier liggen, en ook wat kaarten geregeld voor wat Zweden. Systeem daar is gewoon zo lek als een mandje.
Buiten het stadion was ook een levendige handel. Maar individuen zijn zelden een probleem. Het gaat om groepen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
En op ticketswap kon je vandaag ook makkelijk aan kaarten komen. Zo zijn er altijd wel manieren (gelukkig maar soms ongelukkig)
Als je allemaal individuen hebt die elkaar op gaan zoeken en een groep vormen zijn er doorgaans maar weinig stewards die daar iets tegen doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Buiten het stadion was ook een levendige handel. Maar individuen zijn zelden een probleem. Het gaat om groepen.
ik had voor me in de rij bij ingang N ook 2 Zweden volgens mij. waren aan de houding te zien erg zenuwachtig of ze wel binnen kwamen, zeiden natuurlijk verder weinig om niet op te vallen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er zaten el plukjes her en der. Maar dat was het probleem niet, die gedroegen zich. Het ging echt om die groep van 200 man op de hoofdtribune die bijvoorbeeld ook stond en niet zat, zodat ze nogal duidelijk herkenbaar waren.
Die lui deden toch niet veel verkeerd? Het was toch Vak-P die ging vechten omdat iemand van een andere club is?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou. Als jij op de hoofdtribune zit dan moet je ook gaan zitten en niet gaan staan, schreeuwen en met bier gaan gooien.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 07:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die lui deden toch niet veel verkeerd? Het was toch Vak-P die ging vechten omdat iemand van een andere club is?
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ga. Althans dat is het plan. Morgen en de komende dagen maar eens in alle rust overwegen of ik hier wel zin in heb.
Persoonlijk uiteraard jammer. Maar gezien de ontstane situatie volkomen begrijpelijk.quote:
Allereerst had 'onze' burgemeester (die op vakantie is) natuurlijk gewoon in Enschede een plek moeten creeeren waar de Hammarby fans zich verplicht hadden moeten verzamelen, indrinken etc etcquote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou. Als jij op de hoofdtribune zit dan moet je ook gaan zitten en niet gaan staan, schreeuwen en met bier gaan gooien.
Ik wil daarmee het gedrag van die doorgesnoven gekken die er op klappen niet goedpraten. Verre van zelfs. Die moet je nooit meer toelaten en zijn volledig fout. Alleen toen ik dat zag wist ik wel sarcast zou gaan gebeuren. En als ik dat weet dan weet Twente dat ook. Dan is de vraag waarom je het laat gebeuren volgens mij wel relevant.
En dat natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
walgelijke respectloze kutzwedendie minuut stilte verstoren
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:16 schreef trein2000 het volgende:
Nou. Als jij op de hoofdtribune zit dan moet je ook gaan zitten en niet gaan staan, schreeuwen en met bier gaan gooien.
En lekker doorslaan ook. Knettergek.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Deze jongeman zat in elk geval.
Ik heb heel wat potjes meegemaakt. Nog nooit zo’n unheimische sfeer als gisteren. Dat dit mis zou gaan wist ik voor de wedstrijd al. Onbegrijpelijk inderdaad dat er niemand wat gedaan heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Allereerst had 'onze' burgemeester (die op vakantie is) natuurlijk gewoon in Enschede een plek moeten creeeren waar de Hammarby fans zich verplicht hadden moeten verzamelen, indrinken etc etc
Vervolgens ziet hij (of zijn vervangend waarnemer) natuurlijk net als vd Kraan van verre aankomen dat het op de hoofdtribune mis gaat met al die 'sponsoren' () en had daar gewoon moeten ingrijpen. In plaats daarvan laat je een paar vrouwelijke stewards er heen gaan die tegen opperhoofd relsponsor moet zeggen: "meneer wilt u aub gaan zitten"
Dat het vervolgens ook nog eens 90 minuten mogelijk is voor uitfans om vuurwerk/fakkels aan te steken, waarbij brandende delen op het familievak eronder vallen en uitfans over de omheining klimmen met gevaar voor eigen leven, daar snap ik ook niets van.
Laat staan dat dat doorgesnoven stelletje ongeregeld dat zich "Twente-supporter" noemt maar zich zo'n vent voelt om ook te gaan rellen/klappen ook flink aangepakt mogen worden.
Gewoon de burgemeester bellen voor een bevel en die lui op de eerste stadsbus terug naar hun hotel zetten.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:46 schreef RamboDirk het volgende:
Blijkbaar moet je tegenwoordig ook een uitvakje creeeren voor "sponsors". Omdat die kaarten altijd bij dubieuze gasten terecht komen. Kooi bouwen op de hoofdtribune en ze daar in zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |