Eenvoudig en strakquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)e-per-ongeluk-gelekt
Zéker! Ben benieuwd naar uitshirt nuquote:
Vier keer Pure Energie en een windmolentje + zonnetje is net even wat ergerquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 keer dat electramat erop is wel een beetje veel
Van de regen in de drup.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vier keer Pure Energie en een windmolentje + zonnetje is net even wat erger
Lekker manquote:Op donderdag 13 juli 2023 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartje vak 305 gescoord voor tegen Hammerby![]()
Oja, goede. Moest ook wat kaarten halen voor Zweedse maten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
kaartje vak 305 gescoord voor tegen Hammerby![]()
Ik vond dat shirt uit de jaren '90 wel strak, ff opzoekenquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:22 schreef bambino het volgende:
Mooi dat het weer helemaal rood is. Die witte strepen waren in mijn optiek niet heel mooi.
En Elektramat is leuke sponsor. Mooi bedrijf, uit de regio. Dus niks mis mee.
Nostalgiequote:Op donderdag 13 juli 2023 11:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond dat shirt uit de jaren '90 wel strak, ff opzoeken
edit, deze dus:
[ afbeelding ]
Matig clubje. Spelen geen eens Bundesliga.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
De mooiste generale repetitie van het jaar bij Twente, het vriendschapduel.
Door dik en dun. Vrienden voor altijd.
[ afbeelding ]
Goede bijdrage.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Matig clubje. Spelen geen eens Bundesliga.
Wat hebben die neuzen hier nou weer te zoeken?quote:
quote:De Schalke-aanhangers zouden bevriende Twentse fans willen steunen en de Ajax-supporters zouden de Zweedse Hammarby IF-aanhang willen versterken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |