quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:12 schreef Scrummie het volgende:
Brenet uit de selectie gezet. Gaat lekker in Enschede.
Kalma erin knallen, vallen er eindelijk ook paar doelpunten aan onze kant.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gristus te paardhttps://www.rtvoost.nl/ni(...)ine-en-misidjan-ziek
Zal mij benieuwen met welke elf leu we aan de aftrap verschijnen...
Kleurlozer bestaat niet. Wel genoten van Ron Jans in Studio Voetbal.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:14 schreef Erosjuhhh het volgende:
Bruggink is officieel weer terug bij de club
Ron had nooit weg moeten kunnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kleurlozer bestaat niet. Wel genoten van Ron Jans in Studio Voetbal.
Als het warmer weer was hield ik een tuinfeest.quote:
Heb ook gemerkt dat als jij niet kijkt, het stukken beter gaat met de FC. Zeker de uitwedstrijdquote:Op maandag 20 maart 2023 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was door de F1 en Red Dead Redemption 2 compleet vergeten dat we om 20:00 tegen AZ moesten spelen, gooi de stream rond 21:15 aan, zie dat we 2-0 voorstaan en even later ligt de 2-1 in het netje. Ik moet ECHT niet meer gaan kijken
Ik zag het ook wel gewoon gebeuren, gelukkig lag Pleg een keer goed in de weg, en stond die ene knakker buitenspelquote:Op maandag 20 maart 2023 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
puike overwinning![]()
al had ik wel het idee dat gelijkmaker nog ging vallen, want we liepen weer mooi ver naar achteren...
Alleen de blessuretijd in de hoop dat we toch nog gingen scoren.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
@:drizzt_dourden jij zit te kijken zeker.
Ja helaasquote:Op zaterdag 1 april 2023 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen de blessuretijd in de hoop dat we toch nog gingen scoren.
Kweenie, heb een stream opgestart, maar die is nog niet livequote:Op zondag 9 april 2023 12:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
Kijk je vandaag @:drizzt_dourden ?
We hebben de punten hard nodig namelijk
Ben voor het eerst dit jaar in Enschede en kan niet kijken, meteen scoort vlap. Hele seizoen op gewachtquote:Op zondag 9 april 2023 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was dat trouwens niet Vlap z'n eerste van het seizoen?
(Ja ik ben aan het kiekn)
15 punten uit 15 uitwedstrijden. Zelfs Vitesse, Fortuna en Heerenveen doen dat beter (lol)quote:Op zondag 16 april 2023 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was weer eens ontzettend kut. Drie (!) afgekeurde goals, dan weet je dat dat pleurisutrecht er eentje in gaat knallen, want we lijden daar bijna altijd puntverlies. En wat was dat gedoe met een extra bal in het veld? Even expres een aanval om zeep helpen? Ik dacht dat als er voorwerpen vanuit het publiek op het veld werden gegooid dat de wedstrijd dan stilgelegd werd?
Iddquote:Op zondag 16 april 2023 18:56 schreef fetX het volgende:
[..]
15 punten uit 15 uitwedstrijden. Zelfs Vitesse, Fortuna en Heerenveen doen dat beter (lol)
quote:Op zondag 16 april 2023 19:32 schreef DrMarten het volgende:
https://www.tubantia.nl/f(...)ziekenhuis~a9851578/
Raar dat ze nu ineens zo op de privacy zijnquote:Op zondag 16 april 2023 19:42 schreef Frutsel het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)tuatie-nu-stuk-beter
gaat blijkbaar beter, gelukkig maar
Dat begrijp ik als je club zichzelf ziet als een DIRECTE CONCURRENT van de aankomende landskampioen waar ze niet aan verkopenquote:Op zondag 23 april 2023 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
plek 4 gaan we zeker weten niet meer halen, plek 5 vraag ik me afdan eindig je het seizoen toch (ietwat) in mineur......
Ach...quote:Op zondag 30 april 2023 08:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Vreselijk triest nieuws. Zaterdag is Youri Petrov, oud-speler van FC Twente, op 48-jarige leeftijd overleden. De voormalige spits overleed in een hospice in Nederland, zo meldt het Russische Gazeta.
Over de doodsoorzaak is nog geen mededeling gedaan. Petrov maakte een moeilijke tijd door na zijn voetballoopbaan. Hij raakte door een alcoholverslaving alles kwijt.
In de zomer van 1995 nam FC Twente de Rus over van RKC Waalwijk. Hij tekende in Enschede een contract voor drie jaar, maar er wordt voortijdig afscheid van hem genomen nadat er problemen ontstonden door zijn alcoholgebruik.
https://www.twentefans.nl(...)-leeftijd-overleden/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |