quote:Op vrijdag 5 mei 2023 10:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zerrouki naar Feyenoord, dat er maar veel geld betaald mag worden.
https://www.voetbalprimeu(...)naar-ajax-halen.htmlquote:Feyenoord maakt naar verluidt zeven miljoen euro en bonussen over naar Enschede. Zerrouki en Feyenoord hebben al een mondelinge overeenstemming bereikt over een verbintenis tot medio 2028.
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zal wel een 50% doorverkoop clausule aanhangen ofzo, anders doe je dit niet.
Blij met de aankoop?quote:
Is toch zo, je gaat toch niet met een lager bedrag dan eerder geboden akkoord zo vroeg in de lente.quote:
Moet je maar geen afspraken maken met speler.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Is toch zo, je gaat toch niet met een lager bedrag dan eerder geboden akkoord zo vroeg in de lente.
Twente zal ook wel snel geld nodig hebben om ook meteen toe te kunnen slaan. Beetje de situatie waar Feyenoord vorige zomer in zat.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:36 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Is toch zo, je gaat toch niet met een lager bedrag dan eerder geboden akkoord zo vroeg in de lente.
Ik weet niet wat er is afgesproken met de speler verder.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet je maar geen afspraken maken met speler.
Misschien dat er 10/15% doorverkoop op zit, maar meer dan dat echt niet.
Dat zal goed kunnen, zeker zolang er nog geen nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt is.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente zal ook wel snel geld nodig hebben om ook meteen toe te kunnen slaan. Beetje de situatie waar Feyenoord vorige zomer in zat.
Stiekem was er verder eigenlijk niet veel animo voor deze speler.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zal wel een 50% doorverkoop clausule aanhangen ofzo, anders doe je dit niet.
Dat is wat anders dan geld klaar hebben liggen om uit te geven, dat is meestal wat meer waard.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:41 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Dat zal goed kunnen, zeker zolang er nog geen nieuwe hoofdsponsor bekend gemaakt is.
Al staat Twente er goed/gezond voor qua terugbetalingen / financiėle huishouding.
Olympique Marseille en PSV schijnbaar..verder is de transfermarkt nog niet op gang, als Feyenoord hem zo graag willen, kunnen ze ook maandje wachten. Maar misschien wil zerrouki enkel naar Feyenoord. Dan is het een simpel verhaal.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stiekem was er verder eigenlijk niet veel animo voor deze speler.
Geen idee hoe het verder werkt in de voetballerij met betaling of dat direct gebeurt op moment van bekendmaking of dat er een termijn op zit van 90 dagen zoals bij andere bedrijven.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan geld klaar hebben liggen om uit te geven, dat is meestal wat meer waard.
quote:Toen Ramiz Zerrouki vrijdagmiddag het spelershome binnenwandelde op het trainingscomplex van FC Twente, werd hij door zijn wachtende ploeggenoten verwelkomd met het lijflied van zijn nieuwe club: Hand in Hand Kameraden. Iedereen gunt hem de overstap, zoveel werd wel duidelijk bij het eerste presentje dat hij kreeg nadat het grote nieuws van zijn overstap naar Feyenoord bekend was geworden.
Arne Slot zou zich hard hebben gemaakt voor de komst van Zerrouki, schrijft het Algemeen Dagblad. 'Feyenoord verdiende de speler daarom ook het meest', zegt Streuer. 'En het belangrijkste van alles: Ramiz wilde zelf het liefst naar Feyenoord.' Volgens Streuer kan er een club komen die 50 miljoen biedt, maar als een speler zelf niet wil, dan houdt het uiteindelijk op.
Ja zat de eerste 60 minuten toch andere dingen ernaast te doen opquote:Op zondag 7 mei 2023 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
70 minuten aankutten en dan 3-0 winnen. Best
Behalve die halve zolen op de tribune. Fuck off met dat biergooien en die spreekkoren. (En dan heb ik het niet over Jasper in oranje, dat is humor)quote:
Ik zag niet wie bier gooide, best kans dat het gewoon uit vreugde de lucht in ging vanwege de 2-0, en kon amper verstaan wat ze zongenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Behalve die halve zolen op de tribune. Fuck off met dat biergooien en die spreekkoren. (En dan heb ik het niet over Jasper in oranje, dat is humor)
“Jasper is een hoerenjong”.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag niet wie bier gooide, best kans dat het gewoon uit vreugde de lucht in ging vanwege de 2-0, en kon amper verstaan wat ze zongen
Ik check net Voetbalzone en lees dat De Cil met een leeg bekertje naar de scheids rende, tja...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 23:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Jasper is een hoerenjong”.
En het was ook niet een bekertje. Die ballenmeisjes hadden er al een paar keer wat weggehaald.
Doe het gewoon niet. Je weet wat de gevolgen zijn. Wat mij betreft ontruimen we gewoon het hele vak daar de volgende keer. Het zijn ook altijd dezelfde twee vakken die het probleem zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sneeuwvlokjesgeneratie. Kijk, je moet de keeper van een tegenstander (of een ingooier van de tegenstander) niet met bier gaan bekogelen, want dan is 1) zonde van het bier, en 2) gewoon sneu, maar als je als een mietje met een leeg bekertje naar de scheids rent dan mag je echt oprotten hoor
Die hij moest ontwijken omdat ie hem anders op zijn kop had gehad.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 00:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik check net Voetbalzone en lees dat De Cil met een leeg bekertje naar de scheids rende, tja...
Veel succes met het ontruimen van die vakken. Als je denkt dat dat mogelijk is zonder de veiligheid van 1000en anderen in gevaar te brengen ben je echt bijzonder wereldvreemd.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 02:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doe het gewoon niet. Je weet wat de gevolgen zijn. Wat mij betreft ontruimen we gewoon het hele vak daar de volgende keer. Het zijn ook altijd dezelfde twee vakken die het probleem zijn.
Je kunt Berghuis wel uit Feyenoord halen maar Feyenoord niet uit Berghuis.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt Berghuis wel uit FeyenoordRotterdam halen maar Feyenoord Rotterdam niet uit Berghuis.
Doe maar een stadionverbod, raar gedrag.
Scheen iemand kanker zwarte te hebben geroepen over Brobbey. Dat maakt het wel net ff iets anders. Al blijft het geen slimme actie.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt Berghuis wel uit Feyenoord halen maar Feyenoord niet uit Berghuis.
Ah dan mag je er op slaan? Onzin.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Scheen iemand kanker zwarte te hebben geroepen over Brobbey. Dat maakt het wel net ff iets anders. Al blijft het geen slimme actie.
Nee natuurlijk is dat niet oké, verre van.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah dan mag je er op slaan? Onzin.
Als het nu hem zelf betreft en je doet het uit emotie dan is dat wel een verzachtende omstandigheid. Maar dit is gewoon achterlijk gedrag.
quote:Op zondag 28 mei 2023 18:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt Berghuis wel uit Feyenoord halen maar Feyenoord niet uit Berghuis.
Na een mooie overwinning even de racist uithangen tegen de tegenstander vind ik persoonlijk nog een stukje achterlijker. Dat soort tuig mag wat mij betreft ook gewoon een stadionverbod krijgen.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah dan mag je er op slaan? Onzin.
Als het nu hem zelf betreft en je doet het uit emotie dan is dat wel een verzachtende omstandigheid. Maar dit is gewoon achterlijk gedrag.
Ram als supporter eens iemand. Krijg je gewoon een SV. Ook als er eerst wat gezegd is tegen je kameraad. Eigenrichting is ook in een stadion verboden.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Na een mooie overwinning even de racist uithangen tegen de tegenstander vind ik persoonlijk nog een stukje achterlijker. Dat soort tuig mag wat mij betreft ook gewoon een stadionverbod krijgen.
Verrassend..quote:Op maandag 29 mei 2023 01:22 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het racisme-verhaal is kennelijk ook al weer ingetrokken?
Kippenvel hoor gisteren.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:53 schreef Erosjuhhh het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)clubicoon-wout-brama
Kats mooi
Zijn de mooiste momenten. Hoop dat hij nog lang bij de FC werkzaam blijft.quote:
Vervelend schopploegje. Heel belangrijke goal dus. Met schoppen en ontregelen komen ze er niet zondag.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik was al begonnen met typen over matige tweede helft, beetje afgebluft door Heerenveen etc.
maar Ugalde verandert het sentiment toch wel even een beetje![]()
maar niet bij ons waarschijnlijk, want ¤ 5.000.000 koopsom en een non-EU salaris.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 04:54 schreef Shivo het volgende:
Ugalde wordt de volgende Ruiz. Of N’kufo. Of de perfekte mix.
Daar zitten de groeibriljantjesquote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Veel geld voor iemand die een jaartje leuk meedoet in de KKD...
Meer dan een miljoen is veel geld voor een jong talent met een zeer goed (volledig) seizoen in de benen? Als je die gok al niet meer kunt nemen blijft enkel huren van grote clubs over.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Veel geld voor iemand die een jaartje leuk meedoet in de KKD...
Winterstop?quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:39 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/n(...)twente-fan~abab512e/
Berghius heeft wat langer winterstop naar aanleiding van die klap.
Zie TT.quote:
Zeker. Sparta is de enige ploeg die ons goed aan het werk zet dit seizoen.quote:Op zondag 11 juni 2023 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Europa
bovenliggende partij vanmiddag, niet altijd goed, vaak wat slordig (voorin) en ook best wat kansen weggegeven. maar terechte winnaar playoffs lijkt me
80 euro bier in de handquote:Op maandag 12 juni 2023 19:39 schreef Frutsel het volgende:
https://www.twenteinsite.(...)gaat-viraal?twit=121
Toppertje hoor
Joaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vinden jullie Leon ten Voorde ook zon mongool?
Dit is allemaal wel goed te bereiken. Geen Kazachstan of Azerbeidzjan ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:06 schreef Frutsel het volgende:
FC Twente weet woensdagmiddag wie het treft in de tweede voorronde van de Conference League. Er zijn nog zeven mogelijke tegenstanders over voor de Tukkers.
- AGF Aarhus (Den)
- KA Akureyi (Isl) - Connah's Quay Nomads FC (Wal)*
- Hammarby Fotboll (Swe)
- Vikingur (FRO) - Inter Club dÉscaldes (And)*
- FC Haka Valkeakoski (Fin) - Crusaders FC (Nir)*
Oh dat brengt memories terug, mijn eerste Europeese uitwedstrijd. 1997, how time flies.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:06 schreef Frutsel het volgende:
FC Twente weet woensdagmiddag wie het treft in de tweede voorronde van de Conference League. Er zijn nog zeven mogelijke tegenstanders over voor de Tukkers.
- AGF Aarhus (Den)
En dat spreek je uit als IE EN GWE DEquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:21 schreef Momo het volgende:
Hammarby hoort toch bij de wijk Enskede in Stockholm ?
Idd dat wordt weer niks. Scheelt zoveel als je midden in je competitie zit.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
Zitten wel midden in de competitie. Kan nog wel eens vervelend worden met een heel nieuw team.
Die pot heb ik op TV gezienquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:13 schreef tcr het volgende:
[..]
Oh dat brengt memories terug, mijn eerste Europeese uitwedstrijd. 1997, how time flies.
maar hij was/is wel een goede Spanjaardquote:Op woensdag 21 juni 2023 18:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
Pleguezuelo is exit.
Hij deed me altijd denken aan t Garcia tijdperk. Toen in de fc alleen maar goedkope Spanjaarden van Ted zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |