Oh, is 'ie er? Nice!quote:
The Shield! Fantastisch!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Leuk idee.
Ik ben zelf met veel plezier naar The Shield aan het kijken.
Ooit vroegah eens wat losse afleveringen van gezien,
Ik heb het boek gekocht net voordat ik emigreerde, zit nog ergens in een doos. Toch maar eens lezen als ie er uit mag.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles klopte eigenlijk dat seizoen. Seizoen 2 was zo ontzettend vaag en seizoen 3 gewoon tja best middelmatig.
Stukje inflatiegenot.quote:Thank you for being a valued member of Amazon Prime. We are writing to you about an upcoming change to your membership.
As of November 2, 2023, the price of the Amazon Prime membership is changing from ¤2.99 per month to ¤4.99 per month. As an existing member, the new price will apply during the first payment cycle after December 12, 2023. We are also introducing a new annual plan where you can get 12 months of Amazon Prime for the price of 10. You can change your subscription now into the annual plan (¤49.90 per year) by clicking here.
Ik kijk elke avond, er staan best goede series op. Ook bestel ik regelmatig spullen, we wonen nogal afgelegen en winkels moeten een hoop dingen bestellen als je er om vraagt. Dan rijdt je soms drie keer (in combinatie met boodschappen doen) voor een simpel ding wat je via Amazon snel in huis hebt en vaak stukken goedkoper (de helft van de prijs, of meer, is geen uitzondering).quote:Op donderdag 2 november 2023 08:28 schreef Aurelius het volgende:
Ik zeg het op. Voor die prijs maak ik er te weinig gebruik van.
Als je Twitch gebruikt, dan krijg je 1 gratis Twitch subscription. Daar betaal je los al iets van 4 euro voor.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:57 schreef KingRadler het volgende:
5 Euro valt nog mee, Netflix koste mij 24 euro per maand, die heb ik deze week opgezegd.
Twitch sub kost 4 euro. Maar is het zeker niet waardquote:Op donderdag 2 november 2023 09:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je Twitch gebruikt, dan krijg je 1 gratis Twitch subscription. Daar betaal je los al iets van 4 euro voor.
In combinatie met alle andere voordelen is die streaming dienst dan effectief gewoon een gratis cadeautje.
Idem hier.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:28 schreef Aurelius het volgende:
Ik zeg het op. Voor die prijs maak ik er te weinig gebruik van.
Ja wij ook, Reacher is een leuke serie.quote:
Ik had echt 0 verwachtingen toen ik begon aan seizoen 1. Was bijzonder blij verrast. Dus hier gaan we voorquote:
Staat seizoen twee er nu op? Ik zie het wel in het menu staan maar er gebeurt niets als ik er op klik. Dat is dus of een foutje bij mij of bij Prime.quote:Op donderdag 9 november 2023 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had echt 0 verwachtingen toen ik begon aan seizoen 1. Was bijzonder blij verrast. Dus hier gaan we voor
Vanaf 15 december.quote:Op maandag 27 november 2023 15:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Staat seizoen twee er nu op? Ik zie het wel in het menu staan maar er gebeurt niets als ik er op klik. Dat is dus of een foutje bij mij of bij Prime.
Ik betaal vanaf volgend jaar ¤89 per jaar voor Prime (was 49EUR).quote:
ander land of nog extra'squote:Op maandag 27 november 2023 16:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik betaal vanaf volgend jaar ¤89 per jaar voor Prime (was 49EUR).
80% inflatie...
Amazon.de. wel een groter aanbod qua producten en iets betere prijzen. Op zich haal ik het verschil er elk jaar wel uit.quote:
Heel cool.quote:
Alleen in NL, jammer. Wel leuke podcast ook, met Rob Jansen en Ilja Reiman, over de vroege dagen van hardcore in Nederland.quote:
Eerste 3 afleveringen waren top vond ik. Casting van Reacher zelf blijft gewoon topquote:
Maar wat is dat voor bullshit met maar 3 afleveringen, moet ik alsnog tot eind januari wachten. Dacht m'n fix wel in een paar dagen te krijgenquote:Op zondag 17 december 2023 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerste 3 afleveringen waren top vond ik. Casting van Reacher zelf blijft gewoon top
Dit is een valide punt.quote:Op zondag 17 december 2023 01:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar wat is dat voor bullshit met maar 3 afleveringen, moet ik alsnog tot eind januari wachten. Dacht m'n fix wel in een paar dagen te krijgen
Wij waren teleurgesteld, het onderbreken van bingen is niet aardig.quote:Op zondag 17 december 2023 01:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar wat is dat voor bullshit met maar 3 afleveringen, moet ik alsnog tot eind januari wachten. Dacht m'n fix wel in een paar dagen te krijgen
ja idd, eerst drie afleveringen tegelijk en dan 1x per week een aflevering doen releasen.quote:Op zondag 17 december 2023 01:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Puur natuur volgens hem, liegen kunnen acteurs wel. Seizoen 2 is wel een leuke opvolger van seizoen 1.quote:Op maandag 25 december 2023 20:39 schreef Netsplitter het volgende:
Hij is wel flink groter geworden sinds S1 viel mij op.
quote:Op woensdag 27 december 2023 13:55 schreef Bluesdude het volgende:
Prime Video heeft Stargate Atlantis en Stargate Universe toegevoegd.
Losgemaakt van MGM (nu eigendom van Prime Video)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |