abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 februari 2023 @ 17:39:00 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208035206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:37 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Advies wat te doen als ik bijv. een nummer heb gekregen, want het is voor mij nog allemaal onbekend terrein terwijl hij die wegen al reeds bewandeld heeft.
Het was een retorische vraag. Je gaat hier op dit forum vragen hoe je moet omgaan met mannelijke concurentie. Are you kidding me?!
The love you take is equal to the love you make.
pi_208035215
Hoeveel betaal je die coach (mag ook via dm)?

Een ding is zeker. Zelfs met een goed uiterlijk heb je tegenwoordig erg veel concurentie. En het wordt al helemaal moeilijk als je er gemiddeld of ondergemiddeld uit ziet.

En vrouwen hebben volgens mij een seksdrive die anders werkt dan die van mannen. Staat niet 24/7 aan. En ze hebben veelal keuze zat. Dus ben je vaak laatste keuze of gewoon nooit.
pi_208035220
Zoals ik eerder schreef zit ik nu in het hostel aan de gezamenlijke eettafel. We hebben allen zicht op de ingang. De gozer haast mij die een grote koptelefoon opheeft en elke keer opkijkt wanneer een knappe vrouw incheckt zou ik wel een klap op zijn bek willen geven. Het maakt mij gewoon ontzettend boos dat mij enig succes misgund wordt.

Daarom dat ik ook besluit om niet te drinken, om te voorkomen dat ik geweld tegen één van hen ga gebruiken. De enige mannen die ik niet zou aanvallen zijn de mensen die mij hebben aangesproken, ken en een goede band mee heb, De rest zie ik als vijanden.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 17:40:49 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208035226
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:15 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Wie niet waagt blijft maagd! Je kunt toch wel begrijpen dat thuis zitten en als een incel gaan zitten janken en klagen je geen cm verder brengt.

Hoeveel cm hebben je missies je al verder gebracht?
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 17:42:01 #205
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208035236
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:36 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Waarom zet jij mij neer als slecht persoon die een act opvoert terwijl talloze mannen dat ook doen? Zij hebben wél seks gehad, ik niet. Ik heb altijd goede intenties, ben tegen geforceerde seks. Ik ben hier de nette persoon, niet die mensen die dronken seks hebben in een steegje of met wat gladde praatjes een vrouw de wc in weten te lullen.

Uiteindelijk zijn het de vrouwen die hiermee vrijwillig instemmen.
Slecht persoon maak jij er van, niet ik. Ja, zij hebben wel seks gehad, jij niet. Exact. Dat JIJ er met je hoofd niet bij kunt dat die vrouwen seks hebben in een steegje of op een WC met een of andere gast, en ze dat wél goed vinden, maar met jou niet, vind je dat zelf niet veelzeggend.

Jij kunt daar vanalles van vinden en over denken, maar die vrouwen beslissen, daar heb je helemaal gelijk in, en die beslissen dat die mannen wél goed genoeg zijn, en jij niét. Dat zou je aan het denken moeten zeggen, maar je bent te blind om dat in te zien, of je wíl het gewoon niet inzien.

En omdát je het niet wil inzien, blijf je doen wat je doet, ben je bakken met geld aan het weg smijten, en zul je achteraf zeggen dat je wel XXXX bedrag hebt uitgegeven en het je niets heeft opgeleverd. Het gaat gewoon niet gebeuren.

En ik blijf het zeggen; voor die vrouwen is dat een zegen. Omdat die vrouwen MENSEN zijn, je weet wel, met gevoel, die zelf prima kunnen bepalen met wie ze seks hebben, en ze dus aanvoelen dat jij niet die persoon bent die door de keuring komt. En jij komt niet niet door de keuring vanwege je schoenen of je broek, maar vanwege jou. Dat is dan zuur, maar zo is het wel. Je uitstraling, je houding, je act, je wanhopigheid, je objectificering van die vrouwen, álles stoot die vrouwen af. Dat is waarom seks in een steegje of op een WC in hun ogen wél een alternatief is voor seks, en jij niet.

En tot je dat gaat snappen zul je geld blijven weg gooien.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_208035238
Volg niet de tip van Incel Mike op.

Don't Go Ee-Ah!
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 17:43:17 #207
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208035248
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:39 schreef ph-buf het volgende:
Zoals ik eerder schreef zit ik nu in het hostel aan de gezamenlijke eettafel. We hebben allen zicht op de ingang. De gozer haast mij die een grote koptelefoon opheeft en elke keer opkijkt wanneer een knappe vrouw incheckt zou ik wel een klap op zijn bek willen geven. Het maakt mij gewoon ontzettend boos dat mij enig succes misgund wordt.

Daarom dat ik ook besluit om niet te drinken, om te voorkomen dat ik geweld tegen één van hen ga gebruiken. De enige mannen die ik niet zou aanvallen zijn de mensen die mij hebben aangesproken, ken en een goede band mee heb, De rest zie ik als vijanden.

Het is gewoonweg bizar hoe verwrongen jouw beeld van de realiteit is. Echt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_208035254
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hoeveel cm hebben je missies je al verder gebracht?
Ik heb er verschillende vrouwelijke bekenden aan overgehouden. We hebben goed contact. Ik kan prima met vrouwen overweg, het is alleen dat als het om seks gaat bij mannen er ontzettend veel onderlinge concurrentie is.

Al die chatcontacten heb ik te danken aan het overdag aanspreken van vrouwen. In het nachtleven krijg ik daar niet eens de poging toe omdat er weer een random halfdronken dude in je nek staat te hijgen.
pi_208035266
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Het is gewoonweg bizar hoe verwrongen jouw beeld van de realiteit is. Echt.
Dus mannen concurreren niet om de vrouwtjes? Leer eens hoe natuur werkt, jezus.
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 17:46:30 #210
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208035276
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:44 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Dus mannen concurreren niet om de vrouwtjes? Leer eens hoe natuur werkt, jezus.
Ik weet hoe de natuur werkt, daarom heb ik ook seks. En een vrouw. En een kind.

Natuurlijk concurreren die wel, maar dat stelt dat OMDAT die gast met zn koptelefoon opkijkt jij hem op zn bek wil slaan OMDAT jou succes misgund wordt. Dat is echt zó ontzettend krom.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 17 februari 2023 @ 17:47:00 #211
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208035282
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:39 schreef Belugastroop het volgende:

Een ding is zeker. Zelfs met een goed uiterlijk heb je tegenwoordig erg veel concurentie.

Er zijn nog steeds ongeveer evenveel mannen als vrouwen dus dat is nog precies hetzelfde.
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 17:47:09 #212
5428 crew  miss_sly
pi_208035283
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:33 schreef ph-buf het volgende:
Ik zie veel nieuwe mensen inchecken, opvallend veel vrouwen. Wat is wijsheid, alcohol inslaan of niet drinken? Zit met mijn laptop op tafel en zie al die andere mannen die naast mij zitten telkens opkijken wanneer er een vrouw incheckt.

Hebben jullie tips hoe ik met mannelijke concurrentie moet omgaan? Ik vermoed dat één van die jongens straks één van de nieuwe vrouwlijke gasten gaat aanspreken.
Die andere mannen doen hetzelfde als jij, namlijk iedere nieuw binnenkomende vrouw checken. Dat kun je ze toch moeilijk kwalijk nemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 17:48:56 #213
5428 crew  miss_sly
pi_208035297
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:43 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Ik heb er verschillende vrouwelijke bekenden aan overgehouden. We hebben goed contact. Ik kan prima met vrouwen overweg, het is alleen dat als het om seks gaat bij mannen er ontzettend veel onderlinge concurrentie is.

Al die chatcontacten heb ik te danken aan het overdag aanspreken van vrouwen. In het nachtleven krijg ik daar niet eens de poging toe omdat er weer een random halfdronken dude in je nek staat te hijgen.
Na het initiele contact willen ze kennelijk nog steeds niet met je naar bed. Dat zegt ook wat, toch?

Zelfs een dronken vrouw waar je een berg bier mee zit te zuipen en die je geld geeft voor wiet duikt niet met je het bed in. Geeft dat je niet te denken? Er is kennelijk iets wat ze allemaal tegenhoudt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 17 februari 2023 @ 17:49:58 #214
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208035302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:44 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Dus mannen concurreren niet om de vrouwtjes? Leer eens hoe natuur werkt, jezus.
Nee het ligt niet aan concurrentie. Het ligt aan je ontzettend onaantrekkelijke houding en levensstijl.

Zelfs al zou je de enige man in dat hostel zijn dan werd het niks.
pi_208035336
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee het ligt niet aan concurrentie. Het ligt aan je ontzettend onaantrekkelijke houding en levensstijl.

Zelfs al zou je de enige man in dat hostel zijn dan werd het niks.
Wat je hier zegt slaat natuurlijk nergens op en is enkelt bedoeld om de ts even te trappen. Dit ziet iedereen wel. Genoeg engerds op deze wereld die wel flings kunnen regelen en of een vriendin hebben. Stop daar dus maar mee.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 17:55:46 #216
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208035355
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:53 schreef Belugastroop het volgende:

[..]
Wat je hier zegt slaat natuurlijk nergens op. En is enkelt bedoeld om de ts te trappen. Dit ziet iedereen wel. Genoeg engerds op deze wereld die wel flings kunnen regelen en of een vriendin hebben. Stop daar alsjeblieft mee.
Nee als je 1000000 verschillende vrouwen probeert te scoren en 1000000x mislukt dat dan ben je zelf de enige constante factor. En dan is er kennelijk iets aan hem dat vrouwen structureel afschrikt.
pi_208035366
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Na het initiele contact willen ze kennelijk nog steeds niet met je naar bed. Dat zegt ook wat, toch?

Zelfs een dronken vrouw waar je een berg bier mee zit te zuipen en die je geld geeft voor wiet duikt niet met je het bed in. Geeft dat je niet te denken? Er is kennelijk iets wat ze allemaal tegenhoudt.
Kennelijk is het dus geen engerd met een slechte persoonlijkheid. Anders hoefden vrouwen hem ook niet te kennen ga ik vanuit. Maar dus gaat het hier om zijn (niet toereikende) uiterlijk wellicht.
  Spellchecker vrijdag 17 februari 2023 @ 17:57:20 #218
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208035371
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Zeg, waar betaal jij die coach eigenlijk voor?
Die zou hij mee op missie moeten nemen .... @ph-buf
pi_208035377
Weet je wat ik soms wel moeilijk vind, om het eerste initiatief te nemen. Ik wil geen alcohol meer drinken omdat ik daar lichamelijk niet zo goed tegen kan.

Als er alleen mannen in het hostel zitten is de sfeer een stuk beter. Op het moment dat er ook vrouwen tussen zitten lijkt elke man met zijn pik te denken. Op zulke momenten neem ik maar afstand omdat ik geen zin meer heb om te concurreren.
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 17:58:41 #220
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_208035385
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:57 schreef ph-buf het volgende:
Weet je wat ik soms wel moeilijk vind, om het eerste initiatief te nemen. Ik wil geen alcohol meer drinken omdat ik daar lichamelijk niet zo goed tegen kan.

Als er alleen mannen in het hostel zitten is de sfeer een stuk beter. Op het moment dat er ook vrouwen tussen zitten lijkt elke man met zijn pik te denken. Op zulke momenten neem ik maar afstand omdat ik geen zin meer heb om te concurreren.
Jij denkt toch ook continue met je pik?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_208035429
Alle mannen denken met hun pik dat is een gegeven. Ik heb verder geen tips hoe je dit dan wel moet aanpakken. Ik denk dat als je met vrouwen praat met allerlei andere mannen erbij. Dan kunnen ze al zien wie en hoe jij bent. Als ze dan nog geen interesse tonen dan wordt het denk ik moeilijk. De vrouwmensch is ook al heel erg wispelturig van aard. Al heeft ze voor haar neus tien keuzes dan weet ze het nog niet. Keep trying bro.
pi_208035472
Het vervelende is dat al die andere mannen extra stress bij mij bezorgen. Ik merk al dat zij het niet prettig vinden als ik bij hun groepje kom zitten en met de aanwezige vrouwen ga praten, alsof ik aan hun 'vangst' zit. Ik wil leren hoe ik mij daartegen kan wapenen.
pi_208035483
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee als je 1000000 verschillende vrouwen probeert te scoren en 1000000x mislukt dat dan ben je zelf de enige constante factor. En dan is er kennelijk iets aan hem dat vrouwen structureel afschrikt.
Ja, en dat kan dus heel goed komen doordat die vrouwen hem niet fysiek aantrekkelijk genoeg vinden.
pi_208035487
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:02 schreef Belugastroop het volgende:
Alle mannen denken met hun pik dat is een gegeven. Ik heb verder geen tips hoe je dit dan wel moet aanpakken. Ik denk dat als je met vrouwen praat met allerlei andere mannen erbij. Dan kunnen ze al zien wie en hoe jij bent. Als ze dan nog geen interesse tonen dan wordt het denk ik moeilijk. De vrouwmensch is ook al heel erg wispelturig van aard. Al heeft ze voor haar neus tien keuzes dan weet ze het nog niet. Keep trying bro.
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Spellchecker vrijdag 17 februari 2023 @ 18:08:56 #225
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208035511
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:05 schreef ph-buf het volgende:
Het vervelende is dat al die andere mannen extra stress bij mij bezorgen. Ik merk al dat zij het niet prettig vinden als ik bij hun groepje kom zitten en met de aanwezige vrouwen ga praten, alsof ik aan hun 'vangst' zit. Ik wil leren hoe ik mij daartegen kan wapenen.
Vraag je coach :')

En haal eens de druk van de ketel :')

Al die vakanties en dat gecoach kosten jou toch wel klauwen vol geld ....
Voor noppes ....
  Spellchecker vrijdag 17 februari 2023 @ 18:09:08 #226
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208035514
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:05 schreef ph-buf het volgende:
Het vervelende is dat al die andere mannen extra stress bij mij bezorgen. Ik merk al dat zij het niet prettig vinden als ik bij hun groepje kom zitten en met de aanwezige vrouwen ga praten, alsof ik aan hun 'vangst' zit. Ik wil leren hoe ik mij daartegen kan wapenen.
Als die vrouwen het toelaten dat je meepraat en ook naar jou luisteren als je wat zegt. Dan heb je in ieder geval een opening. Ik zou daar expres bij blijven zitten en praten over koetjes en kalfjes om die mannen te pesten. Dan heb je toch in ieder geval dat gedaan als het toch niet op een fling uitsraait.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 18:09:51 #228
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_208035517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:39 schreef ph-buf het volgende:
Zoals ik eerder schreef zit ik nu in het hostel aan de gezamenlijke eettafel. We hebben allen zicht op de ingang. De gozer haast mij die een grote koptelefoon opheeft en elke keer opkijkt wanneer een knappe vrouw incheckt zou ik wel een klap op zijn bek willen geven. Het maakt mij gewoon ontzettend boos dat mij enig succes misgund wordt.

Daarom dat ik ook besluit om niet te drinken, om te voorkomen dat ik geweld tegen één van hen ga gebruiken. De enige mannen die ik niet zou aanvallen zijn de mensen die mij hebben aangesproken, ken en een goede band mee heb, De rest zie ik als vijanden.
:D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 17 februari 2023 @ 18:13:49 #229
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208035547
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:06 schreef Belugastroop het volgende:

[..]
Ja, en dat kan dus heel goed komen doordat die vrouwen hem niet fysiek aantrekkelijk genoeg vinden.
Alsof alle mannen die wel eens vrouwen scoren stuk voor stuk van die goden zijn.

Ik zou het eerder op de levenshouding van TS gooien. Als je alleen maar bezig bent seks te zoeken met de eerste willekeurige vrouw en je verder niks nuttigs met je leven doet vinden nagenoeg alle vrouwen dat onaantrekkelijk.
pi_208035555
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:08 schreef maily het volgende:

[..]
Vraag je coach :')

En haal eens de druk van de ketel :')

Al die vakanties en dat gecoach kosten jou toch wel klauwen vol geld ....
Voor noppes ....
Een psychiater lijkt me een veel betere investering dan een zogenaamde coach in dit geval. Dit is weggegooid geld zo.
pi_208035567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Alsof alle mannen die wel eens vrouwen scoren stuk voor stuk van die goden zijn.

Ik zou het eerder op de levenshouding van TS gooien. Als je allee
Levenshouding? Ik ben toch pro-actief bezig, dit is stukken beter dan vroeger thuis achter de pc.
pi_208035576
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:14 schreef RegularOrange het volgende:

[..]
Een psychiater lijkt me een veel betere investering dan een zogenaamde coach in dit geval. Dit is weggegooid geld zo.
Een psychiater werkt met medicijnen, niet met vrouwen.
pi_208035590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb je helemaal geen date gehad via online daten? En waar ligt het aan? Like jij iedereen maar niks wordt beantwoord, of ben je heel kieskeurig?

Ik vind het persoonlijk echt heel irritant als iemand me op straat of in de winkel aanspreekt met overduidelijk het doel om te 'flirten'. Dan weet ik niet hoe snel ik weg moet komen. Sommige mannen kunnen van nature met iedereen een praatje maken en dat komt gewoon leuk en gezellig over (maar die doen dat altijd, met zowel mannen als vrouwen). Als je zo niet bent is het meestal gewoon cringworthy :{
heb het hele vervolg van dit topic niet gelezen hoor, dus reageer even alleen op deze.

Maar om in te gaan op Tinder (of noem andere online dating dingen trouwens net zo goed)

De hele perceptie is onwijs anders tussen mannen en vrouwen.
Ik moet eerlijk zeggen, heb Tinder geprobeerd. Paiq ook nog een tijdje.
Maar het is zowat ondoenlijk als man zijnde?

Ik probeer dan gewoon wat vragen te stellen of eigenlijk eerste doel is dan alleen nog maar probeer een gesprekje te krijgen met een vrouw...

Hier begint het probleem al, je moet het treffen blijkbaar. Maar voor zover mijn gevoel erbij is, alle vrouwen krijgen 10.000 berichten, mannen zeg maar zo goed als 0 of je moet weer extreem goede foto's hebben waar vrouwen op wegglijden bij dat al te zien.

Ok vervolg ervan is, dat het al ellende is om een normaal gesprekje te krijgen met een vrouw, omdat ie er nl al 1000 aan het filteren is.

Gevolg daar weer van is dat ik wel met vrouwen sprak, maar die hadden dan zeg maar extreme fantasieën en kid you not hoe raar dat allemaal wel was.
En goed daar ben ik dan weer niet op zoek naar :')
Do what you love, love what you do!
pi_208035633
Na 12 uur rondgelopen heb ik wel een IG van een ontzettend mooie chick gekregen. Zij is 20, maar weet niet precies welke vervolgstappen ik nu moet zetten. Coach zegt dat ik zsm een date moet inplannen en een hotel of appartement moet fixen. Dat laatste gaat natuurlijk geld kosten, ik kan simpelweg niet in de toekomst kijken en ben bang dat het weggegooid geld is.

Zij woont nog bij haar ouders en naar hostel meenemen is sws geen optie. Wat is wijsheid?
pi_208035646
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:16 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Een psychiater werkt met medicijnen, niet met vrouwen.
Die is bevoegd om je medicijnen te geven, hoeft niet. Maar die zijn wel een stuk beter in het analyseren van jouw probleem en je daar mee te helpen dan zo'n coachje.
pi_208035658
@kree Begin maar niet over online dating, dat heb ik al lang uitgespeeld. Tinder staat nog op mijn telefoon maar heb slechts 2 of 3 matches maar allen reageren niet op berichten. Ik ga niet aan aan dood paard zitten trekken.
pi_208035682
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:43 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Ik heb er verschillende vrouwelijke bekenden aan overgehouden. We hebben goed contact. Ik kan prima met vrouwen overweg, het is alleen dat als het om seks gaat bij mannen er ontzettend veel onderlinge concurrentie is.

Al die chatcontacten heb ik te danken aan het overdag aanspreken van vrouwen. In het nachtleven krijg ik daar niet eens de poging toe omdat er weer een random halfdronken dude in je nek staat te hijgen.
Hoe ziet dat contact met die vrouwelijke bekenden eruit?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208035707
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoe ziet dat contact met die vrouwelijke bekenden eruit?
Gewoon wat over de chat.
  Spellchecker vrijdag 17 februari 2023 @ 18:24:50 #239
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208035714
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:15 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Levenshouding? Ik ben toch pro-actief bezig, dit is stukken beter dan vroeger thuis achter de pc.
Stukken beter?
pi_208035732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:19 schreef ph-buf het volgende:
Na 12 uur rondgelopen heb ik wel een IG van een ontzettend mooie chick gekregen. Zij is 20, maar weet niet precies welke vervolgstappen ik nu moet zetten. Coach zegt dat ik zsm een date moet inplannen en een hotel of appartement moet fixen. Dat laatste gaat natuurlijk geld kosten, ik kan simpelweg niet in de toekomst kijken en ben bang dat het weggegooid geld is.

Zij woont nog bij haar ouders en naar hostel meenemen is sws geen optie. Wat is wijsheid?
Jouw coach is echt weggegooid geld….
Die zegt wat jij wil horen en dat is: bij contact met een vrouwen meteen alles regelen zodat je kunt gaan neuken.

Helaas zijn er daar twee voor nodig en zoals je hebt gemerkt staan vrouwen daar wat anders in.

Verkennen of ze wil daten: prima.
Als ze dat wil: avondje op stap of uit eten, elkaar wat leren kennen.
Na afloop haar netjes thuis brengen.
Nog een date plannen.
En wellicht dat ze dan signalen gaat afgeven dat ze een stap verder met je wil gaan. Tijd zat om dan een kamer te regelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208035743
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:24 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Gewoon wat over de chat.
Dadelijks? Wekelijks? Hoeveel bekenden? Waar gaan jullie gesprekken over?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208035755
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dadelijks? Wekelijks? Hoeveel bekenden? Waar gaan jullie gesprekken over?
Dat zijn chicks die al een vriend hebben. Daar wil ik mijn vingers niet aan branden.
pi_208035778
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Alsof alle mannen die wel eens vrouwen scoren stuk voor stuk van die goden zijn.

Ik zou het eerder op de levenshouding van TS gooien. Als je alleen maar bezig bent seks te zoeken met de eerste willekeurige vrouw en je verder niks nuttigs met je leven doet vinden nagenoeg alle vrouwen dat onaantrekkelijk.
Ik schreef al genoeg mannen die er goed uitzien en een nare persoonlijkheid hebben. En toch met gemak vrouwen aantrekken. Je hebt zelfs jongens die een goed gezicht hebben en chips eten voor de webcam. En zo rijk worden via instagram. Over wat voor ingebeelde minimale nuttigheid moet je dan voldoen als man volgens jou. Waar heb je het überhaupt over. Het is zo ongedefinieerd en ongrijpbaar snap je wel. Kennelijk omdat je gewoon uit je nek lult maar dat terzijde.

Ik heb jouw foto gezien en jij bent zelf absoluut geen god nee. Maar jij bent dan ook een self-proclaimed dumpsterdiver als ik me niet vergis.

Ik weet niet of dumpsterdiven iets is voor de ts.
pi_208035781
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:27 schreef ph-buf het volgende:

[..]
Dat zijn chicks die al een vriend hebben. Daar wil ik mijn vingers niet aan branden.
Want ervaring opdoen om gewoon normale, vriendschappelijke, niet op neuken gerichte gesprekken te hebben vind je weggegooide tijd?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208035813
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:21 schreef ph-buf het volgende:
@:kree Begin maar niet over online dating, dat heb ik al lang uitgespeeld. Tinder staat nog op mijn telefoon maar heb slechts 2 of 3 matches maar allen reageren niet op berichten. Ik ga niet aan aan dood paard zitten trekken.
Weet ik, daarom ben ik er ook even mee gekapt allemaal.
Gewoon geen zin in joh in dat bewijzen gedoe ofzo. er zijn er zelden vrouwen die gewoon ook even de tijd nemen om te praten en kletsen.
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 19:41:51 #246
236264 crew  capricia
pi_208036657
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:33 schreef Belugastroop het volgende:
Alle vrouwen (ook de mindere) hebben veelal al wel een vriend of relatie. Of meerdere. Het is haast post-apocalyptisch moeilijk voor gemiddelde mannen tegenwoordig.
Ik denk dat de verhoudingen in Rusland anders liggen. Gezien het aantal mannen, wat daar in een zeer rap tempo afneemt.

Miss wel een tip voor TS.
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 19:46:00 #247
236264 crew  capricia
pi_208036732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:21 schreef ph-buf het volgende:
@:kree Begin maar niet over online dating, dat heb ik al lang uitgespeeld. Tinder staat nog op mijn telefoon maar heb slechts 2 of 3 matches maar allen reageren niet op berichten. Ik ga niet aan aan dood paard zitten trekken.
Waar ben je nu, welke stad?
Definitely not CIA
  vrijdag 17 februari 2023 @ 19:47:20 #248
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_208036756
Vraag aan alle vrouwen hier:

Hoe vaak heb jij seks gehad in een toilet met een man een uurtje nadat je contact hebt gemaakt?
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 19:58:39 #249
5428 crew  miss_sly
pi_208036970
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag aan alle vrouwen hier:

Hoe vaak heb jij seks gehad in een toilet met een man een uurtje nadat je contact hebt gemaakt?
Nou, toch zeker wel een keer of…even denken….nooit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 17 februari 2023 @ 20:01:58 #250
5428 crew  miss_sly
pi_208037032
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 18:33 schreef kree het volgende:

[..]
Weet ik, daarom ben ik er ook even mee gekapt allemaal.
Gewoon geen zin in joh in dat bewijzen gedoe ofzo. er zijn er zelden vrouwen die gewoon ook even de tijd nemen om te praten en kletsen.
Ik zie jouw posts hier op FOK! en dan valt het me op dat je niet overdreven goed bent met taal, posts schrijven. Dat geeft niet, want dat is lang niet iedereen, maar juist op apps als Tinder moet je er met je foto’s en je manier van berichten sturen bovenuit steken als er zoveel contacten zijn. Dus dan is iets als Tinder misschien ook niet zo geschikt.

Net als dat bij TS het systematisch proberen na te jagen van meisjes op vakantie niet gaat werken. Dat heeft nog niet gewerkt en dat vastniet op wonderbaarlijke wijze ineens wel werken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')