Ik denk dat veel mensen ook bij een heel knap persoon wellicht eerder gaan denken dat er een bepaald addertje onder het gras zit.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de looks van TS.![]()
Maar het online niet lukt zal dit irl niet snel het omgekeerde zijn.
Ligt natuurlijk aan je eigen looks. Als je nooit aangesproken wordt, zal dit wel raar zijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen ook bij een heel knap persoon wellicht eerder gaan denken dat er een bepaald addertje onder het gras zit.
Tja de gedachte dat looks een soort wondermiddel zijn waarmee alles staat en valt is hier nogal wijdverbreid. Maar er komt nog wel meer kijken bij aantrekkelijk zijn. Je kan geweldig mooi zijn en nog steeds vrouwen wegjagen omdat je verder gewoon een onprettige indruk maakt.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan je eigen looks. Als je nooit aangesproken wordt, zal dit wel raar zijn.
Op straat uit het niets is een beetje awkward, maar genoeg vrijgezelle mensen die in de supermarkt oogcontact hebben en een praatje maken. Of bij de metro, of waar dan ook.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja de gedachte dat looks een soort wondermiddel zijn waarmee alles staat en valt is hier nogal wijdverbreid. Maar er komt nog wel meer kijken bij aantrekkelijk zijn. Je kan geweldig mooi zijn en nog steeds vrouwen wegjagen omdat je verder gewoon een onprettige indruk maakt.
Ja, dan is er zoals ik al zei al wat aan het aanspreken vooraf gegaan. Dat gebeurt inderdaad best vaak.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op straat uit het niets is een beetje awkward, maar genoeg vrijgezelle mensen die in de supermarkt oogcontact hebben en een praatje maken. Of bij de metro, of waar dan ook.
Wie niet waagt blijft maagd! Je kunt toch wel begrijpen dat thuis zitten en als een incel gaan zitten janken en klagen je geen cm verder brengt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben vooral even op zoek nu naar het doel van dit topic. Immers, dit is naar de bekende weg vragen, want TS is helemaal niet geinteresseerd in het antwoor 'nee, niet doen', want als we hem mogen geloven is hij al 'onderweg'.
Maar aangezien die vraag beantwoord krijgen wel het doel leek te zijn van dit topic...tja....en nu dan?
Nah, heb verschillende pogingen ondernomen maar het probleem van een hostel is dat er altijd andere mannen in de buurt zijn. Die krijgen altijd prioriteit. Dat hostel in Praag was wel extreem, dat was echt een kliekje. Ook al ondernam ik verschillende pogingen om gewoon basaal te socializen werd ik genegeerd. Ik heb geleerd dat je niet aan een dood paard moet trekken, dat op het moment dat je jezelf aan aan groep gaat opdringen dat je dan nog meer wordt afgewezen. Ik ben echter wel van plan om daar terug te keren, maar dan alleen vanwege de prijs omdat het één van de goedkoopste hostels van Praag is. Of ik wel/niet een klik heb zal me een worst zijn. Een ding dat ik nu wel geleerd hebt is dat je niet met iedereen te vriend kunt zijn en dat er altijd mensen zijn die je niet moeten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:47 schreef Avelie het volgende:
[..]
Waarom vraag je zelf niks? Je zit te wachten tot je iets krijgt, maar het begint met geven in het leven. Mensen praten over het algemeen graag over zichzelf. Probeer gewoon eens een belangstellend gesprekje te voeren om te beginnen, zonder dat je er gelijk bovenop wil duiken.
Het begint namelijk met normaal menselijk contact. Een hostel is een perfecte plaats om gewoon eens te oefenen met contact maken door wat eenvoudige vragen te stellen. Maar verwacht er niet te veel van. Als je begint vanuit oprechte belangstelling ipv jouw geheime agenda, zul je merken dat de gesprekken makkelijker gaan lopen. Vrouwen voelen dat namelijk echt wel aan.
Vrouwen die alleen reizen en in hostels slapen worden wel gezien als loslopend wild. Uit mijn observaties worden zij door echt ontzettend veel mannen aangesproken. De winnaar heeft seks in de bunkbed of in één van de toiletten/douches. Mijn onderbuurman (jonge Brit) vertelde mij zo'n verhaal dat hij in Krakau dronken seks heeft gehad met een Duits meisje dat bezet was. Daarop een heel verhaal (dat ik jullie zal besparen en irrelevant is) dat vrouwen volop vreemd gaan en dat als wife material een chick met een hoge boducount een turn-off is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is hetgeen dat ik het meest haat aan soloreizen, de mannen die denken dat ik er voor hen ben of me iets te bieden denken te hebben.
Ik heb sociale angst maar heb dat tegenwoordig wel aardig overwonnen. Ik doe mijn best maar soms is het bijna niet te doen om toegang tot de groep te krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier het probleem, waardoor zij wel contact hebben en jij niet.
Zij vragen hoe een ander (die ze interessant vinden) hun dag gehad hebben of waar ze vandaan komen.
Jij doet dat niet, en klaagt vervolgens ook nog eens dat anderen jou negeren? Zowel de vrouwen als de mannen?
Het is niet hun taak jou te vermaken, zolang je niet begint jezelf te vermaken en werkelijke interesse te tonen in anderen ipv alles maar te doen met "game" als doel wordt het niks, hoeveel geld je ook aan "coaches" verspilt.
Liefst zit ik ook in een hotel of appartement maar dat is gewoon niet te betalen. Alles kost geld.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Afwachten dus hoeveel reizen en geld het je gaat kosten voor je erachter komt dat je op die manier niet kunt leren hoe je écht contact maakt met anderen.
De krampachtige onzin die je nu aan het doen bent net zo min.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:15 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Wie niet waagt blijft maagd! Je kunt toch wel begrijpen dat thuis zitten en als een incel gaan zitten janken en klagen je geen cm verder brengt.
Nee, JIJ bent het probleem. Elke andere man voldoet meer dan jij, dan is het probleem niet al die andere mannen, dan ben jij het probleem. En dat komt vermoedelijk omdat iedereen doorheeft dat je een act opvoert. Het is fake, het is niet echt, niet oprecht, het is een toneelstukje, en dat kun je niet verbloemen.quote:Nah, heb verschillende pogingen ondernomen maar het probleem van een hostel is dat er altijd andere mannen in de buurt zijn. Die krijgen altijd prioriteit. Dat hostel in Praag was wel extreem, dat was echt een kliekje. Ook al ondernam ik verschillende pogingen om gewoon basaal te socializen werd ik genegeerd. Ik heb geleerd dat je niet aan een dood paard moet trekken, dat op het moment dat je jezelf aan aan groep gaat opdringen dat je dan nog meer wordt afgewezen. Ik ben echter wel van plan om daar terug te keren, maar dan alleen vanwege de prijs omdat het één van de goedkoopste hostels van Praag is. Of ik wel/niet een klik heb zal me een worst zijn. Een ding dat ik nu wel geleerd hebt is dat je niet met iedereen te vriend kunt zijn en dat er altijd mensen zijn die je niet moeten.
Het feit dat je denkt dat dit je probleem is, geeft al aan hoe kansloos je ‘missies’ zijn om contacten met MENSEN op te bouwen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:30 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Liefst zit ik ook in een hotel of appartement maar dat is gewoon niet te betalen. Alles kost geld.
Bied ze veel alcohol aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:33 schreef ph-buf het volgende:
Ik zie veel nieuwe mensen inchecken, opvallend veel vrouwen. Wat is wijsheid, alcohol inslaan of niet drinken? Zit met mijn laptop op tafel en zie al die andere mannen die naast mij zitten telkens opkijken wanneer er een vrouw incheckt.
hebben jullie tips hoe ik met mannelijke concurrentie moet omgaan? Ik vermoed dat één van die jongens straks één van de nieuwe vrouwlijke gasten gaat aanspreken.
Zeg, waar betaal jij die coach eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:33 schreef ph-buf het volgende:
Ik zie veel nieuwe mensen inchecken, opvallend veel vrouwen. Wat is wijsheid, alcohol inslaan of niet drinken? Zit met mijn laptop op tafel en zie al die andere mannen die naast mij zitten telkens opkijken wanneer er een vrouw incheckt.
Hebben jullie tips hoe ik met mannelijke concurrentie moet omgaan? Ik vermoed dat één van die jongens straks één van de nieuwe vrouwlijke gasten gaat aanspreken.
Waarom zet jij mij neer als slecht persoon die een act opvoert terwijl talloze mannen dat ook doen? Zij hebben wél seks gehad, ik niet. Ik heb altijd goede intenties, ben tegen geforceerde seks. Ik ben hier de nette persoon, niet die mensen die dronken seks hebben in een steegje of met wat gladde praatjes een vrouw de wc in weten te lullen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De krampachtige onzin die je nu aan het doen bent net zo min.
[..]
Nee, JIJ bent het probleem. Elke andere man voldoet meer dan jij, dan is het probleem niet al die andere mannen, dan ben jij het probleem. En dat komt vermoedelijk omdat iedereen doorheeft dat je een act opvoert. Het is fake, het is niet echt, niet oprecht, het is een toneelstukje, en dat kun je niet verbloemen.
Maar dit is niet iets wat je niet al tig keer eerder uitgelegd is. Het klopt dat je niet met iedereen vrienden kunt zijn, maar dat is het issue niet hier. Het zal je worst zijn of je wel of niet een klik hebt. Dat is onderdeel van je probleem. Je ziet elke vrouw als een neukobject. Over het algemeen hebben vrouwen geen seks met wie dan ook als ze niet, op zn minst op dat moment zelf, een klik hebben met die ander. Geen klik? Geen (vrijwillige) seks.
Maar dat boeit jou niet. Dus in hun ogen ben jij een sociaal onhandige, onaangepaste, (waarschijnlijk) autistisch overkomende gast die overduidelijk een scriptje afdraait. Dat je onhandig, onaangepast, en (waarschijnlijk) autistisch over komt, dat is op zich niet erg. Je onwil dat te snappen en stug door te gaan met iets wat je geen succes gaat brengen wel, vooral omdat die vrouwen zich daar hoogst ongemakkelijk bij zullen voelen. Maar daar gaan we weer, dat boeit jou niet, want jij bent niet geïnteresseerd in de vrouw op zich, je bent alleen geïnteresseerd in neuken. Dat gaat niet werken, ongeacht wat je coach (die dik geld aan je verdient) je voorhoudt.
Advies wat te doen als ik bijv. een nummer heb gekregen, want het is voor mij nog allemaal onbekend terrein terwijl hij die wegen al reeds bewandeld heeft.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, waar betaal jij die coach eigenlijk voor?
Je bent niet geïnteresseerd in die vrouwen. Nooit geweest ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:36 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Waarom zet jij mij neer als slecht persoon die een act opvoert terwijl talloze mannen dat ook doen? Zij hebben wél seks gehad, ik niet. Ik heb altijd goede intenties, ben tegen geforceerde seks. Ik ben hier de nette persoon, niet die mensen die dronken seks hebben in een steegje of met wat gladde praatjes een vrouw de wc in weten te lullen.
Uiteindelijk zijn het de vrouwen die hiermee vrijwillig instemmen.
Hoeveel geld betaal je die coach?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:37 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Advies wat te doen als ik bijv. een nummer heb gekregen, want het is voor mij nog allemaal onbekend terrein terwijl hij die wegen al reeds bewandeld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |