Als die vrouwen het toelaten dat je meepraat en ook naar jou luisteren als je wat zegt. Dan heb je in ieder geval een opening. Ik zou daar expres bij blijven zitten en praten over koetjes en kalfjes om die mannen te pesten. Dan heb je toch in ieder geval dat gedaan als het toch niet op een fling uitsraait.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:05 schreef ph-buf het volgende:
Het vervelende is dat al die andere mannen extra stress bij mij bezorgen. Ik merk al dat zij het niet prettig vinden als ik bij hun groepje kom zitten en met de aanwezige vrouwen ga praten, alsof ik aan hun 'vangst' zit. Ik wil leren hoe ik mij daartegen kan wapenen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:39 schreef ph-buf het volgende:
Zoals ik eerder schreef zit ik nu in het hostel aan de gezamenlijke eettafel. We hebben allen zicht op de ingang. De gozer haast mij die een grote koptelefoon opheeft en elke keer opkijkt wanneer een knappe vrouw incheckt zou ik wel een klap op zijn bek willen geven. Het maakt mij gewoon ontzettend boos dat mij enig succes misgund wordt.
Daarom dat ik ook besluit om niet te drinken, om te voorkomen dat ik geweld tegen één van hen ga gebruiken. De enige mannen die ik niet zou aanvallen zijn de mensen die mij hebben aangesproken, ken en een goede band mee heb, De rest zie ik als vijanden.
Alsof alle mannen die wel eens vrouwen scoren stuk voor stuk van die goden zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:06 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Ja, en dat kan dus heel goed komen doordat die vrouwen hem niet fysiek aantrekkelijk genoeg vinden.
Een psychiater lijkt me een veel betere investering dan een zogenaamde coach in dit geval. Dit is weggegooid geld zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Vraag je coach![]()
En haal eens de druk van de ketel![]()
Al die vakanties en dat gecoach kosten jou toch wel klauwen vol geld ....
Voor noppes ....
Levenshouding? Ik ben toch pro-actief bezig, dit is stukken beter dan vroeger thuis achter de pc.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alsof alle mannen die wel eens vrouwen scoren stuk voor stuk van die goden zijn.
Ik zou het eerder op de levenshouding van TS gooien. Als je allee
Een psychiater werkt met medicijnen, niet met vrouwen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:14 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Een psychiater lijkt me een veel betere investering dan een zogenaamde coach in dit geval. Dit is weggegooid geld zo.
heb het hele vervolg van dit topic niet gelezen hoor, dus reageer even alleen op deze.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb je helemaal geen date gehad via online daten? En waar ligt het aan? Like jij iedereen maar niks wordt beantwoord, of ben je heel kieskeurig?
Ik vind het persoonlijk echt heel irritant als iemand me op straat of in de winkel aanspreekt met overduidelijk het doel om te 'flirten'. Dan weet ik niet hoe snel ik weg moet komen. Sommige mannen kunnen van nature met iedereen een praatje maken en dat komt gewoon leuk en gezellig over (maar die doen dat altijd, met zowel mannen als vrouwen). Als je zo niet bent is het meestal gewoon cringworthy
Die is bevoegd om je medicijnen te geven, hoeft niet. Maar die zijn wel een stuk beter in het analyseren van jouw probleem en je daar mee te helpen dan zo'n coachje.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:16 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Een psychiater werkt met medicijnen, niet met vrouwen.
Hoe ziet dat contact met die vrouwelijke bekenden eruit?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:43 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ik heb er verschillende vrouwelijke bekenden aan overgehouden. We hebben goed contact. Ik kan prima met vrouwen overweg, het is alleen dat als het om seks gaat bij mannen er ontzettend veel onderlinge concurrentie is.
Al die chatcontacten heb ik te danken aan het overdag aanspreken van vrouwen. In het nachtleven krijg ik daar niet eens de poging toe omdat er weer een random halfdronken dude in je nek staat te hijgen.
Gewoon wat over de chat.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe ziet dat contact met die vrouwelijke bekenden eruit?
Stukken beter?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:15 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Levenshouding? Ik ben toch pro-actief bezig, dit is stukken beter dan vroeger thuis achter de pc.
Jouw coach is echt weggegooid geld….quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:19 schreef ph-buf het volgende:
Na 12 uur rondgelopen heb ik wel een IG van een ontzettend mooie chick gekregen. Zij is 20, maar weet niet precies welke vervolgstappen ik nu moet zetten. Coach zegt dat ik zsm een date moet inplannen en een hotel of appartement moet fixen. Dat laatste gaat natuurlijk geld kosten, ik kan simpelweg niet in de toekomst kijken en ben bang dat het weggegooid geld is.
Zij woont nog bij haar ouders en naar hostel meenemen is sws geen optie. Wat is wijsheid?
Dadelijks? Wekelijks? Hoeveel bekenden? Waar gaan jullie gesprekken over?quote:
Dat zijn chicks die al een vriend hebben. Daar wil ik mijn vingers niet aan branden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dadelijks? Wekelijks? Hoeveel bekenden? Waar gaan jullie gesprekken over?
Ik schreef al genoeg mannen die er goed uitzien en een nare persoonlijkheid hebben. En toch met gemak vrouwen aantrekken. Je hebt zelfs jongens die een goed gezicht hebben en chips eten voor de webcam. En zo rijk worden via instagram. Over wat voor ingebeelde minimale nuttigheid moet je dan voldoen als man volgens jou. Waar heb je het überhaupt over. Het is zo ongedefinieerd en ongrijpbaar snap je wel. Kennelijk omdat je gewoon uit je nek lult maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alsof alle mannen die wel eens vrouwen scoren stuk voor stuk van die goden zijn.
Ik zou het eerder op de levenshouding van TS gooien. Als je alleen maar bezig bent seks te zoeken met de eerste willekeurige vrouw en je verder niks nuttigs met je leven doet vinden nagenoeg alle vrouwen dat onaantrekkelijk.
Want ervaring opdoen om gewoon normale, vriendschappelijke, niet op neuken gerichte gesprekken te hebben vind je weggegooide tijd?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:27 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Dat zijn chicks die al een vriend hebben. Daar wil ik mijn vingers niet aan branden.
Weet ik, daarom ben ik er ook even mee gekapt allemaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:21 schreef ph-buf het volgende:
@:kree Begin maar niet over online dating, dat heb ik al lang uitgespeeld. Tinder staat nog op mijn telefoon maar heb slechts 2 of 3 matches maar allen reageren niet op berichten. Ik ga niet aan aan dood paard zitten trekken.
Ik denk dat de verhoudingen in Rusland anders liggen. Gezien het aantal mannen, wat daar in een zeer rap tempo afneemt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:33 schreef Belugastroop het volgende:
Alle vrouwen (ook de mindere) hebben veelal al wel een vriend of relatie. Of meerdere. Het is haast post-apocalyptisch moeilijk voor gemiddelde mannen tegenwoordig.
Waar ben je nu, welke stad?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:21 schreef ph-buf het volgende:
@:kree Begin maar niet over online dating, dat heb ik al lang uitgespeeld. Tinder staat nog op mijn telefoon maar heb slechts 2 of 3 matches maar allen reageren niet op berichten. Ik ga niet aan aan dood paard zitten trekken.
Nou, toch zeker wel een keer of…even denken….nooit.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag aan alle vrouwen hier:
Hoe vaak heb jij seks gehad in een toilet met een man een uurtje nadat je contact hebt gemaakt?
Ik zie jouw posts hier op FOK! en dan valt het me op dat je niet overdreven goed bent met taal, posts schrijven. Dat geeft niet, want dat is lang niet iedereen, maar juist op apps als Tinder moet je er met je foto’s en je manier van berichten sturen bovenuit steken als er zoveel contacten zijn. Dus dan is iets als Tinder misschien ook niet zo geschikt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik, daarom ben ik er ook even mee gekapt allemaal.
Gewoon geen zin in joh in dat bewijzen gedoe ofzo. er zijn er zelden vrouwen die gewoon ook even de tijd nemen om te praten en kletsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |