abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208024440
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 19:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, en normaal zou ze het bij de Story lekken maar dan was het een beetje te opvallend dat het van Rachel kwam.
Maar ik denk dat het gelekt is door iemand die wel bij de documenten kon en die goed is met Roxeanne.... maar niet door Roxeanne zelf.

Maar goed zoals Rachel zelf stelt: als er zaken tussen haar en haar dochter zijn dan geldt dat ook andersom, dan zijn er ook zaken tussen Roxeanne en haar moeder en daar mag Roxeanne zelf over bepalen hoe ze er mee omgaat.
En hoe ze dat ook doet: ze doet het nooit goed, getuige het drama dat Rachel geschopt heeft over Roxeanne's verhaal bij de Beste Zangers.
Marieke van Beek is ook een optie.
pi_208026028
Dat stukje wat Saskia te technisch vond, ging dat over het toebedelen bij notariële akte van alles aan Rachel, want maakt het niet uit dat ze geen erfgename is.
pi_208027518
Guido is kroketje aan het verdedigen bij Shownieuws.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208027523
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:13 schreef superniger het volgende:
De rechter kijkt meestal wel na de letter van de wet
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208027536
quote:
Haar fuckbuddy?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_208027563
quote:
Ooh echt heel wanhopig ook. Guido trekt echt alle sentimenten uit de kast. Zijn onderarm
Is ondertussen bruiner dan een een gecremeerde kroket
Alius aliud dicit
pi_208027669
quote:
Wowwwww....die sneer nog even naar Rox toe :X

pi_208028016
Met haar zelfmoord verleden en uitspraken nu, zou ik als Rox en André eens gaan kijken of er mogelijkheden zijn voor een gedwongen opname.
pi_208028095
T
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
tering….nou is het echt een veenlijk.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 17 februari 2023 @ 03:12:59 #260
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_208028464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Met haar zelfmoord verleden en uitspraken nu, zou ik als Rox en André eens gaan kijken of er mogelijkheden zijn voor een gedwongen opname.
Bedoel je dit serieus? Het is gewoon een kutwicht en zover ik me kan herinneren doet ze altijd zulke uitlatingen, dan wel niet ‘anoniem’.

Ook geen rechter die haar gedwongen gaat laten opnemen, hoor. Op basis van, wat, uitspraken en een zelfmoordpoging in het verleden?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Miss 200.000.000! vrijdag 17 februari 2023 @ 03:28:54 #261
367000 roos94
pi_208028484
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Ik moet nog slapen dat lukt nu niet meer :X
pi_208028630
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 03:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Bedoel je dit serieus? Het is gewoon een kutwicht en zover ik me kan herinneren doet ze altijd zulke uitlatingen, dan wel niet ‘anoniem’.

Ook geen rechter die haar gedwongen gaat laten opnemen, hoor. Op basis van, wat, uitspraken en een zelfmoordpoging in het verleden?
Ze heeft voor minder een poging gedaan. Het lijkt me toch dat ze na behandeling van de verwonding toen geestelijke begeleiding heeft gehad, ism de huisarts.

Edit:
Maar waarschijnlijk interesseert het haar familie en vrienden niet, omdat ze met iedereen ruzie heeft.

[ Bericht 6% gewijzigd door ootjekatootje op 17-02-2023 06:30:10 ]
pi_208028779
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 03:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ootje heeft wel een punt, jij ook trouwens.

Hoe onsympathiek ik haar ook vind en hoe verwerpelijk haar gedrag, het blijft natuurlijk wel een mens en ik heb dan nog net wel voldoende empathie over om in te zien dat deze situatie voor ALLE betrokkenen naar is en daar zit 'm ook meteen de kneep, Raggel kijkt alleen vanuit haar perspectief en denkt totaal niet na over wat dit Rox en wellicht ook de oudere kinderen doet.

En idd.. Zorg en dwang is echt nog niet zomaar geregeld
pi_208028809
Is Monique wel op vakantie? Heb je voor de notaris als je het huis/sleutel laat overdragen paspoorten nodig?
pi_208028912
quote:
Gras is groen en water is nat
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:19:14 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208029025
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 07:26 schreef Ardnastoffie het volgende:
Is Monique wel op vakantie? Heb je voor de notaris als je het huis/sleutel laat overdragen paspoorten nodig?
Wat heeft Monique te maken met een huis dat André koopt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_208029204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat heeft Monique te maken met een huis dat André koopt?
Helemaal niks. Ze zijn niet getrouwd, heeft ze niks over te zeggen.
pi_208029625
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 20:42 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Ik noemde het al eerder en weet al niet meer bij wie, maar dit doet mij een beetje denken aan Mean Girls, waar die Gretchen steeds het woord fetch gebruikt en Regina zegt: Stop saying fetch, it's not going to happen. Het lijkt erop dat Monique een nieuwe fancy zin wil introduceren die nergens op slaat.

Ik ken trouwens helemaal niemand die ik ooit over Monique Westenberg heb gehoord irl, misschien dat zij alleen fans heeft in de randstad?
Waarom zou iemand fan willen zijn van Monique Westenberg? Dat is gewoon een nietsnut die niet boeiender is dan de gemiddelde nietsnut in Nederland. Alleen omdat ze bekend is geworden door Dre jr zou ze dan fans moeten hebben. Wat heb je toch veel schapen op de wereld.
pi_208033024
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:47 schreef totebel het volgende:

[..]
Helemaal niks. Ze zijn niet getrouwd, heeft ze niks over te zeggen.
Misschien zijn ze al getrouwd en gaat ze gezellig mee naar Wilnis!
topgemeente hoor 👍

Dreetje zal wel weer wat inslaan binnenkort bij Driehoek Meubelen , want die kitsch is helemaal zijn smaak.
Versace banken enzo.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 17:30:59 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_208035104
Het zou me niets verbazen als Rachel die echtscheidingsaanvraag destijds niet ingetrokken heeft als pressiemiddel, dat ze op ieder moment met een handtekening weg kon.

Gegokt en verloren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 februari 2023 @ 17:32:32 #271
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_208035120
Aanstaande donderdag dus uitspraak. Zou er nog uitstel komen o.i.d. omdat de rechtbank meer onderzoek moet doen in de eigen archieven? In het verloop van de hele zaak ter plekke heb ik namelijk maar weinig referenties gelezen naar bewijsstukken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_208035441
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 09:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Waarom zou iemand fan willen zijn van Monique Westenberg? Dat is gewoon een nietsnut die niet boeiender is dan de gemiddelde nietsnut in Nederland. Alleen omdat ze bekend is geworden door Dre jr zou ze dan fans moeten hebben. Wat heb je toch veel schapen op de wereld.
Omdat ze een echte powervrouw is!!
8-)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_208036208
Moenique.
Of
Money-eek. ( vanwege de tikkies die ze steeds stuurt aan dre voor geld)
pi_208039739
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 17:32 schreef Andromache het volgende:
Aanstaande donderdag dus uitspraak. Zou er nog uitstel komen o.i.d. omdat de rechtbank meer onderzoek moet doen in de eigen archieven? In het verloop van de hele zaak ter plekke heb ik namelijk maar weinig referenties gelezen naar bewijsstukken.
Volgens mij is dat bewijs er dus niet. Rachel moet bewijzen dat er geen scheidingsprocedure liep voor het overlijden en het enige wat Royce de Vries gaf was een verwijzing naar een interview van Hazes bij Barend en van Dorp, dat lijkt mij niet rechtsgeldig...... oh en hij verwees naar uitspraken van Rox waarin ze nog zei dat ze haar moeder lief vond ......

:|W
pi_208039833
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Volgens mij is dat bewijs er dus niet. Rachel moet bewijzen dat er geen scheidingsprocedure liep voor het overlijden en het enige wat Royce de Vries gaf was een verwijzing naar een interview van Hazes bij Barend en van Dorp, dat lijkt mij niet rechtsgeldig...... oh en hij verwees naar uitspraken van Rox waarin ze nog zei dat ze haar moeder lief vond ......

:|W
Je vergeet de tattoos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')