Woordle 599 5/6quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:31 schreef Speedfight het volgende:
Morning has broooooken like the first lalalalaa
Woordle 599 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 395 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
⬛🟨⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟨⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟨🟨⬛⬛
Wederom faal
Minder zingen, meer mijn best doenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 599 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 395 3/6
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik weet niet waar jij allemaal mee bezig bent, maar dat lijkt nergens op natuurlijk.
Ik weet niet of dat bij jou iets gaat helpen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Minder zingen, meer mijn best doen
Zo danquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij jou iets gaat helpen.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij jou iets gaat helpen.
Noem je @GGMM nu een cuck?quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:11 schreef RamboDirk het volgende:
Ach gut een vrouw post haar wordle scores en alle cucks met hangende pootjes er weer achteraan hoor met hun eigen scoreook altijd dezelfde lieden, die van de maagdelijke soort naar alle waarschijnlijkheid
btw
Als wordle weer kan, dan kan negerseks ook weer.
Weinig maagdelijks aan negerseksquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:11 schreef RamboDirk het volgende:
Ach gut een vrouw post haar wordle scores en alle cucks met hangende pootjes er weer achteraan hoor met hun eigen scoreook altijd dezelfde lieden, die van de maagdelijke soort naar alle waarschijnlijkheid
btw
Ja user @onlogischquote:
Ik kan hooguit sorry zeggen voor het feit altijd gelijk te hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Als mensen geen sorry kunnen zeggen is dat een tekortkoming van hun mentale welzijn.
@Sked is op momenten een heel aaibare jongen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Sked is niet te beroerd om sorry te zeggen
Baas boven baas.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan hooguit sorry zeggen voor het feit altijd gelijk te hebben.
Wat heeft woordle jou misdaan?quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:11 schreef RamboDirk het volgende:
Ach gut een vrouw post haar wordle
scores en alle cucks met hangende pootjes er weer achteraan hoor met hun eigen scoreook altijd dezelfde lieden, die van de maagdelijke soort naar alle waarschijnlijkheid
btw
@RamboDirk is helaas gefrustreerd over veel dingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat heeft woordle jou misdaan?
Hij vindt het te moeilijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat heeft woordle jou misdaan?
we kunnen het ook over wat leuks hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks maar laat lekker gaan.
Ik ken Brazilië wat beter dan de rest en heb er gewoond, dat is toch anders dan een land bezoeken, ik vond Buenos Aires erg leuk maar nooit langer dan 3-4 dagen geweest, de Amazone vond ik erg indrukwekkend en kan ik wel aanbevelen, heb een tijdje in Manaus gezeten en ben diverse keren de rivieren op en jungle in gegaan, prachtig.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we kunnen het ook over wat leuks hebben
wat is je favoriete plek in zuid-amerika en waarom?
Klopt cucks zijn ook mensen en er is niks mis mee een cuck te zijnquote:
Patagonie, prachtig gebied. Plus hij doet het goed bij prietpraat over raizuh op netwerkborrels en verjaardagen in de watergraafsmeer. (binnen de ring)quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we kunnen het ook over wat leuks hebben
wat is je favoriete plek in zuid-amerika en waarom?
Altijd genieten, die.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Patagonie, prachtig gebied. Plus hij doet het goed bij prietpraat over raizuh op netwerkborrels en verjaardagen in de watergraafsmeer. (binnen de ring)
Lang verhaal, had liever foto’s gezien.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken Brazilië wat beter dan de rest en heb er gewoond, dat is toch anders dan een land bezoeken, ik vond Buenos Aires erg leuk maar nooit langer dan 3-4 dagen geweest, de Amazone vond ik erg indrukwekkend en kan ik wel aanbevelen, heb een tijdje in Manaus gezeten en ben diverse keren de rivieren op en jungle in gegaan, prachtig.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd genieten, die.
Wat vind jij @:3rr0r
Wu-tang like gezet.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lang verhaal, had liever foto’s gezien.
Stringer Bellquote:
Woordle6 395 3/6quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:26 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Het mag eigenlijk alleen 's ochtends maar vooruit.
Je kan het ook weer overdrijvenquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Woordle6 395 3/6
⬜⬜⬜🟨🟩⬜
⬜🟨🟩⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Over 8 uur heb je weer een kans!quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:20 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Je kan het ook weer overdrijven
Keek net naar de voetbalmanager en je bent echt een natuurtalent hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Over 8 uur heb je weer een kans!
Ik ben weer wat plaatsen gestegen zie ik!quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Keek net naar de voetbalmanager en je bent echt een natuurtalent hoor.
Jaquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben weer wat plaatsen gestegen zie ik!
Kun je nu eigenlijk dat team alweer aanpassen?
Ik ga hem deze week ook weer aanpassen. Straks sta ik gewoon op de eerste pagina.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja
Vandaar de opmerking. Al 3 ronden niet vergeten
Je zou eens moeten kijken naar een Vitesse verdediger!quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga hem deze week ook weer aanpassen. Straks sta ik gewoon op de eerste pagina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |