Woordle 599 5/6quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:31 schreef Speedfight het volgende:
Morning has broooooken like the first lalalalaa
Woordle 599 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 395 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
⬛🟨⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟨⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟨🟨⬛⬛
Wederom faal
Minder zingen, meer mijn best doenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woordle 599 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 395 3/6
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟨🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik weet niet waar jij allemaal mee bezig bent, maar dat lijkt nergens op natuurlijk.
Ik weet niet of dat bij jou iets gaat helpen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Minder zingen, meer mijn best doen
Zo danquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij jou iets gaat helpen.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij jou iets gaat helpen.
Noem je @GGMM nu een cuck?quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:11 schreef RamboDirk het volgende:
Ach gut een vrouw post haar wordle scores en alle cucks met hangende pootjes er weer achteraan hoor met hun eigen scoreook altijd dezelfde lieden, die van de maagdelijke soort naar alle waarschijnlijkheid
btw
Als wordle weer kan, dan kan negerseks ook weer.
Weinig maagdelijks aan negerseksquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:11 schreef RamboDirk het volgende:
Ach gut een vrouw post haar wordle scores en alle cucks met hangende pootjes er weer achteraan hoor met hun eigen scoreook altijd dezelfde lieden, die van de maagdelijke soort naar alle waarschijnlijkheid
btw
Ja user @onlogischquote:
Ik kan hooguit sorry zeggen voor het feit altijd gelijk te hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Als mensen geen sorry kunnen zeggen is dat een tekortkoming van hun mentale welzijn.
@Sked is op momenten een heel aaibare jongen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Sked is niet te beroerd om sorry te zeggen
Baas boven baas.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan hooguit sorry zeggen voor het feit altijd gelijk te hebben.
Wat heeft woordle jou misdaan?quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:11 schreef RamboDirk het volgende:
Ach gut een vrouw post haar wordle
scores en alle cucks met hangende pootjes er weer achteraan hoor met hun eigen scoreook altijd dezelfde lieden, die van de maagdelijke soort naar alle waarschijnlijkheid
btw
@RamboDirk is helaas gefrustreerd over veel dingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat heeft woordle jou misdaan?
Hij vindt het te moeilijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wat heeft woordle jou misdaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |