Was dat die duo waarvan een opeens de tekst veranderde en de ander wegliep? Ik had er wat van meegekregenquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is schijnbaar 3 jaar geleden dat toen deel van een duo ineens van podium liep en niet meer wou optreden
Een ollyke tweelingquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:40 schreef Momo het volgende:
Ollie zou wel grappig zijn als Estland ook Ollie stuurt
Toen had één van de twee toch de tekst stiekem aangepast?quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is schijnbaar 3 jaar geleden dat toen deel van een duo ineens van podium liep en niet meer wou optreden
Yes, werd opeens een dikke rantquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Toen had één van de twee toch de tekst stiekem aangepast?
Lijkt mij best heftige taak op die leeftijdquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:44 schreef NailQueen het volgende:
Gianni Morandi is wel de stabiele factor deze avond.
Hoe doe jij het dan?quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:47 schreef Cee het volgende:
Hoezo krijgt ze de telefoon zo van de unlock af?
Met m'n eigen telefoon met een persoonlijke code of Face ID maar dit was toch niet haar eigen telefoon?quote:
Ah zo. Misschien geen screen lock?quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Met m'n eigen telefoon met een persoonlijke code of Face ID maar dit was toch niet haar eigen telefoon?
Als het afgesproken werk is kan je vooraf al een vingerafdruk inscannen of zoietsquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Met m'n eigen telefoon met een persoonlijke code of Face ID maar dit was toch niet haar eigen telefoon?
Ik heb dat toen helemaal niet meegekregen. Wat voor gedrag vertoonde hij dan?quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:52 schreef Greys het volgende:
Ik krijg met terugwerkende kracht enorme medelijden met Mahmood vorig jaar trouwens. Toen lachten we er nog om dat hij Blanco steeds moest redden van z'n ongeleide projectiel gedrag vlak na Sanremo, maar die heeft echt een steek los joh. Wat een koekwous. Volgens mij heeft ie Eurovision ook gewoon echt verziekt voor Mahmood. Wanne lul.
Yep. Had beter een andere jonge zanger uit kunnen zoeken hiervoor, 't is niet dat Blanco het van zijn zangtalent moest hebben of zo. Arme Mahmood.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:52 schreef Greys het volgende:
Ik krijg met terugwerkende kracht enorme medelijden met Mahmood vorig jaar trouwens. Toen lachten we er nog om dat hij Blanco steeds moest redden van z'n ongeleide projectiel gedrag vlak na Sanremo, maar die heeft echt een steek los joh. Wat een koekwous. Volgens mij heeft ie Eurovision ook gewoon echt verziekt voor Mahmood. Wanne lul.
Hij ging tijdens persmomenten wel eens half over een balkon hangen, dat soort dingen. En de week voor ESF, tijdens de eerste repetities, was meneer in New York en werd er voor Blanco een stand-in geregeld zodat Mahmood toch kon repeteren. Met als gevolg dat het tijdens de laatste repetities en het optreden zelf nergens meer naar klonk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat toen helemaal niet meegekregen. Wat voor gedrag vertoonde hij dan?
Nouja wat ik vooral heb gezien aan balustrades hangen, feesten, druk zijn. Geërgerde Mahmood blikken erbij.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat toen helemaal niet meegekregen. Wat voor gedrag vertoonde hij dan?
quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij ging tijdens persmomenten wel eens half over een balkon hangen, dat soort dingen. En de week voor ESF, tijdens de eerste repetities, was meneer in New York en werd er voor Blanco een stand-in geregeld zodat Mahmood toch kon repeteren. Met als gevolg dat het tijdens de laatste repetities en het optreden zelf nergens meer naar klonk.
Oh nee dat klinkt niet fijn...quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja wat ik vooral heb gezien aan balustrades hangen, feesten, druk zijn. Geërgerde Mahmood blikken erbij.
Trusten!quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:58 schreef H_T het volgende:
Na deze act ga ik tanden poetsen en naar bed. Veel plezier nog!
Bij mij gaat het licht ook een beetje uit. Welterusten allen!quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:58 schreef H_T het volgende:
Na deze act ga ik tanden poetsen en naar bed. Veel plezier nog!
Vegetariër zijn maakt je jongerquote:
Ik dacht nog eentje.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:00 schreef NailQueen het volgende:
Hoeveel moeten we nog? Het begint bij mij ook een beetje in te hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |