Ja zo werkt cocaine.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:20 schreef Momo het volgende:
Heb het gevoel dat het een beetje naar de hoofd is gestegen bij Blanco
Tijd voor fiorinisme!quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:19 schreef Strani het volgende:
Een heel verhaal over geweld tegen vrouwen net nadat Blanco alle bloemen kapot heeft getrapt
Bewijs dat het nóg erger had gekund voor De Toppers?quote:
Net toen ik niet meer keek helaas.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:13 schreef Strani het volgende:
Legendarisch moment, mooi dat we het live konden meemaken
Voor zolang het duurtquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:28 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Net toen ik niet meer keek helaas.
Ah, ik zat me net af te vragen of ik dat goed had gehoord!quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:34 schreef Strani het volgende:
Amadeus zegt dat Blanco niet opnieuw gaat zingen.
Lijkt mij verstandigquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:34 schreef Strani het volgende:
Sinds wanneer kun jij Italiaans Strani? Of lijken Spaans en Italiaans veel op elkaar? (serieuze vraag)quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:34 schreef Strani het volgende:
Nee ik heb dit wel even via Twitter bevestigd hoor, hoewel ik wel redelijk veel op kan vangen inderdaad, als ik goed luister.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun jij Italiaans Strani? Of lijken Spaans en Italiaans veel op elkaar? (serieuze vraag)
Oh jaquote:
Bugno? BUGNO?quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is schijnbaar 3 jaar geleden dat toen deel van een duo ineens van podium liep en niet meer wou optreden
Alvast welterustenquote:Op woensdag 8 februari 2023 00:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen wel een keer tijd om richting bed te gaan en daar nog even verder te kijken
Dus als ik straks een keer spuit 11 ben, ik heb een excuus, ik typ mobiel niet zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |