Een jaar van je leven...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
Mirthe: er is geen wcpapier meer
Wendy: nee heb het net met mn vinger gedaan
Bep: en nu lekker in die noten
Zoë: Echt?
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:06 schreef puzziepie het volgende:
Iemand al een idee hoe laat die bespreking is ?
Dat spelen ze niet, dat is bittere ernstquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Een jaar van je leven...
al best lang hoor, je moet wel opletten...
Ik wil dat niet missenquote:
denk dat ze moeten afwachten wanneer ze antwoord van kamer 5 krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:06 schreef puzziepie het volgende:
Iemand al een idee hoe laat die bespreking is ?
Wendy vaak zo heerlijk adremquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:06 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
Mirthe: er is geen wcpapier meer
Wendy: nee heb het net met mn vinger gedaan
Bep: en nu lekker in die noten
Zoë: Echt?
![]()
Damn!!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:07 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
denk dat ze moeten afwachten wanneer ze antwoord van kamer 5 krijgen
tja een flesje bier telt ook voor 4 boterhammen geloof ik en die mist hij nuquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
Jeff
het eten is op dit moment heel slecht
heel slecht
Daarbij heeft hij voor de maand al begon besloten het Kenzi moeilijk te gaan maken dus zijn gezeur is niet serieus te nemen. Alleen bedoeld om omvrede over Kenzi te veroorzaken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
tja een flesje bier telt ook voor 4 boterhammen geloof ik en die mist hij nu
kut spelletjesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het wel leuk dat ze spelletjes zelf maken/ bedenken
quote:
Is het ook. Die evenementen vind ik misschien wel het hoogtepunt van het programma.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het wel leuk dat ze spelletjes zelf maken/ bedenken
muppetshowen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:14 schreef schizolientje het volgende:
Het worden/zijn nu echt een stel verschrikkelijke negatieve ouwe zeuren die alleen maar commentaar gevend op een afstandje met de armen over elkaar zitten te muppper showen . Of liggend op de bank of liggend op de vide. Bah
ben er gewoon wat klaar meequote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
beter dan kijken naar Keezen uit een doos.. of Kenzi met die doos..
ik probeer de wereld positief te bekijken...quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben er gewoon wat klaar mee
de spelletjes
het kaarten
laat de FEBO maar eens van de luie reet afkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |