dat is zeker gunstigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
chai heeft hypotheek van 1000 en dat vindt hij gunstig?
Ligt eraan waar je het huis koopt natuurlijk in de randstad is het heel duur in vergelijking met limburg bv.quote:
Hij heeft nu geld om 10 keer zijn hypotheek af te betalenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
chai heeft hypotheek van 1000 en dat vindt hij gunstig?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hij heeft nu geld om 10 keer zijn hypotheek af te betalen
Of 2 keer nog een vrijstellingquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet gehoordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
ik hoorde het ook niet maar hier ging de telefoon over en heb niet opgenomen want tja.. bb kijken nuquote:
nee echt?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
he hoor chi op de achtergrond aan ali vragen of die een bipolaire stoornis heeft?
@ledn81 ?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
he hoor chi op de achtergrond aan ali vragen of die een bipolaire stoornis heeft?
op stream 1 daar heb ik nu het geluid van aanstaan. op de achtergrond, beeld was op groepje ias/ sjaiquote:
Ja hoorde het ook, opname loopt ook wel, maar geen idee waarom ze het vroeg. Ze haar mic stond open. Niet die van Ali geloof ik. Was een grapje. sommige bewoners hebben daar bijzondere humorquote:
ja was een foutje dat je haar nog kon horen, denk ook een 'grapje' van chi.. tegen ali.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja hoorde het ook, opname loopt ook wel, maar geen idee waarom ze het vroeg. Ze haar mic stond open. Niet die van Ali geloof ik. Was een grapje. sommige bewoners hebben daar bijzondere humor
In Limburg krijg je inderdaad meer waar voor geld.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
zit even te kijken waar sjairon woont, waddinxveen daar zijn de huizen mega duur!!! wat je daar betaald aan een gewoon 2 onder 1 kap huis (4.5 / 5 ton gemiddeld) daar krijg je hier in limbo land heeeel veeeel meer huis voor!
ligt hij 1 a 2 ton lager..
snap zijn 1000 hypotheek opmerking nu wel
Zijn vast mannen die er van houdenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:31 schreef ben34567 het volgende:
Chiara lijkt wel behoorlijk snel geīrriteerd
zo prachtig daar zuid-Limburgquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In Limburg krijg je inderdaad meer waar voor geld.
Hier in het midden van het land ook erg duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |