John?quote:
quote:
Ze is haar tanden ook vergeten in te doenquote:
De Fabeltjeskrantquote:
Dit soort mensen zouden eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden, wat een karikatuur zeg.quote:
Ed en Willemquote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen...Zet een muts op. Koud buiten
Ik herkende haar in eerste instantie niet eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit soort mensen zouden eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden, wat een karikatuur zeg.
Ja. Vreselijk toch. Ik geef maar even antwoord, denk, dat pullup al op de fiets zit.quote:
Zo zonde want het was een mooie vrouw..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja. Vreselijk toch. Ik geef maar even antwoord, denk, dat pullup al op de fiets zit.
Ik vind de meeste 'verbouwde' er niet beter op worden. Uiteindelijk gaan ze allemaal op elkaar lijken. Die chirurgen gebruiken allemaal hetzelfde sjabloon genaamd Marijke Helwegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zo zonde want het was een mooie vrouw..
Verschrikkelijk is hetquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind de meeste 'verbouwde' er niet beter op worden. Uiteindelijk gaan ze allemaal op elkaar lijken. Die chirurgen gebruiken allemaal hetzelfde sjabloon genaamd Marijke Helwegen.
Nee, zit er idd nooit mooier of beter uit. Net zoals Simon Cowellquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind de meeste 'verbouwde' er niet beter op worden. Uiteindelijk gaan ze allemaal op elkaar lijken. Die chirurgen gebruiken allemaal hetzelfde sjabloon genaamd Marijke Helwegen.
Hebben ze dat zelf niet door, denk ik dan...quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee, zit er idd nooit mooier of beter uit. Net zoals Simon Cowell
Blijkbaar niet neequote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Hebben ze dat zelf niet door, denk ik dan...
Met de waterpomptang...quote:
Ik weet allesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:43 schreef StevenHyde het volgende:
Was gisteren een vraag in de slimste. Deelnemer had geen idee wat het was
Geiten wol ?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:54 schreef StevenHyde het volgende:
Wat voor een sokken heb ik momenteel aan?
Geen idee wie dat isquote:
Goed bevroren tenen nuquote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen...Zet een muts op. Koud buiten
quote:
Wollen sokken aan in huis. Krijg ik zelfs warme voeten van.quote:
Al mijn wollen sokken zijn inmiddels gejat door mijn vriendinquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wollen sokken aan in huis. Krijg ik zelfs warme voeten van.
Ja net thuis, vanmiddag weer maar het is al wel opgewarmd dan denk ik, echt een prachtige ochtend was hetquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wollen sokken aan in huis. Krijg ik zelfs warme voeten van.
Dat is niet aardig.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al mijn wollen sokken zijn inmiddels gejat door mijn vriendin
quote:
Haha dat klik ik zeker nietquote:
Ahhhhhquote:Op dinsdag 7 februari 2023 11:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is niet aardig.Koop een kluisje
Wij hebben unisex nu.. ik roze hij grijs .. Heel romantisch![]()
Misschien is het dan handiger om haar achter slot en grendel te zetten. Dan is de rest veiligquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahhhhh![]()
![]()
Ik heb al een kluis waar ik alle chocola in moet bewaren die ik zelf nog wil eten
Ik ga vanmiddag even langs de bouwmarkt om te kijken voor een stevige ketting met goed hangslot, kan ik haar mooi in de keuken houdenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien is het dan handiger om haar achter slot en grendel te zetten. Dan is de rest veilig
Als iets op FOK niet verdacht lijkt is het verdacht juist omdat het niet verdacht lijktquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:35 schreef StevenHyde het volgende:
Ik luister teveel crime podcasts om dit niet verdacht te vinden haha
Spam?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:27 schreef maily het volgende:
Allemaal even hier posten!
En/of zelf doneren!
GC / Bepaal hoeveel ik doneer aan het rode kruis
Nou ok goed doel.quote:
Hij zal hooguit 30 euro moeten ophoesten, dus het is meer symbolisch. Hij hoopt waarschijnlijk dat mensen zelf ook gaan doneren.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
Laat em maar lekker de money dance doen die koos. Goed topic.
Feli dan maar.quote:
Slalom in de bus is gevaarlijk he?quote:
Zonder helm? Is dat niet wat domquote:
Jaquote:
Anders word ik in elkaar gemept door fokkers die me herkennenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders word ik in elkaar gemept door fokkers die me herkennen
Ohw dat was jij dus op de meet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar ik en mijn vader hadden fuiken hier in het binnen water ik kan dus roeienquote:
Die lui slaan ook wel eens compleet om en mogen dan proberen weer in de boot te klimmen. Ook best koudquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ook een keer gehad dat de riem of oor of hoe dat ook mag heten in het water was gevallen dat is niet leuk
Je bent toch geen homo zou mijn vader gezegd hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die lui slaan ook wel eens compleet om en mogen dan proberen weer in de boot te klimmen. Ook best koud
Lolquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu gaan ze gewoon op zoek naar die lange met de helmquote:
De WC is privquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:17 schreef mario390 het volgende:
en heeft in brasil in slaapkamer
op wc nu bijna onbewohnbar gemakt
Ja al zijn het er honderd, WC is priv ook voor jouquote:
Als ik op de WC zit, dan zwaai ik meestal even. Misschien kijkt Mario wel meequote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al zijn het er honderd, WC is priv ook voor jou
Zo is dat.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al zijn het er honderd, WC is priv ook voor jou
Zou hij wel willenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik op de WC zit, dan zwaai ik meestal even. Misschien kijkt Mario wel mee
Een velletje wc-papier in je hand en wapperen maar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik op de WC zit, dan zwaai ik meestal even. Misschien kijkt Mario wel mee
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een velletje wc-papier in je hand en wapperen maar.
Ik neem altijd gewoon de airfryer mee in de trein.quote:
Moet kunnen...quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik neem altijd gewoon de airfryer mee in de trein.
Je moet wat...quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker kaassoufles bakken![]()
https://jeugdjournaal.nl/(...)les-in-de-trein.html
Ik zit nog steeds te wachten op een camping airfryer met zonnepanelen!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik neem altijd gewoon de airfryer mee in de trein.
Het is in die slaapkamers een puinhoopquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:17 schreef mario390 het volgende:
en heeft in brasil in slaapkamer
op wc nu bijna onbewohnbar gemakt
Het dak van je auto vol leggen met panelenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op een camping airfryer met zonnepanelen!
Van wie?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:02 schreef devzero het volgende:
Tip 1 voor online meetings: zorg dat camera niet te laag staat. Ik zit nu in de neusgaten van iemand te kijken
Oh snap ikquote:
Die staat.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is in die slaapkamers een puinhoop
Helpdesk medewerkers hoeven dat toch nietquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Helpdesk medewerkers hoeven dat toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Cloud Solution Architect" volgens zijn linked-in profile.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Helpdesk medewerkers hoeven dat toch niet
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]Wat is er mis met de beste man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ah ik zag tijdens het zappen al die treinen in beeld , maar niet geluisterd.. das idd niet zo slimquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gelezen?
https://www.hln.be/buiten(...)-te-rijden~ac874262/
Misschien kunnen ze ze naast de Fyra's zettenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik zag tijdens het zappen al die treinen in beeld , maar niet geluisterd.. das idd niet zo slim
Even de tunnels breder bikken dusquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik zag tijdens het zappen al die treinen in beeld , maar niet geluisterd.. das idd niet zo slim
Fascinerend bordje in de trein vond ik vroeger en de reden dat ik Italianen niet vertrouwdequote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:26 schreef pullup het volgende:
En niet met je hoofd uit het raam
[ afbeelding ]
Das nog een bekend bordje van vroegerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:26 schreef pullup het volgende:
En niet met je hoofd uit het raam
[ afbeelding ]
Ja die moet niet door zo'n tunnel dusquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Wat kost zo'n kaartje?quote:
Ietsje minder dan die Orient Expressquote:
En die kost weer niets in vergelijking met de Maharajas’ Expressquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ietsje minder dan die Orient Express
erge regen bb brasilquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Das nog een bekend bordje van vroeger
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
somige zijn buiten kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend .... dan gaan ze toch naar binnen
Er lag zelfs iemand in het zwembadquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
somige zijn buiten kijken
de regen
Hoe duur is die?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die kost weer niets in vergelijking met de Maharajas’ Express
https://pureluxe.nl/2020/01/10-meest-luxe-treinen/
Staat in de link jaquote:
Ja geen zin te klikkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat in de link ja
Met prijzen vanaf $2.910 voor een cabineticket op een reis die de schatten van India verkent, en tot $23.700 voor een reis die het erfgoed van India in een presidentile suite verkent, behoort de Maharajas’ Express tot de meest luxe treinen ter wereld.
Staan nou juist leuke dure treintjes in.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja geen zin te klikken
Die Orient was ook tot 10.000 voor de wat luxere cabines
Toch niet te betalenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staan nou juist leuke dure treintjes in.
Al staat die uit Japan van van de week er weer niet bij
Hoezo opdringerig? Hier niets van gemerkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch niet te betalenEn ik vond die site wat te opdringerig met cookies
Het nodigde gewoon niet uit tot verder klikken, dat heb je soms. Geen zin in gespam van allerlei dure vakanties de komende jarenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo opdringerig? Hier niets van gemerkt.
Misschien wel omdat ik standaard heel hard blok
Wow!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)volg-met-john-cleese
Zal mij benieuwen haha
Hij gaat samen met zijn dochter spelenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wow!![]()
Moet dan wel verdomd goed worden om aan de hoge verwachtingen te voldoen.
Veel vervolgseries op geweldige producties faalden reeds.
Maar daar word je door 12 man vermoordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
Fawlty Towers heb ik nooit wat aan gevonden terwijl ik best wel van Engelse comedy's hou.quote:
Dat is vreemdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fawlty Towers heb ik nooit wat aan gevonden terwijl ik best wel van Engelse comedy's hou.
Shameless vond ik ook geweldig, maar dat was "ietwat" platter.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is vreemd
Heel veel beter is er niet
quote:
(1:46)quote:..all cricketeers are niggers!
Volgens mij heeft Cleese er ook een langdurig dispuut over met de BBCquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
(1:46)dat zou tegenwoordig totaal niet meer gezegd kunnen worden zonder een hoop drama, ook al is het in een comedy sketch
Te overdreven, te chaotisch... ofzo.quote:
Allo allo, Are you being served, Some mothers do have him, Mr Bean, On the busses, Keeping up appearances....quote:Heel veel beter is er niet
Niet in de buurt allemaal qua originaliteit en scherpte:Nquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Allo allo, Are you being served, Some mothers do have him, Mr Bean, On the busses, Keeping up appearances....
En daar vind ik dus weinig aan. Geef mijn maar Fawlty Towers.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Te overdreven, te chaotisch... ofzo.
[..]
Allo allo, Are you being served, Some mothers do have him, Mr Bean, On the busses, Keeping up appearances....
Dat dus, laat iedereen maar kijken naar wat ze leuk vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet in de buurt allemaal qua originaliteit en scherpte:N
Maar goed daar kunnen we lang over heen en weer kleppen
Ja ik vroeg me net ook al af wat dat was maar dacht je zal het vast komen uitleggenquote:
Daar is al een hoop gedoe om geweest.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
(1:46)dat zou tegenwoordig totaal niet meer gezegd kunnen worden zonder een hoop drama, ook al is het in een comedy sketch
Hij is niet vies van een relletje af en toe. Paar jaar geleden toch ook met een paar transphobic uitspraken?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is al een hoop gedoe om geweest.
Achterlijk gezeik.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is al een hoop gedoe om geweest.
De humor, het sarcasme, het spelen met taal.. en natuurlijk ook HET grote thema die de rode draad is door alle Britse comedies: de klassenstrijd, daarin steekt FT naar mijn mening met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Te overdreven, te chaotisch... ofzo.
[..]
Ieder zijn voorkeur toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De humor, het sarcasme, het spelen met taal.. en natuurlijk ook HET grote thema die de rode draad is door alle Britse comedies: de klassenstrijd, daarin steekt FT naar mijn mening met kop en schouders boven de rest uit.
Ik kreeg altijd zoveel medelijden met die dochterquote:
Daar is onderzoek naar gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd zoveel medelijden met die dochter
Haha zal wel gelul in de ruimte zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar is onderzoek naar gedaan?![]()
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha zal wel gelul in de ruimte zijn
Sweety darlingquote:
Dat ben je zelf.quote:
Ik moest ook krabben nadat mijn parkiet via mijn nek van schouder naar schouder liep.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:32 schreef drakin het volgende:
Zo'n winters landschap is wel mooi, maar ik moest vandaag krabben![]()
[ afbeelding ]
Had hij het ook koud vanmorgen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest ook krabben nadat mijn parkiet via mijn nek van schouder naar schouder liep.
Zij.quote:
Ik zag nog een leuke badeend vanmiddagquote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij.![]()
Ze heeft niets te klagen.
Hoe kon ik die vergeten om op te noemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:09 schreef -Shii- het volgende:
Bottom en Blackadder, nog een paar geweldige Britse comedies.
Britse comedyseriequote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:09 schreef -Shii- het volgende:
Bottom en Blackadder, nog een paar geweldige Britse comedies.
Dat waren ze wel zobeetje of zijn we nog een serie vergeten behalve Colditz.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Vergeet ook It aint half hot mum, niet. Bazenserie.
Dad’s army natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat waren ze wel zobeetje of zijn we nog een serie vergeten behalve Colditz.
Lul. idd.quote:
Ik geef het op. Jij wint.quote:
Vond ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:24 schreef -Shii- het volgende:
The thin blue line vond ik ook wel leuk.
Uiteraard wel. Het summum van Britse humor.quote:
Heb 1x in een Engels vakantiepark gezeten, moest ook steeds aan die serie denkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:27 schreef Sodeknetters het volgende:
En dan gewoon Hi de Hi vergeten.
Ben nog in dat park geweest waar dat is opgenomen. In Harwich lag dat. Wat een desolate ouwe zooi
Ken je ook wat er aan vooraf ging?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Het summum van Britse humor.
Maar Monty Python kent iedereen, is eigenlijk een no-brainer.
Oude barakken en modderstranden. De ultieme Britse strandvakantie.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb 1x in een Engels vakantiepark gezeten, moest ook steeds aan die serie denken
Ik heb Zaagmans nog niet gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hier nog een. Nog twee dagen deze week.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik stuur hem morgen wel even langs.
Smack the pony was ook wel grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:37 schreef drakin het volgende:
Deze is ook wel aardig
https://www.google.com/se(...)5e13,vid:b4dGhI9AsiY
Denk dat het nog net zal gaanquote:Op woensdag 8 februari 2023 07:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik doe ff mee met een vogel ...... Goedemorgen allen, @:pullup, ga je op de schaats vandaag![]()
[ afbeelding ]
Zo, min 3 geeft het weerstation aan hier
Goedemorgen, bijna weer F1quote:
Haha, mijn koffie is ook bagger volgens veel mensen. Ik drink senseo.quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:16 schreef pullup het volgende:
Ik hoop dat ze die vogel volgende keer echte koffie geven
Geen commentaarquote:Op woensdag 8 februari 2023 07:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, bijna weer F1
[..]
Haha, mijn koffie is ook bagger volgens veel mensen. Ik drink senseo.
Ja wel weer zin in!quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, bijna weer F1
[..]
Haha, mijn koffie is ook bagger volgens veel mensen. Ik drink senseo.
2e alweer.. vorige week de RB en gisteren de Alfa Romeo..quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel weer zin in!![]()
Zag dat de eerste auto alweer gepresenteerd is. Zo eens opzoeken wanneer ze weer gaan racen.
En senseo is altijd nog beter als wat er hier op het werk uit het automaat komtmisschien maar m'n senseo meenemen
Die trapt er toch ook elke keer weer inquote:
Het is een repeterend gifjequote:Op woensdag 8 februari 2023 11:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Die trapt er toch ook elke keer weer in
Na een keer of 15 te hebben gekeken begon ik iets te vermoedenquote:
Ja sommige filmpjes nemen je mee in herhalingquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Na een keer of 15 te hebben gekeken begon ik iets te vermoeden
Ik kende hem ook nog wat langer, duurt wel even en een flink stukje zwemmen voor hij er weer uit kon komenquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sommige filmpjes nemen je mee in herhaling
Hahaha die is leukquote:
Ahhhquote:
Ga toch fietsenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het lijken wel van die namaakkraalogen.
En die nagels.
Ik heb geen e bike. Maar ik heb volgens mij ook weleens 40 km/u gereden. Was wel heuvelaf.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een e bike die bijna 40 km haalt
Deze ziet er gezelliger uit dan die boeren. Die mag vast wel crossen door je straatquote:
Deze is pullup approvedquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Deze ziet er gezelliger uit dan die boeren. Die mag vast wel crossen door je straat
Haha, dat dacht ik wel. BDS springt ook op de fiets.quote:
Ik snap het allemaal niet landbouw en visserij lijken mij vrij noodzakenlijke dingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:14 schreef pullup het volgende:
Heb gelukkig al weer een tijd niet van onze agrarische makkers gehoord![]()
Zal wel niet lang duren
Die is wel schattig en heeft er lol in zo te zienquote:
Dus dan is de schade minder?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is wel schattig en heeft er lol in zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |