John?quote:
quote:
Ze is haar tanden ook vergeten in te doenquote:
De Fabeltjeskrantquote:
Dit soort mensen zouden eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden, wat een karikatuur zeg.quote:
Ed en Willemquote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen...Zet een muts op. Koud buiten
Ik herkende haar in eerste instantie niet eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit soort mensen zouden eigenlijk tegen zichzelf beschermd moeten worden, wat een karikatuur zeg.
Ja. Vreselijk toch. Ik geef maar even antwoord, denk, dat pullup al op de fiets zit.quote:
Zo zonde want het was een mooie vrouw..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja. Vreselijk toch. Ik geef maar even antwoord, denk, dat pullup al op de fiets zit.
Ik vind de meeste 'verbouwde' er niet beter op worden. Uiteindelijk gaan ze allemaal op elkaar lijken. Die chirurgen gebruiken allemaal hetzelfde sjabloon genaamd Marijke Helwegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zo zonde want het was een mooie vrouw..
Verschrikkelijk is hetquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind de meeste 'verbouwde' er niet beter op worden. Uiteindelijk gaan ze allemaal op elkaar lijken. Die chirurgen gebruiken allemaal hetzelfde sjabloon genaamd Marijke Helwegen.
Nee, zit er idd nooit mooier of beter uit. Net zoals Simon Cowellquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind de meeste 'verbouwde' er niet beter op worden. Uiteindelijk gaan ze allemaal op elkaar lijken. Die chirurgen gebruiken allemaal hetzelfde sjabloon genaamd Marijke Helwegen.
Hebben ze dat zelf niet door, denk ik dan...quote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee, zit er idd nooit mooier of beter uit. Net zoals Simon Cowell
Blijkbaar niet neequote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Hebben ze dat zelf niet door, denk ik dan...
Met de waterpomptang...quote:
Ik weet allesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:43 schreef StevenHyde het volgende:
Was gisteren een vraag in de slimste. Deelnemer had geen idee wat het was
Geiten wol ?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:54 schreef StevenHyde het volgende:
Wat voor een sokken heb ik momenteel aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |