ik wou de post editen en toen vol en toen en stress en dinges , aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhquote:
Heel veel streamlocks hoor dus het was de beurt aan de COS om te puzzelenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:31 schreef PunkieePie het volgende:
Even een bedankje naar de mensen die de SV's schrijven en video's posten!
Vandaag de hele dag moeten missen 😥
(Misschien toch een beetje verslaafd 😂)
Kan wel. Neus veranderd zoveel mee in je gezicht. Ken iemand die oprecht zo'n ander gezicht had na haar neuscorrectie!quote:
Dat was nou juist hetgeen wat ze niet wou toegevenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:32 schreef PunkieePie het volgende:
En de fillers helpen ook wel wat mee
Oh ik dacht dat ze alleen heeft gezegd geen botox te hebben gebruikt! Dat geloofde Chiara toen niet. Dacht dat ze fillers wel had toegegeven.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:33 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Dat was nou juist hetgeen wat ze niet wou toegeven
Dat klopt ookquote:Op maandag 6 februari 2023 22:35 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze alleen heeft gezegd geen botox te hebben gebruikt! Dat geloofde Chiara toen niet. Dacht dat ze fillers wel had toegegeven.
was het niet juist precies andersom, dat ze weer eens onverstaanbaar was en zei, alleen neus nie gedaanquote:
😂quote:Op maandag 6 februari 2023 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
was het niet juist precies andersom, dat ze weer eens onverstaanbaar was en zei, alleen neus nie gedaan
Nja weet het dan ook niet meer, begreep alleen dat Chiara haar vroeg wat ze had laten doen, en dat ze niet alles toegaf.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:36 schreef odie22 het volgende:
was het niet juist precies andersom, dat ze weer eens onverstaanbaar was en zei, alleen neus nie gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |