quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja goeie vraag wel. Ik denk het culinaire gedeelte maar ik ben al weg.Goed dat je weg bent hier. Overal zorg je voor ellende op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Kom je dan ook niet meer in mijn topics zieken dan is het een dealquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed dat je weg bent hier. Overal zorg je voor ellende op FOK!
Ik ken je topics niet. Volgens mij mijd ik die al meid.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom je dan ook niet meer in mijn topics zieken dan is het een deal
Aligot is ook lekker maar deze puree maak ik met ratte aardappelen, die hebben een mooie smaak van zichzelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kaas door puree. Klinkt een beetje als aromat of mayo op elk stuk eten.
Ratte?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aligot is ook lekker maar deze puree maak ik met ratte aardappelen, die hebben een mooie smaak van zichzelf.
Ken ik niet.quote:
Wie?quote:
Nootachtige smaak, zijn er ook niet altijd en niet bij iedere groenteboer maar ze zijn echt heel lekker.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ken ik niet.Wat is er bijzonder aan
Waar koop je dat?quote:
Deze bij de Sligro maar sommige groenteboeren hebben ze ook wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar koop je dat?
Ik ken alleen alles uit de supermarkt en Opperdoezen.
quote:
Oppendoezers zijn al jaren niet zo lekker Ik krijg ze van de boer elk jaar. De smaak is erafquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar koop je dat?
Ik ken alleen alles uit de supermarkt en Opperdoezen.
Dit verbaast me niks!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hitler zijn favoriete maaltijd
Of jouw smaak is veranderd. Het lijkt me dat die dingen hetzelfde blijven smaken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oppendoezers zijn al jaren niet zo lekker Ik krijg ze van de boer elk jaar. De smaak is eraf
Ja maar wat fijnerquote:
Nee de smaak is weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of jouw smaak is veranderd. Het lijkt me dat die dingen hetzelfde blijven smaken.
lijkt me ook, als ze vers zijn heb je geen mes nodig om ze te schillen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of jouw smaak is veranderd. Het lijkt me dat die dingen hetzelfde blijven smaken.
Doe rustig aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook weer weg. Laatste tijd echt kut. Hopen dat ze iets vinden. Niet laatste tijd, maar laatste jaar. Nu weer neuroloog. Dus trusten en trotseer Paul bij AZ-FC Utrecht. Joking Paul. Prettige wedstrijd brothers. Keep the faith.
Ik vond deze aflevering juist weer een stuk beter dan 3quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry voor deze behoorlijk lange review maar ik moest het even van mij afschrijven.
@:Scrummie @:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Pisces29
Ik wilde afhaken, toch maar even proberen dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond deze aflevering juist weer een stuk beter dan 3
7,5/10
"even van mij afschrijven" Pfff, het lijkt wel een encyclopedie!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry voor deze behoorlijk lange review maar ik moest het even van mij afschrijven.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat je beter de eerste 3 seizoenen van First Dates terug kan zien, daar zal je ongetwijfeld meer plezier aan beleven. Met name aflevering 3, daar vond ik geen flikker aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit trouwens pas bij S1 @:onlogisch
Heb je goed gelezen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat je beter de eerste 3 seizoenen van First Dates terug kan zien, daar zal je ongetwijfeld meer plezier aan beleven. Met name aflevering 3, daar vond ik geen flikker aan.
quote:
[b]Op dinsdag 7 februari 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dit experiment kan ik als mislukt beschouwen.quote:
Gaat veel mis vanavond.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit experiment kan ik als mislukt beschouwen.
Misschien is the fast and the furious iets voor jequote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een wanstaltige smaak heb je toch Mortaxx.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien is the fast and the furious iets voor je
Waardeloze reviewquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Als ik daarmee naar de dokter ga en door word verwezen naar het ziekenhuis voor een fotootje kan ik de beurs ook weer trekken
Sterkte tongquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook weer weg. Laatste tijd echt kut. Hopen dat ze iets vinden. Niet laatste tijd, maar laatste jaar. Nu weer neuroloog. Dus trusten en trotseer Paul bij AZ-FC Utrecht. Joking Paul. Prettige wedstrijd brothers. Keep the faith.
Voorbereiding voor wat?🧐quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie saai zeg. Help mij even door mijn zoveelste nachtwerk deze maand voorbereiding door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |