Ik sta volledig achter Der Apotheker uit Oostenrijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde net op de boomerradio @:onlogisch een reclamespot dat we wat aardiger moeten zijn tegen apothekers
Dit land is echt KAPOT
Voor je het weet ontstaat er een zwarte substantie.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of gewoon kwaaltjes negeren tot het te laat is
Wat leest dat ontzettend irritant met die hartjes er lukraak in geplaatstquote:
Autist.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat leest dat ontzettend irritant met die hartjes er lukraak in geplaatst
@Calandquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor je het weet ontstaat er een zwarte substantie.
Ga jij wel eens naar de apotheek?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat leest dat ontzettend irritant met die hartjes er lukraak in geplaatst
Bohh lekker. Tijdje geen jägermeister meer op, zaterdag maar weer eens bestellen.quote:
Kijk je wel eens Amerikaanse tv? Daar moeten medicijnreclames de ergste bijwerkingen bevatten. Dus dan krijg je 'Axenalol, voor een leven zonder maagzuuroprispingen' Kan maagbloedingen veroorzaken...kan blindheid veroorzaken... kan leiden tot gedeeltelijke verlamming... Axenalol!'quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:31 schreef Sked het volgende:
Ik ben altijd erg benieuwd naar wat er allemaal in de bijsluiter staat.
Dit is een omschrijving van mijn persoonlijkheid en ik leef nog altijdquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of gewoon kwaaltjes negeren tot het te laat is
Of je mist het feestje der pijnstillers.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Diy
[..]
Dit is een omschrijving van mijn persoonlijkheid en ik leef nog altijd
Aanstellers.
Gewoon doorlopen met een tumor op je hoofdquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Diy
[..]
Dit is een omschrijving van mijn persoonlijkheid en ik leef nog altijd
Aanstellers.
Ik ben in een goede buiquote:Op woensdag 8 februari 2023 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wilde mijn post editten maar heb mijzelf per ongeluk gerapporteerd.
Ik accepteer de consequenties.
Ik was even bang dat er serieus werk te verrichten viel. Dus ik koos het hazenpad. Nu even veilig die TR bekijkenquote:
Ontzettend lui zwijn.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was even bang dat er serieus werk te verrichten viel. Dus ik koos het hazenpad. Nu even veilig die TR bekijken
@:AFCNiels
En hoequote:Op woensdag 8 februari 2023 13:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Zegt degene die alleen DIG modereert
Drizzt en ik hebben meer om op te letten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
En jullie zijn ook nog eens met 4 man sterk hè
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |