Ik dacht dat zij al tegen de 60 jaar aanliep.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:32 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/cl(...)ergie-voor~acda007f/
Wat zijn wijven toch een zwak volk.
Ze heeft het geld blijkbaar niet nodig, gewoon een lui kreng dus.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Zo ziet ze er wel uit.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij al tegen de 60 jaar aanliep.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde net op de boomerradio @:onlogisch een reclamespot dat we wat aardiger moeten zijn tegen apothekers
Dit land is echt KAPOT
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde net op de boomerradio @:onlogisch een reclamespot dat we wat aardiger moeten zijn tegen apothekers
Dit land is echt KAPOT
Ik dacht even dat ik het verkeerd hoorde, maar blijkbaar nietquote:
Alsof een mannelijke cabaretier nooit een Tour cancelt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:32 schreef onlogisch het volgende:
Als je niet van de hoed en de rand weet kan je niet zulke voorbarige conclusie trekken vind ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze heeft het geld blijkbaar niet nodig, gewoon een lui kreng dus.
Mannen zijn ook zwakquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof een mannelijke cabaretier nooit een Tour cancelt.
Mooi gesproken mod Chevyquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je niet van de hoed en de rand weet kan je niet zulke voorbarige conclusie trekken vind ik
quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze heeft het geld blijkbaar niet nodig, gewoon een lui kreng dus.
Dat zijn mietjes.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof een mannelijke cabaretier nooit een Tour cancelt.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima campagne overigens. Zou hier ook wel passen.
Mwa die mensen zijn ook wel redelijk de kop van jut door allerlei regels die constant veranderen, prijzen die omhoog gaan en/of zaken die niet langer vergoed worden. En dan nog de shitload aan medicijnen die überhaupt niet meer te krijgen zijn door tekorten.quote:
Straks heb je twee verrotte schouders.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:53 schreef onlogisch het volgende:
Walgelijk
Straks eerst eens een apotheker op zijn muil rammen.
Apotheker gespot.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa die mensen zijn ook wel redelijk de kop van jut door allerlei regels die constant veranderen, prijzen die omhoog gaan en/of zaken die niet langer vergoed worden. En dan nog de shitload aan medicijnen die überhaupt niet meer te krijgen zijn door tekorten.
Zouden ze 2 voor de prijs van 1 doen in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks heb je twee verrotte schouders.
Uiteraard als je likeable oogt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Zouden ze 2 voor de prijs van 1 doen in het ziekenhuis?
En helaas veel te veel tokkies die dan volledig losgaan op een simpele belmiep of toonbankmedewerker.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa die mensen zijn ook wel redelijk de kop van jut door allerlei regels die constant veranderen, prijzen die omhoog gaan en/of zaken die niet langer vergoed worden. En dan nog de shitload aan medicijnen die überhaupt niet meer te krijgen zijn door tekorten.
Nee dat oogt hij niet, even aangepast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |