Context?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch wel pijnlijk als dat verhaal van Ocampos klopt snap het ook wel dat het dan geen succes gaat worden.
TD.quote:
Dat lijkt me wat moeilijk voor iemand die niet vliegt, hij is ook met ruzie weg gegaan anders was die RVC "voetbal" functie misschien wat voor hem geweest.quote:
En misschien doet hij het daar wel geweldig.quote:
Bergwijn is al maanden niet echt fit.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:34 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Rulli, Rensch, Álvarez, Timber, Wijndal, Berghuis, Taylor, Klaassen, Conceição, Kudus en Tadic
Bergwijn niet fit.
Beetje Schreuder-opstelling zo, ik had dan liever Brobbey voor Conceicao gezien en Kudus weer op rechts.
Wie weet staat Tadic gewoon op 9 met Kudus in een vrije rol vanaf links. Dan maakt het allemaal niet veel uit hoor.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:34 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Rulli, Rensch, Álvarez, Timber, Wijndal, Berghuis, Taylor, Klaassen, Conceição, Kudus en Tadic
Bergwijn niet fit.
Beetje Schreuder-opstelling zo, ik had dan liever Brobbey voor Conceicao gezien en Kudus weer op rechts.
Ja, NU heeft het ook zo staan, dus 'gewoon' Conceiaio voor Bergwijn.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:58 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wie weet staat Tadic gewoon op 9 met Kudus in een vrije rol vanaf links. Dan maakt het allemaal niet veel uit hoor.
quote:
Die is nog ontslagen door Sar, heeft hem en Overmars toen helemaal stijf gescholden en is daarna een arbitragezaak gestart tegen het ontslag.quote:
Ik verslikte me in mijn koekjequote:
wie anders? Zelfde verhaal als Bergwijn, je moet wel een vervanger hebben als je iemand er niet in wilt.quote:
Dit. We verwachten ook wel erg veel van dit soort gasten.quote:Op zondag 12 februari 2023 16:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wie anders? Zelfde verhaal als Bergwijn, je moet wel een vervanger hebben als je iemand er niet in wilt.
In principe heb je enkel Grillitsch, Fitz-Jim en Regeer als alternatief of Alvarez maar dan moet je meteen 2 posities gaan veranderen.
Daarnaast ja Taylor is zo wisselvallig als de pest, maar je ziet wel dat het soms een hele goede voetballer is. Dus om nou dat potentiele kapitaal maar te gaan vernietigen omdat die er op zijn 20ste nog niet meteen staat gaat ook wel erg ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |