Die loopt qua fysieke gesteldheid ook wel wat risico's tegenwoordigquote:
Wesley is er niet vies van om wat commissie te vangen zonder er wat voor te hoeven doen, laat hij maar aan die schreeuwtafel blijven.quote:
Bron?quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wesley is er niet vies van om wat commissie te vangen zonder er wat voor te hoeven doen, laat hij maar aan die schreeuwtafel blijven.
Hij zelfquote:
quote:Sneijder laat vrijdagavond bij Veronica Offside weten onlangs een onderonsje te hebben gehad met Ajax-directeur Edwin van der Sar tijdens het duel met FC Den Bosch begin januari. Daar liet hij de naam van Ounahi vallen, die zelf wel oren had naar een overstap naar de Eredivisie. "Daar heb ik nog met Van der Sar over gesproken. Die konden ze overnemen. Die jongen wilde graag naar Ajax ook."
Beide denk ik, als het tot iets gekomen was dan hè.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Kreeg hij daar geld voor of wilde hij gewoon interessant doen.
Hij doet het allemaal gratis en voor niks natuurlijk, maar verder geen punt als jij dat denkt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik haal hier niet uit dat hij een commissietje zou vangen.
Bron: Ajax Supportersquote:Update 08-02 10:36: Volgens The Liverpool Echo kan Julian Ward vanwege een clausule in zijn contract niet bij Ajax aan de slag. In zijn contract zou namelijk opgenomen zijn dat hij na zijn vertrek bij Liverpool twaalf maanden lang niet werkzaam mag zijn bij een andere club.
De verwachting is bovendien dat Ward zelf geen interesse heeft om de functie bij Ajax te vervullen en toe is aan een break nadat hij in verschillende functies meer dan tien jaar werkzaam is geweest bij Liverpool.
Malenovic deed dat toch ook VOOR AJAX in de zomer?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet het allemaal gratis en voor niks natuurlijk, maar verder geen punt als jij dat denkt.
Ik las ergens dat hij alleen een PL clausule had en dus wel in het buitenland zou mogen werken, maar het blijft ook weer de vraag of het de juiste man is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bron: Ajax Supporters
De volgende naam kan doorgestreept worden
Dat wist Mike Verweij gister te melden, maar het stuk uit de Liverpool Echo is daar weer een reactie op.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij alleen een PL clausule had en dus wel in het buitenland zou mogen werken, maar het blijft ook weer de vraag of het de juiste man is.
Volwassenen in een voetbalshirt zijn stuk voor stuk tokkie, verstandelijk beperkt of beiden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:06 schreef KingRoland het volgende:
wel mooie korting in de fanshop mochten er users een shirtje willen halen
Dat is net zoiets als volwassenen op een scooter of brommer. Hoort gewoon niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volwassenen in een voetbalshirt zijn stuk voor stuk tokkie, verstandelijk beperkt of beiden.
Is natuurlijk ook nog maar de vraag hoe lang flappie er nog zit.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:00 schreef Marcoss het volgende:
Vd Sar reageerde daar nogal geïrriteerd op, dus denk dat Sneijder wel even klaar is nu
Frenkie de Jong niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volwassenen in een voetbalshirt zijn stuk voor stuk tokkie, verstandelijk beperkt of beiden.
In de Arena draag ik wel een Ajax shirtjequote:Op woensdag 8 februari 2023 14:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
je moet toch ergens in sportenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
ja goed ideequote:
Wat mij betreft houdt hij voorlopig even vast aan Tadic in de spits. Eerst zorgen dat er een stabiele basis staat, dan mag hij weer gaan experimenteren.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:02 schreef Black-Death het volgende:
Ben wel benieuwd naar vanavond. Eerste echte test voor Sjonnie
Vooral weer benieuwd naar de spitspositie. Als Brobbey eens gaat starten, moet toch Bergwijn of Tadic banken.
Viel me al mee dat 'ie Tadic er afgelopen weekend uit haalde.
Maar ik wil ook wel Brobbey in de spits....quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat mij betreft houdt hij voorlopig even vast aan Tadic in de spits. Eerst zorgen dat er een stabiele basis staat, dan mag hij weer gaan experimenteren.
Ja wordt wel een test, ik ben vooral benieuwd naar het middenveld, heb van Taylor niet het idee dat hij een 6 is maar als je Alvarez daar neer zet betekent het dat je Bassey op lcv krijgt en dit lijkt me voor hem niet de wedstrijd om te laten zien dat hij er in hoort.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:02 schreef Black-Death het volgende:
Ben wel benieuwd naar vanavond. Eerste echte test voor Sjonnie
Vooral weer benieuwd naar de spitspositie. Als Brobbey eens gaat starten, moet toch Bergwijn of Tadic banken.
Viel me al mee dat 'ie Tadic er afgelopen weekend uit haalde.
Kan toch prima wanneer Tadic de wedstrijd al op slot heeft gegooid.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar ik wil ook wel Brobbey in de spits....
Dat zal nog lastig zat worden vanavond. Ik zie die eeuwig durende grijns op die tronie van Jans al weer voor me....quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Kan toch prima wanneer Tadic de wedstrijd al op slot heeft gegooid.
Toch zal je hem moeten winnen als je een stap wil maken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal nog lastig zat worden vanavond. Ik zie die eeuwig durende grijns op die tronie van Jans al weer voor me....
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal nog lastig zat worden vanavond. Ik zie die eeuwig durende grijns op die tronie van Jans al weer voor me....
Jammer, geen test met Bassey centraal en Alvarez op 6.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
Rulli, Rensch, Álvarez, Timber, Wijndal, Berghuis, Klaassen, Taylor, Kudus, Tadic, Bergwijn
Ik ben wel blij met nog een wedstrijdje vastigheid, kan je daarna op basis van 3 wedstrijden wat gaan dooranalyseren als Heitinga zijnde.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer, geen test met Bassey centraal en Alvarez op 6.
Verder logisch dat Sjonnie voor vastigheid kiest.
Twente-uit in de beker is wel een van de meest vervelende lotingen die je kunt krijgen ja, maar ik heb er al veel meer vertrouwen in dan toen deze pot uit de koker rolde en Schreuder nog aan het roer stond.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van Basten heeft wel een punt: hij oogt dikkig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:37 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn wisselen graag. Mokerslecht.
En lui. Geen honger, geen scherpte.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:38 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Van Basten heeft wel een punt: hij oogt dikkig.
Probleem is voor wie?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:37 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn wisselen graag. Mokerslecht.
Hij mist de Herdgang en het prachtige gemoedelijke Eindhoven.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En lui. Geen honger, geen scherpte.
Maar dat bedoel ik, we hebben niet een 1 op 1 wissel voor Bergwijn nu op de bank zitten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Conceiçao. Kudus zit ook best in de tang op rechts, dus die kun je op links proberen.
We hebben op de bank sowieso weinig opties. Bassey, Brobbey en Conceiçao en de rest zijn allemaal jeugdspelers.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik, we hebben niet een 1 op 1 wissel voor Bergwijn nu op de bank zitten.
Dat is an sich niet zo heel erg maar het zijn ook nog eens allemaal verdedigers.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We hebben op de bank sowieso weinig opties. Bassey, Brobbey en Conceiçao en de rest zijn allemaal jeugdspelers.
Wanneer heeft Ajax überhaubt een echt goede buitenspeler opgeleid?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is an sich niet zo heel erg maar het zijn ook nog eens allemaal verdedigers.
Vd Meyde ?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wanneer heeft Ajax überhaubt een echt goede buitenspeler opgeleid?
Ik wilde jou serieus al taggen bij deze vraagquote:
Kluivert was vooral een held tegen de Roda's van deze wereld . En voor Vd Meyde kom ik ook niet verder dan Roy en Van 't Schipquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wilde jou serieus al taggen bij deze vraag![]()
Ja, Van der Meyde denk ik ook. Had nog een beetje hoop met Justin Kluivert, maar dat was ook niet veel uiteindelijk.
161 kilometerquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:30 schreef Ramboetan het volgende:
Kan helaas niet kijken. Is het een groot verschil met de thuiswedstrijd tegen Twente laatst?
Ik vind Taylor ook enorm slecht maar heb je onze bank al gezien? We hebben niemand die op zijn positie kan spelen. Dat is het hele probleem. Onze bank is echt enorm matig op de voorhoede na. Daarnaast winnen we eindelijk weer eens een topper, eerste keer dit seizoen. Ik ben tevreden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
Taylor is echt ontzettend kut
Dat die maar mag blijven staan is echt ongelofelijk.
Bergwijn vadsig? Ben je wel helemaal 100quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:56 schreef freaky40 het volgende:
Met Bergwijn dacht ik van het weekend, die begint er weer een beetje door te komen maar vandaag is hij wederom door de ondergrens gezakt. Hij oogt ook lamlendig, vermoeiend en is wat aan de vadsige kant. Ze zeggen dat Brobbey het allemaal niet kan bij benen, zeker niet 90 minuten maar bij Bergwijn begin ik dat ook te denken....
Andy had ook maar 1 goed seizoen met vooral veel goals tegen RKC enzo.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kluivert was vooral een held tegen de Roda's van deze wereld . En voor Vd Meyde kom ik ook niet verder dan Roy en Van 't Schip
Wel een mooie tegen AS Romaquote:Op donderdag 9 februari 2023 21:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Andy had ook maar 1 goed seizoen met vooral veel goals tegen RKC enzo.
Twente heeft 70 minuten gebeukt en was op. De 0-1 kwam hard aan en ze konden eigenlijk niets meer.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:25 schreef Tarado het volgende:
Goed was het niet maar was wel een belangrijke overwinning, Twente was het wel kwijt na die 0-1.
Ja helemaal 100, jij niet blijkbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bergwijn vadsig? Ben je wel helemaal 100
Met alles wel eens, Taylor moet echt een stapje extra gaan zetten. Die is nu de zwakste schakel.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Twente heeft 70 minuten gebeukt en was op. De 0-1 kwam hard aan en ze konden eigenlijk niets meer.
We geven niet veel weg en ik vind Rulli steeds beter in z'n element komen. Soms nog een beetje onstuimig met z'n uittrappen, maar heeft een goede reflex en is prima met hoge ballen.
Wijndal viel me zeker mee vandaag, dat moet ook gezegd worden. Alvarez ook sterk, maar Timber was weer erg zwak. Rensch zoals altijd middelmatig. Is verdedigend geen topper, brengt aanvallend te weinig, maar doet ook niet echt gekke dingen.
Klaassen was prima, dit was wel echt een potje voor hem. Kudus had een paar goede acties en een fantastische goal. Tadic was heel sterk in de spits.
Berghuis was erg zwak en slordig en Taylor kan er nog steeds weinig van.
Wissel keeper? Waar heb jij het over die speelde gewoon basis. 46 potjes gespeeld vorig seizoen en 14 in la liga dit seizoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 00:19 schreef freaky40 het volgende:
Rulli is de rustige basis die we nodig hadden. Pakt gewoon balletjes uit de lucht, laat zich niet gek maken en je kunt merken dat hij gekeept heeft op hoog niveau en dan was het zelfs 'maar' een wissel-keeper.
Rensch en Taylor kunnen echt niet. Wat een drama, beiden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Twente heeft 70 minuten gebeukt en was op. De 0-1 kwam hard aan en ze konden eigenlijk niets meer.
We geven niet veel weg en ik vind Rulli steeds beter in z'n element komen. Soms nog een beetje onstuimig met z'n uittrappen, maar heeft een goede reflex en is prima met hoge ballen.
Wijndal viel me zeker mee vandaag, dat moet ook gezegd worden. Alvarez ook sterk, maar Timber was weer erg zwak. Rensch zoals altijd middelmatig. Is verdedigend geen topper, brengt aanvallend te weinig, maar doet ook niet echt gekke dingen.
Klaassen was prima, dit was wel echt een potje voor hem. Kudus had een paar goede acties en een fantastische goal. Tadic was heel sterk in de spits.
Berghuis was erg zwak en slordig en Taylor kan er nog steeds weinig van.
Geen slecht idee. Het aantrekken van Sanchez gezien hoe ruk hij is, is een grote grap gebleken. Er is zelfs een mooi welkomstfilmpje voor hem gemaakt..quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:10 schreef PicoMMP het volgende:
Thuis tegen RKC mag Regeer wel wat minuten gaan maken op rechtsback
En ik zou Bassey naast Timber zetten, Alvarez naar het middenveld en Taylor eruit.
dat had alvarez ook in zijn eerste maanden hequote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Het aantrekken van Sanchez gezien hoe ruk hij is, is een grote grap gebleken. Er is zelfs een mooi welkomstfilmpje voor hem gemaakt..
buitenspelers bestaan niet meerquote:Op donderdag 9 februari 2023 19:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wanneer heeft Ajax überhaubt een echt goede buitenspeler opgeleid?
Ik zou Rensch gewoon nog laten staan, kan echt wel voetballen, dat dromerige moet er alleen uit maar ook Timber gaf gisteren weer zo'n vreemde bal, die bracht Twente terug de wedstrijd in.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Het aantrekken van Sanchez gezien hoe ruk hij is, is een grote grap gebleken. Er is zelfs een mooi welkomstfilmpje voor hem gemaakt..
Bergwijn moet meer vuile meters maken, dan krijgt hij zelf ook meer ruimte, geen toeval dat met Chico op rechts er meer mogelijkheden kwamen om te voetballen.quote:
Piet Keizerquote:Op donderdag 9 februari 2023 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kluivert was vooral een held tegen de Roda's van deze wereld . En voor Vd Meyde kom ik ook niet verder dan Roy en Van 't Schip
zou bergwijn wel in de spits willen zien tegen sommige tegenstandersquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bergwijn moet meer vuile meters maken, dan krijgt hij zelf ook meer ruimte, geen toeval dat met Chico op rechts er meer mogelijkheden kwamen om te voetballen.
het zit er bij bergwijn wel inquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zit er bij hem en Brobbey niet in, geen spelers die je in Europa verder gaan helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |