hard hoorquote:Op zondag 5 februari 2023 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je niet tegen drank kunt, moet je niet drinken. Als je het dan toch doet, moet je zelf de consequenties aanvaarden.
Greys helpdesk voor al uw TT`s.quote:
Aanname : Esther zit in kamer 5 om te vertellen dat JW geen gele kaart moet krijgen en dat zij de hele nacht is opgebleven om de boel in de gaten te houden...quote:
quote:
Zo’n vriend echt .. je hebt geen vijanden meer nodigquote:Op zondag 5 februari 2023 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : 'Je doet heel veel goed... maar je doet ook veel dingen fout'
quote:Op zondag 5 februari 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
Zou er crisis vergadering zijn in kamer 5
Zonder micquote:Op zondag 5 februari 2023 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
fijn he, dat gefluister en dat dat gewoon allemaal mag
Ik ben voor.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:41 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft een voorzetje
Dat kenzi een groepsgesprek moet hebben
Ssst Bern slaapt nog.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:41 schreef HappyCharly het volgende:
fijn he, dat gefluister en dat dat gewoon allemaal mag
Die zei tegen Willem en Erik dat ze ging slapen die is kennelijk de hele nacht wakker gebleven om de wacht te houden voor de kamer van JWquote:
Hij zal er tussen gesprongen zijn .. dan is het chaotisch ...quote:Op zondag 5 februari 2023 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
ik hoop trouwens wel dat JW Mexx echt niet heeft aangeraakt (in de smerige zin), anders sta ik hem huer voor niks te verdedigen...
ja daar reken ik op.. maar we moeten de opties openhouden...quote:Op zondag 5 februari 2023 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zal er tussen gesprongen zijn .. dan is het chaotisch ...
an weet je al dat er morgen pas iets gebeurt mbt Mexxquote:Op zondag 5 februari 2023 10:43 schreef HappyCharly het volgende:
Ohja... Isaac vertelt de dag alvast
een cooling down...
beetje jammer...
dank voor de info Isaacwaarnemerquote:Op zondag 5 februari 2023 10:44 schreef greysbones het volgende:
D
[..]
an weet je al dat er morgen pas iets gebeurt mbt Mexx
Dat hij zat aan mij kont verhaal is al van maanden geledenquote:Op zondag 5 februari 2023 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja daar reken ik op.. maar we moeten de opties openhouden...
Mexx vindt dat hij gister ook aan haar gezeten heeft. Als je iemand moet tegenhouden, lijkt me dat vrij logisch.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij zat aan mij kont verhaal is al van maanden geleden
Aangezien we vanaf pak m beet half 1 alleen nog maar slapende mensen mochten zienquote:Op zondag 5 februari 2023 10:44 schreef KoningWouter het volgende:
Hebben Mirthe en Kenzi nog lopen scharen vannacht?
Dat lijkt me ook niet dat dat is gebeurd.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:42 schreef HappyCharly het volgende:
ik hoop trouwens wel dat JW Mexx echt niet heeft aangeraakt (in de smerige zin), anders sta ik hem huer voor niks te verdedigen...
gmtaquote:Op zondag 5 februari 2023 10:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy onder de douche zingend : 'Zeg me dat het niet zo is ... zeg me dat het niet waar is...'
Is mooi toepasselijk.
Yup en in de tussentijd zijn we meer 'gewend' geraakt aan de verhalen van Mexx.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij zat aan mij kont verhaal is al van maanden geleden
Nee ik bedoel uiteraard dat ik hoop dat hij haar niet heeft betast.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mexx vindt dat hij gister ook aan haar gezeten heeft. Als je iemand moet tegenhouden, lijkt me dat vrij logisch.
Als we er al beelden van te zien krijgen dan denk ik toch pas eind vd week begin volgende week in de uitzending.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ik bedoel uiteraard dat ik hoop dat hij haar niet heeft betast.
ik ga er nu vanuit dat hij haar wilde tegenhouden in de ruzie of de kamer uit bonjouren en daarom aanraakte, moet kunnen. Maar precies wetem we het niet want we hebben geen beeeeeeeeeeeeeeeeeeeld
Hierquote:Op zondag 5 februari 2023 01:29 schreef greysbones het volgende:
nu de COS toch dood is
waar is @:Puzziepie
Neequote:Op zondag 5 februari 2023 11:00 schreef schizolientje het volgende:
Weet Jan Willem wel dat hij nu voor van alles en nog wat beschuldigt wordt???
en laten we 'sensatie' n9et vergetenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:00 schreef greysbones het volgende:
Wanda het is irritant dat iedereen zich elke keer overal mee wil bemoeien
Ehh ja duhhh
10000 euro uit de pot
In vergaderingen wordt gezegd grijp inquote:Op zondag 5 februari 2023 11:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en laten we 'sensatie' n9et vergeten
het is niet dat er veel gebeurt daar
Neehoor...vanmorgen vroeg hij al of ze buiten op hem wilquote:Op zondag 5 februari 2023 10:52 schreef HappyCharly het volgende:
Nou hop, Mexx geel, Mattin mee en doooooorrrrr
Mexx was dronken, heeft met de zender gegooid, en heeft met een glas gegooid.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:06 schreef Alocanda het volgende:
Stel dat JW geel krijgt dan gaat niemand meer ingrijpen bij een heftige ruzie. Als programma wil je denk ik ook niet het signaal afgeven dat iedereen toekijkt bij agressie.
quote:Op zondag 5 februari 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
In het weekend mogen ze wel
Overdag slapen
Waar komt dat betast verhaal dan ineens vandaan?quote:Op zondag 5 februari 2023 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee ik bedoel uiteraard dat ik hoop dat hij haar niet heeft betast.
ik ga er nu vanuit dat hij haar wilde tegenhouden in de ruzie of de kamer uit bonjouren en daarom aanraakte, moet kunnen. Maar precies wetem we het niet want we hebben geen beeeeeeeeeeeeeeeeeeeld
Ja maar dat mag niemand zien of over gepraat worden.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:10 schreef Judiwi het volgende:
Ik heb ook horen zeggen dat Kim D ook vaak slaat.
Het liefst thuisquote:Op zondag 5 februari 2023 11:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waar moeten Jappie en Wanda nou liggen?
Kiek, maar luister vooralquote:Op zondag 5 februari 2023 11:18 schreef puzziepie het volgende:
Er is een hoop gebeurt zo te zien. ik lees geel voor JW of Mexx![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:54 schreef Amputalent het volgende:
https://i.gyazo.com/483d9c5507f37f64823fcc6653aa4fdd.mp4
Mexxquote:Op zondag 5 februari 2023 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar komt dat betast verhaal dan ineens vandaan?
Heeft ze in het begin toch gelogen?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar nu dus weer blijkbaarquote:Op zondag 5 februari 2023 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft ze in het begin toch gelogen?
Ik ook niet, het geniepige grietje probeert haar straatje schoon te vegen. Maar gelukkig waren er getuigen en zijn er nog altijd de camerabeelden.quote:
Smerig van haarquote:Op zondag 5 februari 2023 11:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, het geniepige grietje probeert haar straatje schoon te vegen. Maar gelukkig waren er getuigen en zijn er nog altijd de camerabeelden.
Mattin weet precies hoe hij Mexx helemaal gek kan krijgen. Wel goed gezegd van Tiano ook ben blij voor hem dat Kim weg isquote:
Martin glijdt er als een slang tussendoor.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:27 schreef Pindaaatje het volgende:
Wanda; iedereen vindt dat Martin een gele kaart moet krijgen maar hij doet in principe niks fout. Hij is wel de aanstichter steeds maar hij doet niks echt fout
Timing.quote:
Laten we dat vooral niet de wereld in helpen en er vanuit gaan dat hij haar aanraakte om haar te stoppen of de kamer uit te zettennquote:Op zondag 5 februari 2023 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat bij Mexx vandaan komt.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is nu de hele ochtend al bezig anderen geel aan te smerenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat bij Mexx vandaan komt.
Weet je nog het metoo'tje dat Leila bijna kreeg aangesmeerd door Mexx? ze weet wel raad met haar praatjes...
Skerp.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Een seconde al het scherm met geld en bewoners in beeld .. .zegt genoeg..
Jij helpt het in de COS de wereld in, dus ik vraag hoe het zitquote:Op zondag 5 februari 2023 11:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Laten we dat vooral niet de wereld in helpen en er vanuit gaan dat hij haar aanraakte om haar te stoppen of de kamer uit te zettenn
Dat kunnen ze niet makenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:33 schreef lojanda het volgende:
Showtime![]()
Waarschijnlijk alleen maar een waarschuwing
Inderdaad, een naar meisje.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat bij Mexx vandaan komt.
Weet je nog het metoo'tje dat Leila bijna kreeg aangesmeerd door Mexx? ze weet wel raad met haar praatjes...
dat dusquote:Op zondag 5 februari 2023 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is nu de hele ochtend al bezig anderen geel aan te smeren
Ben ik met je eens maar je weet hoe het gaat..quote:
quote:
Weer he.quote:
Nee per directquote:Op zondag 5 februari 2023 11:35 schreef D. het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 60 minuten de tijd
Die hoorde ik nietquote:Op zondag 5 februari 2023 11:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze heeft 60 minuten om haar koffer te pakken
Nee Mexx zei dit (aanraken)quote:Op zondag 5 februari 2023 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij helpt het in de COS de wereld in, dus ik vraag hoe het zit
Mexxitquote:Op zondag 5 februari 2023 11:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ja kut, heb ik net alles gemist!
Wat zei de mail?
Mexx huilt
quote:Op zondag 5 februari 2023 11:37 schreef Chanel5 het volgende:
Die fakking idioot blijft hier toch ook nog steeds al 3 keer
dat werd over Martin gezegd? door Sasha?
Rode kaart, 60 minuten om haar koffer te pakkenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ja kut, heb ik net alles gemist!
Wat zei de mail?
Mexx huilt
Dat ie dat maar letterlijk neemtquote:Op zondag 5 februari 2023 11:38 schreef Ijspegel99 het volgende:
Martin: ik blijf voor altijd bij je he
En op zichzelf ... zuigerd.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Martin kan niet huilen, hij is heel boos. Wees boos op je vriendin zou ik zeggen
En op zichzelfquote:Op zondag 5 februari 2023 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Martin kan niet huilen, hij is heel boos. Wees boos op je vriendin zou ik zeggen
Boos?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Of wees boos op jezelf, persoon die continu zuigt...quote:Op zondag 5 februari 2023 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Natuurlijk, neem een abo Videoland Mexxquote:Op zondag 5 februari 2023 11:39 schreef Pindaaatje het volgende:
Martin: rustig, waar denk je aan?
Mexx: dat ik jou niet meer ga zien
Martin: je gaat me nog heel vaak zie
Morrie komt eraan en knuffelt ze allebei
Kom in de cosquote:Op zondag 5 februari 2023 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, neem een abo Videoland Mexx
Jij bent snelquote:
En kom lekker meeposten in de COS.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, neem een abo Videoland Mexx
op zichzelf, de vieze zuigerquote:Op zondag 5 februari 2023 11:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Man 3 wat een zelfreflectiequote:Op zondag 5 februari 2023 11:41 schreef Pindaaatje het volgende:
Mexx: ik ga naar je mama
Martin huilt nu ook
Mexx: je mg het als vrouw blijkbaar niet voor jezelf opnemen Martin
Zoe komt nu ook knuffelen
Dat zal even wennen zijn.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:41 schreef Deisyy het volgende:
Ja Martin eigen schuld dat je je neukertje kwijt bent.
Fysiek geweld.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:41 schreef Clasientje het volgende:
Wauw hahaha wat heeft Mexx dan gedaan dat ze nu een rode kaart heeft te pakken?
quote:Op zondag 5 februari 2023 11:41 schreef Pindaaatje het volgende:
Mexx: een camera?
Zoe: ja hebt wel echt een camera geslagen
Ik zie het hem nog doen ook.quote:
Wat mij betreft nu.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
Is Erik dat bed al uit elkaar aan het schroeven?
quote:Op zondag 5 februari 2023 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
Is Erik dat bed al uit elkaar aan het schroeven?
quote:Op zondag 5 februari 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
Jammer jammer jammer jammer zegt Jw
20000 euro in 3 weken zegt Erik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |