We hebben nog niet eens een lied dus dat lijkt me logisch. Geen zorgen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:49 schreef GeorgeM het volgende:
Weer een plekje opgeschoven, ze gaan ons zodadelijk voorbij
Logisch toch, het verdient van alle gekozen liedjes ook plek 1quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:49 schreef GeorgeM het volgende:
Weer een plekje opgeschoven, ze gaan ons zodadelijk voorbij
Das een goed teken, wat dat zijn toch de mensen die stemmenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:55 schreef Nexum het volgende:
JAAAAAA IK BEN EEN BEETJE DRONKEN MAAR IK VIND DIT ZO LEUK
Dat vroeg ik me dus ook af toen ik haar optreden terug keek op YouTube, in hoeverre werd er autotune gebruikt..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed dat dit het best goed kan gaan doen, al vraag ik me nog steeds af of dit vocaal niet helemaal onderuit gaat zonder autotune...
Hij is Albina vergetenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
Dit vind ik wel grappig ja.
[ twitter ]
Als ik dit filmpje zie maak ik me al zorgen om hoe ze vandaag gaat klinken haha. Die heeft geen stem meer over straks denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:25 schreef Funhouse het volgende:
Ik kon helaas de finale niet live kijken, maar ik heb het optreden van Alessandra even bekeken en ik maak me toch wel een beetje zorgen over hoe ze gaat klinken in Liverpool hoor
Ik kreeg deze net aanbevolen, lijkt me een goed idee want haar lage stem in het Italiaans klinkt mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:03 schreef koffieleuk het volgende:
Ik wil een volledige Italiaanse versie nu!
Ow God, du denk ik dat Ranomi eruit ligt in widm.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn trends zijn niet persoonlijk !
Ik plak Run to the hills er voor het gemak bij.quote:
Ik vind het wel 10x beter dan Run to the Hills.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:59 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ik plak Run to the hills er voor het gemak bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |