Er zullen in totaal 21 artiesten mee doen (7 per halve finale). De 3 artiesten met de meeste stemmen gaan door naar de finale. De finale vind plaats in Trondheim, internationale jury stemt voor 50% mee, publiek voor 50%.quote:Melodi Grand Prix - Semi-Final 1 - Saturday 14 January
Melodi Grand Prix - Semi-Final 2 - Saturday 21 January
Melodi Grand Prix - Semi-Final 3 - Saturday 28 January
Melodi Grand Prix - Grand Final - Saturday 4 February
Zeker leuk om te hebben, maar ik zou niet op basis van een dergelijke show in Nederland de inzending willen kiezen. Dan heeft het publiek een stem.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef Em31 het volgende:
Qua show, deze avonden, etc. ben ik wel een beetje jaloers op Noorwegen/Zweden. Is toch leuk om zoiets te hebben in je land.
Nee ik ook niet, werkt hier gewoon niet. Helaasquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zeker leuk om te hebben, maar ik zou niet op basis van een dergelijke show in Nederland de inzending willen kiezen. Dan heeft het publiek een stem.
Zeker in Zweden maar ook in Italië heeft dit al zo`n lange traditie dat het eigenlijk niet eens om de winnaar gaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef Em31 het volgende:
Qua show, deze avonden, etc. ben ik wel een beetje jaloers op Noorwegen/Zweden. Is toch leuk om zoiets te hebben in je land.
Die Ben Adams wel, de andere weet ik zo niet.quote:
Ben en Gautequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
één van die twee volgens mij wel
Ja precies, dan hadden we het ook al jaren moeten hebben. En Zweden bijv. maakt ook vaak wel de juiste keuze. Op wat uitzonderingen na Hier gaat dat sowieso helemaal mis als je er nu nog mee begint.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeker in Zweden maar ook in Italië heeft dit al zo`n lange traditie dat het eigenlijk niet eens om de winnaar gaat.
En als artiest wordt je ook niet afgerekend op een minder resultaat. Dat zie ik in Nederland wel gebeuren.
Vorig jaar was het ook een van de betere finalesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:12 schreef Zigsky het volgende:
Wel 1 van de betere finales deze. Heel divers, veel keuze, leuk.
Gemist .quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook een van de betere finales
Het is de mini playbackshow nietquote:
Je bent niet getagd, dus neequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef Strani het volgende:
Zo, ik neem aan dat ik alle liedjes gemist heb?
Zat er nog iets Spaanstaligs tussen?
Het is een detailquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef Strani het volgende:
Alessandra heeft in Italie gewoond. Het komt in de buurt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |