Die mag er wel op met Rob. en toch zou ik denken dat Rob het nog zou halen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
kreng chiara even slijmen bij Danny terwijl zij hem genomineerd heeft
Na vandaag? nu iedereen gezien heeft hoe hard en onredelijk hij tekeerging tegen topfavoriet Ali? Fat chance. Rob staat volledig onderaan de ranking nuquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:51 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Die mag er wel op met Rob. en toch zou ik denken dat Rob het nog zou halen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:52 schreef odie22 het volgende:
lekker nog een weekje jason die rob irriteert![]()
![]()
Dan zal MA wel vertrekken.quote:
Jaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zeg volgende week Chiara, Rob en Ias erop
Dan is het oorlog in het vrouwenkamp.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
Truth week lijkt me weleen leuke iedereen confronteert met hun uitspraken
Ik hoop eigenlijk op Ali, Rob en Chayron. Het is nog zaliger als Rob verliest nadat Ali als eerste vrijgesteld isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zeg volgende week Chiara, Rob en Ias erop
ze hebben er al gesproken en het is goedquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan is het oorlog in het vrouwenkamp.
logischquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Weden dat Rob morgen zijn bed niet uitkomt
bijna eng jaloersquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat is deze vrouw jaloers op Charlotte...ongelooflijk!
denk dat iedereen in het bb huis dat dachtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:56 schreef Lillfex het volgende:
De meiden zijn allemaal onder de indruk Zij dachten natuurlijk alle 3 dat Jason zou gaan
Zn nek, zn knie, zn buik door het paardenvoer... zn alles.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:56 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Is rob niet beetje chagrijnig door z'n nekpijn Pijn kan een mens erg veranderen.
hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:56 schreef Lillfex het volgende:
De meiden zijn allemaal onder de indruk Zij dachten natuurlijk alle 3 dat Jason zou gaan
Ja en daarvoor zn knie en daarna zn enkel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:56 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Is rob niet beetje chagrijnig door z'n nekpijn Pijn kan een mens erg veranderen.
quote:
Waar is Bridgetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Geraldine kan niet presenteren, en ook niet interviewen
Die deed het echt veel leuker.quote:
Die ouwe zure man heeft ook niet lang in de tuin staan kijken naar het vliegtuigje voor Jason...quote:
Last van zijn nek pilletjes en zo lekker manquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die ouwe zure man heeft ook niet lang in de tuin staan kijken naar het vliegtuigje voor Jason...
Waarom zou je daar ook lang naar kijken?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die ouwe zure man heeft ook niet lang in de tuin staan kijken naar het vliegtuigje voor Jason...
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Vandaag heeft Danny het BB huis moeten verlaten.
[ afbeelding ]
Had ook geen hekel aan hem, had hem graag nog even zien blijven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:01 schreef stervis het volgende:
Boehoe.
Ik denk dat ik hier één van de weinig ben die pro-Danny was.
weet hij niet dat het al avond is ?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
Danny gaf Charlotte een briefje, vanavond pas openmaken zei hij
Vergeet je onkosten declaratie nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef freaky40 het volgende:
Rol uitgespeeld, publiciteit/clickbait voor BB gezorgd, met vriendelijke dank en tot nooit meer ziens....
Wie ??? Danny ???quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:01 schreef stervis het volgende:
Boehoe.
Ik denk dat ik hier één van de weinig ben die pro-Danny was.
recept voor het brood denkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
Hij is niet bepaaldquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet hij niet dat het al avond is ?
Dat kan Bart net zo goed hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:03 schreef BB-King het volgende:
Helaas maar verwacht.
Rob zal wel balen dat hij zijn masseur is kwijtgeraakt.
scheetzakquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
Volspuiten jonguuuuuhhh!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:04 schreef PS. het volgende:
Danny rijdt regelrecht naar Dronten toe om Chelsea een flinke veeg te geven.
OF ROBquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:05 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit eigenlijk helemaal niet leuk. En gewoon belachelijk dat een Danny eerder moet vertrekken dan een Jac, Ias of Chiara.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:03 schreef Stargazing het volgende:
Ali is de enige die echt oprecht is in dat huis, die emoties fake je niet zo. Ik vind het wel triest voor hem
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:03 schreef Stargazing het volgende:
Ali is de enige die echt oprecht is in dat huis, die emoties fake je niet zo. Ik vind het wel triest voor hem
En daarom had hij van mij mogen blijven. Best een prima gozerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:05 schreef Monique___ het volgende:
je kunt veel over hem zeggen maar hij was wel aanwezig in het huis. Zie hem ook graag vertrekken maar hij zorgde wel voor goede streams
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Kayro het volgende:
Ze vonden me gewoon super goed!!!😮💨😵💫😖😖😖😖
Danny: ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Rob is nu pas de eerste man die moet vertrekken?
pppfff je moet maar durvenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Kayro het volgende:
Ze vonden me gewoon super goed!!!😮💨😵💫😖😖😖😖
Mee eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:05 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit eigenlijk helemaal niet leuk. En gewoon belachelijk dat een Danny eerder moet vertrekken dan een Jac, Ias of Chiara.
lkkr zo'n Tandvlees smilequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Monique___ het volgende:
Dada heeft zijn vizier alweer op het volgende target
[ afbeelding ]
nou echt belachelijkquote:
🤣😅quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:08 schreef ledn81 het volgende:
Danny hep het maar in het engels gedaan voor Charlotte. Slim
dar komt ie vast vanafquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:08 schreef BB-King het volgende:
Believe in you because I do.
Die kan op een tegeltje worden gezet.
soort Meghan Marklequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:08 schreef Monique___ het volgende:
hij pakt zijn laatste moment
[ afbeelding ]
Chiara waarschijnlijk de vierde man.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Rob danny is nu pas de eerste man die moet vertrekken?
Aan Chay of charlotte denk. Maar ik zou ze Jason meer gunnen als ik hem was. Die heeft hem eraan geholpenquote:
Alsof hij er wat aan hadquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Aan Chay of charlotte denk. Maar ik zou ze Jason meer gunnen als ik hem was. Die heeft hem eraan geholpen
nu nog niet zie ikquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh we mogen als streamer weer wat bepalen![]()
leuke show
tot vlgde week
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
rob blijven of naar huis, dillema
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:12 schreef 36Chambers het volgende:
Rob er op. Dat is toch geen dilemma
10 minutenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
nou iedereen weer kapot de hele avond natuurlijk
😂😂😂👍🏼👍🏼👍🏼quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dat zou nog een leuke twist zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Veel dynamiek vanavond, ze hebben er wel wat van gemaakt dit uurtje. Wordt wel steeds beter. Het mag de term 'show' nog niet dragen maar het begint er wel op te lijken. Laat ze live een challenge doen zou het helemaal af maken.
Geef het een magere 6quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Veel dynamiek vanavond, ze hebben er wel wat van gemaakt dit uurtje. Wordt wel steeds beter. Het mag de term 'show' nog niet dragen maar het begint er wel op te lijken. Laat ze live een challenge doen zou het helemaal af maken.
Rob wil absoluut naar huis, maar krijgt het in zijn toestand niet meer uitgelegd aan zijn omgeving !quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
Moet Robje wel eerst 3x de handstand doen........ zonder hulpquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:12 schreef 36Chambers het volgende:
Rob er op. Dat is toch geen dilemma
Zolang Geraldine nog staat te klooien zal het nooit een show wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
Het uur is ook veel te kort, veel verplichte nummertjes. Veel terugblikken en verder gaan waar we gisteren gebleven zijn in de uitzending zodat ze maandag niet veel meer hoeven in te halen in de daily.quote:
Ja die voegen echt niks toe..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:05 schreef Kinga het volgende:
Die moskee muziek wil je smorgens echt niet horen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkk keiharde Klassieke muziek smorgens
Cultuur
Eens 90 minuten zou beter zijn, maar weet niet wat de Belgen hierna gepland hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het uur is ook veel te kort, veel verplichte nummertjes. Veel terugblikken en verder gaan waar we gisteren gebleven zijn in de uitzending zodat ze maandag niet veel meer hoeven in te halen in de daily.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:15 schreef Monique___ het volgende:
ali nog aan het huilen, wie er ook weggaat zegt hij je bent toch een maand samen..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die moskee muziek wil je smorgens echt niet horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |