Parcoursquote:VRIJDAG, 3 FEBRUARI, 2023
12:30 – 13:30 2023 UCI Cyclo-Cross World Championships Team Relay
ZATERDAG, 4 FEBRUARI, 2023
11:00 2023 UCI Women Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Men Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Women Elite Cyclo-Cross World Championships
ZONDAG, 5 FEBRUARI, 2023
11:00 2023 UCI Men Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Women Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Men Elite Cyclo- Cross World Championships
Zeg dat! Ik kan alleen wel slecht tegen dat blije gedoe van ze toen Cant in 2017 WK werd. Dat was ook alleen maar omdat Vos gedoe had met haar ketting.quote:
Ze moeten wat, over Verdonschot kun je het ook niet meer dan 15 seconden hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:42 schreef DiegoFuser het volgende:
Deze 10 minuten Cant, die niet eens meedoet, zijn erg overbodig
Ik was ook bij de beloften gaan rijdenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:45 schreef Faraday01 het volgende:
Sven , waarom rijdt Shirin hier niet? Waardeloze ploegleider
Roy Jans = spraakgebrekquote:
Het klinkt echt nergens naarquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verbelgst helaas door Roy Jans
Nou, hier.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd waar ze Persico eraf krijgen
Moet je harder fietsen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:16 schreef L_auteur het volgende:
Lijkt me als renner vrij irritant zo'n loeiende drone steeds boven je..
Die hapt al naar adem als een vis op het drogequote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Persico mokerslecht op de balken
Is er al een programma globaal?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt benieuwd wat Fem in die spaarzame wegkoersen gaat laten zien.
Die gebruikt pas een goede maand de foodapp, die gaat vliegen over een paar maanden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt benieuwd wat Fem in die spaarzame wegkoersen gaat laten zien.
Waalse Pijl voor Van Empel o.a. en Pieterse rijdt de Strade Bianche.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is er al een programma globaal?
Het is een grote schande dat ze hier nog geen afscheid van hebben genomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
De vale Nederlandse shirts blijven erg matig.
Dat zijn mooie koersen. Zeker Strade past goed bij Pietersequote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Waalse Pijl voor Van Empel o.a. en Pieterse rijdt de Strade Bianche.
Die wordt al bijna ingehaald door Alvarado.quote:
Mag Molengraaf haar nu troosten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:31 schreef Felagund het volgende:
Het is nog niet echt de dag van Puck.
Je klinkt verrastquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zal wel weer een Nederlands podium worden
Verloren jaarquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:46 schreef Faraday01 het volgende:
Vas ook niet best, broddelwerk van Lars Boom
Lars Boom zouden ze moeten ontslaan. Ze is niet eens even goed gebleven maar juist slechter. Maar elke keer nul kritische vragen of opmerkingen van commentatoren. Elke keer lijken ze er nog in te geloven.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:46 schreef Faraday01 het volgende:
Vas ook niet best, broddelwerk van Lars Boom
En dan zou het parcours niet selectief zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:49 schreef Marcoss het volgende:
Behoorlijk saaie wedstrijden dus eigenlijk vandaag
Net als de andere parcoursen die Adrie heeft gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het lijkt mij een behoorlijk Wout-parcours eigenlijk.
Maar goed voor Mathieu dat hij daarmee stopt dan!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Net als de andere parcoursen die Adrie heeft gemaakt
Sophie de Boerquote:
Ze maakt wat foutjes maar van Empel was ook zonder die foutjes verreweg de sterkste.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, Puck toch een beetje bezweken onder de druk. Hopelijk kan Mathieu de druk wel aan en wordt het morgen een echte strijd.
Ook sportief dat ze Fem meteen feliciteerde.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:19 schreef Faraday01 het volgende:
Goed te zien dat Puck weer kan lachen
Mooi om te zien hoe de invloeden van Remco Evenepoel zich nu al uitbetalen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voetbal, de beste basis voor wielrennen.
Plankjes 2, Matje 0quote:Op zondag 5 februari 2023 10:06 schreef franklop het volgende:
Wout van Aert
Michael Vanthourenhout
Mathieu van der Poel
Dat wordt de top 3. Mathieu valt 3x op de balken
Volgens mij niet nee,maar ben niet zeker.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:26 schreef TommyL0204 het volgende:
Wellicht al gevraagd. Maar ik kan het nergens vinden op Eurosport?! Hebben die geen uitzendrechten dit jaar?
geoblock door de NOSquote:Op zondag 5 februari 2023 10:26 schreef TommyL0204 het volgende:
Wellicht al gevraagd. Maar ik kan het nergens vinden op Eurosport?! Hebben die geen uitzendrechten dit jaar?
UCI: https://www.youtube.com/live/V6c-SVa233wquote:Op zondag 5 februari 2023 10:26 schreef TommyL0204 het volgende:
Eijndenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
En weer een Nederlander in de modder. Guus van der...Heijden?
Bijna goedquote:
Van Den Boer is tweedejaars.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:16 schreef TheArt het volgende:
Remijn, Solen en Van den Boer zijn allemaal eerstejaars in de kopgroep.
Hij had er in een keer naar toe moeten rijden. Nu is ie kapot en moet ie nog kijken of ie überhaupt een medaille pakt.quote:
De wet van de sterkstequote:Op zondag 5 februari 2023 11:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij had er in een keer naar toe moeten rijden. Nu is ie kapot en moet ie nog kijken of ie überhaupt een medaille pakt.
Venturini, 2011.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:38 schreef WAvanBuren het volgende:
Leuk voor de Fransen, 10 jaar na vd Poel, het mocht wel weer,
Dat is dus eerder dan Van der Poel, die werd wereldkampioen in 2012 en 2013.quote:
De nationaliteit van de moeder doet er niet toe.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is dus eerder dan Van der Poel, die werd wereldkampioen in 2012 en 2013.
Die sprong toch niet of was dat een andere Belg?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Corsus kan op balkjes heel veel winnen
Dan moet Mathieu eerst maar eens Nederlands leren praten.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef Nober het volgende:
[..]
De nationaliteit van de moeder doet er niet toe.
Mathieu en Van Aert zijn Nederlanders.
Corsus was dat dacht ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die sprong toch niet of was dat een andere Belg?
Die springt nu wel, dus ik denk dat het Nuyens was.quote:
Leukste tot nu toe denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerlijk podium wel. Prima koers!
Bisiaux zal ook niet meer 100% vol zijn gegaan in de slotronde.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:48 schreef TheArt het volgende:
Remijn had een slechte fase, maar komt echt nog dicht bij Bisiaux.
Iedereen bolt uit, Del Grosso eindigde bijna in het wiel van Nys.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:48 schreef TheArt het volgende:
Remijn had een slechte fase, maar komt echt nog dicht bij Bisiaux.
Nee.quote:
Zal je zien dat die deze keer gaat wachten.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:32 schreef Zorro het volgende:
Alle wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb zijn gewonnen door degene die er als eerst vandoor gaat.
Dus Tjeu moet straks na de start maar meteen gaan, WK gegarandeerd.
Balkjesgedoe heeft Wout vakkundig opgelost maar nu tweede startrij nog...quote:Op zondag 5 februari 2023 11:59 schreef Szura het volgende:
Op Sporza zijn ze al het hele weekend aan het zaniken over ‘de tweede rij!1!!1’
En amuzikaalquote:Op zondag 5 februari 2023 12:05 schreef Felagund het volgende:
Veel Fransen nog aanwezig. Of een aantal luide Fransen.
Dus Mathieu moet alles op alles zetten om elke meter op kop te rijden?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:32 schreef Zorro het volgende:
Alle wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb zijn gewonnen door degene die er als eerst vandoor gaat.
Dus Tjeu moet straks na de start maar meteen gaan, WK gegarandeerd.
Koers is stukje korter wel natuurlijk, dus kan eerder volle bakquote:Op zondag 5 februari 2023 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik was nog lekker in wiel van Zoe blijven zitten
Shirin is veruit favoriet. Zoe 2e.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Is een van de twee echt topfavoriet, of is het 50/50?
Shirinquote:Op zondag 5 februari 2023 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Is een van de twee echt topfavoriet, of is het 50/50?
Sport zie je thuis altijd het beste:+quote:Op zondag 5 februari 2023 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe zie je daar uberhaupt iets? 20 rijen dik
Naar iets als dit moet je ook niet zozeer gaan om het beter te zien, maar vooral voor de belevenis (als dat je ding is)quote:Op zondag 5 februari 2023 13:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Sport zie je thuis altijd het beste:+
Het laatste rondje is voldoende.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:32 schreef Zorro het volgende:
Dus weer de eerste die een voorsprong pakt die gaat winnen.
Wel makkelijk, hoeven we dadelijk ook maar 1 rondje te kijken om te weten wie er gaat winnen.
Rugby is leuk ook, maar met name vanwege voor en na de wedstrijdquote:Op zondag 5 februari 2023 13:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Naar iets als dit moet je ook niet zozeer gaan om het beter te zien, maar vooral voor de belevenis (als dat je ding is)
Beetje afhankelijk van de sport dan. Schansspringen is wel uitstekend te zien ook al staan er duizenden om je heen
Eierbal doorgeven is dan ook geen sport. Atletiek lijkt me wel aardig om live te zien in een groot stadion.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Rugby is leuk ook, maar met name vanwege voor en na de wedstrijd
Rugby is juist een fantastische sportquote:Op zondag 5 februari 2023 13:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Eierbal doorgeven is dan ook geen sport. Atletiek lijkt me wel aardig om live te zien in een groot stadion.
Ik ben nog nooit bij een langlaufwedstrijd geweestquote:Op zondag 5 februari 2023 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is langlaufen uberhaupt te volgen? @:heywoodu Biatlon beetje als je bij schietzone bent
Hij heeft natuurlijk nog nooit een wedstrijd gewonnen waarin hij de 1e ronde al weg was!quote:Op zondag 5 februari 2023 13:42 schreef franklop het volgende:
De Belgen denken dat Mathieu niet lang alleen kan rijden?
quote:Op zondag 5 februari 2023 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een langlaufwedstrijd geweest
Misschien als ik ooit zin en tijd heb eens kijken als het vlakbij is. Duitsland is meest dichtstbij alhoewel dat dan vast nog 8 uur rijden is minimaal.quote:Wel rollerskiën, maar bij het Braziliaanse rollerskicircuit valt het wel mee met de drukte
Biatlon is bij de schietzone wel te volgen, ook omdat daar vaak iets van een scherm staat met de splittijden en dergelijken. Tijdritachtige wedstrijden, dus de sprint en individuele, zijn wel wat lastig te volgen zonder de live timing op je telefoon erbij te pakken. De keren dat ik er was volgde ik dan natuurlijk specifiek de Brazilianen en 1 of 2 anderen, en lette ik niet echt op de strijd om de winst, dan ging het wel.
Bij World Cups heb je denk ik wel grotere schermen met ook gewoon de TV-beelden en alles, dan is het wel prima te volgen lijkt me. Ik ben alleen bij een handvol IBU Cups geweest, daar moet je het met mazzel doen met een scherm met tussentijden
Achtervolging, massastart en estafettes zijn wel prima te volgen, zeker op een locatie waar je het parcours meerdere keren kunt zien vanaf één plek. Arber in Duitsland bijvoorbeeld, dikke prima.
Ik zal niet zeggen dat Arber ver weg is, maar als je langs het parcours staat krijg je om de haverklap SMS'jes van je provider met "Welkom in Tsjechië!", "Welkom in Duitsland!", "Welkom in Tsjechië!" en "Welkom in Duitsland!".quote:Op zondag 5 februari 2023 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Misschien als ik ooit zin en tijd heb eens kijken als het vlakbij is. Duitsland is meest dichtstbij alhoewel dat dan vast nog 8 uur rijden is minimaal.
8 uur inderdaad. Jeetje, toch best een end. Lijkt me ook wel gedoe met auto lange ritten maken of vliegen/auto huren.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat Arber ver weg is, maar als je langs het parcours staat krijg je om de haverklap SMS'jes van je provider met "Welkom in Tsjechië!", "Welkom in Duitsland!", "Welkom in Tsjechië!" en "Welkom in Duitsland!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |